De oude seizoenen van GTST vind ik leuk, maar de huidige seizoenen vind ik echt 10x niks. En toch blijf ik kijken, meer omdat het een gewoonte is dan dat het me iets interesseert. Af en toe kijk ik een aflevering via internet en sla ik driekwart van de aflevering over, gewoon omdat het me nauwelijks boeit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:02 schreef majahoi het volgende:
Als je gtst niet leuk vindt, waarom stop je dan niet met kijken?
Ik kwam vanmiddag bij toeval op mijn harddiskrecorder het gesprek van Bartho, Jette, Ferry en Aysen (Haar naam kwijt) bij De TV-show tegen, ik had het programma ervoor opgenomen en had de instelling iets te ver laten opnemenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:41 schreef PeterKelder het volgende:
"Onze serie bestaat al 23 jaar, maar ook wij hebben weleens een terugval in kijkcijfers gehad. We vlogen een paar jaar geleden flink uit de bocht door ongeloofwaardige, zware verhalen. Ook dat is belangrijk voor een goede soap: je moet altijd kritisch blijven en niet de arrogantie hebben dat je vanzelfsprekend de grootste van Nederland bent en blijft."
DE KOMENDE JAREN! Die áchterlijke arrogantie en misselijkmakende zekerheid dat je zo'n rol jaaaaaren zal spelen, rot toch op!quote:Ivo Niehe: Ferry, keek jij vroeger naar GTST?
Ferry: Jaaa en nu nog! Haha nee hoor, nee maar als kind keek ik wel altijd.
Ivo: Dan is het toch heel wat dat je nu zelf in De Koning mag staan.
Ferry: Ja, ik kwam daar binnen en dacht "Hmm, okee dus hier ga ik de komende jaren werken."
Het zou pas nieuws zijn als iemand Bing wel mocht, schat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik gok na het lezen van je reactie dat je het niet zo van Bing's personage hebt, just a guess.
Wat uiteraard je goed recht is, net zoals het mijn recht is om ze te missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis Charlie en Barbara wel in de serie?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:02 schreef majahoi het volgende:
Als je gtst niet leuk vindt, waarom stop je dan niet met kijken?
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik soms nog kijk, voor mensen die het alleen over een geweldig hedendaags GTST willen hebben en niets anders hebben we tegenwoordig (gelukkig) ook een GTST live topic. Mocht dat meespelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De oude seizoenen van GTST vind ik leuk, maar de huidige seizoenen vind ik echt 10x niks. En toch blijf ik kijken, meer omdat het een gewoonte is dan dat het me iets interesseert. Af en toe kijk ik een aflevering via internet en sla ik driekwart van de aflevering over, gewoon omdat het me nauwelijks boeit.
En toch blijf ik hopen dat ze daar in Amsterdam eens inzien dat het halen hoge kijkcijfers niet betekent dat de inhoud van de serie dan ook geweldig is.
Oké, ik vroeg het me gewoon af , ik vind de oude seizoenen ook veel leuker dan de huidige hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik soms nog kijk, voor mensen die het alleen over een geweldig hedendaags GTST willen hebben en niets anders hebben we tegenwoordig (gelukkig) ook een GTST live topic. Mocht dat meespelen.
Op het live topic loopt het ook niet echt storm zie ik!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, dat is ook de reden dat ik soms nog kijk, voor mensen die het alleen over een geweldig hedendaags GTST willen hebben en niets anders hebben we tegenwoordig (gelukkig) ook een GTST live topic. Mocht dat meespelen.
Je moet toch ergens in geloven als je niets kan? En daarnaast, die prutschrijvers zullen hem bij het kennismakingsgesprek wel hebben verteld dat ze in hem geloven en grote plannen met hem hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag bij toeval op mijn harddiskrecorder het gesprek van Bartho, Jette, Ferry en Aysen (Haar naam kwijt) bij De TV-show tegen, ik had het programma ervoor opgenomen en had de instelling iets te ver laten opnemenIk keek even een stukje, zeer interessant gesprek hoor (leuke fragmenten ook), maar de leukigheid stopte toen het volgende dus gebeurde.
[..]
DE KOMENDE JAREN! Die áchterlijke arrogantie en misselijkmakende zekerheid dat je zo'n rol jaaaaaren zal spelen, rot toch op!
Mja het is de zoon van Janine dus misschien dat hij die zekerheid daarom zag... Maar toch, zoiets vol op tv zeggen vind ik niet quiche.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je moet toch ergens in geloven als je niets kan? En daarnaast, die prutschrijvers zullen hem bij het kennismakingsgesprek wel hebben verteld dat ze in hem geloven en grote plannen met hem hebben
Familielid van spelen geeft geen enkele zekerheid: Bennie den Haan is er in seizoen 13 ook gewoon weer uitgeschreven terwijl hij een Alberts speelde en er genoeg mogelijkheden waren voor zijn rol.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja het is de zoon van Janine dus misschien dat hij die zekerheid daarom zag...
Dat woord kent-ie in alle waarschijnlijkheid niet eensquote:Maar toch, zoiets vol op tv zeggen vind ik niet quiche.
Ik ook niet, ik dacht aan het gerecht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Familielid van spelen geeft geen enkele zekerheid: Bennie den Haan is er in seizoen 13 ook gewoon weer uitgeschreven terwijl hij een Alberts speelde en er genoeg mogelijkheden waren voor zijn rol.
[..]
Dat woord kent-ie in alle waarschijnlijkheid niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door PeterKelder op 24-03-2013 13:27:23 ]
Een mening die wel delenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef majahoi het volgende:
[..]
Oké, ik vroeg het me gewoon af , ik vind de oude seizoenen ook veel leuker dan de huidige hoor.
En mogen wij dat niet vinden?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
Vroeger was alles beter en nog meer van dat soort geblaat man oh man wat irritant!!!
Mag je vinden, maar dit is forum.fok.nl en niet forum.solea.nl, wat betekent dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt als jij en hetzelfde irritant vindt als jij en dus niet alles vrij kan zijn van onderwerpen die je al dan niet irritant vindt. Het basisprincipe van de meeste forums zoals het heet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
Vroeger was alles beter en nog meer van dat soort geblaat man oh man wat irritant!!!
goed, dat weten we dan. dan kan je nu weer blij en gelukkig elders gaan postenquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
mee eensquote:Op zondag 24 maart 2013 20:29 schreef solea het volgende:
Niet mee eens, verder niet interessant wie het er wel en niet mee eens is, er is al een oplossing voor dit akkefietje dat kennelijk eens in de zoveel tijd de kop opsteekt onder invloed van lurkers die nooit serieus zullen posten, namelijk: het livetopic.quote:
Echt hč, ze posten nooit en je hoort ze nooit, behalve als het hier over gaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
goed, dat weten we dan. dan kan je nu weer blij en gelukkig elders gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |