Probleem met die barrels is vaak dat ze het nog tering lang volhoudenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maarja, vind maar weer een 35kw barrel om het 5 maanden mij uit te zingen
10-8quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
Je verheft moeilijk doen wel tot een heel nieuw niveau hoor
Hoelang moet je eigenlijk wachten tot onbeperkt?
eigen bedrijf ja? Kun je niet zakelijk kopen dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je niet gaan denken dat ik heul rijk ben, zo goed draait mijn toko ook weer niet
Kan, al schiet dat met 2de hands motoren ook niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
eigen bedrijf ja? Kun je niet zakelijk kopen dan?
Man wachten joh, lekker sparen heb je nog september en oktober waarschijnlijk zelfs nog tot half december voor er uberhaubt zout ligt.quote:
tegen die tijd is het zout net wegquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man wachten joh, lekker sparen heb je nog september en oktober waarschijnlijk zelfs nog tot half december voor er uberhaubt zout ligt.
Waarom kunnen ze dat niet gewoon in zoetermeer doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:53 schreef BlackLining het volgende:
Je weet dat je tegenwoordig een begrenzing middels een schroefje in het gas ook op kenteken kunt krijgen he? Gewoon de rollerbank methode dus. Moet ie alleen op de testbank van het RDW in Lelystad, maar dan krijg je ook gewoon je notitie op kenteken en is ie volledig legaal.
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dat niet gewoon in zoetermeer doen?
daar wil je niet levend gevonden worden iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben
Daar zit het hoofdkantoor van de rdwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan moeten ze naar Zoetermeer. Kan me voorstellen dat ze daar geen zin in hebben
Alsof je een heleboel mist tussen blok en voorwiel.. dat ding is half afquote:
Ja precies als je heel goed kijkt zie je net 25cc van de cilinderquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof je een heleboel mist tussen blok en voorwiel.. dat ding is half af
Ja die kunnen dus pas vanaf 2013 worden knepen. Dat is mijn droom motorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Al eens zoiets geprobeerd?
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
Al eens zoiets geprobeerd?
[ afbeelding ]
Ook in mooie kleuren verkrijgbaar trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
Niks mis met sneeuw, da's voor de motorrijder met skills geen enkel probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |