Dat leek mij ook inderdaad! Maar ze 'klikten' wel,quote:
Vast bij de verkleedwinkel gekocht, ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook inderdaad! Maar ze 'klikten' wel,?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook vooruit gekeken, en ze noemden het kind inderdaadIn de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
In de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Barbara hoeft voor mij niet terug te komen hoor.Neem dan Robert anders gelijk ook maar mee en kom maar op met die maffia-comeback.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Barbaraen Charlie
zijn geen Alberts, nooit geweest en gaan het nooit worden.
Laat ze aub wegblijven, dat algengebroed!
Nick mag zeker terugkomen, om Maxime voorgoed uit te schakelen!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
My God, are you serious? Barbara en Charlie.Breng ze nog op ideeën zeg.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hè bah, bah
Trouwens, dat zijn geen leden van de familie Alberts, maar van de familie Viezer.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Charlie terug? Ik ben nog maar net van haar bekomen.
Als Nick terugkomt met de mededeling dat hij haar heeft vermoord op dat eiland ben ik blij.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, de meest vreselijke familie die ze ooit hebben geïntroduceerd, het begon wel fris en leuk, maar de verroting begon al snel en daarna breidde het zich uit als een virus. En ze bleven maar komen en komen en de makers bleven hen in het middelpunt zetten, wat ben ik blij dat die vreselijke familie van het toneel is verdwenen zeg.
Ben hem totaal zat. Wat hebben we nou aan jou Bing!?!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom gaat Bing zich niet in zijn eigen club bezatten?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
In de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef Frey het volgende:
Jeetje, dinsdag 2 april:Moet-ie trouwens niet weer met de flexwet aan het einde van dit seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar kunnen ze ook wel eens wat meer mee doen. Ze gaan dan meestal gewoon even weg. Met Jef deden ze iets spannends toen hij er laatst even uitging.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Moet-ie trouwens niet weer met de flexwet aan het einde van dit seizoen?
En dat werd ook zeker goed opgebouwd, maar het einde was weer dramatisch slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook wel eens wat meer mee doen. Ze gaan dan meestal gewoon even weg. Met Jef deden ze iets spannends toen hij er laatst even uitging.
Dat was weer jammer ja. Weer een goed opgebouwde verhaallijn met een slap slot zoals met René Meijer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat werd ook zeker goed opgebouwd, maar het einde was weer dramatisch slecht
Zeker de scène waarin Tanya de foto van Laura met een pen bekrast gaf me hoop. Die scène was haast hetzelfde als Alice die de foto van Helen met een schaar bewerktequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was weer jammer ja. Weer een goed opgebouwde verhaallijn met een slap slot zoals met René Meijer.
Niet eens een gijzeling ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker de scène waarin Tanya de foto van Laura met een pen bekrast gaf me hoop. Die scène was haast hetzelfde als Alice die de foto van Helen met een schaar bewerkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |