Kijk 'm morgenochtend wel even op RTL Lounge... Die paar uurtjes wachten lukt nog welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef majahoi het volgende:
Hele aflevering van morgen: http://www.dailymotion.com/video/xybqtm#.UUjM2VucFHQ
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:40 schreef majahoi het volgende:
Hele aflevering van morgen: http://www.dailymotion.com/video/xybqtm#.UUjM2VucFHQ
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's een verboden achternaam sinds deze schrijvers de scepter over de serie zwaaien. Dat Jef en Noud nog in de serie zitten mag dan ook een wonder hetenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met 'Alberts'?
Ehm.. Van de 5 karakters zitten er nu nog 3 in de serie..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
En tenminste invloedrijke karakters in dit rijtje, en niet die flutpersonages van nu
Sinds een paar maanden kijkt mijn vriend ook gtst. Daarvoor werkelijk nooit. Hij wist niet eens dat Ludo een slechterik was.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Een bazenfoto van Ludo
En tenminste invloedrijke karakters in dit rijtje, en niet die flutpersonages van nu
Dat weet ik, maar ik bedoel ermee dat deze karakters tenminste nog iets betekent hebben in de geschiedenis van de serie, in tegenstelling tot de nieuwe generatie als Mike of Aysen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Ehm.. Van de 5 karakters zitten er nu nog 3 in de serie..
Dat hebben er wel meer, heb ik het idee. Als je hen een compilatie laat zien van de dingen die Ludo in zijn eerste jaren deed, schrikken ze zich doodquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden kijkt mijn vriend ook gtst. Daarvoor werkelijk nooit. Hij wist niet eens dat Ludo een slechterik was.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Da's een verboden achternaam sinds deze schrijvers de scepter over de serie zwaaien. Dat Jef en Noud nog in de serie zitten mag dan ook een wonder heten
Van mij mag die hele Sanders-troep (met uitzondering van Ludo en Janine uiteraard) de serie uitgebonjourd worden. Daarvoor in de plaats graag weer wat Albertsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Woelli het volgende:
[..]![]()
En de Sanders-clan moet natuurlijk ook groeien. Aangezien het zeer ongeloofwaardig is als Ludo nog kinderen krijgt, Nick moeilijk kinderen kan krijgen, Stefano veels te druk me zichzelf is ipv met kinderen, Marcus sinds de zomer vermist is en Lucas geen kinderen krijgt.
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:01 schreef handige_har het volgende:
Ik ben het er inderdaad mee eens dat er wel weer een Alberts bij mag! Barbara, kan die nog terug komen? Zou leuk zijn!
Barbara hoeft voor mij niet terug te komen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:02 schreef roos85 het volgende:
Barbara terug? Dit kan je niet serieus menen he?
Barbaraquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:06 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Mee eens! Misschien kunnen ze Charlie, Nick en Valentijn (inmiddels waarschijnlijk een puber) weer terug laten komen? (Wel weer 2 Sanders erbij, maar goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |