SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, ze heeft voorweeën enzo.quote:
Hopelijk wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Wat??? Ik kijk al tijden niet meer door de erbarmelijk slechte verhaallijnen, maar werd gelokt door de TT. Wat een faal weer, hoelang is ze zwanger geweest dan 6 maanden ofzoJammer dat dat kutkind er dan toch komt. Ik had wel een miskraam verwacht, hopelijk is het een kwijlende downie en overlijdt Nina tijdens de bevalling zodat Mike ermee zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Wist je nog toen ze overreden werd een aantal weken geleden? Ze lag nog met de stiletto's aan in het ziekenhuisbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
En dit had zoveel gezeik kunnen schelen.quote:iemand pakt iets uit de kofferbak van een auto
iemand slaat de kofferbak op het hoofd van diegene
en zegt iets van "ik wilde eens horen hoe het op een mens klonk" of zoiets debiels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:28 schreef fotostarter het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
April al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
Geweldige afleveringEn dat zeg ik oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De muziek valt ook niet tegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De aflevering van maandag valt niet tegen inderdaad!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, dat word zijn/haar naam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Famous first words van dat kind: "GA WEG"
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]Nee hoor, alles is mogelijk. Het is alleen wel irritant dat ze er iedere keer mee wegkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
Wat Maxime betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Syb.ren het volgende:
Monica? Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Het kind van Nina. Bing steelt de baby zodat hij ook een kind heeft.quote:
Daar gaan ze echt niks meer mee doen hoor, die komt daar gewoon mee weg. Echt belachelijk dat ze zo'n lijn gewoon laten terwijl bij andere lijnen (Janine vs. Maxime) dingen altijd op zo'n knullige en geforceerde wijze misgaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef majahoi het volgende:
Misschien komt Rik er wel achter dat Aysen iets te maken heeft met de dood van Danny.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag ik hopen dat je een hoop geduld hebt, want dit gaat nog lang duren vrees ikquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet wachten tot de wisseling van de wacht in het schrijvershok. Stelletje verwaande amateurs.
Zullen we coup plegen?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je een hoop geduld hebt, want dit gaat nog lang duren vrees ik
Dat idee had ik ook inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat er een wending komt waarin de baby toch van Noud blijkt te zijn.
De baby komt toch zogenaamd 4 wk te vroeg?
Dan zou ze een maand langer zwanger zijn, met superzaad van Noud dat maanden blijft leven.
Enz enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(met edit)
[ Bericht 15% gewijzigd door WebHawkjuh op 18-03-2013 16:33:44 ]WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Wat een nachtmerrie. Hopelijk snel terecht.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.
Ik 't eerstequote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie afleveringKan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
Overigens vraag ik me af of de tranen van Maxime van jalousie waren, of "spijt" vanwege het uit elkaar trekken van het gezin. Ik vermoed het tweede.
Vreselijk. Hopelijk wordt ze snel gevonden. Sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.
Den Bosch?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerste..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie afleveringKan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
Overigens vraag ik me af of de tranen van Maxime van jalousie waren, of "spijt" vanwege het uit elkaar trekken van het gezin. Ik vermoed het tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Kind van Nina heet:Word dat gezegd in de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kind van Nina heet:Wat een slechte naam, Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Aflevering van morgen eindigt wel geniaal trouwens..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sterkte AAquote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Inderdaad, ook een die helemaal niet bij Nina past.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Aflevering van morgen eindigt wel geniaal trouwens..Wie is er nu gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
Volgens mij is de schrijver die dat heeft bedacht een bekende van Diederik Samsom.quote:
Mooi dat hij zijn eigen ervaringen gebruikt om anderen te helpenquote:Peter van der Vorst helpt verslaafden op RTL 4
Geplaatst op Tue 19 Mar 2013 om 10:32
Peter van der Vorst heeft weer een maatschappelijk probleem gevonden waar hij tegen wil vechten. Na Gepest! komt hij in het najaar met Verslaafd! op RTL 4. Dat vertelt de presentator dinsdag in De Telegraaf. Samen met ‘ervaringsdeskundige’ Jimmy Geduld, bekend van GTST, helpt Van der Vorst mensen die door drank, drugs of andere verslavingen in de goot zijn geraakt. “De verslaafde gaat direct mee naar een afkickkliniek in Nederland of elders in de wereld“, zegt hij.
Van der Vorst volgt wat er gebeurt in de kliniek. “Maar we houden ook contact met alle betrokkenen. Samen met hen wordt de terugkomst en re-integratie voorbereid, die ook in het programma te zien zal zijn.”
Het RTL 4-gezicht verwacht dat het in zijn show vooral zal gaan om alcohol- en drugsverslavingen. “Maar je kan ook denken aan gamen, gokken, seks of eten.”
De tijd is rijp voor een show als deze, vindt Van der Vorst. “Op de Nederlandse tv is vrij weinig aandacht voor verslavingen. Ja, in Spuiten & Slikken , maar daar wordt er toch luchtiger naar gekeken. Wij willen de verwoestende werking van verslavingen laten zien.”
“Aangezien mijn bedrijf maatschappelijk relevante progamma’s maakt, zag ik hier wel een format in. Ik kwam vrij snel in contact met het bedrijf van Jim en hij bleek precies dat te doen wat wij voor ogen hadden.”
Geduld raakte verslaafd aan cocaïne, werd ontslagen bij GTST en liet zich daarna een half jaar opnemen in een Schotse afkickkliniek.
Op zich interessant, alleen hebben die Peter van der Vorst programma's nooit zoveel diepgang vind ik, maargoed dat is weer een hele andere discussie en wellicht offtopic.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:14 schreef PeterKelder het volgende:
Jimmy Geduld keert terug op tv
[..]
Mooi dat hij zijn eigen ervaringen gebruikt om anderen te helpen
Ik kijk er zelf ook nooit naar, maar het is natuurlijk wel leuk dat Jimmy op deze manier weer op tv komt. Lijkt me echt een sympathieke gozerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op zich interessant, alleen hebben die Peter van der Vorst programma's nooit zoveel diepgang vind ik, maargoed dat is weer een hele andere discussie en wellicht offtopic.
Dat waren ze even helemaal vergeten geloof ik. Nina zei al tegen Ludo en Janine: jullie zijn grootouders/opa en oma.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij was al opa. Van Valentijn!
Voor een baby die een maand te vroeg is ze wel erg grootquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat waren ze even helemaal vergeten geloof ik. Nina zei al tegen Ludo en Janine: jullie zijn grootouders/opa en oma.![]()
Ik vond het echt een verschrikkelijke aflevering verder. Die drama rondom de bevalling, brrr. Een Maxime die vreselijk verdrietig is omdat haar nichtje, die ze net een paar jaar kent, zich met haar eigen moeder verzoend en daardoor stikjaloers is. Klein kind.![]()
Verder was het meest belachelijke stukje dat de verloskundige (or whatever) de baby mee wilde nemen voor onderzoek en Ludo zei: " Kan dat niet even wachten".![]()
Ja joh, we wachten gewoon even met medische onderzoekjes! Dat is helemaal niet belangrijk.![]()
Ok, alleen dat van Wiet, Lorena, Sjors en Lucas was leuk.
Kind van Nina heet:Fuck echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Helemaal super.
Ja.. Misschien verkeerd geschreven maar je spreekt het zo uit in ieder gevalquote:
Nee de naam isquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Nee de naam isNee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Omdat Mike buiten de opvoeding wordt gehouden. Voor nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef majahoi het volgende:
Waarom krijgt het kindje van Nina de achternaam van de moeder, het is meestal toch de achternaam van de vader... Maar ja het zal wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Nee de naam isOh, dat is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Maar dat zei ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
[..]I met her in a club down in old SohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where you drink champagne and it tastes just like cherry-colaHelemaal super.
[..]ik keek de aflevering vooruit en ik hoorde echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2013 20:01:25 ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik keek de aflevering vooruit en ik hoorde echtSpoilers van 3 april:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Spoilers van 3 april:Waar heb je die spoiler vandaan? Op tvgids.tv staat-ie nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TV Filmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar heb je die spoiler vandaan? Op tvgids.tv staat-ie nog niet
Ik heb 'm zelf ook vooruit gekeken, en ze noemden het kind inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zeggen het zo in de aflevering, geen idee wie er kijkt?
Nee. Weg met Maxime!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:22 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n slechte act gezien van een serie...![]()
Oeeeeeeeeh, die gemene blik van Maxime....![]()
Dat Janine/Ludo/Nina maar lekker ten onder zullen gaan....![]()
GO Maxime......
Dat moet wel een hele hete juf geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Je vriendin is net bevallen en je denkt aan de juf die je had op de basisschool, wat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook vooruit gekeken, en ze noemden het kind inderdaadMisschien dat ze het kind toch een andere naam geeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vergeleken met Nina is iedereen heetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele hete juf geweest zijn.
Wat een bemoeizuchtig wijf trouwens die Bianca
Mag ook eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds ServiesMaar hij lijkt inderdaad steeds meer muziekjes te maken
Preciesquote:
Kijk 'm morgenochtend wel even op RTL Lounge... Die paar uurtjes wachten lukt nog welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef majahoi het volgende:
Hele aflevering van morgen: http://www.dailymotion.com/video/xybqtm#.UUjM2VucFHQ
quote:
bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef majahoi het volgende:
Hele aflevering van morgen: http://www.dailymotion.com/video/xybqtm#.UUjM2VucFHQ
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een verboden achternaam sinds deze schrijvers de scepter over de serie zwaaien. Dat Jef en Noud nog in de serie zitten mag dan ook een wonder hetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met 'Alberts'?
Ehm.. Van de 5 karakters zitten er nu nog 3 in de serie..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
En tenminste invloedrijke karakters in dit rijtje, en niet die flutpersonages van nu
Sinds een paar maanden kijkt mijn vriend ook gtst. Daarvoor werkelijk nooit. Hij wist niet eens dat Ludo een slechterik was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Een bazenfoto van Ludo
En tenminste invloedrijke karakters in dit rijtje, en niet die flutpersonages van nu
Dat weet ik, maar ik bedoel ermee dat deze karakters tenminste nog iets betekent hebben in de geschiedenis van de serie, in tegenstelling tot de nieuwe generatie als Mike of Aysen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Ehm.. Van de 5 karakters zitten er nu nog 3 in de serie..
Dat hebben er wel meer, heb ik het idee. Als je hen een compilatie laat zien van de dingen die Ludo in zijn eerste jaren deed, schrikken ze zich doodquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden kijkt mijn vriend ook gtst. Daarvoor werkelijk nooit. Hij wist niet eens dat Ludo een slechterik was.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's een verboden achternaam sinds deze schrijvers de scepter over de serie zwaaien. Dat Jef en Noud nog in de serie zitten mag dan ook een wonder heten
Van mij mag die hele Sanders-troep (met uitzondering van Ludo en Janine uiteraard) de serie uitgebonjourd worden. Daarvoor in de plaats graag weer wat Albertsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Woelli het volgende:
[..]![]()
En de Sanders-clan moet natuurlijk ook groeien. Aangezien het zeer ongeloofwaardig is als Ludo nog kinderen krijgt, Nick moeilijk kinderen kan krijgen, Stefano veels te druk me zichzelf is ipv met kinderen, Marcus sinds de zomer vermist is en Lucas geen kinderen krijgt.
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef handige_har het volgende:
Ik ben het er inderdaad mee eens dat er wel weer een Alberts bij mag! Barbara, kan die nog terug komen? Zou leuk zijn!
Barbara hoeft voor mij niet terug te komen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:02 schreef roos85 het volgende:
Barbara terug? Dit kan je niet serieus menen he?
Barbaraquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)
My God, are you serious? Barbara en Charlie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)
Hè bah.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef handige_har het volgende:
Ik ben het er inderdaad mee eens dat er wel weer een Alberts bij mag! Barbara, kan die nog terug komen? Zou leuk zijn!
Hè bah, bahquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Wauw! Echte kenners haha! Dat zou ik niet hebben gewetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hè bah, bah
Trouwens, dat zijn geen leden van de familie Alberts, maar van de familie Viezer.
Charlie terug? Ik ben nog maar net van haar bekomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Sarcasme of ben je serieus?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef handige_har het volgende:
[..]
Wauw! Echte kenners haha! Dat zou ik niet hebben geweten
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
Ik zat me laatst af te vragen of het niet gewoon te maken heeft met bepaalde katers die zijn gesteld de afgelopen jaren en ze dus niets spannends mogen doen.. Anders begrijp ik ook niet waarom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
Het is echt niet te geloven dat dezelfde Kennard Bos de afgelopen jaren deze serie tot een kleuterprogramma heeft weten te degraderen, terwijl hij verdomme één van de storyliners van Onderweg naar Morgen was, en dus mede verantwoordelijk was voor de spannende verhaallijnen die daar gaande waren
Heeft-ie soms een tijdje bij de Galjaard-sekte gezeten ofzo?
Tja, toen het een aantal jaar geleden slecht ging met GTST is de programmadirecteur (Erland Galjaard) eens een paar afleveringen gaan bekijken om te "analyseren" waar het misging. Op dat moment speelde de verhaallijn met de wraak van Ludo op die boot, waarbij de gevangenen (waaronder Robert en Bing) compleet van de kaart raakten. Galjaard zag dit aan en vond dit totáál niet passen bij het beeld wat híj had van een soapserie, namelijk: jongen wordt verliefd op meisje en andersom, ze draaien maanden om elkaar heen en komen uiteindelijk bij elkaar. Dus Galjaard is naar Endemol gegaan en heet geëist dat alle "duistere" en ongeloofwaardige verhaallijnen zouden verdwijnen, en het voortaan realistischer en minder "eng" of "heftig" zou zijn als toen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik zat me laatst af te vragen of het niet gewoon te maken heeft met bepaalde katers die zijn gesteld de afgelopen jaren en ze dus niets spannends mogen doen.. Anders begrijp ik ook niet waarom.
Daar zit zijn 'beste vriend' niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom gaat Bing zich niet in zijn eigen club bezatten?
Hij kan toch nog besmet raken en is daar nog gevoelig voor?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zit zijn 'beste vriend' niet.![]()
Btw, waarom doen ze zo moeilijk over dat hij naar de kroeg gaat en een biertje drinkt? Is dat verboden nadat je kanker hebt gehad?
Ja, streng verboden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zit zijn 'beste vriend' niet.![]()
Btw, waarom doen ze zo moeilijk over dat hij naar de kroeg gaat en een biertje drinkt? Is dat verboden nadat je kanker hebt gehad?
Ja maar die verhaallijn over het virus en dat spul dat Anton had uitgevonden was niet veel beter. En ik bedoelde natuurlijk kaders ipv katersquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, toen het een aantal jaar geleden slecht ging met GTST is de programmadirecteur (Erland Galjaard) eens een paar afleveringen gaan bekijken om te "analyseren" waar het misging. Op dat moment speelde de verhaallijn met de wraak van Ludo op die boot, waarbij de gevangenen (waaronder Robert en Bing) compleet van de kaart raakten. Galjaard zag dit aan en vond dit totáál niet passen bij het beeld wat híj had van een soapserie, namelijk: jongen wordt verliefd op meisje en andersom, ze draaien maanden om elkaar heen en komen uiteindelijk bij elkaar. Dus Galjaard is naar Endemol gegaan en heet geëist dat alle "duistere" en ongeloofwaardige verhaallijnen zouden verdwijnen, en het voortaan realistischer en minder "eng" of "heftig" zou zijn als toen.
Dus in feite zijn er toen inderdaad bepaalde eisen gesteld om het tij te laten keren. Maar het huidige niveau van de serie is echt té triest. En de schrijvers zijn er nog trots op ook_________
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij kan toch nog besmet raken en is daar nog gevoelig voor?
Ik weet niet hoe of wat. Zo dichtbij is kanker gelukkig nooit bij mij geweest.quote:
Ik heb het ook uit de serie, hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe of wat. Zo dichtbij is kanker gelukkig nooit bij mij geweest.
Inderdaad, maar dat was "ongelooflijk" spannend volgens de schrijversquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ja maar die verhaallijn over het virus en dat spul dat Anton had uitgevonden was niet veel beter. En ik bedoelde natuurlijk kaders ipv katers
Het zal vast wel ergens op waarheid gebaseerd zijn. Hoop ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het ook uit de serie, hoor. Hij heeft (nog) een verzwakt immuunsysteem als ik het goed begrepen heb.
Dat leek mij ook inderdaad! Maar ze 'klikten' wel,quote:
Vast bij de verkleedwinkel gekocht, ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook inderdaad! Maar ze 'klikten' wel,?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook vooruit gekeken, en ze noemden het kind inderdaadIn de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
In de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Barbara hoeft voor mij niet terug te komen hoor.Neem dan Robert anders gelijk ook maar mee en kom maar op met die maffia-comeback.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Barbaraen Charlie
zijn geen Alberts, nooit geweest en gaan het nooit worden.
Laat ze aub wegblijven, dat algengebroed!
Nick mag zeker terugkomen, om Maxime voorgoed uit te schakelen!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
My God, are you serious? Barbara en Charlie.Breng ze nog op ideeën zeg.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hè bah, bah
Trouwens, dat zijn geen leden van de familie Alberts, maar van de familie Viezer.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Charlie terug? Ik ben nog maar net van haar bekomen.
Als Nick terugkomt met de mededeling dat hij haar heeft vermoord op dat eiland ben ik blij.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, de meest vreselijke familie die ze ooit hebben geïntroduceerd, het begon wel fris en leuk, maar de verroting begon al snel en daarna breidde het zich uit als een virus. En ze bleven maar komen en komen en de makers bleven hen in het middelpunt zetten, wat ben ik blij dat die vreselijke familie van het toneel is verdwenen zeg.
Ben hem totaal zat. Wat hebben we nou aan jou Bing!?!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom gaat Bing zich niet in zijn eigen club bezatten?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
In de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef Frey het volgende:
Jeetje, dinsdag 2 april:Moet-ie trouwens niet weer met de flexwet aan het einde van dit seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar kunnen ze ook wel eens wat meer mee doen. Ze gaan dan meestal gewoon even weg. Met Jef deden ze iets spannends toen hij er laatst even uitging.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet-ie trouwens niet weer met de flexwet aan het einde van dit seizoen?
En dat werd ook zeker goed opgebouwd, maar het einde was weer dramatisch slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook wel eens wat meer mee doen. Ze gaan dan meestal gewoon even weg. Met Jef deden ze iets spannends toen hij er laatst even uitging.
Dat was weer jammer ja. Weer een goed opgebouwde verhaallijn met een slap slot zoals met René Meijer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat werd ook zeker goed opgebouwd, maar het einde was weer dramatisch slecht
Zeker de scène waarin Tanya de foto van Laura met een pen bekrast gaf me hoop. Die scène was haast hetzelfde als Alice die de foto van Helen met een schaar bewerktequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was weer jammer ja. Weer een goed opgebouwde verhaallijn met een slap slot zoals met René Meijer.
Niet eens een gijzeling ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker de scène waarin Tanya de foto van Laura met een pen bekrast gaf me hoop. Die scène was haast hetzelfde als Alice die de foto van Helen met een schaar bewerkte
Met een kiwi. Maar ze nam de aardbei.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Probeerde ze Laura niet te vergiftigen of zoiets? In ieder geval erg vaag.
Een typische Van der Meer/Gottschalk/Van Steijn-wending binnen het verhaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Met een kiwi. Maar ze nam de aardbei.
Terwijl de aanloop nog zo spannend was. Vooral het speculeren over wat er nou met Jef gebeurd was. En Lorena die haar identiteit ontdekte 1 aflevering voor de zomercliff. Echt weer het zomercliff gevoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een typische Van der Meer/Gottschalk/Van Steijn-wending binnen het verhaal
En Laura die Tanya ermee confronteerde in De Koningquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl de aanloop nog zo spannend was. Vooral het speculeren over wat er nou met Jef gebeurd was. En Lorena die haar identiteit ontdekte 1 aflevering voor de zomercliff.
Maar dat had ik sowieso bij die zomercliffquote:Echt weer het zomercliff gevoel.
Dankzij Lorena die haar identiteit onderzocht ben ik gaan kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl de aanloop nog zo spannend was. Vooral het speculeren over wat er nou met Jef gebeurd was. En Lorena die haar identiteit ontdekte 1 aflevering voor de zomercliff. Echt weer het zomercliff gevoel.
Ik keek vanwege Lorena in lingerie en d'r tietenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dankzij Lorena die haar identiteit onderzocht ben ik gaan kijken
Ja van mij mogen er ook meer Albertsen inkomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mag die hele Sanders-troep (met uitzondering van Ludo en Janine uiteraard) de serie uitgebonjourd worden. Daarvoor in de plaats graag weer wat Albertsen
Dennis voelt toch niet helemaal als een Alberts.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja van mij mogen er ook meer Albertsen inkomen.
* Ik wacht nog steeds op de comeback van Remco, inmiddels, Alberts.
* Laat dan Kim ook maar terugkeren als inmiddels Kim Alberts. Recast is geen probleem
* Sil uit de gevangenis, kreeg in 2007 de naam Alberts, snap niet waarom die in 2010 opeens weer Selmhorst moest heten.
* Recast voor Dennis Alberts, die even voor wat nazaten kan zorgen.
Eens wat betreft Sill en Remco laat Dennis maar lekker wegblijven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja van mij mogen er ook meer Albertsen inkomen.
* Ik wacht nog steeds op de comeback van Remco, inmiddels, Alberts.
* Laat dan Kim ook maar terugkeren als inmiddels Kim Alberts. Recast is geen probleem
* Sil uit de gevangenis, kreeg in 2007 de naam Alberts, snap niet waarom die in 2010 opeens weer Selmhorst moest heten.
* Recast voor Dennis Alberts, die even voor wat nazaten kan zorgen.
Einaudiquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas, de muziek bij de bevalling van Nina maandag was niet van Servies:
En ook de piano op dinsdag was niet van Servies:
Ik mag toch hopen dat iemand háár eens in de cel gooit, de deur op slot doet en de sleutel door het toilet spoeltquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden die politiepet bij Aysen in d'r kut moeten proppen en er dan de fik in moeten steken... wat een vreselijk kutkarakter, een moord op je geweten hebben en dan al zeker 3 karakters in de bak gooien vanwege openbare dronkenschap....![]()
![]()
Aysen kan alles, zoals mensen van trappen gooien, mensen bedreigen, en mensen vasthouden voor een paar kilometer te hard rijden (Lucas)quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef IMShuuul het volgende:
Nja wat een onzin, alsof je zomaar iemand vast kan houden zonder geldige reden
Alleen een interessant personage zijn lukt 'r nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aysen kan alles, zoals mensen van trappen gooien, mensen bedreigen, en mensen vasthouden voor een paar kilometer te hard rijden (Lucas)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen een interessant personage zijn lukt 'r niet
Dit stelt me weer diep teleur. (maar verbaast mij niets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
Die muziek stelt me niet teleurquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dit stelt me weer diep teleur. (maar verbaast mij niets.)
Serviesquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
Stomste fout ooit geweest van RTL4, om het nieuwsbulletin naar 19.00 uur te zetten en The Bold om 19.30 uur. En dat alleen maar omdat de TROS en Veronica eerst voornemens waren om Onderweg naar Morgen op 19.30 uur te zettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch weer mooi om te zien hoe het toen was.
In de eerste jaren was het ook helemaal anders, ik kan me nog herrineren dat Goede Tijden Slechte Tijden een tijdje begon om 18.30, vervolgens had je het nieuws om 19.00, daarna had The Bold om 19.30 en toen het Rad van Fortuin om 20.00.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stomste fout ooit geweest van RTL4, om het nieuwsbulletin naar 19.00 uur te zetten en The Bold om 19.30 uur. En dat alleen maar omdat de TROS en Veronica eerst voornemens waren om Onderweg naar Morgen op 19.30 uur te zetten
Maar dat geheel terzijde
Volgens mij begon GTST gewoon om 19.00, daarna het nieuws en weer en daarna weer Rad van Fortuin, vijf minuten voordat het NOS Journaal begon. Maar ik kan het natuurlijk mis hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In de eerste jaren was het ook helemaal anders, ik kan me nog herrineren dat Goede Tijden Slechte Tijden een tijdje begon om 18.30, vervolgens had je het nieuws om 19.00, daarna had The Bold om 19.30 en toen het Rad van Fortuin om 20.00.
En dan heb ik het echt over 1990 ofzo, men had toen natuurlijk nog niet kunnen vermoeden wat wel of niet populair zou worden. The Bold was al een populaire soap en met het nieuws wilde ze concurreren met de NOS die toen nog om 19.00 ook een journaal had.
In dit geval denk ik dat je het mis hebt, wij mochten altijd nog het nieuws kijken en daarna moesten we naar boven zodra de leader van GTST begon. Uiteraard vergaten ze dit bij ons thuis weleens waardoor ik seizoen 1 stukje bij beetje toch kon kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij begon GTST gewoon om 19.00, daarna het nieuws en weer en daarna weer Rad van Fortuin, vijf minuten voordat het NOS Journaal begon. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben
Hm, vreemd. In dit bericht van 1 oktober 1990 staat namelijk dat GTST begint om 19.00 uur. Daarnaast kan ik me een promo uit december 1990 herinneren waarin GTST ook om 19.00 uur wordt aangekondigd, maar helaas kan ik die niet vinden op YouTube.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat je het mis hebt, wij mochten altijd nog het nieuws kijken en daarna moesten we naar boven zodra de leader van GTST begon. Uiteraard vergaten ze dit bij ons thuis weleens waardoor ik seizoen 1 stukje bij beetje toch kon kijken.
Het heeft wel wat geschoven, het kan best zijn dat het de eerste maand wel zo is uitgezonden, ik heb nog een videoband waar het om 19.30 begint, die mag je wel komen bekijken, maar zoals je al zei heel belangrijk is het niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, vreemd. In dit bericht van 1 oktober 1990 staat namelijk dat GTST begint om 19.00 uur. Daarnaast kan ik me een promo uit december 1990 herinneren waarin GTST ook om 19.00 uur wordt aangekondigd, maar helaas kan ik die niet vinden op YouTube.
Maar goed, echt belangrijk is het natuurlijk niet
Vanaf begin seizoen 2quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef Koosnaam het volgende:
Nooit geweten dit allemaal.![]()
Sinds wanneer werd het definitief uitgezonden vanaf 8 uur dan?
Klopt ook, mochten we eindelijk opblijven tot 20.00, gingen ze het ineens dan uitzenden.quote:
Jan Kooijemans vermoordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden die politiepet bij Aysen in d'r kut moeten proppen en er dan de fik in moeten steken... wat een vreselijk kutkarakter, een moord op je geweten hebben en dan al zeker 3 karakters in de bak gooien vanwege openbare dronkenschap....![]()
![]()
dat was balen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt ook, mochten we eindelijk opblijven tot 20.00, gingen ze het ineens dan uitzenden.
Nola is over 5 jaar verslaafd aan cola.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nola is over 5 jaar verslaafd aan cola.
Ofzo.
Zeer begrijpelijk en logisch ook. Ik vraag mezelf ook af waarom ik überhaupt nog weleens een shortie of een aflevering kijk. Het zal wel zo vastgeroest in mij zitten dat het er niet meer uit komtquote:Maar ik ga jullie uit mijn AT halenNiks met het topic te maken maar met de aanhoudende prutskwaliteit van GTST. Waar er ooit spannende afleveringen waren waarbij je gewoon moest kijken is dit ronduit slaapverwekkend gezeik geworden.
Weken niet gekeken, 2 avonden een aflevering gezien (woensdag/donderdag) en ik ben er gewoon klaar mee. Vanaf heden maak ik van 20:00-20:30 lekker muziek.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:02 schreef Woelli het volgende:
Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou zo vet zijn. Maar ik wil ook een bron iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wie? Die actrice vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Tevens zijn Benthe en Nola beide domme namen
Helemaal super.
Mijn ex was gtst verslaafd, praatte over niks anders en dacht dat de Rozenboom en De Koning echt bestondenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden kijkt mijn vriend ook gtst. Daarvoor werkelijk nooit. Hij wist niet eens dat Ludo een slechterik was.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie? Die actrice vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Tevens zijn Benthe en Nola beide domme namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
Dit doet me denken aan een Mail van de Week op de GTST-site, waarin iemand vroeg of je na de opnames wellicht wat kon drinken in De Koningquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:33 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mijn ex was gtst verslaafd, praatte over niks anders en dacht dat de Rozenboom en De Koning echt bestonden
Logisch als het 24/7 over GTST gingquote:Nadat we uit elkaar gingen heb ik gtst tijd niet gevolgd, had het ff helemaal gehad haha.
Haha ja hij ging er helemaal in op en werd soms gewoon kwaad op de personages, ging ie scheldenquote:
Wat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:56 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Haha ja hij ging er helemaal in op en werd soms gewoon kwaad op de personages, ging ie schelden
Haha, overstappen naar Malaika?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
Wat?
Ik word eerder kwaad op die prutschrijvers, maar da's weer heel wat anders
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Nee, dat is van die Johan Nijenhuis en die is nog véél ergerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:58 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Haha, overstappen naar Malaika?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de Aukje-Charlie maar deels meegemaakt, maar volgens mij was dat ook weer zo'n onhandig typje a la Myriam/Marieke/Hedwig. Tenminste, dat maak ik op uit wat ik van de Aukje-Charlie gezien heb![]()
Ze speelde toen een pubermeisje, nu zal ze ook een vrouw van begin 30 spelen denk ik, het zou gewoon een nieuwe uitbraak van de eindelijk bezworen Fischer-epidemie zijn. Wat mij betreft mag ze een nieuw personage spelen, als er maar nooit meer een Charlie of een Barbara Fischer in komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ik heb de Aukje-Charlie maar deels meegemaakt, maar volgens mij was dat ook weer zo'n onhandig typje a la Myriam/Marieke/Hedwig. Tenminste, dat maak ik op uit wat ik van de Aukje-Charlie gezien heb
Dat is het toch al de hele tijd?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:43 schreef Koosnaam het volgende:
Wat een tenenkrommend gedoe zeg, tussen Lorena en Mike vandaag!
ja dat is waar!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is het toch al de hele tijd?
Ik ben bang dat ik met je mee ga doen. Ik ben klaar met zeiken over dit feuilletonnetje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar ik ga jullie uit mijn AT halenNiks met het topic te maken maar met de aanhoudende prutskwaliteit van GTST. Waar er ooit spannende afleveringen waren waarbij je gewoon moest kijken is dit ronduit slaapverwekkend gezeik geworden.
Weken niet gekeken, 2 avonden een aflevering gezien (woensdag/donderdag) en ik ben er gewoon klaar mee. Vanaf heden maak ik van 20:00-20:30 lekker muziek.
Zou haar zus niet gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok na het lezen van je reactie dat je het niet zo van Bing's personage hebt, just a guess.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met je mee ga doen. Ik ben klaar met zeiken over dit feuilletonnetje.
Kutserie geworden. Laat Nina en Bing en Sjors en Rikki en Bing en Lorena en Bing en Maxime en Mike en Bing en Bing en Bing maar op een boot gaan met een bom erop, die richting de Goudkust vaart. Dan overleeft niemand het behalve Rikki en Lorena die met permanent geheugenverlies terugkomen en weer helemaal de oude leuke personages zijn, omdat ze zijn gered door... Skylar
Zou het?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik gok na het lezen van je reactie dat je het niet zo van Bing's personage hebt, just a guess.
Of ze worden allemaal opgesloten in de molen van Lotte Jacobs die de boel in de hens dreikt te zetten, of ze worden allen "per ongeluk" slachtoffer van de bomaanslag op het partijkantoor van Stadsbelangen, of ze worden het slachtoffer van seriemoordenaar Bennie Carstens die helemaal is doorgedraaid dankzij de Mendell-sekte, of ze zitten bij toeval in de auto waarmee Jan Reitsema en Ed Couwenberg een ongeluk krijgen, of...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met je mee ga doen. Ik ben klaar met zeiken over dit feuilletonnetje.
Kutserie geworden. Laat Nina en Bing en Sjors en Rikki en Bing en Lorena en Bing en Maxime en Mike en Bing en Bing en Bing maar op een boot gaan met een bom erop, die richting de Goudkust vaart. Dan overleeft niemand het behalve Rikki en Lorena die met permanent geheugenverlies terugkomen en weer helemaal de oude leuke personages zijn, omdat ze zijn gered door... Skylar
De oude seizoenen van GTST vind ik leuk, maar de huidige seizoenen vind ik echt 10x niks. En toch blijf ik kijken, meer omdat het een gewoonte is dan dat het me iets interesseert. Af en toe kijk ik een aflevering via internet en sla ik driekwart van de aflevering over, gewoon omdat het me nauwelijks boeit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:02 schreef majahoi het volgende:
Als je gtst niet leuk vindt, waarom stop je dan niet met kijken?
Ik kwam vanmiddag bij toeval op mijn harddiskrecorder het gesprek van Bartho, Jette, Ferry en Aysen (Haar naam kwijt) bij De TV-show tegen, ik had het programma ervoor opgenomen en had de instelling iets te ver laten opnemenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
"Onze serie bestaat al 23 jaar, maar ook wij hebben weleens een terugval in kijkcijfers gehad. We vlogen een paar jaar geleden flink uit de bocht door ongeloofwaardige, zware verhalen. Ook dat is belangrijk voor een goede soap: je moet altijd kritisch blijven en niet de arrogantie hebben dat je vanzelfsprekend de grootste van Nederland bent en blijft."
DE KOMENDE JAREN! Die áchterlijke arrogantie en misselijkmakende zekerheid dat je zo'n rol jaaaaaren zal spelen, rot toch op!quote:Ivo Niehe: Ferry, keek jij vroeger naar GTST?
Ferry: Jaaa en nu nog! Haha nee hoor, nee maar als kind keek ik wel altijd.
Ivo: Dan is het toch heel wat dat je nu zelf in De Koning mag staan.
Ferry: Ja, ik kwam daar binnen en dacht "Hmm, okee dus hier ga ik de komende jaren werken."
Het zou pas nieuws zijn als iemand Bing wel mocht, schat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik gok na het lezen van je reactie dat je het niet zo van Bing's personage hebt, just a guess.
Wat uiteraard je goed recht is, net zoals het mijn recht is om ze te missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis Charlie en Barbara wel in de serie?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:02 schreef majahoi het volgende:
Als je gtst niet leuk vindt, waarom stop je dan niet met kijken?
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik soms nog kijk, voor mensen die het alleen over een geweldig hedendaags GTST willen hebben en niets anders hebben we tegenwoordig (gelukkig) ook een GTST live topic. Mocht dat meespelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De oude seizoenen van GTST vind ik leuk, maar de huidige seizoenen vind ik echt 10x niks. En toch blijf ik kijken, meer omdat het een gewoonte is dan dat het me iets interesseert. Af en toe kijk ik een aflevering via internet en sla ik driekwart van de aflevering over, gewoon omdat het me nauwelijks boeit.
En toch blijf ik hopen dat ze daar in Amsterdam eens inzien dat het halen hoge kijkcijfers niet betekent dat de inhoud van de serie dan ook geweldig is.
Oké, ik vroeg het me gewoon af , ik vind de oude seizoenen ook veel leuker dan de huidige hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik soms nog kijk, voor mensen die het alleen over een geweldig hedendaags GTST willen hebben en niets anders hebben we tegenwoordig (gelukkig) ook een GTST live topic. Mocht dat meespelen.
Op het live topic loopt het ook niet echt storm zie ik!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik soms nog kijk, voor mensen die het alleen over een geweldig hedendaags GTST willen hebben en niets anders hebben we tegenwoordig (gelukkig) ook een GTST live topic. Mocht dat meespelen.
Je moet toch ergens in geloven als je niets kan? En daarnaast, die prutschrijvers zullen hem bij het kennismakingsgesprek wel hebben verteld dat ze in hem geloven en grote plannen met hem hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag bij toeval op mijn harddiskrecorder het gesprek van Bartho, Jette, Ferry en Aysen (Haar naam kwijt) bij De TV-show tegen, ik had het programma ervoor opgenomen en had de instelling iets te ver laten opnemenIk keek even een stukje, zeer interessant gesprek hoor (leuke fragmenten ook), maar de leukigheid stopte toen het volgende dus gebeurde.
[..]
DE KOMENDE JAREN! Die áchterlijke arrogantie en misselijkmakende zekerheid dat je zo'n rol jaaaaaren zal spelen, rot toch op!
Mja het is de zoon van Janine dus misschien dat hij die zekerheid daarom zag... Maar toch, zoiets vol op tv zeggen vind ik niet quiche.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je moet toch ergens in geloven als je niets kan? En daarnaast, die prutschrijvers zullen hem bij het kennismakingsgesprek wel hebben verteld dat ze in hem geloven en grote plannen met hem hebben
Familielid van spelen geeft geen enkele zekerheid: Bennie den Haan is er in seizoen 13 ook gewoon weer uitgeschreven terwijl hij een Alberts speelde en er genoeg mogelijkheden waren voor zijn rol.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja het is de zoon van Janine dus misschien dat hij die zekerheid daarom zag...
Dat woord kent-ie in alle waarschijnlijkheid niet eensquote:Maar toch, zoiets vol op tv zeggen vind ik niet quiche.
Ik ook niet, ik dacht aan het gerecht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Familielid van spelen geeft geen enkele zekerheid: Bennie den Haan is er in seizoen 13 ook gewoon weer uitgeschreven terwijl hij een Alberts speelde en er genoeg mogelijkheden waren voor zijn rol.
[..]
Dat woord kent-ie in alle waarschijnlijkheid niet eens
[ Bericht 5% gewijzigd door PeterKelder op 24-03-2013 13:27:23 ]
Een mening die wel delenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef majahoi het volgende:
[..]
Oké, ik vroeg het me gewoon af , ik vind de oude seizoenen ook veel leuker dan de huidige hoor.
En mogen wij dat niet vinden?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
Vroeger was alles beter en nog meer van dat soort geblaat man oh man wat irritant!!!
Mag je vinden, maar dit is forum.fok.nl en niet forum.solea.nl, wat betekent dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt als jij en hetzelfde irritant vindt als jij en dus niet alles vrij kan zijn van onderwerpen die je al dan niet irritant vindt. Het basisprincipe van de meeste forums zoals het heet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
Vroeger was alles beter en nog meer van dat soort geblaat man oh man wat irritant!!!
goed, dat weten we dan. dan kan je nu weer blij en gelukkig elders gaan postenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
mee eensquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
Niet mee eens, verder niet interessant wie het er wel en niet mee eens is, er is al een oplossing voor dit akkefietje dat kennelijk eens in de zoveel tijd de kop opsteekt onder invloed van lurkers die nooit serieus zullen posten, namelijk: het livetopic.quote:
Echt hè, ze posten nooit en je hoort ze nooit, behalve als het hier over gaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
goed, dat weten we dan. dan kan je nu weer blij en gelukkig elders gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |