Dan maak ik voor jou een uitzonderingquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb er idd nog 1 nodig zoals je ziet, dus als hij goed is (waar ik niet aan twijfel als ik de meeste van je karikaturen zo zie) dan zeker!
The Lion King moet je gezien hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik houd niet zo van tekenfilms, ik ken wel de tekeningen en zo ervan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Lion King moet je gezien hebben
Lion King sowiesoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]Eigenlijk wel he?
Ik ben wel benieuwd naar je Maarten van Rossem trouwens.
Oh ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lion King sowieso![]()
Maarten van Rossem duurt nog wel even
Ik verwacht er heel veel van. Als het niet aan mijn verwachtingen voldoet dan zal dat ook meteen de laatste keer zijn dat ik in je topic kijk.quote:
Dat doen er wel meer nu volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik verwacht er heel veel van. Als het niet aan mijn verwachtingen voldoet dan zal dat ook meteen de laatste keer zijn dat ik in je topic kijk.![]()
Jammerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen wacht op zijn eigen verzoekje natuurlijk.
Je mag ook opbouwende kritiek gevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het nog wel leuk hoor, maar ik kan niet na elke mooie post een complimentje geven.
Z'n nekquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is hij dan
[ afbeelding ]
Die is goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb ook deze ooit getekend![]()
[ afbeelding ]
Bedankt man.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:59 schreef Toto69 het volgende:
Prachtig, kerel, ik zei het in een ander topic ook al, maar toen pas ontdekte ik dit topic via je signature. Je hebt zeker wel talent.
Heb zelf geen twitterquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt man.Volg je me al op twitter?
Ik heb mijn eigen facebook account al waar ik die tekeningen op postquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb zelf geen twitterMaak anders een facebookpagina voor jezelf? Dan wil ik die best delen oid!
Ah zo, die mag je evt. dm'en, als ik dan af en toe eens een foto deel...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen facebook account al waar ik die tekeningen op post
Volgens mij ben ik nu echt heel makkelijk te vinden voor iedereenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, die mag je evt. dm'en, als ik dan af en toe eens een foto deel...
Nou, ik zou je naam toch echt niet weten hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu echt heel makkelijk te vinden voor iedereen![]()
Met al die tekeningen enzo.
Met al die programma's enzo. Maarja maakt niet uitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ik zou je naam toch echt niet weten hoor
Nja, ik zou zeggen, ga zo door, dan word je steeds bekender. Wie weet ga je er wel rijk mee worden..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met al die programma's enzo. Maarja maakt niet uit
Hiermee kan je niet rijk worden hoor. Het is een hobby, maar meer hoef ik er niet van te verwachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, ik zou zeggen, ga zo door, dan word je steeds bekender. Wie weet ga je er wel rijk mee worden..
Nou ja, er wat aan verdienen is wel mogelijk, rijk is ietwat overdreven ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hiermee kan je niet rijk worden hoor. Het is een hobby, maar meer hoef ik er niet van te verwachten.
Om er wat aan te verdienen moet ik zeker in de stad gaan zitten voor wat euro'squote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, er wat aan verdienen is wel mogelijk, rijk is ietwat overdreven ja.
Maar ook als hobby is het natuurlijk leuk. Even een afleiding oid.
Misschien wel internetopdrachtjes voor een klein zakcentje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om er wat aan te verdienen moet ik zeker in de stad gaan zitten voor wat euro's. Dat zie ik mezelf niet doen
Dat kan ja. Weet jij sites dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien wel internetopdrachtjes voor een klein zakcentje?
Niet echt, maar goed, wat ik zojuist al zei, zodra je bekender wordt, heb je meer kans om ontdekt te worden natuurlijk!quote:
Ik sta al op SigaarSnorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet echt, maar goed, wat ik zojuist al zei, zodra je bekender wordt, heb je meer kans om ontdekt te worden natuurlijk!
Ah zo, tof. Nou dat bedoel ik dus, hoe meer bekendheid je krijgt, hoe meer kans op kleine opdrachtjes. Ach, al zou je er 25 euro mee verdienen in een maand.. leuk extra'tje, toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)nal-karikaturen.html
Met al het geld ben ik tevreden. Ik hoop eigenlijk dat ik hierdoor in VI konquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo, tof. Nou dat bedoel ik dus, hoe meer bekendheid je krijgt, hoe meer kans op kleine opdrachtjes. Ach, al zou je er 25 euro mee verdienen in een maand.. leuk extra'tje, toch?
Ik kijk vanavond sowieso even VI dus... Ik zal voor je duimen, dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met al het geld ben ik tevreden. Ik hoop eigenlijk dat ik hierdoor in VI kon. Danny Vera had die tekening al op twitter gezet
Vanavond is er geen VIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond sowieso even VI dus... Ik zal voor je duimen, dat zou tof zijn.
Och ja.. das waar ook.. Ik hou TV niet meer bij eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond is er geen VIDoor NL Elftal
Ik duim ook dat het erin komt. Maar ik denk dat ze liever een schijtlollig filmpje laten zien van een ploeg uit de 2e klasse Kazachstan ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Och ja.. das waar ook.. Ik hou TV niet meer bij eigenlijk
Maandag dan.
~quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik duim ook dat het erin komt. Maar ik denk dat ze liever een schijtlollig filmpje laten zien van een ploeg uit de 2e klasse Kazachstan ofzo
Al keer gevraagd, maar luisteren ze niet naar. Ach ik zie het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
~
Afwachten is alles dat je kan kerel, wie weet. Als nou half FOK! even VI mailt...
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al keer gevraagd, maar luisteren ze niet naar. Ach ik zie het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |