quote:Op maandag 1 april 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
NWS / Geert Al-Wilders bekeert zich tot de Islam
deels, als er binnen een paar pagina's mensen doodgewenst worden dan ben ik geneigd om het op slot te doen en de sleutel weg te gooienquote:
Ja, daar zit op zich ook wel wat in.quote:Op maandag 1 april 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
deels, als er binnen een paar pagina's mensen doodgewenst worden dan ben ik geneigd om het op slot te doen en de sleutel weg te gooien
Schopje SPT.quote:maar je hebt gelijk, ik weet het niet, ik heb de discussie niet gevolgd en ik moet me er niet mee bemoeien
* sp3c runs away
Hij zat niet in de reeks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Beste mods, is het topic over de vermiste Patrick Diks definitief dicht? Ik volgde het met belangstelling, dus vraag me af waarom het niet meer open is/mag.
Ik heb even bij gelezen en het is er wel meer dan één maar je hebt een punt... opgeschoond en we kijken het nog ff aan. Is weer openquote:Op woensdag 3 april 2013 15:34 schreef Jik32 het volgende:
Ik kom klagen over het slotje op PatrickEr is maar 1 iemand echt bezig om de rest op te jutten. POEN die alles aan zijn laars lapt. Zelfs Gia doet alles op een veel betere manier uiten. En de rest ook.
Vind het jammer dat door eigenlijk maar 1 iemand er een slotje op moet.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb even bij gelezen en het is er wel meer dan één maar je hebt een punt... opgeschoond en we kijken het nog ff aan. Is weer open
precies zo iets dacht ik ook, maar ja. als moderators hun geduld verliezen dan houd het op he...quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of je kukelt de tweewanken er even een dag vanaf Sp3c. Als ik zo vlug even kijk gaat het om Poen en ElizabethR wat jou betreft, toch?
Zou de angel eruithalen en dan kan de rest gewoon verder.
Lente, bloemblaadjes![]()
Jammer Sp3c dat je zo stug het slotje erop houd.......quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:14 schreef Montagui het volgende:
Ik heb zojuist alle 4 de topics doorgelezen en (buiten dat Poen de forumregeltjes en de 'normale' gang van zaken op een forum niet helemaal doorheeft) is het me opgevallen dat alleen ElizabethR GEEN ENKELE nuttige bijdrage heeft geleverd en alleen maar bezig is met persoonlijke aanvallen op (ook weer alleen) Gia. En dan hebben we het niet alleen over de verwijderde reacties, je kunt het ook nog nalezen op de nog open gebleven reacties.
Ik vind het absurd dat dit topic dicht moet daar het geflame en getrol van 1 persoon.
hihi Gia, maar dat was binnen een uur al klaar hier en met of zonder topic gebeurde dat toch wel hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:23 schreef Gia het volgende:
Och ja, hebben we weer tijd voor het huishouden!
Ehhhh, alhoewel Spec de suggestie doet dat het aan mij ligt dat het topic op slot is nu, heb ik volledig ontopic gepost in de laatste post die hij heeft weggehaald. Ik heb een artikel gepost uit de pers, en daar mijn commentaar ondergezet. Plus ik ik had het 'my bad' van Spek gequote en daarbij gezet dat ik het daarmee eens was, en dat ik hem partijdig vind, en een prutsmod.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of je kukelt de tweewanken er even een dag vanaf Sp3c. Als ik zo vlug even kijk gaat het om Poen en ElizabethR wat jou betreft, toch?
Zou de angel eruithalen en dan kan de rest gewoon verder.
Lente, bloemblaadjes![]()
Nou dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij er een slot op gedaan heeft !!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ehhhh, alhoewel Spec de suggestie doet dat het aan mij ligt dat het topic op slot is nu, heb ik volledig ontopic gepost in de laatste post die hij heeft weggehaald. Ik heb een artikel gepost uit de pers, en daar mijn commentaar ondergezet. Plus ik ik had het 'my bad' van Spek gequote en daarbij gezet dat ik het daarmee eens was, en dat ik hem partijdig vind, en een prutsmod.
Da's alles, en dan haalt ie die post weg en post dat het mijn schuld is dat er een slot op komt. Dat is behoorlijke censuur toegepast, en ik heb dus blijkbaar geen vrijheid van meningsuiting in dat topic.
Verder heb ik niets tegen Spec, ik vind hem/haar alleen een zeer slechte, inconsequente en partijdige mod. Dat mag toch gezegd worden?
Och, laten we gewoon wachten op nieuws en pas dan weer een topic openen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:37 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Nou dan begrijp ik al helemaal niet waarom hij er een slot op gedaan heeft !!Post jij eens on topic :p is het alsnog allemaal jouw schuld. Vond het juist zo goed gaan gisteren. Sp3c kwam er geen 1 keer tussen. Behalve een kleine discussie tussen mij en Gia en ver later een OFF topic post van Poen was er niks aan de hand. . . .
Raar hoor
Ja daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, laten we gewoon wachten op nieuws en pas dan weer een topic openen.
Een herhaling van zetten schiet ook niet op.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.htmlquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:58 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik je gelijk in gevenDus dan maar wachten op nieuws. . .
Dit is helemaal geen nieuws, ze zeggen dat ze gewoon even afwachten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.html
Zou dit genoeg nieuws zijn?![]()
Nieuwe tips van bekenden van de heer P.
Ruimte genoeg voor speculatie![]()
Aan u de eer mevrouw
of hadden we die al?![]()
Of als ze weer gericht gaan zoeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
de man moet wel echt gevonden worden voor ik erover na ga denken het topic weer open te gooien ...
Hoe serieus de zaak ook is, ik moest gniffelen om jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)erche-weer-hoop.html
Zou dit genoeg nieuws zijn?![]()
Nieuwe tips van bekenden van de heer P.
Ruimte genoeg voor speculatie![]()
Aan u de eer mevrouw
of hadden we die al?![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn eerste 2 topics hadden al een slotje, maar deze user is traag van begrip.
NWS / Hollandse bekeerde jihadist doet zijn verhaal (bekend van de EO)
NWS / Nieuw filmpje van bekeerling die in Syrië strijd
Derde topic exact hetzelfde 'nieuws'onderwerp
NWS / Hollandse Jihadist wordt enkele uren voor vertrek geïnterviewd
Bingo!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Nu maar wachten op zijn 4e topic
Done.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Mike beschoten door 7 kogels
Kan de TT van dit artikel alsjeblieft aangepast wordener zitten nu alleen maar droeftoeters die daadwerkelijk denken dat de politie 7 kogels in zijn rug geschoten hebben, terwijl dat nergens staat.
Omdat jij het vraagt; nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:27 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie niet even de bezem halen door NWS / Noord-Koreaanse Spierballentaal #8: over Noord Korea enzo - het gaat ondertussen zo ongeveer over alles behalve de escalatie op het Koreaanse schiereiland, terwijl het nog steeds zeer actueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik zag alleen Pierre zeiken, daarna heb ik niet weer gelezen, tot je melding hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
Je was er net al dwaas, is het je ontgaan?
Fixed.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals al terecht door Freako opgemerkt, klopt de topictitel niet:
NWS / (Spook-)raadsleden
TS citeert EénVandaag, maar die hebben zelf inmiddels ook hun fout hersteld.
(Spook)raadsleden zijn namelijk geen ambtenaren.
Het eerste, soms heb ik helemaal geen zin of tijd om de bron te checken.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ik weet niet wat ik vervelender vindt, dat die sjappie dat mag blijven doen hier of dat de rest van de posters te lam is om de bron te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |