Vrijdag, was dat niet zo'n regenachtige dag? Het is een bocht, dus grote kans dat er olie en dergelijke in die gaten liggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, dat is idd beroerd asfalt. Alleen snap ik het niet dat mensen het voor elkaar krijgen om op zoiets onderuit te gaan![]()
Punt één, kijk je dan niet vooruit ofzo? en punt twee; ga eens een VRO-cursus doen; dan laten ze je over een complete autoband heen rijden. Dit zijn gaatjes in het asfalt van 3 cm diep ofzo, ik snap serieus niet dat je daarover onderuit kunt gaan.
Misschien dat dat aan het motortype ligt ofzo, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
Vrijdag was een klote dag, en ik ben daar ook bekend dus zorg dat ik voor die brug al rechts voorgesorteerd ben.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, dat is idd beroerd asfalt. Alleen snap ik het niet dat mensen het voor elkaar krijgen om op zoiets onderuit te gaan![]()
Punt één, kijk je dan niet vooruit ofzo? en punt twee; ga eens een VRO-cursus doen; dan laten ze je over een complete autoband heen rijden. Dit zijn gaatjes in het asfalt van 3 cm diep ofzo, ik snap serieus niet dat je daarover onderuit kunt gaan.
Misschien dat dat aan het motortype ligt ofzo, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen
Momenteel weer wel ja, zal er voorlopig ook weer opblijven ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:12 schreef picodealion het volgende:
Rijd jij altijd met een cameraatje op je helm lipjes?
Wat is nu een redelijk merk met een redelijk prijsje? Ik overweeg om er ook 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef lipjes het volgende:
Momenteel weer wel ja, zal er voorlopig ook weer opblijven ook.
Vind het wel prettig, en om de 1 of andere reden doen de mensen dan iets minder idioot
Deze beelden komen van een Rollei Bullet HD2 Lite.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat is nu een redelijk merk met een redelijk prijsje? Ik overweeg om er ook 1 aan te schaffen.
Ik heb zelf de GoPro HERO 3 (Silver), kost wat maar heb je wel wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat is nu een redelijk merk met een redelijk prijsje? Ik overweeg om er ook 1 aan te schaffen.
Heb je een punt.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:54 schreef Mirgeam het volgende:
als er iets niet redelijk is, is het de prijs van een hero 3
Mwah, die dingen zijn bijna onverwoestbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:57 schreef lipjes het volgende:
En daarom heb ik dus een Bullet, en als ik dan op mijn bek, heb ik tenminste niet zo een dure camera gesloopt
die GoPro of die bullet?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je een punt.
[..]
Mwah, die dingen zijn bijna onverwoestbaar.
Deze is volgens mij best stevigquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bullet weet ik niet, GoPro had ik t over.
Ja op zich een leuk cameratje als safeteycam voor een mooi prijsje.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar die Bullet is wel een kekke dingetje, die zal het ook gaan worden binnenkort.
Weet niet welke je bedoeldquote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik neem gemakshalve even aan dat die ¤15-¤25 dingen op MP enigzins ruk zijn. Toch?
Deze bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lrquote:
Voor die prijs kun je in ieder geval niet al te veel verwachten.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik neem gemakshalve even aan dat die ¤15-¤25 dingen op MP enigzins ruk zijn. Toch?
Nee, dat is dus rommel uit chinaquote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
En deze: http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ja ik moe tbij mij ook nog wat onderhoud doen, onderdelen liggen al een maand binnen, maar nog geen weekend goed weergeweestquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mijn Alpje wil nog zo graag nieuwe olie en 4 nieuwe bougies. Daarna komt de camera
Vroeger toen ik nog op begane grond woonde ging de brommert de woonkamer in voor onderhoud.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik moe tbij mij ook nog wat onderhoud doen, onderdelen liggen al een maand binnen, maar nog geen weekend goed weergeweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |