quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij RensieIk zal kijken wat ik voor je kan doen
Geloof je nou echt dat je met deze tekeningetjes die een kleuter van 4 in 10 minuten kan maken een item Voetbal International gaat krijgen? Hou toch op man.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ik in VI ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
OK heb ik ook nog een verzoekje, lastig om een leuke foto van hem te vinden, hij staat er altijd zo stom opquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ik in VI ben geweest.
Precies als hij oud is? Want ik heb Litmanen al een keer gemaaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
OK heb ik ook nog een verzoekje, lastig om een leuke foto van hem te vinden, hij staat er altijd zo stom op
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat je met deze tekeningetjes die een kleuter van 4 in 10 minuten kan maken een item Voetbal International gaat krijgen? Hou toch op man.
Ik ga af op je eerste ingevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Oh shit ik had nog in de OP gekekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies als hij oud is? Want ik heb Litmanen al een keer gemaakt
Dan maak ik hem wel in Photoshop nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ik had nog in de OP gekekenMaar door het doorstrepen gemist.
Ja doe maar als hij oud is dan
Ok leuk! Kun je nog even oefenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maak ik hem wel in Photoshop nu
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit Cruijff haar![]()
?
[ afbeelding ]
Nou mensen hier op FOK! vinden Strootman ook een God, dus weet ik niet of ik daar bij wil horenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Tjacka het volgende:
geloof in je zelf jr
jij bent de tekengod van FOK!
Er was ook nog een andere foto ofzoquote:
Onprofessioneel van je. Tot morgen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was ook nog een andere foto ofzoWaar ik meer naar keek
Ik ga nu een 3e poging wagen en als je het dan nog niet goed vind zoek je het maar uit met je hele handel
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Je hebt het er maar druk mee
Dan wil ik eerst nog wel een goed gesprek voor de uitzending.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onprofessioneel van je. Tot morgen?
Haha nou ja kun je ook dieren oefenen, is weer eens wat anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het niet meer leuk vind stop ik er mee. Maar nu ben ik beetje aan het kloten. Ik krijg nu zelfs verzoeken van mijn zus om haar katten in cartoon-style te tekenen
Paint van je zusquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn Lion King tekening niet gezien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou ja kun je ook dieren oefenen, is weer eens wat anders.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Onprofessioneel van je. Tot morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |