abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2013 @ 17:36:09 #1
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_123919122

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
pi_123919209
Vond het een prima aflevering. Gebeurde niet veel, maar interessant om te zien hoe de groepen mixen.

Daryl + Martinez zou trouwens wel een ultieme badass duo zijn zeg _O_
pi_123919263
Kan er bij de gouvernor niet een klein kruisje bij zijn rechteroog? :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 11 maart 2013 @ 18:04:41 #4
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_123920491
Ben nu beetje zat van The Governor.
opgezegd@fok.nl
pi_123921661
Ondanks de weinige actie vond ik het wel een toffe ep.
pi_123922873
Rik had zoveel kansen om gewoon een kogel door the governor zijn kop te jagen :').

Redelijke aflevering, maar dit biedt wel enorm veel voor de komende ep's.
Feyenoord Rotterdam
pi_123923463
Vond het een beetje een tegenstrijdige aflevering.

Alle tekens werden gegeven dat ze het allemaal wel met elkaar konden vinden tussen de kampen, alleen de governer en rick staan dit in de weg. Rick kiest nog liever voor vechten dan dat hij Michonne opoffert (al weet hij niet of Governer woord houd), terwijl hij 35minuten van deze aflevering met hem kan vechten door hem gewoon om te brengen daar. Zodat niet heel het gevangenis kamp hoeft mee te doen met een massale slagpartij.

Verhaal technisch gezien is zo'n slagpartij wel het spannends, maar deze hele aanloop die mij veel te serieus was, en zeker met het bezinningsmomentje dat beide heren terug keren met muziek, maakt het veel te dramatisch en hiermee neemt vooral de serie zichzelf veel te serieus.
Nu kan je zeggen dat ik het te serieus neem :P , maar deze aflevering voelde heel vreemd aan alsof de schrijvers net terug waren van vakantie. (ook stijltechnisch niet echt consequent met voorgaande afleveringen, alhoewel ik vernieuwing toejuich, viel me bepaalde shots me hier wel erg op)
  maandag 11 maart 2013 @ 19:27:17 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123924190
Gaaaaaap. En weer een slome ep... Sjongejonge, ff oprekken.
Als een artiest die nog een albumpje moet afleveren om zijn contract uit te dienen en dus maar een greatest hits met 1 nieuw nummer uitpoept :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_123924323
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:

Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood.
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt.
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
pi_123924956
Ik denk dat Milton aan het eind van het seizoen echt zo'n stuk krijgt waar hij zichzelf opoffert voor iemand van de groep van Rick, maar dan zelf sterft :P
pi_123925175
Maggie gaat dood denk ik.
pi_123925363
Ik vond de preview het beste van de aflevering. Deze ep had wel heel weinig. In het begin was de cameravoering bij het gesprek boeiend, je verwacht wat. Maar het vervolg: :')
That's all folks!
  maandag 11 maart 2013 @ 20:04:00 #13
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123926465
Di kruisboog is ook elke week anders hè.

Van normaal, naar gepimpt met aimsight naar camouflage met god weet wat er nu bovenop zat :')

Net zo bijzonder als die Magnum van Rick waar ie 9mm inpropt :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_123926561
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef stinkie het volgende:
Di kruisboog is ook elke week anders hè.

Van normaal, naar gepimpt met aimsight naar camouflage met god weet wat er nu bovenop zat :')

Net zo bijzonder als die Magnum van Rick waar ie 9mm inpropt :D
Ze hebben vorige episode een kruisboog gevonden hé...
  maandag 11 maart 2013 @ 20:07:56 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123926726
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw: :'). Tenenkrommend.
2000 light years from home
  maandag 11 maart 2013 @ 20:11:01 #16
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_123926882
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw: :'). Tenenkrommend.
Dat sloeg nergens op idd, wat was de boodschap erachter?
Het leven is een toverbal.
pi_123927525
quote:
Dat ligt aan de scriptschrijvers, niet de acteur.
pi_123927986
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet. :')
pi_123928189
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet. :')
Dit :D ik lees even het topic nu ik aan het kijke benn en dacht ook ff wtf heb ik gemist :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 11 maart 2013 @ 20:32:09 #20
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123928192
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Lyzio het volgende:

[..]

For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.

Ik vond de nieuwe vriendschappen wel erg mooi om te zien tussen Hershel en Milton en tussen Daryl en Martinez. Het zit wel goed tussen de rest. Het is alleen Rick vs Philip. Allebei leiders die hun waardigheid terug willen krijgen. Egoïstisch, uiteraard.. maar wel begrijpelijk van beide kanten. Ik krijg toch steeds wat meer compassie voor Philip.

Ook al is ie aan het einde van dit seizoen zo dood als een pier. Zelfde geldt voor Andrea, die zie ik haarzelf nog wel heroïsch opofferen voor Rick en zijn crew.
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft. :P De Governor loopt de boel juist op te blazen voor z'n eigen ego. Die liegt en bedriegt de boel bij elkaar en wil perse bloed zien.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 11 maart 2013 @ 20:32:32 #21
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123928232
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,
pi_123928432
Ik dacht eerst dat het een flashforward was. :P
pi_123928508
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.

Vond hem ook maar matig.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 11 maart 2013 @ 20:39:53 #24
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123928844
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.

Carol: dood.
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus
No way, Beth en Hershel gaan keihard dood. Het was even leuk voor de scriptschrijvers om dat gedoe rondom zijn been te schrijven en om duidelijk te maken dat een beet soms te overleven is, maar dat is na een seizoen ook wel klaar. Maggie is de enige van de familie die over mag blijven, dan kan ze begin volgend seizoen lekker dramatisch gaan doen.

Michonne overleeft het omdat mij dat een personage lijkt die ze langzaam willen opbouwen. Ze heeft genoeg potentie om een populair personage te worden als ze wat meer kanten krijgt. En haar zwaardkunsten zijn een makkelijke manier voor de schrijvers om de groep uit een idioot gevaarlijke situatie te krijgen.

Merle gaat dood of raken ze weer kwijt. Die willen ze er vast niet te lang bijhouden, als je hem te lang spanningen laat veroorzaken binnen de groep gaat dat de kijkers irriteren. Ik denk dat ze dat soort spanning al wel genoeg gehad hebben tijdens het gedoe rondom Rick, Shane en deels Lori.

Die nerd verwacht ik ook dood, al zou die nog wel eens de rol van Hershel kunnen overnemen. Het is voor de schrijvers altijd fijn om een personage erbij te hebben die geloofwaardig gewonden kan helpen.
  maandag 11 maart 2013 @ 20:41:02 #25
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123928948
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.

Vond hem ook maar matig.
Aan de ene kant denk ik: "Ze hebben verdomme een hele aflevering verspild aan een piemelvergelijking".
Aan de andere kant denk ik: "Ik had helemaal niet door dat het alweer bijna afgelopen is".
pi_123929702
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 11 maart 2013 @ 20:55:19 #27
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123930092
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Dat idee kreeg ik ook. Het camerawerk vind ik trouwens ook vooruit gegaan. Dat samen met de muziek doet het iets filmachtiger aanvoelen.
pi_123930276
Word wel spannend, einde was wel goed..
pi_123930759
Ik denk dat we Morgan terugzien in de volgende episode, vanwege de beelden van Rick met die sniper in de toren onder het mom van "hey, look who´s walking in".
pi_123931262
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Inderdaad. En hoe! Ze kiezen echt géniale nummers uit, uitermate passend. Echt heel goed.

Ik vond het een saaie, maar toch erg goede realistische aflevering. Ik vind het trage dat de serie heeft eigenlijk steeds acceptabeler worden. Ze weten het namelijk met steeds beter acteerwerk en een wat geloofwaardiger verhaal te presenteren. Een duidelijke stilte voor de storm aflevering dit. ik vind het boeiend hoe ze het hebben neergezet dat ze elkaars vijanden maar toch stiekem ook niet elkaars vijanden zijn. ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 11 maart 2013 @ 21:13:36 #31
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123931504
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Word wel spannend, einde was wel goed..
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_123931588
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef artm het volgende:
Ik denk dat we Morgan terugzien in de volgende episode, vanwege de beelden van Rick met die sniper in de toren onder het mom van "hey, look who´s walking in".
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...
  maandag 11 maart 2013 @ 21:14:50 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123931602
Pfff, treehuggin hippies...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_123931610
quote:
13s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..
pi_123931770
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanviel :')
pi_123931820
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanviel :')
Richten met een lapje voor je oog, prachtig
  maandag 11 maart 2013 @ 21:26:02 #37
19297 stinkie
pi_123932542
Ik vind de laatste paar eps beter dan dat afslachten van alleen maar zombies :@
pi_123932688
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Precies :Y
  maandag 11 maart 2013 @ 21:35:52 #39
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123933367
quote:
Ik ook. :Y En het is niet van dat saaie gelul zoals op de boerderij.
pi_123933608
quote:
Jep. Hier ook. Erg goeie sfeer de laatste 2 episodes vooral. Een soort alsmaar aanwezige spanning. Mooie beelden ook weer. En de hoofdrolspelers gedragen zich steeds menselijker.
pi_123934276
Jezus, wat was die schijtlollige opmerking van Hershel out of character zeg _O- _O-

Zombie-kill battle tussen Darryl en Martinez was wel tof :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 11 maart 2013 @ 21:54:39 #42
277627 Seven.
We are Borg.
pi_123934830
Ik vond het wel een OK aflevering.

Ik denk ook dat Morgan terugkomt en het zou me niets verbazen als Merle zijn leven opoffert voor Darryl uiteindelijk. Of hem gruwelijk verraadt. Of andersom. Maar 1 van beiden gaat eraan in deze aflevering. Zo ook Andrea.

Verder gaat Carol er mogelijk aan, haar rol wordt steeds minder prominent.
Resistance is futile.
pi_123934897
Best een leuke ep. Misschien iets te traag, aangezien de vorige aflevering ook wat trager was.

En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij. Brachten ze dit in beeld omdat Maggie misschien zwanger wordt?
pi_123935077
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
Best een leuke ep. Misschien iets te traag, aangezien de vorige aflevering ook wat trager was.

En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij. Brachten ze dit in beeld omdat Maggie misschien zwanger wordt?
Denk het, moest er zelf ook aan denken.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:00:06 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_123935249
Ik ben trouwens blij dat Rick geen spoken meer ziet.
Resistance is futile.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 maart 2013 @ 22:00:27 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_123935280
Een van de meest tegenvallende afleveringen van de serie wat mij betreft -O-

Darry/Martinez vond ik daarentegen juist wel gaaf, ook dat ze daarna gewoon als normale mensen stonden te praten ipv als "vijanden". Zelfde in mindere mate voor Hershel en Milton :P

Over het algemeen genomen zat ik toch wat teleurgesteld op de bank toen het ineens afgelopen was, zo van "was dit het al :{?"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_123936726
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:

[..]

Denk het, moest er zelf ook aan denken.
Same here.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123936758
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Een van de meest tegenvallende afleveringen van de serie wat mij betreft -O-

Darry/Martinez vond ik daarentegen juist wel gaaf, ook dat ze daarna gewoon als normale mensen stonden te praten ipv als "vijanden". Zelfde in mindere mate voor Hershel en Milton :P

Over het algemeen genomen zat ik toch wat teleurgesteld op de bank toen het ineens afgelopen was, zo van "was dit het al :{?"
Dat was juist mooi..mutual respect na dat moment :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 maart 2013 @ 22:25:40 #49
284411 crew  heywoodu
pi_123936860
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:

En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij.
Oh ja natuurlijk, dat was ook een "hoogtepunt" om het zo maar te zeggen :D :9~
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 maart 2013 @ 22:26:24 #50
284411 crew  heywoodu
pi_123936916
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat was juist mooi..mutual respect na dat moment :)
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook ja :P
pi_123936948
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook ja :P
oh sorry ik las het verkeerd :)

Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 maart 2013 @ 22:31:01 #52
284411 crew  heywoodu
pi_123937180
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja dat stukje wel even, maar op dat moment na bevestigde hij best wel weer het beeld van de wijze man in de groep, die geen problemen had of wilde met (in dit geval) Milton :)
pi_123937867
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond het niet echt out of character eigenlijk. Het was een beetje een misplaatste grap, en dat had hij zelf ook geloof ik ook door. Ik vond juist de wat ongemakkelijke reactie van beiden mooi karakteristiek. Herschel probeerde er ook maar het beste van te maken...

Of ze schrijvers het zo bedoeld hadden is iets anders :') maar zo interpreteerde ik het :P
  maandag 11 maart 2013 @ 23:01:27 #54
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123938965
Filler episode :z

En de met morgan was zo goed
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 11 maart 2013 @ 23:01:30 #55
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123938968
Wat een saaie aflevering zeg. Ik vind die Governor helemaal niks, en dat die Andrea een dubbelrol speelt is ook wel duidelijk. Maggie is wel :9~ .
Oh.
pi_123939262
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...
tyreese...
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_123941242
Is het personage nou gewoon zo slecht, of is de Governor slecht gecast?

[ Bericht 2% gewijzigd door Lunice op 11-03-2013 23:47:02 ]
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:09:50 #58
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123942519
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft. :P De Governor loopt de boel juist op te blazen voor z'n eigen ego. Die liegt en bedriegt de boel bij elkaar en wil perse bloed zien.
Ik denk niet dat Rick het goedkeurt, verre van zelfs. Ook Rick wilt bloed zien. For all that's gone wrong. Ik zeg niet dat zijn motieven goed zijn, ik zeg alleen dat hij bij zichzelf iets goed te maken heeft. En ja, dat is groter dan de groep. En zelfs groter dan het leven van zijn eigen zoon. Rick is meer badass dan je hem credit voor geeft.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:12:41 #59
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123942615
quote:
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.
- james 'jimmy' dean
pi_123942954
Prominente rol voor Michonne straks? *O*
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:23:44 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123942999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemen
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:32:32 #62
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123943229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemen
Agreed. Maar aan het script lag het niet.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:33:54 #63
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123943272
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:36:55 #64
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123943367
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Kampioenen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:41:05 #65
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123943481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kampioenen.
Misschien nog Morgan erbij zelfs.
- james 'jimmy' dean
pi_123943886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:41 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Misschien nog Morgan erbij zelfs.
En een goede jeugdopleiding met Carl, Little Asskicker en binnenkort het jankertje van Maggie en Glenn. De ommekeer kan beginnen.
pi_123944585
Morgan was wel baas.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 02:46:05 #68
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123945068
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.

Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_123945189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.

Ja.

En dat was de aflevering van vorige week. :D
  dinsdag 12 maart 2013 @ 07:37:48 #70
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123945611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:

Ja, maar alleen omdat ik al die nare shit nog niet heb meegemaakt. :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 07:41:07 #71
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123945624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik ga er absoluut niet vanuit dat Rick en z'n team wint. Hooguit sterft de Governor, maar Rick en z'n team zullen de prison uitgejaagd worden. Dat is ook nodig voor het verhaal.
pi_123945643
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef TryX het volgende:

[..]

tyreese...
Preview van volgende week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 07:56:28 #73
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123945747
Ik ga voor de verandering de preview eens negeren. :P

En Milton blijkt straks gewoon de überbadass te zijn die Rick knockout slaat en the Governor onthoofd. :Y

Zie die blik in zijn ogen dan, hij doet zich wel zacht voor, maar eigenlijk..
pi_123945791
Aah de preview was in ieder geval wel een hele goede teaser voor volgende week :D
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:13:12 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_123945924
quote:
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:39:41 #76
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_123946274
Ik zie milton de governor wel omleggen imho
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:08:44 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123946799
Ik zie de groepen nog wel fuseren. Nouja gedeeltes van de twee groepen dan :P

Ik schat in dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_123947227
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:

Ik schat in dat
SPOILER
Dat lijkt me ook wel een logische conclusie na deze aflevering. Ze komen waarschijnlijk tot de bezieling samen te moeten werken. Het slaat eigenlijk ook nergens op dat ze niet gewoon naast elkaar kunnen bestaan :D
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:39:41 #79
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123947408
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten. :')

Als het allemaal echt zo serieus was had Darryl al lang een pijl door die Hernandez heen kunnen knallen, waarna Andrea en Milton niks meer voorstellen en de Governor vrij makkelijk te pakken is.

Mensen die niet weten hoe ze te werken moeten gaan bij een zombie apocalypse. Amateurs.
pi_123947475
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:31 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel een logische conclusie na deze aflevering. Ze komen waarschijnlijk tot de bezieling samen te moeten werken. Het slaat eigenlijk ook nergens op dat ze niet gewoon naast elkaar kunnen bestaan :D
klopt, de enige die moeilijk doet is the governor, en deze aflevering diende er natuurlijk voor dat er duidelijk gemaakt werd dat praten over een oplossing geen enkele zin heeft.

Vond het wel een sterke ep van begin tot eind. Alleen die gespeelde stoerheid van Glenn komt niet geloofwaardig over. Hij schijt in zijn broek als ie Merle alleen maar aankijkt
pi_123947488
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten.
Wat is daar raar aan? Genoeg verhalen uit oorlogsgebieden waarbij tegenstanders tijdens kerst bij elkaar gingen hangen om daarna weer op elkaar te schieten.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:44:19 #82
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123947526
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan? Genoeg verhalen uit oorlogsgebieden waarbij tegenstanders tijdens kerst bij elkaar gingen hangen om daarna weer op elkaar te schieten.
Klopt. De 'switch' tussen het constante agressieve gedrag en 'opeens' aardig doen was wat plotseling.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:44:23 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_123947529
Ze zitten toch in hetzelfde schuitje. Plus dat ze een beetje kindred souls zagen. De onderzoekers/dokters, de ruige mannen.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:46:00 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_123947567
quote:
Als het allemaal echt zo serieus was had Darryl al lang een pijl door die Hernandez heen kunnen knallen, waarna Andrea en Milton niks meer voorstellen en de Governor vrij makkelijk te pakken is.
Had Darryl niet gewoon ook een pijl door de kop van the governor heen kunnen jassen toen die al zijn wapen neergelegd had en Darryl hem zag staan door het raam heen en de rest van de governor-groep er nog niet eens was? ;) NOG handiger!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:06:33 #85
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123948128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Had Darryl niet gewoon ook een pijl door de kop van the governor heen kunnen jassen toen die al zijn wapen neergelegd had en Darryl hem zag staan door het raam heen en de rest van de governor-groep er nog niet eens was? ;) NOG handiger!
Dat was onlogisch geweest met gewapende mannen naast de deur. Toen ze die zombies gingen pakken waren ze een stukje van het pand af.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:14:50 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_123948380
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat was onlogisch geweest met gewapende mannen naast de deur. Toen ze die zombies gingen pakken waren ze een stukje van het pand af.
Die stonden er toen nog niet. De auto met Andrea etc kwam pas later aanrijden dn dat Gouvernuertje en Rick elkaar ontmoetten.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:17:52 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123948484
The governor is voor zijn eigen mensen nog steeds een held. Als Rick of Daryll hem zomaar omleggen dan zijn ze in de ogen van alle inwoners van Woodbury medogenloze killers en hebben ze zeker een oorlog om uit te vechten.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:44:23 #88
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123949389
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef Rossdale het volgende:
The governor is voor zijn eigen mensen nog steeds een held. Als Rick of Daryll hem zomaar omleggen dan zijn ze in de ogen van alle inwoners van Woodbury medogenloze killers en hebben ze zeker een oorlog om uit te vechten.
Dit. De enige kans op vredig samenleven is als de mensen van Woodbury begrijpen wie de Governor is. De Governor in koele bloede omleggen is wel heel riskant. Zeker aangezien hij alle beschuldigingen gewoon op Merle af kan schuiven en verrek, Merle zit in de gevangenis.
pi_123949709
Mijn hond was net aan het snurken en ik vond hem verdacht veel klinken als een walker :D
Feyenoord Rotterdam
pi_123956464
quote:
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten. :')

Mensen die niet weten hoe ze te werken moeten gaan bij een zombie apocalypse. Amateurs.
Als er ooit zombieapocalypse uitbreekt, sluit ik aan bij jou, jij weet hoe het moet. :D
pi_123956762

:').
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_123958329
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:

Ik schat in dat
SPOILER
Judith?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 14:46:55 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123958821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef Funzel het volgende:

[..]

Judith?
De baby, Little Asskicker heet Judith
pi_123961700
Die hadden ze toch Julia genoemd?
pi_123961815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:45 schreef Funzel het volgende:
Die hadden ze toch Julia genoemd?
Nee.
pi_123962134
vond het wel een redelijke aflevering, er zaten wat onzinnigheden in maar ik vond heel seizoen 2 onzinnig. En Hershell die zo ongemakkelijk lacht, was toch omdat milton zijn "stompje" wilde zien, en Hershell daar een pistool verborgen had, daarom maakte hij zo'n ongemakkelijk grapje, vond dit wel goed uitgebeeld.

Snapte alleen niet waarom die wolf er op het einde inzat, vraag me af hoe ze dat gaan verwerken
<hr>
  dinsdag 12 maart 2013 @ 16:00:13 #97
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123962274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond het wel een redelijke aflevering, er zaten wat onzinnigheden in maar ik vond heel seizoen 2 onzinnig. En Hershell die zo ongemakkelijk lacht, was toch omdat milton zijn "stompje" wilde zien, en Hershell daar een pistool verborgen had, daarom maakte hij zo'n ongemakkelijk grapje, vond dit wel goed uitgebeeld.

Snapte alleen niet waarom die wolf er op het einde inzat, vraag me af hoe ze dat gaan verwerken
Wolf? huh? Volgens mij heb ik wat gemist :D
pi_123962905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:

Was jij high toen je deze aflevering keek of zat ik te slapen? :?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 16:24:09 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_123963297
Al vraag ik me wel af, of ze ooit nog iets met dieren gaan doen. Darryll joeg nog wel eens voor eten, maar je zou toch ook denken dat er op veel plekken wilde katten, vogels of honden rondlopen?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 16:52:53 #100
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123964711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Als er ooit zombieapocalypse uitbreekt, sluit ik aan bij jou, jij weet hoe het moet. :D
Hoe je er gegarandeerd voor kan zorgen dat een hoop onschuldige mensen elkaar af gaan slachten omdat je iemand tot martelaar verheven hebt? :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:01:52 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123965118
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]

:').
_O- :')
Oh.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 17:08:16 #102
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_123965362
Durr.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 12 maart 2013 @ 18:51:43 #103
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_123969772
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Rossdale het volgende:
Al vraag ik me wel af, of ze ooit nog iets met dieren gaan doen. Darryll joeg nog wel eens voor eten, maar je zou toch ook denken dat er op veel plekken wilde katten, vogels of honden rondlopen?
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.

Eigenlijk zou je verwachten dat er nu vaker wilde dieren zouden rondlopen. Misschien dat daarom die wolf voorbij kwam
<hr>
pi_123970146
Waar is er een wolf voorbijgekomen? :? :?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 19:27:19 #105
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123971474
Welke wolf???
pi_123972322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.

Eigenlijk zou je verwachten dat er nu vaker wilde dieren zouden rondlopen. Misschien dat daarom die wolf voorbij kwam
Inderdaad, al had die zombie die verantwoordelijk was voor Dale zijn dood volgens mij een koe te pakken genomen. Maar de meeste dieren zouden vlot weg zijn bij die walkers.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_123974605
saaie aflevering, ben benieuwd wat het volgende tacktiek van rick zal zijn, hij zal michonne echt niet opgeven
pi_123974928
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.

Carol: dood. leeft , aanhangsel van Darryl
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt. dood, een slachtpartij met 1 been overleef je niet
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus :{w
pi_123975234
quote:
hopelijk krijgt ze volgende week de kans om los te gaan op die andere oog *O* als ze dan toch opgegeven gaat worden
pi_123975605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld. :D
is eigelijk geen goed teken
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:43:27 #111
236046 NotYou
tigerblood
pi_123975809
Redelijk wat :')-momentjes toen ik gisteren The Mist keek.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:04:40 #112
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_123977378
De volgende TT moet "So I met this governor, sat with him for quite a while" zijn. :Y
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:12:22 #113
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_123977920
So I met this governor...

...no more governor
<hr>
pi_123980832
Vond het een mooie aflevering. Zeker het einde. Alleen jammer van die scene na de muziek. Die vond ik het een beetje verpesten.
pi_123982835
die seksscene :') :')
pi_123985247
Die zombies kwamen ook mooi op de kinderboerderij van Morgan af.

Ze lusten blijkbaar alles.

En ik heb ook geen wolf gezien...
pi_123987918
Is er iemand die die wolf gezien heeft? :D
pi_123987993
er is toch niemand meer die achter de Goveneur staat?
ze vertrouwen Andrea en die nerd ook dus die kunnen alles bewoners wel iets duidelijk maken om het uit te leggen neem ik aan.

[ Bericht 55% gewijzigd door fespo op 12-03-2013 23:57:01 ]
pi_123988157
De wolf zie je alleen als je immuun bent voor het zombievirus, de rest is besmet.
pi_123991073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

is eigelijk geen goed teken
Juist wel.
pi_123992137
Vraag dat maar aan Axel/Oscar/T-Dog
  woensdag 13 maart 2013 @ 02:30:08 #122
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_123992221
Is Walking Dead al vernieuwd voor het nieuwe seizoen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_123992252
ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan na heel die gouvernour bullshit. Het is verleidelijk om soms de comics te lezen :+
  woensdag 13 maart 2013 @ 02:36:17 #124
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_123992262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Walking Dead al vernieuwd voor het nieuwe seizoen?
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.
pi_124043377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 02:36 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.
Wonder of raadsel? Ik ken de kijkcijfers niet btw :)
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:23:46 #126
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_124044802
Welke wolf?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_124046402
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
De wolf zie je alleen als je immuun bent voor het zombievirus, de rest is besmet.
Iets teveel Harry Potter gezien? :s)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_124058363
Kan iemand mij uitleggen hoe je zo chill kan rijden met alleen een linkerbeen?
pi_124058389
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef Nagil het volgende:
Automaat?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 maart 2013 @ 19:13:24 #130
284411 crew  heywoodu
pi_124058557
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef Nagil het volgende:
Ja, Alessandro Zanardi. Nou ja, deels.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 07:39:13 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124080288
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:08 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Automaat?
Dit ja, aangezien 95% van alle Amerikaanse auto's automaten zijn is dit behoorlijk aannemelijk :P
pi_124080483
Screenshot van de wolf :o ?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 08:56:34 #133
284411 crew  heywoodu
pi_124081150
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:02 schreef So_Surreal het volgende:
Screenshot van de wolf :o ?
Nee, heb het speciaal daarom opnieuw gedownload en heb geen wolf gezien :{w

Daardoor zelfs de eerste seconden van de preview gezien :{w
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:57:04 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124081156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:

Dat paard waar Rick in afl. 1 op reed, aten ze anders smakelijk op.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 08:59:02 #135
284411 crew  heywoodu
pi_124081183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat paard waar Rick in afl. 1 op reed, aten ze anders smakelijk op.
Die werd ingesloten :P

Beetje hetzelfde idee als de kippen die aan de familie van Hershel gevoerd werden :+
pi_124081583
Zeer amusant, die uiteenlopende meningen hier _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:52:55 #137
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_124082170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef Evertjan het volgende:
die seksscene :') :')
Oh ja, dit. :')

Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 10:00:29 #138
284411 crew  heywoodu
pi_124082370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
Iets dergelijks met Maggie is niet overbodig. Punt.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:03:11 #139
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_124082448
quote:

[..]

aangezien die poort een stukje open stond had ik wel verwacht dat er door dat kiertje opeens een hand van een zombie zou komen, maar helaas.

Ik vermoed dat een van beide in de komende aflevering(en) dood gaat en ze zo nog even het drama dat daarmee gepaard gaat willen opkloppen
pi_124082571
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Iets dergelijks met Maggie is niet overbodig. Punt.
Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.

Ik vond de laatste ep niet heel denderend, waar ik wel van genoot was die korte scene van daryl en die vent met die knuppel :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 10:09:23 #141
284411 crew  heywoodu
pi_124082603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

aangezien die poort een stukje open stond had ik wel verwacht dat er door dat kiertje opeens een hand van een zombie zou komen, maar helaas.

Ik vermoed dat een van beide in de komende aflevering(en) dood gaat en ze zo nog even het drama dat daarmee gepaard gaat willen opkloppen
Nee dat zou dan wel gebeurd zijn op een moment dat het nog niet goed zat tussen ze :Y
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 10:10:25 #142
284411 crew  heywoodu
pi_124082630
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.

Ik vond de laatste ep niet heel denderend, waar ik wel van genoot was die korte scene van daryl en die vent met die knuppel :o
Die was mooi ja _O_

Als de pleuris uitbreekt denk ik dat ik gelijk even naar de lokale sportwinkel ga om het een en ander in te slaan ^O^
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:12:43 #143
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_124082680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee dat zou dan wel gebeurd zijn op een moment dat het nog niet goed zat tussen ze :Y
ohja ze hadden een tijdje ruzie, ook zo een niet uit de verf komende verhaallijn.

maar nu het weer goed is zal het gehuil alleen maar erger zijn als 1 van de 2 iets overkomt :P
pi_124082759
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die was mooi ja _O_

Als de pleuris uitbreekt denk ik dat ik gelijk even naar de lokale sportwinkel ga om het een en ander in te slaan ^O^
Ja maar je moet wel een flinke zware knuppel hebben wil je zo'n hoofd helemaal plat slaan.

Als pleuris hier in nederland uitbreekt moeten we creatief zijn, niet zoveel wapens als in de VS, ik heb al wat winkels opgezocht in de buurt waar ze zwaarden en zo verkopen, dan weet ik gelijk waar ik heen moet :')
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:17:25 #145
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_124082817
overigens 2 afleveringen gezien van de engelse miniserie Dead Set, over een zombie uitbraak rond het Big Brother huis. Best vermakelijk

En een begin gemaakt met Strike Back, waar 'Rick' ook een grote rol heeft
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 10:20:14 #146
284411 crew  heywoodu
pi_124082909
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ja maar je moet wel een flinke zware knuppel hebben wil je zo'n hoofd helemaal plat slaan.

Als pleuris hier in nederland uitbreekt moeten we creatief zijn, niet zoveel wapens als in de VS, ik heb al wat winkels opgezocht in de buurt waar ze zwaarden en zo verkopen, dan weet ik gelijk waar ik heen moet :')
Ik kwam pas van die gewichten tegen, en de stang waar je die op kunt draaien is denk ik een centimeter of 40 lang en gemaakt van flink zwaar staal/metaal, geen twijfel over mogelijk dat je daar wel een dood hoofd mee in elkaar kunt meppen :Y

En als je er toch bent kun je hockeysticks meenemen en desnoods dartpijlen ofzo, genoeg keuze :9~
pi_124082917
Dead Set is echt grappig, echt tof gedaan, idee is ook heel gaaf. Aanrader voor iedereen die van zombieshit houdt.

Strike Back ken ik niet, even zoeken
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:32:31 #148
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_124083193
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:20 schreef T_Fuff het volgende:

Strike Back ken ik niet, even zoeken
geen zombie's maar ex commando's die terug naar irak gaan om een missie te klaren
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:41:35 #149
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_124083395
Matige aflevering, met een goede laatste 10 minuten.

Oh, en Andrea, domste karakter OOIT
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:47:31 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124083556
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:21 schreef robuust89 het volgende:
Zeer amusant, die uiteenlopende meningen hier _O-
Mijn , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_124083596
quote:

[..]

Jeweet maar nooit, straks nog n baby erbij!
pi_124083672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn [ afbeelding ] , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Die brandstof krijgen ze gesponsord van Hyundai
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:58:38 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124083907
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef JohnB52 het volgende:

Die brandstof krijgen ze gesponsord van Hyundai
Ah, net als die schone kleren en die krultang waarmee Andrea elke dag weer frisse krulhaartjes heeft :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 maart 2013 @ 10:58:59 #154
284411 crew  heywoodu
pi_124083922
quote:

[..]

Mijn [ afbeelding ] , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Tja, sommige mensen vinden het leuk om alleen te kijken, anderen vinden het leuk om er wat verder op in te gaan :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:44:11 #155
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124087830
Door AMC vrijgegeven foto uit een deleted Scene

pi_124088231
quote:

[..]

Ik heb ook nog niemand zien poepen, dus TWD is nep.
Eten doen ze ook nog maar zeer sporadisch, misschien dat dit de reden is waarom dat er niet gepoept wordt.
Dat Daryl op zo'n motor is, naast het neerzetten van een lone wolf imago, niet logisch. Dat ding maakt nogal veel geluid dus weten die zombies constant waar ze zitten.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:56:33 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124088260
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Stefan het volgende:
Door AMC vrijgegeven foto uit een deleted Scene

[ afbeelding ]
Mijn hoofd draait meteen volle toeren over wat ik hier in godsnaam zie..
pi_124088382
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:41 schreef Cheiron het volgende:
Matige aflevering, met een goede laatste 10 minuten.

Oh, en Andrea, domste karakter OOIT
Domste karakter ooit of meest uitgekookte karakter ooit.
We zullen het spoedig zien.

SPOILER
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:05:25 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124088565
Dat wens ik haar wel toe verdomme, onnozele hals :( maar goed, ik heb de aflevering van volgende week nog niet gezien, wie weet schiet ze de Governor wel prachtig door zijn hoofd met behulp van Milton O+
pi_124088619
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn hoofd draait meteen volle toeren over wat ik hier in godsnaam zie..
Sinterklaas?

Uit Boondock Saints, een ervan is in ieder geval zichtbaar
pi_124088662
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niemand zien poepen, dus TWD is nep.
Eten doen ze ook nog maar zeer sporadisch, misschien dat dit de reden is waarom dat er niet gepoept wordt.
Dat Daryl op zo'n motor is, naast het neerzetten van een lone wolf imago, niet logisch. Dat ding maakt nogal veel geluid dus weten die zombies constant waar ze zitten.
Ohhh, daar is die wolf!

En in Jurassic Park zat wel iemand te poepen. Dus echt.
pi_124089090
Kom op zeg,
Dat er weinig realistische dingen in zitten valt nou eenmaal op bij zo'n serie als The Walking Dead, maar wat mij opvalt is dat er net zo hard ook zulk soort dingen zijn in bijv. Breaking Bad, Boardwalk Empire, Homeland etc. alleen vallen ze daar een stuk minder op omdat de hele setting zelf erg realistisch is...

The Walking Dead is gewoon een bazenserie _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:38:09 #163
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124089805
SPOILER
  vrijdag 15 maart 2013 @ 22:26:43 #164
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_124112194
MEGA SPOILER ALERT!

Als je echt niet wilt weten wat episode 15 brengt, niet kijken.
Ik heb de video niet, alleen 2 screens.. Of ze echt zijn weet ik niet, maar ze zien er wel echt uit.

SPOILER
Gelieve alleen in spoilertags hierover praten.

[ Bericht 4% gewijzigd door ZodiaX op 16-03-2013 01:46:58 ]
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_124115579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:26 schreef ZodiaX het volgende:
MEGA SPOILER ALERT!

Als je echt niet wilt weten wat episode 15 brengt, niet kijken. Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!

Ik heb de video niet, alleen 2 screens.. Of ze echt zijn weet ik niet, maar ze zien er wel echt uit.

SPOILER
Gelieve alleen in spoilertags hierover praten.
SPOILER
pi_124115878
ZodiaX alsof dit: Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!

al niet genoeg zegt :')
pi_124115925
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef maurisioo het volgende:
ZodiaX alsof dit: Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!

al niet genoeg zegt :')
Haha echt he, maar heb nu al geklikt. :')
All good things are wild and free.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:53:14 #168
259569 ZodiaX
pi_124116490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef Tjik het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:00:29 #169
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_124116787
Het stoort me zo dat ze zo passief zijn. Er zijn echt 1001 strategieën te bedenken maar Rick danst gewoon naar de pijlen van The Governor. Kom op hey. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:01:07 #170
53267 TC03
pi_124116809
En ZodiaX je bent een grote mongool.
pi_124116871
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

SPOILER
Als dat zo is kijk ik niet meer. :(
All good things are wild and free.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 00:15:34 #172
259569 ZodiaX
pi_124117437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef TC03 het volgende:
Ik zeg mogelijk, ik weet het ook niet, kan ook zijn dat niemand dood gaat.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_124118151
Haal dan n gedeelte uit je tekst weg, dat is ookmal n spoiler....

Hoe kom je aan t filmpje?
pi_124118269
En ik vond hier nog coole plaatjes van Woodbury

http://walkingdeadlocatio(...)b=038264100765809417

Waar Carl en Michonne die foto van zn moeder ophaalden.
pi_124119730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef JohnB52 het volgende:
En ik vond hier nog coole plaatjes van Woodbury

http://walkingdeadlocatio(...)b=038264100765809417

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Waar Carl en Michonne die foto van zn moeder ophaalden.
Wauw :{.
Amen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:47:55 #176
259569 ZodiaX
pi_124120218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef JohnB52 het volgende:
Haal dan n gedeelte uit je tekst weg, dat is ookmal n spoiler....

Hoe kom je aan t filmpje?
Mijn post aangepast.

Ik heb het filmpje niet, alleen iemand die claimt ze te hebben.
Bron is 4chan, maar het ziet er wel echt uit.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:49:08 #177
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124120235
quote:

[..]

D'r werd er een in ieder geval goed opgevuld.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Maggie genoot ook van een vent met een knuppel.

SPOILER
  zaterdag 16 maart 2013 @ 01:52:06 #178
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124120273
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Dat wens ik haar wel toe verdomme, onnozele hals :( maar goed, ik heb de aflevering van volgende week nog niet gezien, wie weet schiet ze de Governor wel prachtig door zijn hoofd met behulp van Milton O+
Wat is het precies waardoor je haar zo dom vind? Je gelooft toch niet echt dat de aan het eind van de aflevering het gelul van de governor slikt? :P Die Andrea is alleen maar in Woodbury om de vijfde colonne uit te hangen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:11:14 #179
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124122041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]

Maggie genoot ook van een vent met een knuppel.
Knuppeltje. Ik moet de eerste Aziaat met een groot apparaat nog zien.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:00:28 #180
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124123380
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef JK het volgende:

[..]

Knuppeltje. Ik moet de eerste Aziaat met een groot apparaat nog zien.
Google maar eens op asian shemale. :)
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:05:37 #181
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124123449
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 01:52 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Wat is het precies waardoor je haar zo dom vind? Je gelooft toch niet echt dat de aan het eind van de aflevering het gelul van de governor slikt? :P Die Andrea is alleen maar in Woodbury om de vijfde colonne uit te hangen.
Het is een stomme hoer, die dich door iedereen laat omlulllen, eerst gelooft ze alles van de gouverner, dan weer alles van Rick
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:08:40 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124123482
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:18:12 #183
4259 JK
pi_124123588
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:00 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Google maar eens op asian shemale. :)
Gedaan, maar er komt geen piemel in voor. Misschien omdat het 10u 's morgens is? :+

Ik wil geen screenshots zien, ik heb al teveel gezien.. zoals die spoiler. Maargoed, ik houd niet zo van verrassingen.. maar toch laat ik die screenshots lekker zitten. The Walking Dead mag wel een beetje een verrassing zijn,
SPOILER
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:31:53 #184
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_124123790
quote:
En dan toch niet lukken laten om te kijken.. :'(
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:39:12 #185
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124123879
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef JK het volgende:

[..]

Gedaan, maar er komt geen piemel in voor. Misschien omdat het 10u 's morgens is? :+

Zet je Safe Search anders eens uit
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:59:23 #186
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124124236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is een stomme hoer, die dich door iedereen laat omlulllen, eerst gelooft ze alles van de gouverner, dan weer alles van Rick
Ik denk dat je haar ernstig onderschat. Volgens mij volgt ze gewoon haar eigen plan.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:59:43 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124124244
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk dat je haar ernstig onderschat. Volgens mij volgt ze gewoon haar eigen plan.
Please :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:00:24 #188
4259 JK
pi_124124255
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zet je Safe Search anders eens uit
Dat scheelt inderdaad. Ik had 'm via een inprivate sessie geopend en toen stond ie op gematigd. :Y)
Toch zie ik nog een aantal kleine fluitjes hoor. Maargoed, ontopic weer, dit hoort hier niet thuis. :+
pi_124124257
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:01 schreef TC03 het volgende:
Wrm? Het staat toch in spoiler?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:01:40 #190
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124124275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Please :')
Dat is geloofwaardiger dan dat ze elke vijf minuten van gedachten verandert. :Y
pi_124124280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze is verliefd op de gouverneur. Logisch dat ze een beetje naar zijn pijpen danst en dan komt Rick in beeld met snuggere opmerkingen waardoor ze zijn kant wil kiezen. Best logisch toch?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:02:33 #192
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124124289
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ze is verliefd op de gouverneur. Logisch dat ze een beetje naar zijn pijpen danst en dan komt Rick in beeld met snuggere opmerkingen waardoor ze zijn kant wil kiezen. Best logisch toch?
Als je dom bent wel ja, dan is t logisch
pi_124124325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Als je dom bent wel ja, dan is t logisch
Verliefde mensen zijn dom.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:06:58 #194
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124124360
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:04 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Verliefde mensen zijn dom.
Ik vind t jammer dat ze comic andrea zo hebben verpest, die is namelijk cool en slim
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:16:51 #195
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124124532
Ik denk dat ze even cool en slim als comic Andrea is, alleen dat ze wat minder fronst. Ik vind sowieso dat veel characters meer op hun comic alter egos lijken dan veel fokkers denken. Je krijgt alleen een bepaald beeld van hoe die mensen er in vlees en bloed uit moeten zien en vooral hoe ze moeten klinken, en als dat niet overeen komt worden er meteen hele andere conclusies getrokken. Alleen Rick klinkt in de serie hetzelfde als dat ik me voorstel hoe hij klinkt in de comics.
pi_124125237

:o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:52:40 #197
4259 JK
pi_124125273
Ik heb het niet zo op de games, meestal gaan die gruwelijk mis. De games die nu ook bijv. op PSN gedownload kunnen worden wil ik ook niet spelen. Films en series kan je vaak beter niet omzetten naar games. Hoe vaak is dat goed gegaan?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:54:36 #198
53267 TC03
pi_124125324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wrm? Het staat toch in spoiler?
Dat er mogelijk een hoofdpersonage doodgaat staat buiten de spoiler. Als volgende week Andrea o.i.d. de doodstraf krijgt (ik verzin maar wat) weet ik al dat ze dan niet last-minute gered gaat worden.

De wetenschap dat er een hoofdpersonage doodgaat is al een spoiler op zich.
pi_124125741
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef JK het volgende:
Ik heb het niet zo op de games, meestal gaan die gruwelijk mis. De games die nu ook bijv. op PSN gedownload kunnen worden wil ik ook niet spelen. Films en series kan je vaak beter niet omzetten naar games. Hoe vaak is dat goed gegaan?
Die andere game is wel heel erg goed hoor. Die heeft ook nagenoeg niets met de personen uit de serie te maken en is bijna een interactieve film :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:20:36 #200
4259 JK
pi_124125839
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die andere game is wel heel erg goed hoor. Die heeft ook nagenoeg niets met de personen uit de serie te maken en is bijna een interactieve film :)
Ja maar dan kijk ik 'm liever dan dat ik 'm speel. Maar daarvoor kan ik gewoon op Youtube een walkthrough volgen. :+ Maar moet ook zeggen dat ik niet meer zo'n gamer ben.. vroeger wel, maar andere prioriteiten enzo en het is steeds meer van hetzelfde als je het al van kinds af aan doet (ben nu 31, dus genoeg gespeeld en gezien).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 maart 2013 @ 12:26:04 #201
284411 crew  heywoodu
pi_124125987
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef JK het volgende:

[..]

Ja maar dan kijk ik 'm liever dan dat ik 'm speel. Maar daarvoor kan ik gewoon op Youtube een walkthrough volgen. :+
Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringen :')

Ben begonnen met spelen, maar binnen een paar minuten was ik me een keer of 5 zo lam geschrokken dat ik maar niet verder ging en het op Youtube ging kijken :')
  zaterdag 16 maart 2013 @ 12:32:58 #202
4259 JK
pi_124126161
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ben begonnen met spelen, maar binnen een paar minuten was ik me een keer of 5 zo lam geschrokken dat ik maar niet verder ging en het op Youtube ging kijken :')
Hahaha, doet me denken aan m'n jongere broer. Die speelde eens een enge FPS game.
Kwam een vijand op 'm af. Hij schrok zo erg dat ie de PC met de knop meteen uit deed. _O-
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:32:40 #203
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124127809
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

SPOILER
Anders spoiler je jezelf ook even. Ik snap dat je het niet expres doet, maar het is een beetje contraproductief om te klagen over een spoiler en in je klacht zelf de spoiler te verklappen.
pi_124138233
Beth O+

Alleen ik denk dat ze er gewoon inzit als opvulling en dat ze tijdens een random moment gruwelijk in haar nek gebeten gaat worden :{
pi_124138418
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat doet mijn neefje van 6 voor engere games dan TWD :')

Maar de "game" is trouwens stukken beter dan de serie. Jammer dat hij niet wat langer is.
Conscience do cost.
pi_124193563
Hoewel ik normaal gesproken niks met Andrea heb, was ik wel erg voor Andrea toen de governor achter haar aan zat. :P.

Vond het best een toffe aflevering, eindelijk wat meer Tyreese en zo. En weer meer opbouw voor het onvermijdelijke gevecht.

Best fucked up dat Andrea nu in de martelkamer zit, ook al vind ik het niet echt een tof personage.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 18 maart 2013 @ 03:30:37 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124193727
Shaun de onbegrepen anti held r.i.p..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 18 maart 2013 @ 06:27:34 #208
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124194284
wat een aflevering weer.

Andrea blijft Andrea :')
"Do the monkey with me"
pi_124194592
Wat is nu de nieuwste aflevering, die van gisteren ?
S03E15 toch ?
  maandag 18 maart 2013 @ 07:47:49 #210
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124194638
quote:
99s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu de nieuwste aflevering, die van gisteren ?
S03E15 toch ?
E14
"Do the monkey with me"
pi_124194861
Vond er geen klap aan deze aflevering. Vorige aflevering was een overduidelijke filler maar was gewoon mooi in beeld gebracht. En da's best lastig, echt wegkomen met een filler. Wat doen ze deze week? Nog een filler! Met het meest onsympathieke karakter in de hoofdrol. Super.
  maandag 18 maart 2013 @ 08:52:10 #212
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124195284
grmbl.
mijn nieuwsgroepen account is verlopen, en die kan ik deze week ook niet verlengen.
Hopen dat die zsm op torrents staat :(
  maandag 18 maart 2013 @ 09:14:21 #213
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_124195662
-verkeerde forum- :')

[ Bericht 55% gewijzigd door EdvandeBerg op 18-03-2013 09:30:57 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_124195680
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 06:27 schreef fonkeymonkey het volgende:

Andrea blijft Andrea :')
Hier is alles mee gezegd! :P
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_124197696
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:12 schreef Bot13 het volgende:
Vond er geen klap aan deze aflevering. Vorige aflevering was een overduidelijke filler maar was gewoon mooi in beeld gebracht. En da's best lastig, echt wegkomen met een filler. Wat doen ze deze week? Nog een filler! Met het meest onsympathieke karakter in de hoofdrol. Super.
Zijn al twee weken op rij geen fillers... :')

Die daarvoor met de supplyrun met Rick en Michonne kun je wel een filler noemen, dit is allemaal gewoon opbouw naar een season finale :)

Ik vond het wel een toffe aflevering, en had wel gehoopt dat Andrea het kamp had gehaald -O-

Gaan we trouwens weer filosoferen wie die zombies in de fik had gezet of is iedereen het wel eens dat dat Milton was??? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_124197939
Wat een saaie aflevering.
pi_124198799
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vond het wel een toffe aflevering, en had wel gehoopt dat Andrea het kamp had gehaald -O-

Gaan we trouwens weer filosoferen wie die zombies in de fik had gezet of is iedereen het wel eens dat dat Milton was??? :P
Ik heb ook het gevoel dat Milton dat heeft gedaan. Die brede neger heeft denk ik de ballen niet om zoeits te doen omdat hij pas nieuw is (ja, klinkt naïef maar goed).

En die Andrea stomme muts :') Ben het eens met wat eerder werd gezegd: ze is verliefd en daardoor stekenblink voor de slechte kant van de Governor.
Dat ze de gevangenis niet haalde vond ik stiekem wel jammer. Was wel te verwachten omdat anders de spanning voor de finale eraf zou zijn gehaald, maar dit is achteraf praten natuurlijk.
Over het algemeen wel een leuke aflevering waarbij de groepen steeds duidelijker worden ingedeeld.
Alleen die groep nieuwkomers is nog niet definitief ingedeeld bij Team Governor of Team Rick gezien de onderlinge strijd die ze voeren.
pi_124203057
quote:

Tijdens Talking Dead klapte de actrice die Andrea speelt er ineens iets uit in de zin van "Het was toch wel duidelijk dat dat Milton was, toch?"

Ik kon eigenlijk maar aan 2 personen denken; Milton of Tyreese. Maar aangezien die laatste net nieuw in Woodbury is, gok ik dat hij niet zo snel een truck ergens kan lenen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124203841
Of die latino, Hernandez, Martinez, whats his name, die misschien gerealiseerd heeft dat het totale onzin is elkaar te gaan uitmoorden?
pi_124206602
quote:

[..]

Die daarvoor met de supplyrun met Rick en Michonne kun je wel een filler noemen, dit is allemaal gewoon opbouw naar een season finale :)

Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoen :'). Juist omdat het eens niet dat eeuwige slome gezeik was op dezelfde plaats, maar iets nieuws en verfrissends.
pi_124207169
Vette episode zeg! Ben benieuwd of Andrea nu eens doodgaat.

Preview voor de nieuwe belooft ook wat :D
pi_124207288
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoen :'). Juist omdat het eens niet dat eeuwige slome gezeik was op dezelfde plaats, maar iets nieuws en verfrissends.
Ik vond m ook tof hoor, filler is niet negatief bedoeld, maar dat was een redelijk op zichzelf staande ep...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_124207372
Milton, how obvious.
  maandag 18 maart 2013 @ 15:12:02 #224
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_124207397
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Was ook een toffe aflevering. Een filler is toch ook niet perse negatief. Vind ik niet in ieder geval.
pi_124207476
Ah oké, ik dacht dat filler per definitie negatief was :P.

Kijk nu de aflevering van vandaag terug, die ninjazombies in het bos met Andrea weer, fascinerend :').
pi_124209106
Ik hoop dat de Governor toch nog gekrabd is door die walkers.
pi_124209223
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:

Ik kom het eigenlijk nooit in positieve zin tegen, want dan wordt het gewoon als "goed" of iets dergelijks bestempeld.

Net zoals dat bij een CD review tracks als "filler" worden bestempeld, dat zijn meestal niet de beste nummers van een album. :P.
  maandag 18 maart 2013 @ 16:03:18 #228
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_124209263
Die scene waarbij Andrea haar wapen af moet geven :')
Eerst heel stoer nee zeggen en een paar seconden later toch je wapen afgeven :')
Het leven is een toverbal.
pi_124211450
iemand linkje naar episode 14?
🔒
  maandag 18 maart 2013 @ 17:00:05 #230
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_124211733
quote:
Kijk nu de aflevering van vandaag terug, die ninjazombies in het bos met Andrea weer, fascinerend :').
Wat bedoel je, dat je niks hoort en wanneer eentje haar vastpakt beginnen ze ineens wel allemaal geluid te maken? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_124212003
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wat bedoel je, dat je niks hoort en wanneer eentje haar vastpakt beginnen ze ineens wel allemaal geluid te maken? :P
Ja, belachelijk, ook dat ze zichzelf blijkbaar verstoppen. Doen ze enorm vaak, zelfde categorie als deze legendarische scene:

maandag 18 maart 2013 @ 17:16:57 #232
66083 Platina
78th Element
pi_124212634
quote:

haha ja echt he. Vanuit het niets komen er weer een stuk of vijf tevoorschijn :')
  maandag 18 maart 2013 @ 17:29:19 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124213158
Wat een slechte aflevering zeg. Het plot was wel aardig, maar de B-uitstraling was echt over level 9000.
pi_124213194
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:21 schreef OMG het volgende:

[..]

Tijdens Talking Dead klapte de actrice die Andrea speelt er ineens iets uit in de zin van "Het was toch wel duidelijk dat dat Milton was, toch?"

Ik kon eigenlijk maar aan 2 personen denken; Milton of Tyreese. Maar aangezien die laatste net nieuw in Woodbury is, gok ik dat hij niet zo snel een truck ergens kan lenen.
Tyreese was het sowieso niet, toen de Governor hem vroeg waar hij de benzine vandaan had reageerde hij verbaasd, toen wist de Governor meteen al dat Tyreese er niks mee te maken had.
pi_124213409
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Tyreese was het sowieso niet, toen de Governor hem vroeg waar hij de benzine vandaan had reageerde hij verbaasd, toen wist de Governor meteen al dat Tyreese er niks mee te maken had.
Dit en uiteindelijk denk ik dat Tyreese en Sascha nog wel overstappen naar de kant van Rick als ze erachter komen wat er gaat gebeuren.
  maandag 18 maart 2013 @ 17:59:54 #236
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124214320
Gelukkig via torrents aan het binnen halen :P

Met 2.2mb/s ipv 7mb/s :r
pi_124215595
quote:

[..]

Noem het wat je wilt. Ik vond de aflevering van vorige week in ieder geval een behoorlijke zijtak en niet essentieel voor het verhaal (de uitkomst is immers bekend, we werken niet een heel seizoen naar een wapenstilstand) maar die was goed te doen omdat de aflevering zelf gewoon goed in beeld gebracht was.
Dan moet je niet je geluk gaan pushen en weer maar 1 schaakstuk verzetten. Andrea rebelleert tegen de Governor en hij gooit haar op de martelbank. Meer was het eigenlijk niet.

Maar ieder z'n ding. Er zaten betere stukken tussen maar bovenal begint die Gov wat op een karikatuur van zichzelf te lijken en dat vind ik wat lomp en goedkoop.
pi_124218087
Het begint nu stiekem wel te vervelen dat hele gevangenis / Governor gebeuren.
In het begin vond ik het echt spannend vanwege de nieuwe omgeving en personages maar ze zitten echt té lang in die gevangenis te kijken.
Seizoen 1 is nog steeds mijn favoriet omdat je toen helemaal niks van de wereld wist en ze zich met simpele dingen moesten behelpen. Veel variatie in de omgeving waar ze zaten omdat ze toen echt op de vlucht waren.
Seizoen 2 was leuk vanwege de de duistere achtergrond van de boerderij, moord op Otis, Shane vs Rick en de mindfucks van Lori.
Seizoen 3 was in het begin leuk maar ze zitten te lang op dezelfde plek. Natuurlijk is het logisch dat ze lang in die gevangenis blijven en dat het dorp van de governor een belangrijke rol gaat spelen. Het voelt gewoon wat minder spanned en opgejaagd aan omdat ze nu relatief veilig zijn (jaja i know).
Ook de angst van Walkers is minder omdat ze gewoon machinegeweren hebben waarmee ze die dingen snel hebben liggen.
Hopelijk verliezen ze veel van hun wapens en munitie zodat het overleven weer terugkomt in S04.
pi_124218876
> stierneger klaagt over dat het ziek en onmenselijk is om mensen aan walkers te voeren
> hangt halve minuut later zelf die dude boven de container met walkers
  maandag 18 maart 2013 @ 19:58:12 #240
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124219773
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef psychedelicate het volgende:
> stierneger klaagt over dat het ziek en onmenselijk is om mensen aan walkers te voeren
> hangt halve minuut later zelf die dude boven de container met walkers
Die andere dude begon met vechten bij de walkerspit.
pi_124221151
weer een kutaflevering

ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
pi_124221588
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
weer een kutaflevering

ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..

pi_124223724
Lag het aan mij of waren die zombie kills van Andrea erg onrealistisch? Alsof ze zich inhield voor die messteken :'). Zelfde bij dat gevecht bij Tyrese en die whiteboy.

En die hunter skills van da Gov :') Elke keer weet hij haar te vinden.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_124224032
Dit was inderdaad niet wat deze week. _O-
That's all folks!
pi_124224140
Beter gooien ze er een flashbackaflevering in, terug na het ontstaan van het virus en de eerste dagen daarna. ^O^
pi_124224457
Andrea :') _O-
  maandag 18 maart 2013 @ 21:20:30 #247
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124225170
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Noem het wat je wilt. Ik vond de aflevering van vorige week in ieder geval een behoorlijke zijtak en niet essentieel voor het verhaal (de uitkomst is immers bekend, we werken niet een heel seizoen naar een wapenstilstand) maar die was goed te doen omdat de aflevering zelf gewoon goed in beeld gebracht was.
Dan moet je niet je geluk gaan pushen en weer maar 1 schaakstuk verzetten. Andrea rebelleert tegen de Governor en hij gooit haar op de martelbank. Meer was het eigenlijk niet.

Maar ieder z'n ding. Er zaten betere stukken tussen maar bovenal begint die Gov wat op een karikatuur van zichzelf te lijken en dat vind ik wat lomp en goedkoop.
Huh, omdat je de uitkomst al weet is het een zijtak? Komt het daar nou op neer? De belangrijkste verhaallijn van dit seizoen is "Woodbury vs. The Prison" en daar hoort zo'n meeting tussen Rick en de Governor volledig bij.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:22:16 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124225283
Ik ga er trouwens steeds meer vanuit dat Milton degene zal zijn die Philip doodt.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:24:34 #249
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124225437
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik kom het eigenlijk nooit in positieve zin tegen, want dan wordt het gewoon als "goed" of iets dergelijks bestempeld.

Net zoals dat bij een CD review tracks als "filler" worden bestempeld, dat zijn meestal niet de beste nummers van een album. :P.
In het Supernatural topic worden filler afleveringen regelmatig als positief beschouwd. Filler zegt meer over de rol van de aflevering binnen het seizoen dan over de kwaliteit. Al is het vaak wel zo dat als de rode draad heel erg spannend is dat fillers als onderbreking, en dus als vervelend, worden beschouwd.
pi_124225509
pi_124225821
Hmm...Niet echt interessante aflevering. Vorige eps klaagde iedereen over, maar die vond ik goed. Deze was heel wat minder, maar iedereen vindt hem fantastisch (niet op dit forum zie ik al, maar wel op bierdopje ofzo...huh...een 9.3 voor deze nu en een 7 voor de vorige?). Tsja, wel spannende scene...maar dat was nou niet echt erg origineel ofzo...kom op zeg...

Achja..volgende week seizoensfinale?
pi_124225877
pi_124225922
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Niet echt interessante aflevering. Vorige eps klaagde iedereen over, maar die vond ik goed. Deze was heel wat minder, maar iedereen vindt hem fantastisch (niet op dit forum zie ik al, maar wel op bierdopje ofzo...huh...een 9.3 voor deze nu en een 7 voor de vorige?). Tsja, wel spannende scene...maar dat was nou niet echt erg origineel ofzo...kom op zeg...

Achja..volgende week seizoensfinale?
Volgende week nog aflevering 15.
Aflevering 16 is pas seizoensfinale.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_124226149
Tenenkrommend soms weer... je ziet zoveel dingen aankomen he. Elk moment dat er een walker aanvalt zie je aankomen door camerawerk en het acteren vooraf en ook dat Andrea alsnog lastminute gepakt zou worden.
pi_124226261
quote:
weer een kutaflevering

maandag 18 maart 2013 @ 21:37:42 #256
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124226297
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Tenenkrommend soms weer... je ziet zoveel dingen aankomen he. Elk moment dat er een walker aanvalt zie je aankomen door camerawerk en het acteren vooraf en ook dat Andrea alsnog lastminute gepakt zou worden.
Ik moest er bijna om lachen dat ze tussen de bomen, waar ze zombies slechter aan ziet komen, even rustig tegen een boom ging staan uithijgen. Check eerst even of je daar veilig bent en hijg daarna desnoods op de weg even uit als de auto voorbij gekomen is.
  maandag 18 maart 2013 @ 21:41:27 #257
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124226530
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga er trouwens steeds meer vanuit dat Milton degene zal zijn die Philip doodt.
Nee, andersom.
pi_124226880
Milton doodt nog geen insect.
That's all folks!
pi_124226978
Milton wordt net zo'n baas als Ben Linus _O_
pi_124227063
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Keer op keer weer he _O-
Echt elke keer hetzelfde. Je weet gewoon dat als de camera uitzoomt, of wegdraait, dat er een zombie ineens verschijnt :') En dit keer zelfs een Governor :') 1x was dit wel heel cool, toen Dale werd doodgebeten en dat hij 10 walkers ofzo niet eens zag aankomen...Waarschijnlijk kijken die personages met dezelfde camera als de cameramannen :')
  maandag 18 maart 2013 @ 21:50:24 #261
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124227158
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef hexje het volgende:

[..]

Nee, andersom.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 maart 2013 @ 21:52:03 #262
284411 crew  heywoodu
pi_124227275
Ik schrok me echt helemaal de vinkentering toen de Governor aan het eind alsnog Andrea te pakken kreeg :{
pi_124227356
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
Denk wel zoiets, maar dan net wat anders. Wellicht komt the Guv wel als walker op de experimenteertafel van Milton terecht. Waarna de oude persoonlijkheid van 'm weer naar boven komt.
pi_124227411
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrok me echt helemaal de vinkentering toen de Governor aan het eind alsnog Andrea te pakken kreeg :{
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassen ;(
  maandag 18 maart 2013 @ 21:54:17 #265
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124227469
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassen ;(
Dan kan ik de comics aanraden. :Y

(Waar ik verder niet over doorlul, want dit is geen comicstopic. ;) )
pi_124227505
Ik las hierboven een enigszins farfetched verwachting, maar ik zie het best wel gebeuren dat the Gov echt gebeten is daar in die schuur en hij straks een soort uber-Zombie wordt :')
  maandag 18 maart 2013 @ 21:55:01 #267
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124227549
quote:
7s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Ik las hierboven een enigszins farfetched verwachting, maar ik zie het best wel gebeuren dat the Gov echt gebeten is daar in die schuur en hij straks een soort uber-Zombie wordt :')
Toch niet a la Resident Evil? :')
pi_124227584
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dan kan ik de comics aanraden. :Y

(Waar ik verder niet over doorlul, want dit is geen comicstopic. ;) )
Plus:

Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 maart 2013 @ 21:57:00 #269
284411 crew  heywoodu
pi_124227678
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tja, in dat gebouw bijvoorbeeld verwacht ik die walkers ook wel, maar toch schrik ik me echt helemaal lam :')

Ik hoop wel dat Tyreese uiteindelijk aan de kant van Rick komt te staan trouwens :{w
pi_124227700
Die Ben in de serie lijkt wel n beetje op Ben uit de game :-)
pi_124227892
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JohnB52 het volgende:
Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenk :(.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 maart 2013 @ 22:03:06 #272
284411 crew  heywoodu
pi_124228134
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JohnB52 het volgende:
Ben in de serie?
pi_124228259
Beter had The Govenor het liedje van Kill Bill gefloten :-P
pi_124228277
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ben in de serie?
Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoeken :P.
pi_124228318
quote:

[..]

Ben in de serie?
Dat zoontje van die gast die erbij is gekomen inWoodbury
pi_124228695
quote:

[..]

Ben in de serie?
Die zoon van dat wijf die alles bij mekaar schreeuwde :')
Zat bij de groep van Sascha en tyreese.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 maart 2013 @ 22:15:10 #277
284411 crew  heywoodu
pi_124228977
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoeken :P.
Oh ja ^O^
  maandag 18 maart 2013 @ 22:22:29 #278
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124229466
quote:

Seizoen drie krijg je een verrassing...
  maandag 18 maart 2013 @ 22:23:22 #279
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_124229524
Pas op, ultra spoiling! :o

SPOILER
pi_124229704
quote:
dan was ik dus niet de enige _O_
pi_124229771
Dat acteren van die groep van Tyreese is trouwens echt dramatisch zeg...wat een amateurs. Zeker die zus/vriendin/vrouw whatever. Ze heeft volgens mij 5x hetzelfde gezegd deze aflevering :') "I think she's capable" etc...en dan met een lange stilte en exact dezelfde gezichtsuitdrukking :')

Ze moeten gewoon inzoomen op Rick en co en op de governor en zijn directe contacten...want die kunnen toch een beetje acteren. Al die "bij-artiesten" zijn echt C-acteurs.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:32:19 #282
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124230163
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef secondelijm het volgende:
Pas op, ultra spoiling! :o

SPOILER
HNNNNNNNNG
  Spellchecker maandag 18 maart 2013 @ 22:51:11 #283
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_124231416
Zou me niets verbazen als die gouverneur toch gebeten (of gekrabt) blijkt te zijn en zichzelf laat veranderen in die martelkamer, teneinde haar als zombie te vermoorden...
Tevens -purist.
pi_124232355
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Seizoen drie krijg je een verrassing...
oh, 'k zie het wel, begin nu aan seizoen 2
  maandag 18 maart 2013 @ 23:15:22 #285
19297 stinkie
pi_124232867
Milton die andrea red :) dat word het.

Verder zijn de godmode wapens ook op, want vrind guv kon toch echt maar 15 keer schieten
pi_124233330
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenk :(.
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game. ;(
  maandag 18 maart 2013 @ 23:39:57 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124234146
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game. ;(
En terecht. Kutjoch was het.
Oh.
pi_124235937
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef stinkie het volgende:
Milton die andrea red :) dat word het.

Verder zijn de godmode wapens ook op, want vrind guv kon toch echt maar 15 keer schieten
Dit soort momenten in series; een personage kan zich eigenlijk nooit redden uit een situatie, maar doet dat toch, vind ik altijd maar wat dom.

Je zag hem ingesloten worden door minstens 10+ zombies, zijn kogels waren op, en je zag die zombies al over hem heen vallen. Dan ben je gewoon dood.

Daar ze in seizoen 1 al doodgingen van het minste krasje, overleven ze hier complete hordes. :{
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:53:26 #289
188728 Lyzio
why do we fall
pi_124237085
Dat wordt verdomme een mooi stel waar Rick mee blijft zitten! Als ik even uit de blote bol iets mag orakelen worden dit ongeveer de mensen die met Rick mee gaan.

Rick - Daryl - Merle - Caesar - Michonne - Glenn - Maggie - Andrea - Tyreese - Hershel - Milton - Carl - Carol - Beth en misschien Morgan. En uiteraard Little Asskicker!

Not bad. Not bad at all.
- james 'jimmy' dean
pi_124237220
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 01:37:54 #291
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124237906
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Dat vond ik er juist tof aan. Het is misschien niet helemaal serieus en realistisch, maar daarvoor kijk ik ook allang niet meer naar de Walking Dead.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 01:40:37 #292
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124237941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef Lyzio het volgende:
Dat wordt verdomme een mooi stel waar Rick mee blijft zitten! Als ik even uit de blote bol iets mag orakelen worden dit ongeveer de mensen die met Rick mee gaan.

Rick - Daryl - Merle - Caesar - Michonne - Glenn - Maggie - Andrea - Tyreese - Hershel - Milton - Carl - Carol - Beth en misschien Morgan. En uiteraard Little Asskicker!

Not bad. Not bad at all.
Eerst eens kijken wie er na de finale nog leven. ;)

Ik gok: Rick, Daryl, Michonne, Glenn, Maggie, Andrea, Tyreese, Milton en Carl. Misschien Morgan.
pi_124238434
Beter overleeft Merle het ook.

Trouwens die ene grote neger van The Gov werd toch doodgeschoten in die schietpartij, of ben ik nou gek?
pi_124239531
Wrm wordt er verwacht dat Andrea het zal overleven? Ze zit vast in een kelder en niemand weet ervan. Wie gaat haar bevrijden?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:24:00 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_124239926
quote:
Vond ik ook nogal cheesy en over the top ja :{
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:43:27 #296
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124240229
quote:
Moest aan de ziekenhuisscene van Kill Bill denken, maar dan héél erg tenenkrommend slecht _O-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 maart 2013 @ 08:59:15 #297
284411 crew  heywoodu
pi_124240524
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm wordt er verwacht dat Andrea het zal overleven?
Omdat ze vast zit in een ruimte waar Milton vanaf weet :+
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:16:42 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124240808
Ik vind die Tyrese lekker en hij heeft een leuke rol. Beetje naief nog maar dat verdwijnt wel.
Resistance is futile.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:18:35 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124240836
Ik denk dat Michonne Andrea weer redt! Ik dacht eerst dat Andrea dood zou gaan maar in de finale gaat de Governour de pijp uit en nu denk ik toch dat zij het overleeft.
Resistance is futile.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:19:22 #300
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_124240854
Niet om het 1 of ander, maar waarom pakte andrea niet die auto van de gov ? :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:19:53 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124240861
Ik was trouwens teleurgesteld dat The Governour die zombies overleefde. Kom op, dat was een beetje teveel van het goeie. Hij had daar gewoon dood moeten gaan en dan hadden ze in de finale af moeten rekenen met de rest van Woodbury.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')