Mail em en vraag om telefonisch contactquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef Salatrel het volgende:
Bellen voor die kisten kan niet staat geen nummer bij
Dan mailen, met spoed, voordat iemand je voor isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef Salatrel het volgende:
Bellen voor die kisten kan niet staat geen nummer bij
Haha natuurlijk niet. Hier en daar komt er eentje. Zo zitten er op de dempers beide 1 hitte vaste Laser sticker, op de voorvorkpoten beide 1 Total stickertje. Verder komt Castrol nog op de kuip en Bridgestone op de achterbrug. Dan houd ik ermee op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Staat hem goed hb![]()
Maarrehh.. je gaat hem toch niet helemaal vol plakken met stickers he
Ok, dan mag het, Ik heb er ook wel een paar op zitten hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Haha natuurlijk niet. Hier en daar komt er eentje. Zo zitten er op de dempers beide 1 hitte vaste Laser sticker, op de voorvorkpoten beide 1 Total stickertje. Verder komt Castrol nog op de kuip en Bridgestone op de achterbrug. Dan houd ik ermee op.
Het was inderdaad een selektvrachtvrouwtje. Ze gaf het af en sprintte meteen weer naar haar auto? Dus ik was bang dat het kapot zou zijn... Dus ik roep nog na : 'Moet ik niet tekenen?' Zij: 'Nee Nee hoeft niet, fijne dag nog!'. Gelukkig was alles heel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Stukken beter dat ruitje
Geen selektvrachtmongool meer hoeven scalperen dus
En? Ben je overstag? ook eentje bestellen haha. Hij is van het merk Puig, miss heb je daar wat aan.quote:
Die debielen hebben een keer in opdracht van KPN een Digitenne decoder bij mij opgehaald. Die kwam dus volledig kapot bij KPN aan. Gingen ze mij de schuld gevenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef handboek het volgende:
[..]
Het was inderdaad een selektvrachtvrouwtje. Ze gaf het af en sprintte meteen weer naar haar auto? Dus ik was bang dat het kapot zou zijn... Dus ik roep nog na : 'Moet ik niet tekenen?' Zij: 'Nee Nee hoeft niet, fijne dag nog!'. Gelukkig was alles heel.
Het enige kutte was de rubbertjes met schroefdraad erin over te zetten naar het nieuwe ruitje. Maar goed, na een half uurtje werk zat alles op zijn plek.
Formulieren zijn vorige week verstuurd. Ik wacht nog even op antwoord voordat ik van alles ga maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Al progressie met de reparaties aan je fiets?
Dat been gaat effe op 'buiten gebruik'quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:56 schreef Geerd het volgende:
Auw!
http://www.dumpert.nl/med(...)krijgen_melding.html
En ziehier ook het nut van handschoenen, ook in de zomer!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:56 schreef Geerd het volgende:
Auw!
http://www.dumpert.nl/med(...)krijgen_melding.html
Dan mag ik mijzelf dus ook onder motorrijders met skills rekenen vandaag?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Niks mis met sneeuw, da's voor de motorrijder met skills geen enkel probleem
Bleef het liggen dan? Ik heb hier in de afgelopen week nog niet meer als een paar witte vegen op de parkeerplaats zien liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan mag ik mijzelf dus ook onder motorrijders met skills rekenen vandaag?
Meer dan een uur door de sneeuw gereden. Lachen wel die gezichten in de koekblikjes. "WTF?"
ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bleef het liggen dan? Ik heb hier in de afgelopen week nog niet meer als een paar witte vegen op de parkeerplaats zien liggen![]()
Rijden IN de sneeuw is iets heel anders als rijden tijdens sneeuwval
Mja, paar milimeter. Werd wel wit, maar het was niet genoeg om echt platgereden te worden ofzo, dus boeiend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bleef het liggen dan? Ik heb hier in de afgelopen week nog niet meer als een paar witte vegen op de parkeerplaats zien liggen![]()
Rijden IN de sneeuw is iets heel anders als rijden tijdens sneeuwval
Vertel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Yreal het volgende:
Ik moet zeggen dat de xt660z mij niet echt kon bekoren..
Net toch een rondje op wezen rijden, maar het beviel niet echt. Kon het eigenlijk niet echt verklaren maar het was bij lange na niet zo leuk als een xt660xquote:
Xt660x is het supermotard ding, xt660z is de rally fietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Enige verschil is toch een ruitje, of zie ik dat verkeerd?
Wat was er minder leuk dan? Is toch in grote lijnen hetzelfde ding? alleen andere looks en een kleiner voorwiel, of zit er nog meer verschil in?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net toch een rondje op wezen rijden, maar het beviel niet echt. Kon het eigenlijk niet echt verklaren maar het was bij lange na niet zo leuk als een xt660x
het voelde een stuk minder... leuk... weet niet wat het was. Kan ook aan het weer hebben gelegen, en de setup van de xt660x waar ik op reed. Zo'n leovince uitlaat voegt toch meer toe dan dat ik voor mogelijk had gehouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat was er minder leuk dan? Is toch in grote lijnen hetzelfde ding? alleen andere looks en een kleiner voorwiel, of zit er nog meer verschil in?
Als je een beetje gewend bent aan je allroad, kun je daar redelijk debiel mee doen kan ik je vertellen. Ik reed een maandje of anderhalf geleden met -5, op vierkante bandjes, gewoon per ongeluk een steppie aan de grond op een rotonde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
het voelde een stuk minder... leuk... weet niet wat het was. Kan ook aan het weer hebben gelegen, en de setup van de xt660x waar ik op reed. Zo'n leovince uitlaat voegt toch meer toe dan dat ik voor mogelijk had gehouden.
Maarja, je weet hoe het gaat. Als het niet goed voelt dan wordt het hem ook gewoon niet.
Dan kóóp je toch zo'n ding?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
het vertiefte is dat ik gewoon een bmw wilniks anders gaat het dan nog worden
Dan haal je toch een bmw? Wil ook wel ruilen hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
quote:
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan haal je toch een bmw? Wil ook wel ruilen hoor!
Spaar je even door, tot misschien je niet meer geknepen hoeft te rijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen worden
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spaar je even door, tot misschien je niet meer geknepen hoeft te rijden.
Je hebt een aardig bedrag tot je beschikking volgens mij? ik wist het wel.
Maja je gaat er denk ik spijt van krijgen als je nu iets duurs koopt, en wanneer je vol vermogen mag denkt van godver had ik maar even gewacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer niet
maarja, vind maar weer een 35kw barrel om het 5 maanden mij uit te zingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja je gaat er denk ik spijt van krijgen als je nu iets duurs koopt, en wanneer je vol vermogen mag denkt van godver had ik maar even gewacht.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
Je verheft moeilijk doen wel tot een heel nieuw niveau hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen worden
Probleem met die barrels is vaak dat ze het nog tering lang volhoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja, vind maar weer een 35kw barrel om het 5 maanden mij uit te zingen
10-8quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Je verheft moeilijk doen wel tot een heel nieuw niveau hoor
Hoelang moet je eigenlijk wachten tot onbeperkt?
eigen bedrijf ja? Kun je niet zakelijk kopen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer niet
Kan, al schiet dat met 2de hands motoren ook niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigen bedrijf ja? Kun je niet zakelijk kopen dan?
Man wachten joh, lekker sparen heb je nog september en oktober waarschijnlijk zelfs nog tot half december voor er uberhaubt zout ligt.quote:
tegen die tijd is het zout net wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man wachten joh, lekker sparen heb je nog september en oktober waarschijnlijk zelfs nog tot half december voor er uberhaubt zout ligt.
Waarom kunnen ze dat niet gewoon in zoetermeer doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:53 schreef BlackLining het volgende:
Je weet dat je tegenwoordig een begrenzing middels een schroefje in het gas ook op kenteken kunt krijgen he? Gewoon de rollerbank methode dus. Moet ie alleen op de testbank van het RDW in Lelystad, maar dan krijg je ook gewoon je notitie op kenteken en is ie volledig legaal.
Sja wie weet maart roert zijn staart april doet wat die wil, beetje pech eind meiquote:
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dat niet gewoon in zoetermeer doen?
daar wil je niet levend gevonden worden iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben
Daar zit het hoofdkantoor van de rdwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben
Alsof je een heleboel mist tussen blok en voorwiel.. dat ding is half afquote:
Ja precies als je heel goed kijkt zie je net 25cc van de cilinderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof je een heleboel mist tussen blok en voorwiel.. dat ding is half af
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Al eens zoiets geprobeerd?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Al eens zoiets geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ook in mooie kleuren verkrijgbaar trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Niks mis met sneeuw, da's voor de motorrijder met skills geen enkel probleem
En dit idd. Zoveel rare mensen in rare koekblikken die zo raar kijken naar die rare motor rijder. Helemaal omdat die motor rijder er enigzins plezier aan had aan al die rare aapjeskijkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan mag ik mijzelf dus ook onder motorrijders met skills rekenen vandaag?
Meer dan een uur door de sneeuw gereden. Lachen wel die gezichten in de koekblikjes. "WTF?"
Hou dan je geld in je zak man.. kun je straks meteen een zwart/gele kopen met mooie zwarte koffers eraanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motor![]()
![]()
Stond er bij kantoor eentje aan de overkant van de straat gisteren, hele dag lopen kwijlen samen met de baas![]()
![]()
Ok, dus je hebt nu een motor nodig (want oude is kapot?) op 35kW en vanaf augustus mag je vol vermogen? Kan je tot die tijd niet gewoon een oud brak op 35kW nemen? Ook al zit hij wat minder?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motor![]()
![]()
Stond er bij kantoor eentje aan de overkant van de straat gisteren, hele dag lopen kwijlen samen met de baas![]()
![]()
Dat zei ik ook al, ik wist het wel idd!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou dan je geld in je zak man.. kun je straks meteen een zwart/gele kopen met mooie zwarte koffers eraan
Ja maar de 35kw motoren zijn dun gezaaidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt nu een motor nodig (want oude is kapot?) op 35kW en vanaf augustus mag je vol vermogen? Kan je tot die tijd niet gewoon een oud brak op 35kW nemen? Ook al zit hij wat minder?
Ik zag vanmiddag bij Steijner nog een mooie GS650, zo'n 1 cilinder. Is dat niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook altijd wel grappig. Ooit wel eens een hele bus mongolen (ekte ekte) op zijn kop gekregen door bij het verkeerslicht in een serieuze hoosbui van die douche bewegingen te gaan staan maken; ik dacht dat ze die bus af gingen breken, serieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En dit idd. Zoveel rare mensen in rare koekblikken die zo raar kijken naar die rare motor rijder. Helemaal omdat die motor rijder er enigzins plezier aan had aan al die rare aapjeskijkers.
Dat zijn idd de mooie momenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel grappig. Ooit wel eens een hele bus mongolen (ekte ekte) op zijn kop gekregen door bij het verkeerslicht in een serieuze hoosbui van die douche bewegingen te gaan staan maken; ik dacht dat ze die bus af gingen breken, serieus![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou dan je geld in je zak man.. kun je straks meteen een zwart/gele kopen met mooie zwarte koffers eraan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, ik wist het wel idd!!
Dat filmpje kent iedereen volgens mij welquote:
Mij is het ook meer te doen om de motor zelf, kon even geen foto vinden. Wat een beestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat filmpje kent iedereen volgens mij wel
Mijn risers komen van Twisted Throttle, toen waren ze nog niet leverbaar in .nl
Filmpje is ook niet slekt, al denk ik dat de motor er niet beter van wordtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mij is het ook meer te doen om de motor zelf, kon even geen foto vinden. Wat een beest
Lijkt me eerder gewoon reflectie, gezien het ook aan de zijkant zit en het remlicht zelf uit isquote:
Hij trede laatste weer op voor tt en er zaten ook nieuwe koffers op de gsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filmpje is ook niet slekt, al denk ik dat de motor er niet beter van wordt![]()
Mooi hoor, in die kleurstelling met die koffers enzo
Hebbik ook; zelfde demper, alleen klinkt dubbel wel een heeeel stuk vetterquote:
mehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel erg tof, dit is de F650gs. Alleen die beauty case mag er wel af...
Wel wennen om te rijden met een 1 cilinder, maar als je dat eenmaal door hebt is het een mooie fiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel erg tof, dit is de F650gs. Alleen die beauty case mag er wel af...
Nee die kolibri die je eerder postte was wel lekker wil je zeggen?quote:
Ik denk dat Yreal alleen al voor de prijs van die uitlaten een andere 35kW motor 2e hands kan kopen, waar hij misschien op past.quote:
Vind het wel een beetje overdone om op een 1 cilinder met 1 uitlaat 2 nieuwe dempers te hangenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbik ook; zelfde demper, alleen klinkt dubbel wel een heeeel stuk vetter![]()
Ja echt niet hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee die kolibri die je eerder postte was wel lekker wil je zeggen?Besides volgens mij is die motor uit het filmpje erg vergelijkbaar.
Jeh, dan staat het logo mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
All is twisted throttle wel heel erg van het overal zwarte traxx zijkoffers op hangen
Valt mee hoor, ik denk 250 - 275¤ per kant ofzo; het zijn geen Akra'squote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat Yreal alleen al voor de prijs van die uitlaten een andere 35kW motor 2e hands kan kopen, waar hij misschien op past.
Kon ook geen groter plaatje van die F800gs vinden. Alleen eentje waar hij op z'n voorwiel balanceerde.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Kon ook geen groter plaatje van die F800gs vinden. Alleen eentje waar hij op z'n voorwiel balanceerde.
En toch klinkt het anders als een enkelequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje overdone om op een 1 cilinder met 1 uitlaat 2 nieuwe dempers te hangen
Dat ontken ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch klinkt het anders als een enkele
Opvallende koplampen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Seems you're right. Lijken totaal niet op elkaar... Vind ze allebei overigens tof hoor.
Dat is geen geld.. en dan zijn het natuurlijk slip-ons.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, dan staat het logo mooi
[..]
Valt mee hoor, ik denk 250 - 275¤ per kant ofzo; het zijn geen Akra's
Dan betaal je voor de naam, misschien ook door 1Kw performance, maar meer zal het niet zijn. Ik heb diezelfde uitlaat, alleen dan enkel, en ik betaalde er 230¤ voor geloof ik, inclusief linkpijp. En ze klinken echt super, denk dat alleen een Akra mooier klinkt, maarja, die kost ook het dubbele. (en is niet leverbaar voor de AT)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef JK het volgende:
[..]
Dat is geen geld.. en dan zijn het natuurlijk slip-ons.
415 euro vind ik 'm voor.. dus 207,50 per kant. Serieus geen geld..
al betaalde ik dan iets van 450 euro voor een volledige uitlaat van Giannelli, maar die heeft uiteraard maar 1 demper.
Dat valt mij inderdaad ook op. Niet zozeer in optrekken maar inderdaad echt vermogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik durf zelfs te beweren dat ik vermogen kwijt raak als ik alleen al de DB-killer erin prop
Ik rijd ook zonder, nog niet eens voor dat beetje gevoel, maar domweg omdat ik geen sportpijp koop om hem een prop in zijn bek te douwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef JK het volgende:
Jouw bewering klopt. Ik heb mijn motor met en zonder dB-killer op een bank gehad en dat scheelde al iets van 1 of 2pk. Uiteraard rijd ik zonder dB-killer. Veel dieper geluid.
Zoveel, en met alleen een demper? niet met bochten erbij enzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat valt mij inderdaad ook op. Niet zozeer in optrekken maar inderdaad echt vermogen.
Niet zo gek ook want een DB killer zit in de weg van de lucht. En een viertakt moet in tegenstelling tot een tweetakt zijn lucht zo makkelijk mogelijk kwijt kunnen. Ik weet toevallig dat de Bandit 1200 met een andere demper tot wel 15 a 20% in vermogen kan winnen, die zijn standaard erg geknepen.
zit er nou ook al paard in onze uitlaten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef JK het volgende:
Jouw bewering klopt. Ik heb mijn motor met en zonder dB-killer op een bank gehad en dat scheelde al iets van 1 of 2pk. Uiteraard rijd ik zonder dB-killer. Veel dieper geluid.
Als je de uitlaat rood schildert zitten er 2 paarden inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zit er nou ook al paard in onze uitlaten?
Ehh, excuus. 10-15%. Maar aangezien een B1200 van zichzelf ongeveer 100 paarden heeft scheelt het er zomaar 10 tot 15. Belachelijk veel ja. Ik heb het zelf niet kunnen controleren want ik heb een B600, maar dat zijn de ervaringen die ik in het Bandit topic van MF vind.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd ook zonder, nog niet eens voor dat beetje gevoel, maar domweg omdat ik geen sportpijp koop om hem een prop in zijn bek te douwen
[..]
Zoveel, en met alleen een demper? niet met bochten erbij enzo?![]()
Da's wel erg veel hoor![]()
De avonturen van Yreal bijlezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef einschtein het volgende:
Zo, goedemorgen. Ik heb even wat bij te lezen hiero
Meh, dan skip ik deze keer bijlezen maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
De avonturen van Yreal bijlezen
Daarover gesproken, is een oude CB500 niet makkelijk op 35kw te krijgen? Of een Suzuki GS500?
Is die gast 2 meter 50 dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Het probleem is dat hij er ook nog op moet passen
Nee, 2 meter geloof ik; lang genoeg om niet overal op te passenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Is die gast 2 meter 50 dan?
Zo'n CB500 is toch geen kaboutermotor?
nah, voor deze keer dan, ik vis ze gewoon uit de oude topics, dan moet ie zorgen dat ze daar niet staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoel een andere
Volgens mij wil Yreal trouwens liever geen foto's van zichzelf in dit topic hebben
Jij bedoeld de I-Just-Came-fotoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoel een andere
Volgens mij wil Yreal trouwens liever geen foto's van zichzelf in dit topic hebben
quote:
pis je het eraf dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Zo, pekel weer van de motor afgehaald. Wordt altijd zo'n mooie blauw/gele vlek op de oprit als ik dat ding afspoel
Niet verstandig, koud water is beter voor afspoelenquote:
mooie kleur lekker snelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag is rooooooooood de kleur van mijn nieuwe motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook meteen het eerste ritje sinds 3/4 jaar, lekker afstappen als een cowboy met verstijfde benen
Godver, net te laatquote:
Te veelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, net te laat
Dat heeft nogal wat vermogen, zo'n ding
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es nietquote:
en jij ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[spoiler][
Zonet eindelijk weer eens gereden - begon afkickverschijnselen te vertonen. Weer ziet er goed genoeg uit voor de komende dagen, dus hoppa
mooi looprekje voorop ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ook meteen het eerste ritje sinds 3/4 jaar, lekker afstappen als een cowboy met verstijfde benen
Gaaf! Hoewel ik ze zonder die onderkuip toffer vind.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Yreal, je kijkt alsof dat mokkel haar vuist in je reet douwt, dat verklaart meteen de blik van die man naast julliequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dankje
Zag trouwens nog een toffe transalp te koop staan, staat dat kreng in limburg![]()
geloel, de foto's die ik postte komen rechtstreeks uit oudere MC topics, staan gewoon online.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es niet
Oke, die xt had ik nog wel staan, de drz400 echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geloel, de foto's die ik postte komen rechtstreeks uit oudere MC topics, staan gewoon online.
En goegol heeft ze ws ook allang ingepikt. If you do not want shit online do not put it there
waar? Als het een beetje in de buurt is wil ik wel effe gaan kijken hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dankje
Zag trouwens nog een toffe transalp te koop staan, staat dat kreng in limburg![]()
Maastrichtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar? Als het een beetje in de buurt is wil ik wel effe gaan kijken hoor
Jawel, trust mequote:
Same, heb even een ritje van 2 uur gemaakt. Werd weer tijd, na een week/1,5 weekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
Zonet eindelijk weer eens gereden - begon afkickverschijnselen te vertonen. Weer ziet er goed genoeg uit voor de komende dagen, dus hoppa
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yreal, je kijkt alsof dat mokkel haar vuist in je reet douwt, dat verklaart meteen de blik van die man naast jullie
As said trouwens; ALLEBEI die foto's heb ik opgeduikeld uit oude topics.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke, die xt had ik nog wel staan, de drz400 echt niet
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es niet
Je quote ze nu wel zelf, stom genoeg.. Ik zou je posts even editen.quote:
Nou nee.. Bij deze; niet meer posten. Als we foto's van users gaan posten om af te zeiken is dat gauw genoeg over.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Om de zoveel tijd komen die foto's weer terug
Hey, wij hebben ze nooit gepost zonder toestemming van Yreal. De enige die het gepost hebben zijn jij/SD(weet niet meer, laat staan of dat mét toestemming was) of Yrealzelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou nee.. Bij deze; niet meer posten. Als we foto's van users gaan posten om af te zeiken is dat gauw genoeg over.
Dankje, dat vergeet ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Je quote ze nu wel zelf, stom genoeg.. Ik zou je posts even editen.
Kijk maar uit, ik weet waar je huis woontquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef einschtein het volgende:
Iedereen die ze heeft gezien, ziet ze toch elke nacht voor ze. Net voordat ze badend in het zweet, met tranen over de wangen wakker worden.
Sorry, Yreal.
Ik dus nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hey, wij hebben ze nooit gepost zonder toestemming van Yreal. De enige die het gepost hebben zijn jij/SD(weet niet meer, laat staan of dat mét toestemming was) of Yrealzelf.
quote:d. User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
Met toestemming van Yrealquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dus niet.
En ik weet niet wie je allemaal bedoelt met "wij", maar Deka heeft ze ook gepost.
Echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik weet waar je huis woont
Ik kan me dat voorstellen dat hij die I just came foto liever niet meer zietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, laten we er maar over ophouden.
Hij wil hem liever niet terugzien, en we gaan hem vanaf nu niet meer posten
Altijd leuk, zwaaien naar lesserts. Meestal komt er dan zo'n heel twijfelachtig vingertje omhoogquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt nietMag best langskomen, als je maar bier meeneemt.
---
Anyway. Ik kwam vandaag ook nog 2 lesmotoren tegen, op de ring Groningen! De instructeur reed er, vol bepakt, achter aan op de motor. Mooi gezicht om te zien.
Instructeur zwaaide nog netjes, ik was natuurlijk ook de brommert.![]()
Vooral die drz400 hoef ik niet meer te zienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorstellen dat hij die I just came foto liever niet meer ziet
Die leerlingen zwaaiden niet, die waren te angstig. Zaten ook aardig verkrampt op de motort, terwijl het niet eens koud was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Altijd leuk, zwaaien naar lesserts. Meestal komt er dan zo'n heel twijfelachtig vingertje omhoogEn de instructeur uitbundig zwaaien.
Ik kom nog wel eens mijn oude instructeur tegen. Beetje te traditie opgebouwd om zo'n beetje te gaan breakdancen op de motor dan. En die leerling; "DAFUQ"
Policy gaat niet boven de wet, implied consent gaat niet op voor auteursrecht, dus je kunt zwaaien met de policy wat je wilt, hij is ongeldigquote:
Dat klinkt... vies...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Dekatria het volgende:
En als ik nou een balkje op Yreals gezicht doe?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doet ie onderaan de paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits voor ons allemaal, whoopwhoop!
Gewoon uitbundig met 2 armen in de lucht zwaaien, dan weten die leerlingen helemaal niet wat ze overkomt..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die leerlingen zwaaiden niet, die waren te angstig. Zaten ook aardig verkrampt op de motort, terwijl het niet eens koud was.
Instructeur zwaaide heel vrolijk, toen ik voorbij ging. Ze reden op linker rijstrook, ze gingen naar rechts zodat ik er langs kom. Handje van de instructeur ging omhoog, ik ging voorbij en ze gingen weer terug naar de linker rijstrook.
Breakdancen op de motor, wat doe jij dan wel niet.
Ach, het kan altijd ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd ergerBAAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lijkt een beetje IJslandsquote:
Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Policy gaat niet boven de wet, implied consent gaat niet op voor auteursrecht, dus je kunt zwaaien met de policy wat je wilt, hij is ongeldigI just came foto is trouwens van Suzuki die hem als eerste gepubliceerd heeft, dat is waar het auteursrecht van uit gaat.
Blijft natuurlijk wel dat in de praktijk dingen die op internet terecht komen daar ook blijven en dat je daar rekening mee moet houden
wat denk je dat er op die boetes staat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt nietMag best langskomen, als je maar bier meeneemt.
---
Anyway. Ik kwam vandaag ook nog 2 lesmotoren tegen, op de ring Groningen! De instructeur reed er, vol bepakt, achter aan op de motor. Mooi gezicht om te zien.
Instructeur zwaaide nog netjes, ik was natuurlijk ook de brommert.![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde het opnieuw plaatsen van de foto zoals SD en Deka deden. Dat mag dus, wat de policyvook zegt, niet namelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.
Mjah, maar da's dan een policy verhaal, different koek dit datquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef Anne het volgende:
Heeft allemaal met context te maken. Ik heb ook ooit foto's gepost op FOK!.
En als jij die weer post, worden die gewoon verwijderd en als je pech hebt krijg je er zelfs een ban bij.
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar Barendrechtquote:
Wat voor navigatie gebruik jij?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar BarendrechtNavigatie maar eens meenemen dan..
Google Maps, gewoon via audio in de helmquote:
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
Moet verdomme helemaal naar BarendrechtNavigatie maar eens meenemen dan..
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?
Derde deur links.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?
Niet mijn Bandit pesten.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
Ken jij eindelijk een fatsoenlijke fiets kopuh
kwam er laatst achter dat die gratis is als je t-mobile hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoorde dat'ie in wit mooi is, je moet 'm eens wrappen ofzo
Via het telefoontje dus?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Google Maps, gewoon via audio in de helm
Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
inears werken net zo goed als gehoorbrschrmingquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Via het telefoontje dus?
Kan ik ook wel eens proberen. Enige probleem is dat ik het dan via in-ear oordopjes moet doen - want ik heb geen audio in mijn helm - en daardoor kan ik mijn gehoorbescherming niet dragen.
Is dat zo? Kan het altijd een keer testen iig.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaarquote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming
toen ik nog vroege diensten draaide had ik ze altijd in op weg naar werk om wakker te worden met wat muziekquote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaar
Wutquote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat denk je dat er op die boetes staat?
Nooit last van. Als ze eenmaal zitten bij mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaar
Hij heeft geen interesse in jouw vragen. Je zou ook geen interesse in die vent moeten tonen. Next!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
godsamme heb ik een hele mail zitten typen naar die marktplaatsknakker waarin ik meer details vraag over de staat van die kisten en en dergelijke en wat zijn vraagprijs is stuurt ie alleen een vraagprijs terug![]()
stuurt ie alleen terug dat ie er 400 euro voor wil hebben... weet ik nog niet waarom het rek nieuw is en de kisten gebruikt.
Dat kan ook via mijn Cardo set; radio of externe shitquote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog vroege diensten draaide had ik ze altijd in op weg naar werk om wakker te worden met wat muziek
Gewoon weer terugmailen met de vraag waarom hij de rest van de vragen niet beantwoordt.. ik heb er een schurfthekel aan als ze dat doenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
godsamme heb ik een hele mail zitten typen naar die marktplaatsknakker waarin ik meer details vraag over de staat van die kisten en en dergelijke en wat zijn vraagprijs is stuurt ie alleen een vraagprijs terug![]()
stuurt ie alleen terug dat ie er 400 euro voor wil hebben... weet ik nog niet waarom het rek nieuw is en de kisten gebruikt.
Ik heb rare oren volgens mij; in-ears werken sowieso niet fijn bij mij, flikkeren altijd uit mijn kop, ook zonder helmquote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nooit last van. Als ze eenmaal zitten bij mij.
Mjah, de pest is denk ik dat je nou niet bepaald doodgegooid wordt met mooie koffersets, zeker niet met rek erbij..quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef JK het volgende:
[..]
Hij heeft geen interesse in jouw vragen. Je zou ook geen interesse in die vent moeten tonen. Next!
dit dus... meeste mensen nemen koffersets mee naar volgende motor en verkopen hooguit het rek. er ging gelijk een belletje af dat de staat van het rek volgens de advertentie nieuw is en de koffers gebruiktquote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, de pest is denk ik dat je nou niet bepaald doodgegooid wordt met mooie koffersets, zeker niet met rek erbij..
ik wacht ff af wat ie nu terugmailt.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien, is hij met zijn brommer op zijn bek gegaan zonder koffers en heeft ie hem geTLd, en er een nieuw rek bij gekocht, snap ik niet helemaal, maargoed.. Ik zou hem een mailtje erug sturen dat je interesse hebt, en of je zijn telefoonnummer mag, zodat je effe contact op kunt nemen.
Aan de foon is het wat moeilijker om vragen te ontwijken
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb rare oren volgens mij; in-ears werken sowieso niet fijn bij mij, flikkeren altijd uit mijn kop, ook zonder helm
Ah, je had hem al teruggemaildquote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wacht ff af wat ie nu terugmailt.
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef einschtein het volgende:
Om overigens terug te komen op de vraag die ik een paar week eerder stelde. Dat ging over de vraag, wanneer iemand anders dan de kentekenhouder heeft gereden wanneer geflitst. Zo was het dus bij mij, direct nadat de boete is binnen gekomen de verklaring ingevuld dat ik reed en niet de kentekenhouder.
Nou, op het antwoord kwam ik gister achter. Zo'n 2 á 3 week, na het versturen van de verklaring, is de 'nieuwe' boete binnen gekomen. Op mijn naam, met een andere 'uiterlijke betaling'. Dus, de oude kan weg en de nieuwe moet gebruikt worden. Weer wat geleerd.
Dan wordt het ook op die ander zijn naam wordt geregistreerd als hij 30+ is. Zou jij dat doen als er iemand 40 te hard reed in jouw auto?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?
Exact hetzelfde.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hardquote:Op zondag 17 maart 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan wordt het ook op die ander zijn naam wordt geregistreerd als hij 30+ is. Zou jij dat doen als er iemand 40 te hard reed in jouw auto?
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Exact hetzelfde.
Het gekund, alleen wanneer de kentekenhouder dan zelf zo'n geintje uithaalt: is hij de sjaak. Het wordt namelijk door de OvJ bepaald. En wanneer je al (bijv.) 2 van zulke dingen op je naam hebt staan.. Dan tja.
Ja, baas.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hard
[..]
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doen
Foto? Niet te fiksen?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1 van de bevestigingspunten is dus verbogen. Ik sla over
Die brief krijg je er niet zomaar bij hequote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hard
[..]
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doen
Mwah, vaak. 3 tot nu toe, maar heb sinds december 2012 mijn rijbewijs.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha je krijgt zo vaak boetes? Ik heb serieus tot nu toe nog maar twee boetes gehad, waarvan één veroorzaakt door m'n neefje. De ander was foutparkeren, sneaky basterds plaatsen tegenwoordig geen bonnen meer onder de ruit, gaat direct via het CJIB.
Geeft toch niet? zolang de vouwen er niet in zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn interesse is weg. ik vermoed dat ie gewoon op zn muil is gegaan met die kisten erop.
Kan ook, ik zou eerst effe kijken wat er precies mis mee is, vervolgens nog 100 ¤ eraf lullen, en dan een middagje klussen (áls het al zo lang werk is).quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef Salatrel het volgende:
geeft welgebruikssporen boeien me niet zo maar ik heb geen zin om een paar 100 euro uit te geven om het vervolgens nog eens fatsoenlijk bevestigbaar te maken
nee maar ik heb ook geen haast. Liep gier toevallig tegenaan. Tis niet dat ik ze nodig heb voor Schotland ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ook, ik zou eerst effe kijken wat er precies mis mee is, vervolgens nog 100 ¤ eraf lullen, en dan een middagje klussen (áls het al zo lang werk is).
Maargoed, dan moet je nog effe verder zoeken
Ook al op Iebee.de gesucht?
Zag er nog wel een paar rijden in Amsterdam, maar ik vond het maar niets op de trapfiets in de regenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:18 schreef Saninl het volgende:
Hmm, even twijfel of ik zometeen m'n brompot uit de schuur trek of toch nog maar de auto pak met dit weer...
ik heb hem toch gepakt! Hier in het zuiden schijnt een lekker zonnetjequote:Op maandag 18 maart 2013 08:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zag er nog wel een paar rijden in Amsterdam, maar ik vond het maar niets op de trapfiets in de regen
Ik adviseer daarom de auto
Bonnen worden wel onder de ruitenwisser geplaatst... Dat zijn ze nl verplicht, tenzij het niet mogelijk is. Het gebeurd echter wel dat bonnen door anderen onder de ruitenwisser vandaan gehaald worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha je krijgt zo vaak boetes? Ik heb serieus tot nu toe nog maar twee boetes gehad, waarvan één veroorzaakt door m'n neefje. De ander was foutparkeren, sneaky basterds plaatsen tegenwoordig geen bonnen meer onder de ruit, gaat direct via het CJIB.
Ah, dat zou kunnen. Bij mij lag hij iig niet eronder. Was een complete verrassing een paar maanden later. Dan moet je ineens bedenken wat je op die dag ook al weer gedaan hebt.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:13 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Bonnen worden wel onder de ruitenwisser geplaatst... Dat zijn ze nl verplicht, tenzij het niet mogelijk is. Het gebeurd echter wel dat bonnen door anderen onder de ruitenwisser vandaan gehaald worden.
Dat vind ik nog het meest ergerlijke van flitspalen...quote:Op maandag 18 maart 2013 09:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen. Bij mij lag hij iig niet eronder. Was een complete verrassing een paar maanden later. Dan moet je ineens bedenken wat je op die dag ook al weer gedaan hebt.
Gelukkig niet zeg, ben 27quote:Op maandag 18 maart 2013 01:34 schreef Sounddragon het volgende:
Willkommen
Maarrehh,, meteen een Div600 of 900? geen A beperkt?
Beter; ik zou er niet aan moeten denken om 2 jaar op zo'n opgevoerde brommer te moeten rijdenquote:
Waar de neucq heb jij het dan over?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
zou het geluid nou echt zo schandalig zijn of is het gewoon de microfoon die beetje hard staat?
oh oepsquote:Op maandag 18 maart 2013 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar de neucq heb jij het dan over?
Vrijdag, was dat niet zo'n regenachtige dag? Het is een bocht, dus grote kans dat er olie en dergelijke in die gaten liggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, dat is idd beroerd asfalt. Alleen snap ik het niet dat mensen het voor elkaar krijgen om op zoiets onderuit te gaan![]()
Punt één, kijk je dan niet vooruit ofzo? en punt twee; ga eens een VRO-cursus doen; dan laten ze je over een complete autoband heen rijden. Dit zijn gaatjes in het asfalt van 3 cm diep ofzo, ik snap serieus niet dat je daarover onderuit kunt gaan.
Misschien dat dat aan het motortype ligt ofzo, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
Vrijdag was een klote dag, en ik ben daar ook bekend dus zorg dat ik voor die brug al rechts voorgesorteerd ben.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, dat is idd beroerd asfalt. Alleen snap ik het niet dat mensen het voor elkaar krijgen om op zoiets onderuit te gaan![]()
Punt één, kijk je dan niet vooruit ofzo? en punt twee; ga eens een VRO-cursus doen; dan laten ze je over een complete autoband heen rijden. Dit zijn gaatjes in het asfalt van 3 cm diep ofzo, ik snap serieus niet dat je daarover onderuit kunt gaan.
Misschien dat dat aan het motortype ligt ofzo, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
Momenteel weer wel ja, zal er voorlopig ook weer opblijven ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef picodealion het volgende:
Rijd jij altijd met een cameraatje op je helm lipjes?
Wat is nu een redelijk merk met een redelijk prijsje? Ik overweeg om er ook 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef lipjes het volgende:
Momenteel weer wel ja, zal er voorlopig ook weer opblijven ook.
Vind het wel prettig, en om de 1 of andere reden doen de mensen dan iets minder idioot
Deze beelden komen van een Rollei Bullet HD2 Lite.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat is nu een redelijk merk met een redelijk prijsje? Ik overweeg om er ook 1 aan te schaffen.
Ik heb zelf de GoPro HERO 3 (Silver), kost wat maar heb je wel wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat is nu een redelijk merk met een redelijk prijsje? Ik overweeg om er ook 1 aan te schaffen.
Heb je een punt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:54 schreef Mirgeam het volgende:
als er iets niet redelijk is, is het de prijs van een hero 3
Mwah, die dingen zijn bijna onverwoestbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef lipjes het volgende:
En daarom heb ik dus een Bullet, en als ik dan op mijn bek, heb ik tenminste niet zo een dure camera gesloopt
die GoPro of die bullet?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je een punt.
[..]
Mwah, die dingen zijn bijna onverwoestbaar.
Deze is volgens mij best stevigquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bullet weet ik niet, GoPro had ik t over.
Ja op zich een leuk cameratje als safeteycam voor een mooi prijsje.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar die Bullet is wel een kekke dingetje, die zal het ook gaan worden binnenkort.
Weet niet welke je bedoeldquote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik neem gemakshalve even aan dat die ¤15-¤25 dingen op MP enigzins ruk zijn. Toch?
Deze bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lrquote:
Voor die prijs kun je in ieder geval niet al te veel verwachten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik neem gemakshalve even aan dat die ¤15-¤25 dingen op MP enigzins ruk zijn. Toch?
Nee, dat is dus rommel uit chinaquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
En deze: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ja ik moe tbij mij ook nog wat onderhoud doen, onderdelen liggen al een maand binnen, maar nog geen weekend goed weergeweestquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mijn Alpje wil nog zo graag nieuwe olie en 4 nieuwe bougies. Daarna komt de camera
Vroeger toen ik nog op begane grond woonde ging de brommert de woonkamer in voor onderhoud.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik moe tbij mij ook nog wat onderhoud doen, onderdelen liggen al een maand binnen, maar nog geen weekend goed weergeweest
Wij doen het onder het afdak, we hebben namelijk een motorbrugquote:Op maandag 18 maart 2013 14:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog op begane grond woonde ging de brommert de woonkamer in voor onderhoud.
Nu zit ik op de 3e etage en de lift is te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |