Kan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
 Kan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.  

Ik 't eerstequote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie afleveringKan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
Overigens vraag ik me af of de tranen van Maxime van jalousie waren, of "spijt" vanwege het uit elkaar trekken van het gezin. Ik vermoed het tweede.

Vreselijk. Hopelijk wordt ze snel gevonden. Sterkte!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.

Den Bosch?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vandaag is er meer soap gebeurd in mijn dagelijkse leven dan er op televisie te zien valt, een vriendin van me is ineens verdwenen en vermist.
Je weet dat er iets niet goed is met een soap als je eigen leven 'spannender' is dan de soap waar je naar kijkt... Niet dat ik er godverdomme blij mee moet zijn.

Eerste..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Mooie afleveringKan me niet herinneren dat er eerder GTST een bevalling zo intens in beeld is gebracht.
Overigens vraag ik me af of de tranen van Maxime van jalousie waren, of "spijt" vanwege het uit elkaar trekken van het gezin. Ik vermoed het tweede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.

quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Kind van Nina heet:Word dat gezegd in de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Amarantha het volgende:
Kind van Nina heet:Wat een slechte naam, Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.

quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Aflevering van morgen eindigt wel geniaal trouwens..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |