Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Policy gaat niet boven de wet, implied consent gaat niet op voor auteursrecht, dus je kunt zwaaien met de policy wat je wilt, hij is ongeldigI just came foto is trouwens van Suzuki die hem als eerste gepubliceerd heeft, dat is waar het auteursrecht van uit gaat.
Blijft natuurlijk wel dat in de praktijk dingen die op internet terecht komen daar ook blijven en dat je daar rekening mee moet houden
wat denk je dat er op die boetes staat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt nietMag best langskomen, als je maar bier meeneemt.
---
Anyway. Ik kwam vandaag ook nog 2 lesmotoren tegen, op de ring Groningen! De instructeur reed er, vol bepakt, achter aan op de motor. Mooi gezicht om te zien.
Instructeur zwaaide nog netjes, ik was natuurlijk ook de brommert.![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde het opnieuw plaatsen van de foto zoals SD en Deka deden. Dat mag dus, wat de policyvook zegt, niet namelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.
Mjah, maar da's dan een policy verhaal, different koek dit datquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef Anne het volgende:
Heeft allemaal met context te maken. Ik heb ook ooit foto's gepost op FOK!.
En als jij die weer post, worden die gewoon verwijderd en als je pech hebt krijg je er zelfs een ban bij.
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar Barendrechtquote:
Wat voor navigatie gebruik jij?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar BarendrechtNavigatie maar eens meenemen dan..
Google Maps, gewoon via audio in de helmquote:
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
Moet verdomme helemaal naar BarendrechtNavigatie maar eens meenemen dan..
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?
Derde deur links.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?
Niet mijn Bandit pesten.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
Ken jij eindelijk een fatsoenlijke fiets kopuh
kwam er laatst achter dat die gratis is als je t-mobile hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoorde dat'ie in wit mooi is, je moet 'm eens wrappen ofzo
Via het telefoontje dus?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Google Maps, gewoon via audio in de helm
Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
inears werken net zo goed als gehoorbrschrmingquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Via het telefoontje dus?
Kan ik ook wel eens proberen. Enige probleem is dat ik het dan via in-ear oordopjes moet doen - want ik heb geen audio in mijn helm - en daardoor kan ik mijn gehoorbescherming niet dragen.
Is dat zo? Kan het altijd een keer testen iig.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaarquote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming
toen ik nog vroege diensten draaide had ik ze altijd in op weg naar werk om wakker te worden met wat muziekquote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaar
Wutquote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat denk je dat er op die boetes staat?
Nooit last van. Als ze eenmaal zitten bij mij.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaar
Hij heeft geen interesse in jouw vragen. Je zou ook geen interesse in die vent moeten tonen. Next!quote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
godsamme heb ik een hele mail zitten typen naar die marktplaatsknakker waarin ik meer details vraag over de staat van die kisten en en dergelijke en wat zijn vraagprijs is stuurt ie alleen een vraagprijs terug![]()
stuurt ie alleen terug dat ie er 400 euro voor wil hebben... weet ik nog niet waarom het rek nieuw is en de kisten gebruikt.
Dat kan ook via mijn Cardo set; radio of externe shitquote:Op zondag 17 maart 2013 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
toen ik nog vroege diensten draaide had ik ze altijd in op weg naar werk om wakker te worden met wat muziek
Gewoon weer terugmailen met de vraag waarom hij de rest van de vragen niet beantwoordt.. ik heb er een schurfthekel aan als ze dat doenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:06 schreef Salatrel het volgende:
godsamme heb ik een hele mail zitten typen naar die marktplaatsknakker waarin ik meer details vraag over de staat van die kisten en en dergelijke en wat zijn vraagprijs is stuurt ie alleen een vraagprijs terug![]()
stuurt ie alleen terug dat ie er 400 euro voor wil hebben... weet ik nog niet waarom het rek nieuw is en de kisten gebruikt.
Ik heb rare oren volgens mij; in-ears werken sowieso niet fijn bij mij, flikkeren altijd uit mijn kop, ook zonder helmquote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nooit last van. Als ze eenmaal zitten bij mij.
Mjah, de pest is denk ik dat je nou niet bepaald doodgegooid wordt met mooie koffersets, zeker niet met rek erbij..quote:Op zondag 17 maart 2013 13:08 schreef JK het volgende:
[..]
Hij heeft geen interesse in jouw vragen. Je zou ook geen interesse in die vent moeten tonen. Next!
dit dus... meeste mensen nemen koffersets mee naar volgende motor en verkopen hooguit het rek. er ging gelijk een belletje af dat de staat van het rek volgens de advertentie nieuw is en de koffers gebruiktquote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, de pest is denk ik dat je nou niet bepaald doodgegooid wordt met mooie koffersets, zeker niet met rek erbij..
ik wacht ff af wat ie nu terugmailt.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien, is hij met zijn brommer op zijn bek gegaan zonder koffers en heeft ie hem geTLd, en er een nieuw rek bij gekocht, snap ik niet helemaal, maargoed.. Ik zou hem een mailtje erug sturen dat je interesse hebt, en of je zijn telefoonnummer mag, zodat je effe contact op kunt nemen.
Aan de foon is het wat moeilijker om vragen te ontwijken
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb rare oren volgens mij; in-ears werken sowieso niet fijn bij mij, flikkeren altijd uit mijn kop, ook zonder helm
Ah, je had hem al teruggemaildquote:Op zondag 17 maart 2013 13:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wacht ff af wat ie nu terugmailt.
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:44 schreef einschtein het volgende:
Om overigens terug te komen op de vraag die ik een paar week eerder stelde. Dat ging over de vraag, wanneer iemand anders dan de kentekenhouder heeft gereden wanneer geflitst. Zo was het dus bij mij, direct nadat de boete is binnen gekomen de verklaring ingevuld dat ik reed en niet de kentekenhouder.
Nou, op het antwoord kwam ik gister achter. Zo'n 2 á 3 week, na het versturen van de verklaring, is de 'nieuwe' boete binnen gekomen. Op mijn naam, met een andere 'uiterlijke betaling'. Dus, de oude kan weg en de nieuwe moet gebruikt worden. Weer wat geleerd.
Dan wordt het ook op die ander zijn naam wordt geregistreerd als hij 30+ is. Zou jij dat doen als er iemand 40 te hard reed in jouw auto?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?
Exact hetzelfde.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Is 't nieuwe bedrag hoger of lager? Had je niet gewoon voor de kentekenhouder kunnen betalen?
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hardquote:Op zondag 17 maart 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan wordt het ook op die ander zijn naam wordt geregistreerd als hij 30+ is. Zou jij dat doen als er iemand 40 te hard reed in jouw auto?
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Exact hetzelfde.
Het gekund, alleen wanneer de kentekenhouder dan zelf zo'n geintje uithaalt: is hij de sjaak. Het wordt namelijk door de OvJ bepaald. En wanneer je al (bijv.) 2 van zulke dingen op je naam hebt staan.. Dan tja.
Ja, baas.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hard
[..]
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doen
Foto? Niet te fiksen?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1 van de bevestigingspunten is dus verbogen. Ik sla over
Die brief krijg je er niet zomaar bij hequote:Op zondag 17 maart 2013 22:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik had de aanleiding niet meegekregen. Ik dacht meer aan een kilometer of 10 te hard
[..]
Ah zo... Foei Einschtein, niet meer doen
Mwah, vaak. 3 tot nu toe, maar heb sinds december 2012 mijn rijbewijs.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha je krijgt zo vaak boetes? Ik heb serieus tot nu toe nog maar twee boetes gehad, waarvan één veroorzaakt door m'n neefje. De ander was foutparkeren, sneaky basterds plaatsen tegenwoordig geen bonnen meer onder de ruit, gaat direct via het CJIB.
Geeft toch niet? zolang de vouwen er niet in zittenquote:Op zondag 17 maart 2013 22:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn interesse is weg. ik vermoed dat ie gewoon op zn muil is gegaan met die kisten erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |