Kan ook, ik zou eerst effe kijken wat er precies mis mee is, vervolgens nog 100 ¤ eraf lullen, en dan een middagje klussen (áls het al zo lang werk is).quote:Op zondag 17 maart 2013 22:40 schreef Salatrel het volgende:
geeft welgebruikssporen boeien me niet zo maar ik heb geen zin om een paar 100 euro uit te geven om het vervolgens nog eens fatsoenlijk bevestigbaar te maken
nee maar ik heb ook geen haast. Liep gier toevallig tegenaan. Tis niet dat ik ze nodig heb voor Schotland ofzoquote:Op zondag 17 maart 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan ook, ik zou eerst effe kijken wat er precies mis mee is, vervolgens nog 100 ¤ eraf lullen, en dan een middagje klussen (áls het al zo lang werk is).
Maargoed, dan moet je nog effe verder zoeken
Ook al op Iebee.de gesucht?
Zag er nog wel een paar rijden in Amsterdam, maar ik vond het maar niets op de trapfiets in de regenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:18 schreef Saninl het volgende:
Hmm, even twijfel of ik zometeen m'n brompot uit de schuur trek of toch nog maar de auto pak met dit weer...
ik heb hem toch gepakt! Hier in het zuiden schijnt een lekker zonnetjequote:Op maandag 18 maart 2013 08:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zag er nog wel een paar rijden in Amsterdam, maar ik vond het maar niets op de trapfiets in de regen
Ik adviseer daarom de auto
Bonnen worden wel onder de ruitenwisser geplaatst... Dat zijn ze nl verplicht, tenzij het niet mogelijk is. Het gebeurd echter wel dat bonnen door anderen onder de ruitenwisser vandaan gehaald worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:10 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha je krijgt zo vaak boetes? Ik heb serieus tot nu toe nog maar twee boetes gehad, waarvan één veroorzaakt door m'n neefje. De ander was foutparkeren, sneaky basterds plaatsen tegenwoordig geen bonnen meer onder de ruit, gaat direct via het CJIB.
Ah, dat zou kunnen. Bij mij lag hij iig niet eronder. Was een complete verrassing een paar maanden later. Dan moet je ineens bedenken wat je op die dag ook al weer gedaan hebt.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:13 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
[..]
Bonnen worden wel onder de ruitenwisser geplaatst... Dat zijn ze nl verplicht, tenzij het niet mogelijk is. Het gebeurd echter wel dat bonnen door anderen onder de ruitenwisser vandaan gehaald worden.
Dat vind ik nog het meest ergerlijke van flitspalen...quote:Op maandag 18 maart 2013 09:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ah, dat zou kunnen. Bij mij lag hij iig niet eronder. Was een complete verrassing een paar maanden later. Dan moet je ineens bedenken wat je op die dag ook al weer gedaan hebt.
Gelukkig niet zeg, ben 27quote:Op maandag 18 maart 2013 01:34 schreef Sounddragon het volgende:
Willkommen
Maarrehh,, meteen een Div600 of 900? geen A beperkt?
Beter; ik zou er niet aan moeten denken om 2 jaar op zo'n opgevoerde brommer te moeten rijdenquote:
Waar de neucq heb jij het dan over?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
zou het geluid nou echt zo schandalig zijn of is het gewoon de microfoon die beetje hard staat?
oh oepsquote:Op maandag 18 maart 2013 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar de neucq heb jij het dan over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |