Met een kiwi. Maar ze nam de aardbei.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Probeerde ze Laura niet te vergiftigen of zoiets? In ieder geval erg vaag.
Een typische Van der Meer/Gottschalk/Van Steijn-wending binnen het verhaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Met een kiwi. Maar ze nam de aardbei.
Terwijl de aanloop nog zo spannend was. Vooral het speculeren over wat er nou met Jef gebeurd was. En Lorena die haar identiteit ontdekte 1 aflevering voor de zomercliff. Echt weer het zomercliff gevoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een typische Van der Meer/Gottschalk/Van Steijn-wending binnen het verhaal
En Laura die Tanya ermee confronteerde in De Koningquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl de aanloop nog zo spannend was. Vooral het speculeren over wat er nou met Jef gebeurd was. En Lorena die haar identiteit ontdekte 1 aflevering voor de zomercliff.
Maar dat had ik sowieso bij die zomercliffquote:Echt weer het zomercliff gevoel.
Dankzij Lorena die haar identiteit onderzocht ben ik gaan kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Terwijl de aanloop nog zo spannend was. Vooral het speculeren over wat er nou met Jef gebeurd was. En Lorena die haar identiteit ontdekte 1 aflevering voor de zomercliff. Echt weer het zomercliff gevoel.
Ik keek vanwege Lorena in lingerie en d'r tietenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dankzij Lorena die haar identiteit onderzocht ben ik gaan kijken
Ja van mij mogen er ook meer Albertsen inkomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mag die hele Sanders-troep (met uitzondering van Ludo en Janine uiteraard) de serie uitgebonjourd worden. Daarvoor in de plaats graag weer wat Albertsen
Dennis voelt toch niet helemaal als een Alberts.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja van mij mogen er ook meer Albertsen inkomen.
* Ik wacht nog steeds op de comeback van Remco, inmiddels, Alberts.
* Laat dan Kim ook maar terugkeren als inmiddels Kim Alberts. Recast is geen probleem
* Sil uit de gevangenis, kreeg in 2007 de naam Alberts, snap niet waarom die in 2010 opeens weer Selmhorst moest heten.
* Recast voor Dennis Alberts, die even voor wat nazaten kan zorgen.
Eens wat betreft Sill en Remco laat Dennis maar lekker wegblijven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja van mij mogen er ook meer Albertsen inkomen.
* Ik wacht nog steeds op de comeback van Remco, inmiddels, Alberts.
* Laat dan Kim ook maar terugkeren als inmiddels Kim Alberts. Recast is geen probleem
* Sil uit de gevangenis, kreeg in 2007 de naam Alberts, snap niet waarom die in 2010 opeens weer Selmhorst moest heten.
* Recast voor Dennis Alberts, die even voor wat nazaten kan zorgen.
Einaudiquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
Helaas, de muziek bij de bevalling van Nina maandag was niet van Servies:
En ook de piano op dinsdag was niet van Servies:
Ik mag toch hopen dat iemand háár eens in de cel gooit, de deur op slot doet en de sleutel door het toilet spoeltquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden die politiepet bij Aysen in d'r kut moeten proppen en er dan de fik in moeten steken... wat een vreselijk kutkarakter, een moord op je geweten hebben en dan al zeker 3 karakters in de bak gooien vanwege openbare dronkenschap....![]()
![]()
Aysen kan alles, zoals mensen van trappen gooien, mensen bedreigen, en mensen vasthouden voor een paar kilometer te hard rijden (Lucas)quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:14 schreef IMShuuul het volgende:
Nja wat een onzin, alsof je zomaar iemand vast kan houden zonder geldige reden
Alleen een interessant personage zijn lukt 'r nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aysen kan alles, zoals mensen van trappen gooien, mensen bedreigen, en mensen vasthouden voor een paar kilometer te hard rijden (Lucas)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen een interessant personage zijn lukt 'r niet
Dit stelt me weer diep teleur. (maar verbaast mij niets.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
Die muziek stelt me niet teleurquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dit stelt me weer diep teleur. (maar verbaast mij niets.)
Serviesquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:11 schreef PeterKelder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |