Dan mag ik mijzelf dus ook onder motorrijders met skills rekenen vandaag?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Niks mis met sneeuw, da's voor de motorrijder met skills geen enkel probleem
Bleef het liggen dan? Ik heb hier in de afgelopen week nog niet meer als een paar witte vegen op de parkeerplaats zien liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan mag ik mijzelf dus ook onder motorrijders met skills rekenen vandaag?
Meer dan een uur door de sneeuw gereden. Lachen wel die gezichten in de koekblikjes. "WTF?"
ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bleef het liggen dan? Ik heb hier in de afgelopen week nog niet meer als een paar witte vegen op de parkeerplaats zien liggen![]()
Rijden IN de sneeuw is iets heel anders als rijden tijdens sneeuwval
Mja, paar milimeter. Werd wel wit, maar het was niet genoeg om echt platgereden te worden ofzo, dus boeiend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bleef het liggen dan? Ik heb hier in de afgelopen week nog niet meer als een paar witte vegen op de parkeerplaats zien liggen![]()
Rijden IN de sneeuw is iets heel anders als rijden tijdens sneeuwval
Vertel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Yreal het volgende:
Ik moet zeggen dat de xt660z mij niet echt kon bekoren..
Net toch een rondje op wezen rijden, maar het beviel niet echt. Kon het eigenlijk niet echt verklaren maar het was bij lange na niet zo leuk als een xt660xquote:
Xt660x is het supermotard ding, xt660z is de rally fietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Enige verschil is toch een ruitje, of zie ik dat verkeerd?
Wat was er minder leuk dan? Is toch in grote lijnen hetzelfde ding? alleen andere looks en een kleiner voorwiel, of zit er nog meer verschil in?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net toch een rondje op wezen rijden, maar het beviel niet echt. Kon het eigenlijk niet echt verklaren maar het was bij lange na niet zo leuk als een xt660x
het voelde een stuk minder... leuk... weet niet wat het was. Kan ook aan het weer hebben gelegen, en de setup van de xt660x waar ik op reed. Zo'n leovince uitlaat voegt toch meer toe dan dat ik voor mogelijk had gehouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat was er minder leuk dan? Is toch in grote lijnen hetzelfde ding? alleen andere looks en een kleiner voorwiel, of zit er nog meer verschil in?
Als je een beetje gewend bent aan je allroad, kun je daar redelijk debiel mee doen kan ik je vertellen. Ik reed een maandje of anderhalf geleden met -5, op vierkante bandjes, gewoon per ongeluk een steppie aan de grond op een rotonde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
het voelde een stuk minder... leuk... weet niet wat het was. Kan ook aan het weer hebben gelegen, en de setup van de xt660x waar ik op reed. Zo'n leovince uitlaat voegt toch meer toe dan dat ik voor mogelijk had gehouden.
Maarja, je weet hoe het gaat. Als het niet goed voelt dan wordt het hem ook gewoon niet.
Dan kóóp je toch zo'n ding?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
het vertiefte is dat ik gewoon een bmw wilniks anders gaat het dan nog worden
Dan haal je toch een bmw? Wil ook wel ruilen hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
quote:
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan haal je toch een bmw? Wil ook wel ruilen hoor!
Spaar je even door, tot misschien je niet meer geknepen hoeft te rijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen worden
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spaar je even door, tot misschien je niet meer geknepen hoeft te rijden.
Je hebt een aardig bedrag tot je beschikking volgens mij? ik wist het wel.
Maja je gaat er denk ik spijt van krijgen als je nu iets duurs koopt, en wanneer je vol vermogen mag denkt van godver had ik maar even gewacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer niet
maarja, vind maar weer een 35kw barrel om het 5 maanden mij uit te zingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja je gaat er denk ik spijt van krijgen als je nu iets duurs koopt, en wanneer je vol vermogen mag denkt van godver had ik maar even gewacht.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Yreal het volgende:
Je verheft moeilijk doen wel tot een heel nieuw niveau hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |