SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Helemaal super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, ze heeft voorweeën enzo.quote:
Hopelijk wel ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef alors het volgende:
Wat??? Ik kijk al tijden niet meer door de erbarmelijk slechte verhaallijnen, maar werd gelokt door de TT. Wat een faal weer, hoelang is ze zwanger geweest dan 6 maanden ofzoJammer dat dat kutkind er dan toch komt. Ik had wel een miskraam verwacht, hopelijk is het een kwijlende downie en overlijdt Nina tijdens de bevalling zodat Mike ermee zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef ChilllayD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Wist je nog toen ze overreden werd een aantal weken geleden? Ze lag nog met de stiletto's aan in het ziekenhuisbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
En dit had zoveel gezeik kunnen schelen.quote:iemand pakt iets uit de kofferbak van een auto
iemand slaat de kofferbak op het hoofd van diegene
en zegt iets van "ik wilde eens horen hoe het op een mens klonk" of zoiets debiels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:28 schreef fotostarter het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
April al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
Geweldige afleveringEn dat zeg ik oprecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De muziek valt ook niet tegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:12 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De aflevering van maandag valt niet tegen inderdaad!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, dat word zijn/haar naam.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Famous first words van dat kind: "GA WEG"
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]Nee hoor, alles is mogelijk. Het is alleen wel irritant dat ze er iedere keer mee wegkomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
Wat Maxime betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:39 schreef Syb.ren het volgende:
Monica? Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Het kind van Nina. Bing steelt de baby zodat hij ook een kind heeft.quote:
Daar gaan ze echt niks meer mee doen hoor, die komt daar gewoon mee weg. Echt belachelijk dat ze zo'n lijn gewoon laten terwijl bij andere lijnen (Janine vs. Maxime) dingen altijd op zo'n knullige en geforceerde wijze misgaan.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:34 schreef majahoi het volgende:
Misschien komt Rik er wel achter dat Aysen iets te maken heeft met de dood van Danny.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag ik hopen dat je een hoop geduld hebt, want dit gaat nog lang duren vrees ikquote:Op zondag 17 maart 2013 21:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet wachten tot de wisseling van de wacht in het schrijvershok. Stelletje verwaande amateurs.
Zullen we coup plegen?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je een hoop geduld hebt, want dit gaat nog lang duren vrees ik
Dat idee had ik ook inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:20 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat er een wending komt waarin de baby toch van Noud blijkt te zijn.
De baby komt toch zogenaamd 4 wk te vroeg?
Dan zou ze een maand langer zwanger zijn, met superzaad van Noud dat maanden blijft leven.
Enz enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(met edit)
[ Bericht 15% gewijzigd door WebHawkjuh op 18-03-2013 16:33:44 ]WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Wat een nachtmerrie. Hopelijk snel terecht.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |