quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]ik keek de aflevering vooruit en ik hoorde echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2013 20:01:25 ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik keek de aflevering vooruit en ik hoorde echtSpoilers van 3 april:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:01 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Spoilers van 3 april:Waar heb je die spoiler vandaan? Op tvgids.tv staat-ie nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TV Filmquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar heb je die spoiler vandaan? Op tvgids.tv staat-ie nog niet
Ik heb 'm zelf ook vooruit gekeken, en ze noemden het kind inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zeggen het zo in de aflevering, geen idee wie er kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Weg met Maxime!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:22 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n slechte act gezien van een serie...![]()
Oeeeeeeeeh, die gemene blik van Maxime....![]()
Dat Janine/Ludo/Nina maar lekker ten onder zullen gaan....![]()
GO Maxime......
Dat moet wel een hele hete juf geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Je vriendin is net bevallen en je denkt aan de juf die je had op de basisschool, wat.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook vooruit gekeken, en ze noemden het kind inderdaadMisschien dat ze het kind toch een andere naam geeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vergeleken met Nina is iedereen heetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele hete juf geweest zijn.
Wat een bemoeizuchtig wijf trouwens die Bianca
Mag ook eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, nog steeds ServiesMaar hij lijkt inderdaad steeds meer muziekjes te maken
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |