Dan maak ik voor jou een uitzonderingquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb er idd nog 1 nodig zoals je ziet, dus als hij goed is (waar ik niet aan twijfel als ik de meeste van je karikaturen zo zie) dan zeker!
The Lion King moet je gezien hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik houd niet zo van tekenfilms, ik ken wel de tekeningen en zo ervan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Lion King moet je gezien hebben
Lion King sowiesoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]Eigenlijk wel he?
Ik ben wel benieuwd naar je Maarten van Rossem trouwens.
Oh ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lion King sowieso![]()
Maarten van Rossem duurt nog wel even
Ik verwacht er heel veel van. Als het niet aan mijn verwachtingen voldoet dan zal dat ook meteen de laatste keer zijn dat ik in je topic kijk.quote:
Dat doen er wel meer nu volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik verwacht er heel veel van. Als het niet aan mijn verwachtingen voldoet dan zal dat ook meteen de laatste keer zijn dat ik in je topic kijk.![]()
Jammerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen wacht op zijn eigen verzoekje natuurlijk.
Je mag ook opbouwende kritiek gevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het nog wel leuk hoor, maar ik kan niet na elke mooie post een complimentje geven.
Z'n nekquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is hij dan
[ afbeelding ]
Die is goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook deze ooit getekend![]()
[ afbeelding ]
Bedankt man.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Prachtig, kerel, ik zei het in een ander topic ook al, maar toen pas ontdekte ik dit topic via je signature. Je hebt zeker wel talent.
Heb zelf geen twitterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt man.Volg je me al op twitter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |