quote:d. User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commerciële en niet-commerciële doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK!.
Met toestemming van Yrealquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dus niet.
En ik weet niet wie je allemaal bedoelt met "wij", maar Deka heeft ze ook gepost.
Echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik weet waar je huis woont
Ik kan me dat voorstellen dat hij die I just came foto liever niet meer zietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, laten we er maar over ophouden.
Hij wil hem liever niet terugzien, en we gaan hem vanaf nu niet meer posten
Altijd leuk, zwaaien naar lesserts. Meestal komt er dan zo'n heel twijfelachtig vingertje omhoogquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echt nietMag best langskomen, als je maar bier meeneemt.
---
Anyway. Ik kwam vandaag ook nog 2 lesmotoren tegen, op de ring Groningen! De instructeur reed er, vol bepakt, achter aan op de motor. Mooi gezicht om te zien.
Instructeur zwaaide nog netjes, ik was natuurlijk ook de brommert.![]()
Vooral die drz400 hoef ik niet meer te zienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan me dat voorstellen dat hij die I just came foto liever niet meer ziet
Die leerlingen zwaaiden niet, die waren te angstig. Zaten ook aardig verkrampt op de motort, terwijl het niet eens koud was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Altijd leuk, zwaaien naar lesserts. Meestal komt er dan zo'n heel twijfelachtig vingertje omhoogEn de instructeur uitbundig zwaaien.
Ik kom nog wel eens mijn oude instructeur tegen. Beetje te traditie opgebouwd om zo'n beetje te gaan breakdancen op de motor dan. En die leerling; "DAFUQ"
Policy gaat niet boven de wet, implied consent gaat niet op voor auteursrecht, dus je kunt zwaaien met de policy wat je wilt, hij is ongeldigquote:
Dat klinkt... vies...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Dekatria het volgende:
En als ik nou een balkje op Yreals gezicht doe?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat doet ie onderaan de paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Credits voor ons allemaal, whoopwhoop!
Gewoon uitbundig met 2 armen in de lucht zwaaien, dan weten die leerlingen helemaal niet wat ze overkomt..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die leerlingen zwaaiden niet, die waren te angstig. Zaten ook aardig verkrampt op de motort, terwijl het niet eens koud was.
Instructeur zwaaide heel vrolijk, toen ik voorbij ging. Ze reden op linker rijstrook, ze gingen naar rechts zodat ik er langs kom. Handje van de instructeur ging omhoog, ik ging voorbij en ze gingen weer terug naar de linker rijstrook.
Breakdancen op de motor, wat doe jij dan wel niet.
Ach, het kan altijd ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd ergerBAAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lijkt een beetje IJslandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |