My God, are you serious? Barbara en Charlie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)
Hè bah.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef handige_har het volgende:
Ik ben het er inderdaad mee eens dat er wel weer een Alberts bij mag! Barbara, kan die nog terug komen? Zou leuk zijn!
Hè bah, bahquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)
Wauw! Echte kenners haha! Dat zou ik niet hebben gewetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hè bah, bah
Trouwens, dat zijn geen leden van de familie Alberts, maar van de familie Viezer.
Charlie terug? Ik ben nog maar net van haar bekomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Sarcasme of ben je serieus?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef handige_har het volgende:
[..]
Wauw! Echte kenners haha! Dat zou ik niet hebben geweten
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat me laatst af te vragen of het niet gewoon te maken heeft met bepaalde katers die zijn gesteld de afgelopen jaren en ze dus niets spannends mogen doen.. Anders begrijp ik ook niet waarom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
Het is echt niet te geloven dat dezelfde Kennard Bos de afgelopen jaren deze serie tot een kleuterprogramma heeft weten te degraderen, terwijl hij verdomme één van de storyliners van Onderweg naar Morgen was, en dus mede verantwoordelijk was voor de spannende verhaallijnen die daar gaande waren
Heeft-ie soms een tijdje bij de Galjaard-sekte gezeten ofzo?
Tja, toen het een aantal jaar geleden slecht ging met GTST is de programmadirecteur (Erland Galjaard) eens een paar afleveringen gaan bekijken om te "analyseren" waar het misging. Op dat moment speelde de verhaallijn met de wraak van Ludo op die boot, waarbij de gevangenen (waaronder Robert en Bing) compleet van de kaart raakten. Galjaard zag dit aan en vond dit totáál niet passen bij het beeld wat híj had van een soapserie, namelijk: jongen wordt verliefd op meisje en andersom, ze draaien maanden om elkaar heen en komen uiteindelijk bij elkaar. Dus Galjaard is naar Endemol gegaan en heet geëist dat alle "duistere" en ongeloofwaardige verhaallijnen zouden verdwijnen, en het voortaan realistischer en minder "eng" of "heftig" zou zijn als toen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik zat me laatst af te vragen of het niet gewoon te maken heeft met bepaalde katers die zijn gesteld de afgelopen jaren en ze dus niets spannends mogen doen.. Anders begrijp ik ook niet waarom.
Daar zit zijn 'beste vriend' niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom gaat Bing zich niet in zijn eigen club bezatten?
Hij kan toch nog besmet raken en is daar nog gevoelig voor?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zit zijn 'beste vriend' niet.![]()
Btw, waarom doen ze zo moeilijk over dat hij naar de kroeg gaat en een biertje drinkt? Is dat verboden nadat je kanker hebt gehad?
Ja, streng verboden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zit zijn 'beste vriend' niet.![]()
Btw, waarom doen ze zo moeilijk over dat hij naar de kroeg gaat en een biertje drinkt? Is dat verboden nadat je kanker hebt gehad?
Ja maar die verhaallijn over het virus en dat spul dat Anton had uitgevonden was niet veel beter. En ik bedoelde natuurlijk kaders ipv katersquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, toen het een aantal jaar geleden slecht ging met GTST is de programmadirecteur (Erland Galjaard) eens een paar afleveringen gaan bekijken om te "analyseren" waar het misging. Op dat moment speelde de verhaallijn met de wraak van Ludo op die boot, waarbij de gevangenen (waaronder Robert en Bing) compleet van de kaart raakten. Galjaard zag dit aan en vond dit totáál niet passen bij het beeld wat híj had van een soapserie, namelijk: jongen wordt verliefd op meisje en andersom, ze draaien maanden om elkaar heen en komen uiteindelijk bij elkaar. Dus Galjaard is naar Endemol gegaan en heet geëist dat alle "duistere" en ongeloofwaardige verhaallijnen zouden verdwijnen, en het voortaan realistischer en minder "eng" of "heftig" zou zijn als toen.
Dus in feite zijn er toen inderdaad bepaalde eisen gesteld om het tij te laten keren. Maar het huidige niveau van de serie is echt té triest. En de schrijvers zijn er nog trots op ook_________
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij kan toch nog besmet raken en is daar nog gevoelig voor?
Ik weet niet hoe of wat. Zo dichtbij is kanker gelukkig nooit bij mij geweest.quote:
Ik heb het ook uit de serie, hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe of wat. Zo dichtbij is kanker gelukkig nooit bij mij geweest.
Inderdaad, maar dat was "ongelooflijk" spannend volgens de schrijversquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:31 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ja maar die verhaallijn over het virus en dat spul dat Anton had uitgevonden was niet veel beter. En ik bedoelde natuurlijk kaders ipv katers
Het zal vast wel ergens op waarheid gebaseerd zijn. Hoop ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het ook uit de serie, hoor. Hij heeft (nog) een verzwakt immuunsysteem als ik het goed begrepen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |