Vind het wel een beetje overdone om op een 1 cilinder met 1 uitlaat 2 nieuwe dempers te hangenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbik ook; zelfde demper, alleen klinkt dubbel wel een heeeel stuk vetter![]()
Ja echt niet hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee die kolibri die je eerder postte was wel lekker wil je zeggen?Besides volgens mij is die motor uit het filmpje erg vergelijkbaar.
Jeh, dan staat het logo mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
All is twisted throttle wel heel erg van het overal zwarte traxx zijkoffers op hangen
Valt mee hoor, ik denk 250 - 275¤ per kant ofzo; het zijn geen Akra'squote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:11 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat Yreal alleen al voor de prijs van die uitlaten een andere 35kW motor 2e hands kan kopen, waar hij misschien op past.
Kon ook geen groter plaatje van die F800gs vinden. Alleen eentje waar hij op z'n voorwiel balanceerde.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Kon ook geen groter plaatje van die F800gs vinden. Alleen eentje waar hij op z'n voorwiel balanceerde.
En toch klinkt het anders als een enkelequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje overdone om op een 1 cilinder met 1 uitlaat 2 nieuwe dempers te hangen
Dat ontken ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En toch klinkt het anders als een enkele
Opvallende koplampen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:16 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Seems you're right. Lijken totaal niet op elkaar... Vind ze allebei overigens tof hoor.
Dat is geen geld.. en dan zijn het natuurlijk slip-ons.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, dan staat het logo mooi
[..]
Valt mee hoor, ik denk 250 - 275¤ per kant ofzo; het zijn geen Akra's
Dan betaal je voor de naam, misschien ook door 1Kw performance, maar meer zal het niet zijn. Ik heb diezelfde uitlaat, alleen dan enkel, en ik betaalde er 230¤ voor geloof ik, inclusief linkpijp. En ze klinken echt super, denk dat alleen een Akra mooier klinkt, maarja, die kost ook het dubbele. (en is niet leverbaar voor de AT)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef JK het volgende:
[..]
Dat is geen geld.. en dan zijn het natuurlijk slip-ons.
415 euro vind ik 'm voor.. dus 207,50 per kant. Serieus geen geld..
al betaalde ik dan iets van 450 euro voor een volledige uitlaat van Giannelli, maar die heeft uiteraard maar 1 demper.
Dat valt mij inderdaad ook op. Niet zozeer in optrekken maar inderdaad echt vermogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik durf zelfs te beweren dat ik vermogen kwijt raak als ik alleen al de DB-killer erin prop
Ik rijd ook zonder, nog niet eens voor dat beetje gevoel, maar domweg omdat ik geen sportpijp koop om hem een prop in zijn bek te douwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef JK het volgende:
Jouw bewering klopt. Ik heb mijn motor met en zonder dB-killer op een bank gehad en dat scheelde al iets van 1 of 2pk. Uiteraard rijd ik zonder dB-killer. Veel dieper geluid.
Zoveel, en met alleen een demper? niet met bochten erbij enzo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat valt mij inderdaad ook op. Niet zozeer in optrekken maar inderdaad echt vermogen.
Niet zo gek ook want een DB killer zit in de weg van de lucht. En een viertakt moet in tegenstelling tot een tweetakt zijn lucht zo makkelijk mogelijk kwijt kunnen. Ik weet toevallig dat de Bandit 1200 met een andere demper tot wel 15 a 20% in vermogen kan winnen, die zijn standaard erg geknepen.
zit er nou ook al paard in onze uitlaten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef JK het volgende:
Jouw bewering klopt. Ik heb mijn motor met en zonder dB-killer op een bank gehad en dat scheelde al iets van 1 of 2pk. Uiteraard rijd ik zonder dB-killer. Veel dieper geluid.
Als je de uitlaat rood schildert zitten er 2 paarden inquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zit er nou ook al paard in onze uitlaten?
Ehh, excuus. 10-15%. Maar aangezien een B1200 van zichzelf ongeveer 100 paarden heeft scheelt het er zomaar 10 tot 15. Belachelijk veel ja. Ik heb het zelf niet kunnen controleren want ik heb een B600, maar dat zijn de ervaringen die ik in het Bandit topic van MF vind.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd ook zonder, nog niet eens voor dat beetje gevoel, maar domweg omdat ik geen sportpijp koop om hem een prop in zijn bek te douwen
[..]
Zoveel, en met alleen een demper? niet met bochten erbij enzo?![]()
Da's wel erg veel hoor![]()
De avonturen van Yreal bijlezenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:20 schreef einschtein het volgende:
Zo, goedemorgen. Ik heb even wat bij te lezen hiero
Meh, dan skip ik deze keer bijlezen maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
De avonturen van Yreal bijlezen
Daarover gesproken, is een oude CB500 niet makkelijk op 35kw te krijgen? Of een Suzuki GS500?
Is die gast 2 meter 50 dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Het probleem is dat hij er ook nog op moet passen
Nee, 2 meter geloof ik; lang genoeg om niet overal op te passenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Is die gast 2 meter 50 dan?
Zo'n CB500 is toch geen kaboutermotor?
nah, voor deze keer dan, ik vis ze gewoon uit de oude topics, dan moet ie zorgen dat ze daar niet staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoel een andere
Volgens mij wil Yreal trouwens liever geen foto's van zichzelf in dit topic hebben
Jij bedoeld de I-Just-Came-fotoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik bedoel een andere
Volgens mij wil Yreal trouwens liever geen foto's van zichzelf in dit topic hebben
quote:
pis je het eraf dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Zo, pekel weer van de motor afgehaald. Wordt altijd zo'n mooie blauw/gele vlek op de oprit als ik dat ding afspoel
Niet verstandig, koud water is beter voor afspoelenquote:
mooie kleur lekker snelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag is rooooooooood de kleur van mijn nieuwe motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook meteen het eerste ritje sinds 3/4 jaar, lekker afstappen als een cowboy met verstijfde benen
Godver, net te laatquote:
Te veelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, net te laat
Dat heeft nogal wat vermogen, zo'n ding
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es nietquote:
en jij ook nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[spoiler][
Zonet eindelijk weer eens gereden - begon afkickverschijnselen te vertonen. Weer ziet er goed genoeg uit voor de komende dagen, dus hoppa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |