SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van coaches A-ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van VI-HeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karikaturen van Studio VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige topics
VBL / Karikaturen
VBL / Karikaturen #2
VBL / Karikaturen #3 Requests mogen!
Mijn twitter:
https://twitter.com/JRstyle93
Op SigaarSnor:
http://sigaarsnor.blogspo(...)en.html#comment-form
Requestlijst:
-Louis van Gaal als de Paus
-John de Wolf
- Zinedine Zidane
-scheidsrechter Collina
-Sjaak Polak
-Jack van Gelder
-Jean-Paul boetius
-Jari litmanen (ajax)
-Edgar davids ( Juventus)
-Kevin Prince Boateng
-Tonny Vilhena
-Gareth Bale
-Van der Sar
-Babel
-Ruud Gullit ( Feyenoord)
-Giroud
-Gervinho
-Sjaak Swart
-Snoop Dogg ( Ajax)
-Luis Suarez ( Liverpool)
-Filip Djuricic
-Lasse Schöne
-Romelu Lukaku
-Rivaldo
- Demy de Zeeuw
- Henrik Larsson
- Dirk Kuyt
- Van Nistelrooy
-Jaap Stam
-Jimbo
-Michael Reiziger
-Harry Vermeegen
-Dries Mertens met een lengtegrap![]()
-Fellaini.
-Robert Maaskant
-Studio Voetbal groepsfoto
-Geert den Ouden
-Frank de Boer (coach)
-Carlos Puyol
-Valderrama
-Henk Vos
-Abel Xavier
-Erik Dijkstra met duif
-Memphis Depay
-Tekening voor DonRaja
-Ollie in Feyenoordshirt
- Ashley Cole
-Depay in PSV uitshirt met CR7 free kick.
-Ronald Waterreus
-Johan Derksen in Photoshop
-B2
-B100
-Sierd de Vos in de bezemkast
-Wim van Hanegem
-Jari Litmanen oud
-Maarten van Rossum
-Frank de Boer in het Ajax logo
Verzoekjes kunnen worden aangevraagd!
[ Bericht 0% gewijzigd door JR-Style-93 op 23-03-2013 21:15:49 ]Oh.![]()
De mooiste tot nuquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even met Photoshop gedaan. Hoop dat je dat niet erg vindt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij retweet het nietquote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef RetRy32 het volgende:
Woah echt nice man!
Hopen dat Babel het retweet! (1 mil. Followers). Want hij retweette net wel wat daarna kwam enzo. Jammer, anders was het baas geweest. Blijkbaar was hij niet blij met zijn tekening
Oh.![]()
Met Photoshop zijn ze juist nicerquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Baas!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BFF met GGMM![]()
Duurt ook wel langer. Ik vind hem alleen niet heel goed gelukt qua karikatuur. Maar door die vele schaduwen enzo lijkt het al sneller watquote:
Oh.![]()
Staat in mijn FoBo, nu nog even verkleinen tot User iconquote:Op maandag 18 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duurt ook wel langer. Ik vind hem alleen niet heel goed gelukt qua karikatuur. Maar door die vele schaduwen enzo lijkt het al sneller wat
BFF met GGMM![]()
Ik heb deze foto (of uit deze periode) nog origineel ergens liggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je vind hem goed dusGa je hem boven je bed hangen?
BFF met GGMM![]()
Ja ik zag hem op Google. Is weer eens een ander kapsel als dat uit '88 of die stekeltjesquote:Op maandag 18 maart 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb deze foto (of uit deze periode) nog origineel ergens liggen.
Oh.![]()
Nicequote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat in mijn FoBo, nu nog even verkleinen tot User icon
Oh.![]()
Eindbaasquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ziet er nu wel wat gaar uitquote:Kan je niet een kleiner stuk van de tekening pakken en dan verkleinen?
Oh.![]()
Kweenie hoe...quote:Op maandag 18 maart 2013 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er nu wel wat gaar uitKan je niet een kleiner stuk van de tekening pakken en dan verkleinen?
BFF met GGMM![]()
Wow.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan ben ik serieus kippig, want daar heb ik hem toegevoegd onder Gattuso.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond er al, maar dan bij de spelers
BFF met GGMM![]()
Nu kan ik niks meer aanpassen aan de OPquote:Op maandag 18 maart 2013 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik serieus kippig, want daar heb ik hem toegevoegd onder Gattuso.
Oh.![]()
Nu wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan ik niks meer aanpassen aan de OP
BFF met GGMM![]()
Bweheh, doe die Messi een heerenveen shirtje aan en je hoeft Djuricic niet meer te doen![]()
Jawel johquote:Op maandag 18 maart 2013 17:03 schreef Divje het volgende:
Bweheh, doe die Messi een heerenveen shirtje aan en je hoeft Djuricic niet meer te doen![]()
Oh.![]()
Natuurlijk moet je Djuricic wél doen.quote:Was alleen de eerste speler waar ik aan dacht toen ik je Messi zag
Ja Messi ga ik ook nog wel een keer doen. Met Photoshop danquote:Op maandag 18 maart 2013 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je Djuricic wél doen.Was alleen de eerste speler waar ik aan dacht toen ik je Messi zag
Oh.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Messi ga ik ook nog wel een keer doen. Met Photoshop dan![]()
Kan je ook iets maken met Sierd de Vos? In een restaurant of eventueel dat hij op de vuist gaat met Johan Derksen?![]()
Hierna komt Gervinho, die ga ik wel in Photoshop makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Maraten het volgende:
Geweldig dit!
Giroud of Da Forehead Gervinho al?
![]()
Oh.![]()
Als hij zich achterover in de plantenbak laat vallen?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je ook iets maken met Sierd de Vos? In een restaurant of eventueel dat hij op de vuist gaat met Johan Derksen?
Oh.![]()
Je leert snel! naar mijn mening is dit je beste, ziet er geweldig uit!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
★★★![]()
Wow... die photoshop turtorials gaan goedquote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moet ik hem dan tekenen?quote:Op maandag 18 maart 2013 19:01 schreef Aldo-MC het volgende:
JR, wil je Olli aan je lijstje toevoegen. Of doe je alleen mensen?Ik doe het wel hoor
Oh.![]()
Thanks manquote:Op maandag 18 maart 2013 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je leert snel! naar mijn mening is dit je beste, ziet er geweldig uit!
Oh.![]()
Ik heb al naar zoveel mensen iets gestuurd en er kon nog geen retweet van afquote:Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
Hey misschien kan je Ashley Cole maken en tweeten.
Het enige wat hij doet is mensen RT geven
Oh.![]()
23 volgers maarquote:Op maandag 18 maart 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel volgers op Twitter heb je al?
Bijna Snoop Dogg in Ajax shirt aan de beurt
Oh.![]()
Beetje kloten en dan gaat het welquote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... die photoshop turtorials gaan goed
Oh.![]()
En dan ook nog in PhotoShop, dat is zeker lastig. Ik moest voor iemand anders al Depay maken volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Depay in het uitshirt van PSV die een CR7 vrijetrap neemt..
Even een pittige
Oh.![]()
Ik ben ook even bezig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmalig, dit is niks voor mij
[ Bericht 18% gewijzigd door ajacied4lf op 18-03-2013 23:52:30 ]★★★![]()
Baasquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben ook even bezig geweest.![]()
[ afbeelding ]
Eenmalig, dit is niks voor mij
Oh.![]()
Nike?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Eenmalig, dit is niks voor mijBFF met GGMM![]()
Ben je stiekem niet gewoon een PSV'er?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Shirt niet zelf gemaakt, komt van internet.
Maar dit moet snel aangepast worden.![]()
Zijn ogen vragen om een edit, maar wel goed gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Eenmalig, dit is niks voor mij![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent voor PSV omdat ze een nike shirt hebben?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je stiekem niet gewoon een PSV'er?
Geen zin meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ogen vragen om een edit, maar wel goed gedaan
★★★![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Het adidaslogootje op z'n shirt beweegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jij bent voor PSV omdat ze een nike shirt hebben?
[..]
Geen zin meer.
BFF met GGMM![]()
Nieuwe modequote:Op maandag 18 maart 2013 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het adidaslogootje op z'n shirt beweegt
★★★![]()
Mooie tekening ja van ajacied4lfquote:Op maandag 18 maart 2013 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze manTalentje hoor! Ziet er echt super uit!
Oh.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Ajax dat shirt volgend jaar?Nee, jijquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie tekening ja van ajacied4lf![]()
Ik zit op lange na niet op jouw niveau
★★★![]()
Zou wel vet zijn zo'n shirt. Gewoon net zulke shirtreclame als de reclamebordenquote:Op maandag 18 maart 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee, jij![]()
Ik zit op lange na niet op jouw niveau![]()
Ik vind dat jij ook een prima tekening heb afgeleverd hoor. Ik maak nu toch een prutswerk zeg met Gervinho
Oh.![]()
Volledig offtopic, maar volgens mij heeft Olympique Lyon dit seizoen al een 3D shirt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn zo'n shirt. Gewoon net zulke shirtreclame als de reclameborden![]()
Ik vind dat jij ook een prima tekening heb afgeleverd hoor. Ik maak nu toch een prutswerk zeg met Gervinho![]()
Wat gebeurt er dan als je er met een 3D bril naar kijkt? De reclame die op je af komt vliegen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volledig offtopic, maar volgens mij heeft Olympique Lyon dit seizoen al een 3D shirt.
Oh.![]()
Tering hé. Dit is echt goed man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier heb je hem. Hij lijkt niet helemaal op Gervinho maar toch![]()
[ afbeelding ]
Echt knap."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tering hé. Dit is echt goed man.
Echt knap.Al vind ik hem niet echt op Gervinho lijken, alleen dat grote voorhoofd dan
Oh.![]()
Dat is het probleem van tekenaars he. Jij ziet alleen de min punten, terwijl de buitenwereld alleen de pluspunten ziet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BedanktAl vind ik hem niet echt op Gervinho lijken, alleen dat grote voorhoofd dan
Maar ik vind hem ook best goed gelukt qua tekening met schaduwen enzo. Maar het is het net niet zeg maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is het probleem van tekenaars he. Jij ziet alleen de min punten, terwijl de buitenwereld alleen de pluspunten ziet.
Oh.![]()
Oh myquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier heb je hem. Hij lijkt niet helemaal op Gervinho maar toch![]()
[ afbeelding ]
Geniaal deze, echt vet![]()
Weer een Photoshopje gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben je ajacied?
Zo'n Sjaak Swart leent zich ook wel voor een karikatuur zeker?
Oh.![]()
Ik ben redelijk nieuw op VBL maar heb net even je topics doorgelezen echt topwerk. Heb genoten keep up the good workquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een Photoshopje gedaan
[ afbeelding ].
![]()
Thanks manquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik ben redelijk nieuw op VBL maar heb net even je topics doorgelezen echt topwerk. Heb genoten keep up the good work.
Ik zal hem aan de lijst toevoegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Thezeurminator het volgende:
Ronald Waterreus lijkt mij ook wel leuk om te zien!Oh.![]()
Geniaal werkelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een Photoshopje gedaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alsof hij daar heen wouquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Sjakie boven mn bed? Meh
Misschien als ajax hem destijds wel had weten te slijten aan F'noordHet is geen Cruijff
Oh.![]()
Ik had nog een vraagje wie is diegene die in de OP bij de VI karakturen links op de geroyeerd lijst staat. Rechts is Willem maar wie is het links?![]()
denken dat ik liegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof hij daar heen wouHet is geen Cruijff
staat zelfs in zijn boek op bladzijde 72![]()
![]()
Daar ben ik niet voor ingehuurdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
denken dat ik lieg
staat zelfs in zijn boek op bladzijde 72
Oh.![]()
Dat was ik ook van plan te doen als ik alles getekend had. Dat ik dan naar de 1e layer ging enzo. Maar toen werd mijn tekening ook verpest. Dus ik zal wel eerst de achtergrond moeten doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha! Prachtig, held!![]()
Al zou ik graag willen zien dat je iets met de achtergrond doet.
Oh.![]()
Of je moet met layers gaan verschuiven?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan te doen als ik alles getekend had. Dat ik dan naar de 1e layer ging enzo. Maar toen werd mijn tekening ook verpest. Dus ik zal wel eerst de achtergrond moeten doen![]()
Want met welke je begint maakt eerlijk gezegd weinig/niks uit.
★★★![]()
Ja en ik vergeet wel vaker een achtergrondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of je moet met layers gaan verschuiven?![]()
Want met welke je begint maakt eerlijk gezegd weinig/niks uit.Weet jij hoe je dan kan uitschakelen dat je niks van de vorige layer ziet ofzo?
Oh.![]()
Je kan een layer (tijdelijk) uitschakelen/verbergen door op dat oogje te klikken links van de layers. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik vergeet wel vaker een achtergrondWeet jij hoe je dan kan uitschakelen dat je niks van de vorige layer ziet ofzo?
★★★![]()
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan een layer (tijdelijk) uitschakelen/verbergen door op dat oogje te klikken links van de layers. Of bedoel je dat niet?Thanks.
Oh.![]()
Ywquote:
Eigenlijk zou je Derksen opnieuw moeten maken, deze keer in Photoshop. Weet zeker dat het je mooiste gaat worden.
★★★![]()
Ik ga nu een Lion King tekening makenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Yw
Eigenlijk zou je Derksen opnieuw moeten maken, deze keer in Photoshop. Weet zeker dat het je mooiste gaat worden.Kijken of dat gaat lukken
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nu een Lion King tekening makenKijken of dat gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★![]()
Wie is dat, Simba?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo het is dan wel geen karikatuur, maar ik plaats hem toch maar hier
[ afbeelding ]![]()
Zie wel die valse tronie van Scar op de achtergrondMooi man!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: