Ik 't eerstequote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie afleveringKan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
Overigens vraag ik me af of de tranen van Maxime van jalousie waren, of "spijt" vanwege het uit elkaar trekken van het gezin. Ik vermoed het tweede.
Vreselijk. Hopelijk wordt ze snel gevonden. Sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.
Den Bosch?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.
Eerste..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie afleveringKan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
Overigens vraag ik me af of de tranen van Maxime van jalousie waren, of "spijt" vanwege het uit elkaar trekken van het gezin. Ik vermoed het tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Kind van Nina heet:Word dat gezegd in de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kind van Nina heet:Wat een slechte naam, Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Aflevering van morgen eindigt wel geniaal trouwens..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sterkte AAquote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ook een die helemaal niet bij Nina past.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Aflevering van morgen eindigt wel geniaal trouwens..Wie is er nu gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
Volgens mij is de schrijver die dat heeft bedacht een bekende van Diederik Samsom.quote:
Mooi dat hij zijn eigen ervaringen gebruikt om anderen te helpenquote:Peter van der Vorst helpt verslaafden op RTL 4
Geplaatst op Tue 19 Mar 2013 om 10:32
Peter van der Vorst heeft weer een maatschappelijk probleem gevonden waar hij tegen wil vechten. Na Gepest! komt hij in het najaar met Verslaafd! op RTL 4. Dat vertelt de presentator dinsdag in De Telegraaf. Samen met ‘ervaringsdeskundige’ Jimmy Geduld, bekend van GTST, helpt Van der Vorst mensen die door drank, drugs of andere verslavingen in de goot zijn geraakt. “De verslaafde gaat direct mee naar een afkickkliniek in Nederland of elders in de wereld“, zegt hij.
Van der Vorst volgt wat er gebeurt in de kliniek. “Maar we houden ook contact met alle betrokkenen. Samen met hen wordt de terugkomst en re-integratie voorbereid, die ook in het programma te zien zal zijn.”
Het RTL 4-gezicht verwacht dat het in zijn show vooral zal gaan om alcohol- en drugsverslavingen. “Maar je kan ook denken aan gamen, gokken, seks of eten.”
De tijd is rijp voor een show als deze, vindt Van der Vorst. “Op de Nederlandse tv is vrij weinig aandacht voor verslavingen. Ja, in Spuiten & Slikken , maar daar wordt er toch luchtiger naar gekeken. Wij willen de verwoestende werking van verslavingen laten zien.”
“Aangezien mijn bedrijf maatschappelijk relevante progamma’s maakt, zag ik hier wel een format in. Ik kwam vrij snel in contact met het bedrijf van Jim en hij bleek precies dat te doen wat wij voor ogen hadden.”
Geduld raakte verslaafd aan cocaïne, werd ontslagen bij GTST en liet zich daarna een half jaar opnemen in een Schotse afkickkliniek.
Op zich interessant, alleen hebben die Peter van der Vorst programma's nooit zoveel diepgang vind ik, maargoed dat is weer een hele andere discussie en wellicht offtopic.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:14 schreef PeterKelder het volgende:
Jimmy Geduld keert terug op tv
[..]
Mooi dat hij zijn eigen ervaringen gebruikt om anderen te helpen
Ik kijk er zelf ook nooit naar, maar het is natuurlijk wel leuk dat Jimmy op deze manier weer op tv komt. Lijkt me echt een sympathieke gozerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op zich interessant, alleen hebben die Peter van der Vorst programma's nooit zoveel diepgang vind ik, maargoed dat is weer een hele andere discussie en wellicht offtopic.
Dat waren ze even helemaal vergeten geloof ik. Nina zei al tegen Ludo en Janine: jullie zijn grootouders/opa en oma.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij was al opa. Van Valentijn!
Voor een baby die een maand te vroeg is ze wel erg grootquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat waren ze even helemaal vergeten geloof ik. Nina zei al tegen Ludo en Janine: jullie zijn grootouders/opa en oma.![]()
Ik vond het echt een verschrikkelijke aflevering verder. Die drama rondom de bevalling, brrr. Een Maxime die vreselijk verdrietig is omdat haar nichtje, die ze net een paar jaar kent, zich met haar eigen moeder verzoend en daardoor stikjaloers is. Klein kind.![]()
Verder was het meest belachelijke stukje dat de verloskundige (or whatever) de baby mee wilde nemen voor onderzoek en Ludo zei: " Kan dat niet even wachten".![]()
Ja joh, we wachten gewoon even met medische onderzoekjes! Dat is helemaal niet belangrijk.![]()
Ok, alleen dat van Wiet, Lorena, Sjors en Lucas was leuk.
Kind van Nina heet:Fuck echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Helemaal super.
Ja.. Misschien verkeerd geschreven maar je spreekt het zo uit in ieder gevalquote:
Nee de naam isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Nee de naam isNee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Omdat Mike buiten de opvoeding wordt gehouden. Voor nu.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:56 schreef majahoi het volgende:
Waarom krijgt het kindje van Nina de achternaam van de moeder, het is meestal toch de achternaam van de vader... Maar ja het zal wel aan mij liggen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:02 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Nee de naam isOh, dat is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]Maar dat zei ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef Syb.ren het volgende:
[..]I met her in a club down in old SohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where you drink champagne and it tastes just like cherry-colaHelemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |