mooi looprekje voorop ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag is rooooooooood de kleur van mijn nieuwe motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook meteen het eerste ritje sinds 3/4 jaar, lekker afstappen als een cowboy met verstijfde benen
Gaaf! Hoewel ik ze zonder die onderkuip toffer vind.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef pindaplukker het volgende:
Vandaag is rooooooooood de kleur van mijn nieuwe motor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook meteen het eerste ritje sinds 3/4 jaar, lekker afstappen als een cowboy met verstijfde benen
Yreal, je kijkt alsof dat mokkel haar vuist in je reet douwt, dat verklaart meteen de blik van die man naast julliequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dankje
Zag trouwens nog een toffe transalp te koop staan, staat dat kreng in limburg![]()
geloel, de foto's die ik postte komen rechtstreeks uit oudere MC topics, staan gewoon online.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es niet
Oke, die xt had ik nog wel staan, de drz400 echt nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geloel, de foto's die ik postte komen rechtstreeks uit oudere MC topics, staan gewoon online.
En goegol heeft ze ws ook allang ingepikt. If you do not want shit online do not put it there
waar? Als het een beetje in de buurt is wil ik wel effe gaan kijken hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dankje
Zag trouwens nog een toffe transalp te koop staan, staat dat kreng in limburg![]()
Maastrichtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waar? Als het een beetje in de buurt is wil ik wel effe gaan kijken hoor
Jawel, trust mequote:
Same, heb even een ritje van 2 uur gemaakt. Werd weer tijd, na een week/1,5 weekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:00 schreef Dekatria het volgende:
Zonet eindelijk weer eens gereden - begon afkickverschijnselen te vertonen. Weer ziet er goed genoeg uit voor de komende dagen, dus hoppa
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yreal, je kijkt alsof dat mokkel haar vuist in je reet douwt, dat verklaart meteen de blik van die man naast jullie
As said trouwens; ALLEBEI die foto's heb ik opgeduikeld uit oude topics.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oke, die xt had ik nog wel staan, de drz400 echt niet
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal ze dan ook altijd zelf in een minuut weer weg. Doe es niet
Je quote ze nu wel zelf, stom genoeg.. Ik zou je posts even editen.quote:
Nou nee.. Bij deze; niet meer posten. Als we foto's van users gaan posten om af te zeiken is dat gauw genoeg over.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:28 schreef Dekatria het volgende:
Om de zoveel tijd komen die foto's weer terug
Hey, wij hebben ze nooit gepost zonder toestemming van Yreal. De enige die het gepost hebben zijn jij/SD(weet niet meer, laat staan of dat mét toestemming was) of Yrealzelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou nee.. Bij deze; niet meer posten. Als we foto's van users gaan posten om af te zeiken is dat gauw genoeg over.
Dankje, dat vergeet ik ook altijdquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Je quote ze nu wel zelf, stom genoeg.. Ik zou je posts even editen.
Kijk maar uit, ik weet waar je huis woontquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef einschtein het volgende:
Iedereen die ze heeft gezien, ziet ze toch elke nacht voor ze. Net voordat ze badend in het zweet, met tranen over de wangen wakker worden.
Sorry, Yreal.
Ik dus nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hey, wij hebben ze nooit gepost zonder toestemming van Yreal. De enige die het gepost hebben zijn jij/SD(weet niet meer, laat staan of dat mét toestemming was) of Yrealzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |