Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Policy gaat niet boven de wet, implied consent gaat niet op voor auteursrecht, dus je kunt zwaaien met de policy wat je wilt, hij is ongeldigI just came foto is trouwens van Suzuki die hem als eerste gepubliceerd heeft, dat is waar het auteursrecht van uit gaat.
Blijft natuurlijk wel dat in de praktijk dingen die op internet terecht komen daar ook blijven en dat je daar rekening mee moet houden
wat denk je dat er op die boetes staat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt nietMag best langskomen, als je maar bier meeneemt.
---
Anyway. Ik kwam vandaag ook nog 2 lesmotoren tegen, op de ring Groningen! De instructeur reed er, vol bepakt, achter aan op de motor. Mooi gezicht om te zien.
Instructeur zwaaide nog netjes, ik was natuurlijk ook de brommert.![]()
Oh, ik dacht dat je bedoelde het opnieuw plaatsen van de foto zoals SD en Deka deden. Dat mag dus, wat de policyvook zegt, niet namelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Right. Dat jij een foto mag plaatsen, wil niet zeggen dat ik die post met foto niet mag verwijderen.
Mjah, maar da's dan een policy verhaal, different koek dit datquote:Op zondag 17 maart 2013 02:16 schreef Anne het volgende:
Heeft allemaal met context te maken. Ik heb ook ooit foto's gepost op FOK!.
En als jij die weer post, worden die gewoon verwijderd en als je pech hebt krijg je er zelfs een ban bij.
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar Barendrechtquote:
Wat voor navigatie gebruik jij?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ga zo weer rijden. Moet verdomme helemaal naar BarendrechtNavigatie maar eens meenemen dan..
Google Maps, gewoon via audio in de helmquote:
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:20 schreef BlackLining het volgende:
Moet verdomme helemaal naar BarendrechtNavigatie maar eens meenemen dan..
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat kom je doen? Moet ik mijn zilverwerk even opbergen?
Derde deur links.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet. Waar ligt het?
Niet mijn Bandit pesten.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:28 schreef Salatrel het volgende:
Ken jij eindelijk een fatsoenlijke fiets kopuh
kwam er laatst achter dat die gratis is als je t-mobile hebtquote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoorde dat'ie in wit mooi is, je moet 'm eens wrappen ofzo
Via het telefoontje dus?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Google Maps, gewoon via audio in de helm
Of Navigon, maar dat moet ik nog een keer opnieuw 'kopen'.
inears werken net zo goed als gehoorbrschrmingquote:Op zondag 17 maart 2013 10:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Via het telefoontje dus?
Kan ik ook wel eens proberen. Enige probleem is dat ik het dan via in-ear oordopjes moet doen - want ik heb geen audio in mijn helm - en daardoor kan ik mijn gehoorbescherming niet dragen.
Is dat zo? Kan het altijd een keer testen iig.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming
Heb dat ooit wel eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om met die dingen in mijn oren mijn helm op te zetten, óf er plopt er na 2 km eentje uit, kun je aan de kant, handschoenen uit, brilletje uit je helm vissen, helm af... neh, lamaarquote:Op zondag 17 maart 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
inears werken net zo goed als gehoorbrschrming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |