abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124150652
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Policy gaat niet boven de wet, implied consent gaat niet op voor auteursrecht, dus je kunt zwaaien met de policy wat je wilt, hij is ongeldig ;) I just came foto is trouwens van Suzuki die hem als eerste gepubliceerd heeft, dat is waar het auteursrecht van uit gaat.

Blijft natuurlijk wel dat in de praktijk dingen die op internet terecht komen daar ook blijven en dat je daar rekening mee moet houden :Y
Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.
  zondag 17 maart 2013 @ 00:58:38 #202
258802 Yreal
henk..!
pi_124150914
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef einschtein het volgende:

[..]

Echt niet :D Mag best langskomen, als je maar bier meeneemt.

---

Anyway. Ik kwam vandaag ook nog 2 lesmotoren tegen, op de ring Groningen! De instructeur reed er, vol bepakt, achter aan op de motor. Mooi gezicht om te zien.

Instructeur zwaaide nog netjes, ik was natuurlijk ook de brommert. :7
wat denk je dat er op die boetes staat? :P
pi_124152389
quote:
3s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.
Oh, ik dacht dat je bedoelde het opnieuw plaatsen van de foto zoals SD en Deka deden. Dat mag dus, wat de policyvook zegt, niet namelijk.

Overigens zal het mij verder een rotzorg zijn wat er met die foto's gebeurt hoor, maar die policy die onder elke pagina staat heeft dezelfde juridische waarde als een wc-rol.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 17 maart 2013 @ 02:09:32 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124152556
Volgens mij mag ik en iedereen gewoon foto's reposten zolang ze al op FOK! geplaatst en according to policy zijn, zeker als ze er door desbetreffende user zelf op zijn geplant en daar ook nog steeds staan. Of het handig is om je kop op FOK! te zetten is weer een ander verhaal, maar dat is een kwestie van 'thinking before you leap' denk ik. :)

Het punt was in deze meer dat we ze postten om hem een beetje te plagen, Yreal gaf aan dat hij dat niet leuk vond, en dus haal ik ze weer weg, heb hem zelfs nog aangeboden om de originele plaatjes weg te halen voor hem.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_124152664
Heeft allemaal met context te maken. Ik heb ook ooit foto's gepost op FOK!.
En als jij die weer post, worden die gewoon verwijderd en als je pech hebt krijg je er zelfs een ban bij.
  zondag 17 maart 2013 @ 03:44:29 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124153441
quote:
3s.gif Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef Anne het volgende:
Heeft allemaal met context te maken. Ik heb ook ooit foto's gepost op FOK!.
En als jij die weer post, worden die gewoon verwijderd en als je pech hebt krijg je er zelfs een ban bij.
Mjah, maar da's dan een policy verhaal, different koek dit dat ;)

Als ik hier een foto plaats van mezelf, met mijn motor en mijn kop erop, herkenbaar, en ik laat hem staan, ook online ergens op een zodanige manier dat hij voor iedereen toegankelijk is, kan ik er moeilijk over gaan zaniken als die foto over lawe zeggen een jaar ergens wordt gepost in een ander topic op FOK!. Dan had ik hem er niet neer moeten zetten óf hem daarna weg moeten halen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_124155450
Wel als ie gebruikt wordt om je af te zeiken, zoals hier gedaan werd -> Policy-verhaal.
  zondag 17 maart 2013 @ 10:09:51 #208
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124155741
Jullie zijn allemaal veelste serieus.
pi_124155872
Anne, ik bedoel dan ook het herplaatsen van de foto. Of ik daar recht op heb. Als ik foto's van jou zou plaatsen die jij eerder al gepost hebt kun je me inderdaad bannen, dat is beleid van Fok en mits het zich aan de wet houdt inderdaad geldig. Daar had ik het niet over. Ik bedoelde dat je me zelfs aan kunt klagen omdat jij de rechten van die foto's hebt.

In principe is het zo dat iemand die een foto als eerste publiceert (!), dus niet maakt, of erop staat, of wat dan ook, maar publiceert, de rechten heeft. Standaard is het zo dat wanneer er geen licentie is meegegeven op de foto de rechten puur en alleen tot die persoon toebehoren. Plaatst Anne dus een foto heeft eigenlijk niemand het recht die foto nogmaals te plaatsen, buiten dat dat wellicht buiten het beleid van Fok om gaat. Van het auteursrecht mag het ook niet. Foto's die Yreal hier dus plaatst behoren volgens het recht aan hem toe en mag niemand anders plaatsen (of aanpassen trouwens, dus ook geen zwart balkje). De I Just Came foto is van Suzuki die hem als eerste gepubliceert heeft. Dat Yreal erop staat is leuk, maar rechten over de foto heeft hij niet. SD, als jij een foto van jezelf tegen komt die je in 1200 voor Christus gepost hebt in een ander forum, mag je dus wél gaan zeiken. Je zult op zijn minst uitgelachen worden, maar je staat dus wel in je recht. Ondanks dat hele policy geleuter.

Verder niet zo relevant want het hele auteursrecht wordt in de praktijk nauwelijks nageleefd, kijk maar naar Google inderdaad. Maar ook via Google blijven auteursrechten geldig. Ik bedoelde alleen te zeggen dat grote delen van die policy gewoon weer recht de vuilnisbak in kunnen omdat ze nou eenmaal niet boven auteursrecht staan. Dat het beleid van Fok mods in staat stelt mensen te bannen bij het posten van foto's is prima, maar het stukje over dat Fok de rechten van de foto's overneemt is pure lulkoek. :)

Maar ehh, dit inderdaad :Y

quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:09 schreef Dekatria het volgende:
Jullie zijn allemaal veelste serieus.
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar Barendrecht :{ Navigatie maar eens meenemen dan..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_124155916
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]

Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar Barendrecht :{ Navigatie maar eens meenemen dan..
Wat voor navigatie gebruik jij?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_124155925
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:23 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Wat voor navigatie gebruik jij?
Google Maps, gewoon via audio in de helm :)

Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
pi_124155930
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
Moet verdomme helemaal naar Barendrecht :{ Navigatie maar eens meenemen dan..
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?
pi_124155940
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?
  zondag 17 maart 2013 @ 10:25:40 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124155946
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?
Derde deur links.
pi_124155956
quote:
3s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:25 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Derde deur links.
Dank.

brb. :7
pi_124156001
Ken jij eindelijk een fatsoenlijke fiets kopuh
pi_124156031
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
Ken jij eindelijk een fatsoenlijke fiets kopuh
Niet mijn Bandit pesten. :{
pi_124156034
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

kwam er laatst achter dat die gratis is als je t-mobile hebt
  zondag 17 maart 2013 @ 10:33:57 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124156094
quote:
8s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet mijn Bandit pesten. :{
Ik hoorde dat'ie in wit mooi is, je moet 'm eens wrappen ofzo :Y
pi_124156109
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik hoorde dat'ie in wit mooi is, je moet 'm eens wrappen ofzo :Y
:{

:9

Kutwerk. Nooit meer.
pi_124156480
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Google Maps, gewoon via audio in de helm :)

Via het telefoontje dus?
Kan ik ook wel eens proberen. Enige probleem is dat ik het dan via in-ear oordopjes moet doen - want ik heb geen audio in mijn helm - en daardoor kan ik mijn gehoorbescherming niet dragen.
pi_124156553
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Via het telefoontje dus?
Kan ik ook wel eens proberen. Enige probleem is dat ik het dan via in-ear oordopjes moet doen - want ik heb geen audio in mijn helm - en daardoor kan ik mijn gehoorbescherming niet dragen.
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming :P
pi_124156564
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Is dat zo? Kan het altijd een keer testen iig.
pi_124157161
Vandaag naar de uithof, houdoe
  zondag 17 maart 2013 @ 12:34:51 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124158718
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaar :+
pi_124159159
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaar :+
toen ik nog vroege diensten draaide had ik ze altijd in op weg naar werk om wakker te worden met wat muziek :')
pi_124159493
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat denk je dat er op die boetes staat? :P
Wut :o
pi_124159497
godsamme heb ik een hele mail zitten typen naar die marktplaatsknakker waarin ik meer details vraag over de staat van die kisten en en dergelijke en wat zijn vraagprijs is stuurt ie alleen een vraagprijs terug :{

stuurt ie alleen terug dat ie er 400 euro voor wil hebben... weet ik nog niet waarom het rek nieuw is en de kisten gebruikt.
pi_124159510
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nooit last van. Als ze eenmaal zitten bij mij. B-)
  zondag 17 maart 2013 @ 13:08:48 #230
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124159555
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
godsamme heb ik een hele mail zitten typen naar die marktplaatsknakker waarin ik meer details vraag over de staat van die kisten en en dergelijke en wat zijn vraagprijs is stuurt ie alleen een vraagprijs terug :{

stuurt ie alleen terug dat ie er 400 euro voor wil hebben... weet ik nog niet waarom het rek nieuw is en de kisten gebruikt.
Hij heeft geen interesse in jouw vragen. Je zou ook geen interesse in die vent moeten tonen. Next!
  zondag 17 maart 2013 @ 13:11:11 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124159663
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:

[..]

toen ik nog vroege diensten draaide had ik ze altijd in op weg naar werk om wakker te worden met wat muziek :')
Dat kan ook via mijn Cardo set; radio of externe shit ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:

Gewoon weer terugmailen met de vraag waarom hij de rest van de vragen niet beantwoordt.. ik heb er een schurfthekel aan als ze dat doen }:|

quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nooit last van. Als ze eenmaal zitten bij mij. B-)
Ik heb rare oren volgens mij; in-ears werken sowieso niet fijn bij mij, flikkeren altijd uit mijn kop, ook zonder helm :+

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef JK het volgende:

[..]

Hij heeft geen interesse in jouw vragen. Je zou ook geen interesse in die vent moeten tonen. Next!
Mjah, de pest is denk ik dat je nou niet bepaald doodgegooid wordt met mooie koffersets, zeker niet met rek erbij..
pi_124159753
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Sounddragon het volgende:

Mjah, de pest is denk ik dat je nou niet bepaald doodgegooid wordt met mooie koffersets, zeker niet met rek erbij..
dit dus... meeste mensen nemen koffersets mee naar volgende motor en verkopen hooguit het rek. er ging gelijk een belletje af dat de staat van het rek volgens de advertentie nieuw is en de koffers gebruikt
  zondag 17 maart 2013 @ 13:17:25 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124159861
Misschien, is hij met zijn brommer op zijn bek gegaan zonder koffers en heeft ie hem geTLd, en er een nieuw rek bij gekocht, snap ik niet helemaal, maargoed.. Ik zou hem een mailtje erug sturen dat je interesse hebt, en of je zijn telefoonnummer mag, zodat je effe contact op kunt nemen.
Aan de foon is het wat moeilijker om vragen te ontwijken ;)
pi_124160049
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien, is hij met zijn brommer op zijn bek gegaan zonder koffers en heeft ie hem geTLd, en er een nieuw rek bij gekocht, snap ik niet helemaal, maargoed.. Ik zou hem een mailtje erug sturen dat je interesse hebt, en of je zijn telefoonnummer mag, zodat je effe contact op kunt nemen.
Aan de foon is het wat moeilijker om vragen te ontwijken ;)
ik wacht ff af wat ie nu terugmailt.
pi_124160068
Ik heb gewoon in-ears ja. Werkt net zo handig als gehoorbescherming als je een beetje fatsoenlijke hebt. Bij mij blijft dat redelijk zitten, maar vandaag had ik nog een helmmuts op en als de oordopjes daar onder zitten blijven ze sowieso prima zitten.

Muziekje op, navigatie erbij eventueel :) Ik wil tzt nog wel zo'n BT setje in de helm zetten trouwens.

quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Sounddragon het volgende:

Ik heb rare oren volgens mij; in-ears werken sowieso niet fijn bij mij, flikkeren altijd uit mijn kop, ook zonder helm :+

zondag 17 maart 2013 @ 13:24:16 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124160073
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik wacht ff af wat ie nu terugmailt.
Ah, je had hem al teruggemaild :)
pi_124176354
In de op staat nog geen datum bij de rit!
pi_124182812
Om overigens terug te komen op de vraag die ik een paar week eerder stelde. Dat ging over de vraag, wanneer iemand anders dan de kentekenhouder heeft gereden wanneer geflitst. Zo was het dus bij mij, direct nadat de boete is binnen gekomen de verklaring ingevuld dat ik reed en niet de kentekenhouder.

Nou, op het antwoord kwam ik gister achter. Zo'n 2 á 3 week, na het versturen van de verklaring, is de 'nieuwe' boete binnen gekomen. Op mijn naam, met een andere 'uiterlijke betaling'. Dus, de oude kan weg en de nieuwe moet gebruikt worden. Weer wat geleerd.
pi_124182991
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef einschtein het volgende:
Om overigens terug te komen op de vraag die ik een paar week eerder stelde. Dat ging over de vraag, wanneer iemand anders dan de kentekenhouder heeft gereden wanneer geflitst. Zo was het dus bij mij, direct nadat de boete is binnen gekomen de verklaring ingevuld dat ik reed en niet de kentekenhouder.

Nou, op het antwoord kwam ik gister achter. Zo'n 2 á 3 week, na het versturen van de verklaring, is de 'nieuwe' boete binnen gekomen. Op mijn naam, met een andere 'uiterlijke betaling'. Dus, de oude kan weg en de nieuwe moet gebruikt worden. Weer wat geleerd.
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?
  zondag 17 maart 2013 @ 21:50:28 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124183161
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?
Dan wordt het ook op die ander zijn naam wordt geregistreerd als hij 30+ is. Zou jij dat doen als er iemand 40 te hard reed in jouw auto? :+
pi_124183527
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Exact hetzelfde.

Het gekund, alleen wanneer de kentekenhouder dan zelf zo'n geintje uithaalt: is hij de sjaak. Het wordt namelijk door de OvJ bepaald. En wanneer je al (bijv.) 2 van zulke dingen op je naam hebt staan.. Dan tja.
pi_124183880
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, je had hem al teruggemaild :)
1 van de bevestigingspunten is dus verbogen. Ik sla over :`)
pi_124184011
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan wordt het ook op die ander zijn naam wordt geregistreerd als hij 30+ is. Zou jij dat doen als er iemand 40 te hard reed in jouw auto? :+
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hard :P

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:

[..]

Exact hetzelfde.

Het gekund, alleen wanneer de kentekenhouder dan zelf zo'n geintje uithaalt: is hij de sjaak. Het wordt namelijk door de OvJ bepaald. En wanneer je al (bijv.) 2 van zulke dingen op je naam hebt staan.. Dan tja.
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doen :+
pi_124184307
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hard :P

[..]

Ja, baas.

Nee, de 'vaste boetes' die betaal ik gewoon en daarmee klaar.
pi_124184493
Haha je krijgt zo vaak boetes? Ik heb serieus tot nu toe nog maar twee boetes gehad, waarvan één veroorzaakt door m'n neefje. De ander was foutparkeren, sneaky basterds plaatsen tegenwoordig geen bonnen meer onder de ruit, gaat direct via het CJIB.
  zondag 17 maart 2013 @ 22:30:41 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124185918
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:

[..]

1 van de bevestigingspunten is dus verbogen. Ik sla over :`)
Foto? Niet te fiksen?
  zondag 17 maart 2013 @ 22:31:24 #247
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124185965
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

[..]

Die brief krijg je er niet zomaar bij he ;)
pi_124186011
quote:
5s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Foto? Niet te fiksen?
mijn interesse is weg. ik vermoed dat ie gewoon op zn muil is gegaan met die kisten erop.
pi_124186022
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha je krijgt zo vaak boetes? Ik heb serieus tot nu toe nog maar twee boetes gehad, waarvan één veroorzaakt door m'n neefje. De ander was foutparkeren, sneaky basterds plaatsen tegenwoordig geen bonnen meer onder de ruit, gaat direct via het CJIB.
Mwah, vaak. 3 tot nu toe, maar heb sinds december 2012 mijn rijbewijs. :+

Overigens mooi oeh-bijnaaaa-shot van gister:

Ik zat binnen, te genieten van mijn Subway, toen de parkeerwacht langs kwam. :') Ik dacht eerst "shit, toch geen boete, he.." Maar meneer beboete alleen 2 auto's en fietste vrolijk langs mijn motor.
  zondag 17 maart 2013 @ 22:36:42 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_124186260
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

mijn interesse is weg. ik vermoed dat ie gewoon op zn muil is gegaan met die kisten erop.
Geeft toch niet? zolang de vouwen er niet in zitten :) Anders moet je zelf de eerste krassen maken, want lelijk worden ze tóch, daarbij; dat staat lekker bereisd; niks mis mee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')