Probleem met die barrels is vaak dat ze het nog tering lang volhoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja, vind maar weer een 35kw barrel om het 5 maanden mij uit te zingen
10-8quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Je verheft moeilijk doen wel tot een heel nieuw niveau hoor
Hoelang moet je eigenlijk wachten tot onbeperkt?
eigen bedrijf ja? Kun je niet zakelijk kopen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer niet
Kan, al schiet dat met 2de hands motoren ook niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigen bedrijf ja? Kun je niet zakelijk kopen dan?
Man wachten joh, lekker sparen heb je nog september en oktober waarschijnlijk zelfs nog tot half december voor er uberhaubt zout ligt.quote:
tegen die tijd is het zout net wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man wachten joh, lekker sparen heb je nog september en oktober waarschijnlijk zelfs nog tot half december voor er uberhaubt zout ligt.
Waarom kunnen ze dat niet gewoon in zoetermeer doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:53 schreef BlackLining het volgende:
Je weet dat je tegenwoordig een begrenzing middels een schroefje in het gas ook op kenteken kunt krijgen he? Gewoon de rollerbank methode dus. Moet ie alleen op de testbank van het RDW in Lelystad, maar dan krijg je ook gewoon je notitie op kenteken en is ie volledig legaal.
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dat niet gewoon in zoetermeer doen?
daar wil je niet levend gevonden worden iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben
Daar zit het hoofdkantoor van de rdwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben
Alsof je een heleboel mist tussen blok en voorwiel.. dat ding is half afquote:
Ja precies als je heel goed kijkt zie je net 25cc van de cilinderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof je een heleboel mist tussen blok en voorwiel.. dat ding is half af
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Al eens zoiets geprobeerd?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Al eens zoiets geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ook in mooie kleuren verkrijgbaar trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Niks mis met sneeuw, da's voor de motorrijder met skills geen enkel probleem
En dit idd. Zoveel rare mensen in rare koekblikken die zo raar kijken naar die rare motor rijder. Helemaal omdat die motor rijder er enigzins plezier aan had aan al die rare aapjeskijkers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan mag ik mijzelf dus ook onder motorrijders met skills rekenen vandaag?
Meer dan een uur door de sneeuw gereden. Lachen wel die gezichten in de koekblikjes. "WTF?"
Hou dan je geld in je zak man.. kun je straks meteen een zwart/gele kopen met mooie zwarte koffers eraanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motor![]()
![]()
Stond er bij kantoor eentje aan de overkant van de straat gisteren, hele dag lopen kwijlen samen met de baas![]()
![]()
Ok, dus je hebt nu een motor nodig (want oude is kapot?) op 35kW en vanaf augustus mag je vol vermogen? Kan je tot die tijd niet gewoon een oud brak op 35kW nemen? Ook al zit hij wat minder?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motor![]()
![]()
Stond er bij kantoor eentje aan de overkant van de straat gisteren, hele dag lopen kwijlen samen met de baas![]()
![]()
Dat zei ik ook al, ik wist het wel idd!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou dan je geld in je zak man.. kun je straks meteen een zwart/gele kopen met mooie zwarte koffers eraan
Ja maar de 35kw motoren zijn dun gezaaidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ok, dus je hebt nu een motor nodig (want oude is kapot?) op 35kW en vanaf augustus mag je vol vermogen? Kan je tot die tijd niet gewoon een oud brak op 35kW nemen? Ook al zit hij wat minder?
Ik zag vanmiddag bij Steijner nog een mooie GS650, zo'n 1 cilinder. Is dat niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ja alleen heb ik nou net weer niet genoeg geld voor een 2013 f800gs. Waarom 2013? Eerder kunnen ze niet geknepen worden
Ik vind het ook altijd wel grappig. Ooit wel eens een hele bus mongolen (ekte ekte) op zijn kop gekregen door bij het verkeerslicht in een serieuze hoosbui van die douche bewegingen te gaan staan maken; ik dacht dat ze die bus af gingen breken, serieusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En dit idd. Zoveel rare mensen in rare koekblikken die zo raar kijken naar die rare motor rijder. Helemaal omdat die motor rijder er enigzins plezier aan had aan al die rare aapjeskijkers.
Dat zijn idd de mooie momenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel grappig. Ooit wel eens een hele bus mongolen (ekte ekte) op zijn kop gekregen door bij het verkeerslicht in een serieuze hoosbui van die douche bewegingen te gaan staan maken; ik dacht dat ze die bus af gingen breken, serieus![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou dan je geld in je zak man.. kun je straks meteen een zwart/gele kopen met mooie zwarte koffers eraan
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, ik wist het wel idd!!
Dat filmpje kent iedereen volgens mij welquote:
Mij is het ook meer te doen om de motor zelf, kon even geen foto vinden. Wat een beestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat filmpje kent iedereen volgens mij wel
Mijn risers komen van Twisted Throttle, toen waren ze nog niet leverbaar in .nl
Filmpje is ook niet slekt, al denk ik dat de motor er niet beter van wordtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mij is het ook meer te doen om de motor zelf, kon even geen foto vinden. Wat een beest
Lijkt me eerder gewoon reflectie, gezien het ook aan de zijkant zit en het remlicht zelf uit isquote:
Hij trede laatste weer op voor tt en er zaten ook nieuwe koffers op de gsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filmpje is ook niet slekt, al denk ik dat de motor er niet beter van wordt![]()
Mooi hoor, in die kleurstelling met die koffers enzo
Hebbik ook; zelfde demper, alleen klinkt dubbel wel een heeeel stuk vetterquote:
mehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel erg tof, dit is de F650gs. Alleen die beauty case mag er wel af...
Wel wennen om te rijden met een 1 cilinder, maar als je dat eenmaal door hebt is het een mooie fiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:08 schreef WhiteJoker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel erg tof, dit is de F650gs. Alleen die beauty case mag er wel af...
Nee die kolibri die je eerder postte was wel lekker wil je zeggen?quote:
Ik denk dat Yreal alleen al voor de prijs van die uitlaten een andere 35kW motor 2e hands kan kopen, waar hij misschien op past.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |