Meh, dan skip ik deze keer bijlezen maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
De avonturen van Yreal bijlezen
Daarover gesproken, is een oude CB500 niet makkelijk op 35kw te krijgen? Of een Suzuki GS500?
Is die gast 2 meter 50 dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Het probleem is dat hij er ook nog op moet passen
Nee, 2 meter geloof ik; lang genoeg om niet overal op te passenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Is die gast 2 meter 50 dan?
Zo'n CB500 is toch geen kaboutermotor?
nah, voor deze keer dan, ik vis ze gewoon uit de oude topics, dan moet ie zorgen dat ze daar niet staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoel een andere
Volgens mij wil Yreal trouwens liever geen foto's van zichzelf in dit topic hebben
Jij bedoeld de I-Just-Came-fotoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoel een andere
Volgens mij wil Yreal trouwens liever geen foto's van zichzelf in dit topic hebben
quote:
pis je het eraf dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Zo, pekel weer van de motor afgehaald. Wordt altijd zo'n mooie blauw/gele vlek op de oprit als ik dat ding afspoel
Niet verstandig, koud water is beter voor afspoelenquote:
mooie kleur lekker snelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag is rooooooooood de kleur van mijn nieuwe motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook meteen het eerste ritje sinds 3/4 jaar, lekker afstappen als een cowboy met verstijfde benen
Godver, net te laatquote:
Te veelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, net te laat
Dat heeft nogal wat vermogen, zo'n ding
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es nietquote:
en jij ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[spoiler][
Zonet eindelijk weer eens gereden - begon afkickverschijnselen te vertonen. Weer ziet er goed genoeg uit voor de komende dagen, dus hoppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |