Ze hebben vorige episode een kruisboog gevonden hé...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef stinkie het volgende:
Di kruisboog is ook elke week anders hè.
Van normaal, naar gepimpt met aimsight naar camouflage met god weet wat er nu bovenop zat
Net zo bijzonder als die Magnum van Rick waar ie 9mm inpropt
Dat sloeg nergens op idd, wat was de boodschap erachter?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Dat ligt aan de scriptschrijvers, niet de acteur.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Ditquote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet.
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.
Ik vond de nieuwe vriendschappen wel erg mooi om te zien tussen Hershel en Milton en tussen Daryl en Martinez. Het zit wel goed tussen de rest. Het is alleen Rick vs Philip. Allebei leiders die hun waardigheid terug willen krijgen. Egoïstisch, uiteraard.. maar wel begrijpelijk van beide kanten. Ik krijg toch steeds wat meer compassie voor Philip.
Ook al is ie aan het einde van dit seizoen zo dood als een pier. Zelfde geldt voor Andrea, die zie ik haarzelf nog wel heroïsch opofferen voor Rick en zijn crew.
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,quote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet.
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,
No way, Beth en Hershel gaan keihard dood. Het was even leuk voor de scriptschrijvers om dat gedoe rondom zijn been te schrijven en om duidelijk te maken dat een beet soms te overleven is, maar dat is na een seizoen ook wel klaar. Maggie is de enige van de familie die over mag blijven, dan kan ze begin volgend seizoen lekker dramatisch gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:
Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood.
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt.
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
Aan de ene kant denk ik: "Ze hebben verdomme een hele aflevering verspild aan een piemelvergelijking".quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.
Vond hem ook maar matig.
Dat idee kreeg ik ook. Het camerawerk vind ik trouwens ook vooruit gegaan. Dat samen met de muziek doet het iets filmachtiger aanvoelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Inderdaad. En hoe! Ze kiezen echt géniale nummers uit, uitermate passend. Echt heel goed.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Word wel spannend, einde was wel goed..
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef artm het volgende:
Ik denk dat we Morgan terugzien in de volgende episode, vanwege de beelden van Rick met die sniper in de toren onder het mom van "hey, look who´s walking in".
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanvielquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..
Richten met een lapje voor je oog, prachtigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanviel
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Ik vind de laatste paar eps beter dan dat afslachten van alleen maar zombies
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Jep. Hier ook. Erg goeie sfeer de laatste 2 episodes vooral. Een soort alsmaar aanwezige spanning. Mooie beelden ook weer. En de hoofdrolspelers gedragen zich steeds menselijker.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Denk het, moest er zelf ook aan denken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
Best een leuke ep. Misschien iets te traag, aangezien de vorige aflevering ook wat trager was.
En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij. Brachten ze dit in beeld omdat Maggie misschien zwanger wordt?
Same here.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk het, moest er zelf ook aan denken.
Dat was juist mooi..mutual respect na dat momentquote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Een van de meest tegenvallende afleveringen van de serie wat mij betreft
Darry/Martinez vond ik daarentegen juist wel gaaf, ook dat ze daarna gewoon als normale mensen stonden te praten ipv als "vijanden". Zelfde in mindere mate voor Hershel en Milton
Over het algemeen genomen zat ik toch wat teleurgesteld op de bank toen het ineens afgelopen was, zo van "was dit het al?"
Oh ja natuurlijk, dat was ook een "hoogtepunt" om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij.
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook jaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was juist mooi..mutual respect na dat moment
oh sorry ik las het verkeerdquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook ja
Ja dat stukje wel even, maar op dat moment na bevestigde hij best wel weer het beeld van de wijze man in de groep, die geen problemen had of wilde met (in dit geval) Miltonquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry ik las het verkeerd
Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character
Ik vond het niet echt out of character eigenlijk. Het was een beetje een misplaatste grap, en dat had hij zelf ook geloof ik ook door. Ik vond juist de wat ongemakkelijke reactie van beiden mooi karakteristiek. Herschel probeerde er ook maar het beste van te maken...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry ik las het verkeerd
Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character
tyreese...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...
Ik denk niet dat Rick het goedkeurt, verre van zelfs. Ook Rick wilt bloed zien. For all that's gone wrong. Ik zeg niet dat zijn motieven goed zijn, ik zeg alleen dat hij bij zichzelf iets goed te maken heeft. En ja, dat is groter dan de groep. En zelfs groter dan het leven van zijn eigen zoon. Rick is meer badass dan je hem credit voor geeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft.De Governor loopt de boel juist op te blazen voor z'n eigen ego. Die liegt en bedriegt de boel bij elkaar en wil perse bloed zien.
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.
Agreed. Maar aan het script lag het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemen
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
Kampioenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Misschien nog Morgan erbij zelfs.quote:
En een goede jeugdopleiding met Carl, Little Asskicker en binnenkort het jankertje van Maggie en Glenn. De ommekeer kan beginnen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.
Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Ja, maar alleen omdat ik al die nare shit nog niet heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.
Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Ik ga er absoluut niet vanuit dat Rick en z'n team wint. Hooguit sterft de Governor, maar Rick en z'n team zullen de prison uitgejaagd worden. Dat is ook nodig voor het verhaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Preview van volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie de groepen nog wel fuseren. Nouja gedeeltes van de twee groepen dan
Ik schat in datDat lijkt me ook wel een logische conclusie na deze aflevering. Ze komen waarschijnlijk tot de bezieling samen te moeten werken. Het slaat eigenlijk ook nergens op dat ze niet gewoon naast elkaar kunnen bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
klopt, de enige die moeilijk doet is the governor, en deze aflevering diende er natuurlijk voor dat er duidelijk gemaakt werd dat praten over een oplossing geen enkele zin heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een logische conclusie na deze aflevering. Ze komen waarschijnlijk tot de bezieling samen te moeten werken. Het slaat eigenlijk ook nergens op dat ze niet gewoon naast elkaar kunnen bestaan
Wat is daar raar aan? Genoeg verhalen uit oorlogsgebieden waarbij tegenstanders tijdens kerst bij elkaar gingen hangen om daarna weer op elkaar te schieten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten.
Klopt. De 'switch' tussen het constante agressieve gedrag en 'opeens' aardig doen was wat plotseling.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Genoeg verhalen uit oorlogsgebieden waarbij tegenstanders tijdens kerst bij elkaar gingen hangen om daarna weer op elkaar te schieten.
Had Darryl niet gewoon ook een pijl door de kop van the governor heen kunnen jassen toen die al zijn wapen neergelegd had en Darryl hem zag staan door het raam heen en de rest van de governor-groep er nog niet eens was?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het allemaal echt zo serieus was had Darryl al lang een pijl door die Hernandez heen kunnen knallen, waarna Andrea en Milton niks meer voorstellen en de Governor vrij makkelijk te pakken is.
Dat was onlogisch geweest met gewapende mannen naast de deur. Toen ze die zombies gingen pakken waren ze een stukje van het pand af.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had Darryl niet gewoon ook een pijl door de kop van the governor heen kunnen jassen toen die al zijn wapen neergelegd had en Darryl hem zag staan door het raam heen en de rest van de governor-groep er nog niet eens was?NOG handiger!
Die stonden er toen nog niet. De auto met Andrea etc kwam pas later aanrijden dn dat Gouvernuertje en Rick elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was onlogisch geweest met gewapende mannen naast de deur. Toen ze die zombies gingen pakken waren ze een stukje van het pand af.
Dit. De enige kans op vredig samenleven is als de mensen van Woodbury begrijpen wie de Governor is. De Governor in koele bloede omleggen is wel heel riskant. Zeker aangezien hij alle beschuldigingen gewoon op Merle af kan schuiven en verrek, Merle zit in de gevangenis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef Rossdale het volgende:
The governor is voor zijn eigen mensen nog steeds een held. Als Rick of Daryll hem zomaar omleggen dan zijn ze in de ogen van alle inwoners van Woodbury medogenloze killers en hebben ze zeker een oorlog om uit te vechten.
Als er ooit zombieapocalypse uitbreekt, sluit ik aan bij jou, jij weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten.
Als het allemaal echt zo serieus was had Darryl al lang een pijl door die Hernandez heen kunnen knallen, waarna Andrea en Milton niks meer voorstellen en de Governor vrij makkelijk te pakken is.
Mensen die niet weten hoe ze te werken moeten gaan bij een zombie apocalypse. Amateurs.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie de groepen nog wel fuseren. Nouja gedeeltes van de twee groepen dan
Ik schat in datJudith?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolf? huh? Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond het wel een redelijke aflevering, er zaten wat onzinnigheden in maar ik vond heel seizoen 2 onzinnig. En Hershell die zo ongemakkelijk lacht, was toch omdat milton zijn "stompje" wilde zien, en Hershell daar een pistool verborgen had, daarom maakte hij zo'n ongemakkelijk grapje, vond dit wel goed uitgebeeld.
Snapte alleen niet waarom die wolf er op het einde inzat, vraag me af hoe ze dat gaan verwerken
Was jij high toen je deze aflevering keek of zat ik te slapen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond het wel een redelijke aflevering, er zaten wat onzinnigheden in maar ik vond heel seizoen 2 onzinnig. En Hershell die zo ongemakkelijk lacht, was toch omdat milton zijn "stompje" wilde zien, en Hershell daar een pistool verborgen had, daarom maakte hij zo'n ongemakkelijk grapje, vond dit wel goed uitgebeeld.
Snapte alleen niet waarom die wolf er op het einde inzat, vraag me af hoe ze dat gaan verwerken
Hoe je er gegarandeerd voor kan zorgen dat een hoop onschuldige mensen elkaar af gaan slachten omdat je iemand tot martelaar verheven hebt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als er ooit zombieapocalypse uitbreekt, sluit ik aan bij jou, jij weet hoe het moet.
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Rossdale het volgende:
Al vraag ik me wel af, of ze ooit nog iets met dieren gaan doen. Darryll joeg nog wel eens voor eten, maar je zou toch ook denken dat er op veel plekken wilde katten, vogels of honden rondlopen?
Inderdaad, al had die zombie die verantwoordelijk was voor Dale zijn dood volgens mij een koe te pakken genomen. Maar de meeste dieren zouden vlot weg zijn bij die walkers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.
Eigenlijk zou je verwachten dat er nu vaker wilde dieren zouden rondlopen. Misschien dat daarom die wolf voorbij kwam
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:
Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood. leeft , aanhangsel van Darryl
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt. dood, een slachtpartij met 1 been overleef je niet
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus![]()
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
hopelijk krijgt ze volgende week de kans om los te gaan op die andere oogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
is eigelijk geen goed tekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld.
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Walking Dead al vernieuwd voor het nieuwe seizoen?
Wonder of raadsel? Ik ken de kijkcijfers niet btwquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.
Iets teveel Harry Potter gezien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
De wolf zie je alleen als je immuun bent voor het zombievirus, de rest is besmet.
Automaat?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef Nagil het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je zo chill kan rijden met alleen een linkerbeen?
Ja, Alessandro Zanardi. Nou ja, deels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef Nagil het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je zo chill kan rijden met alleen een linkerbeen?
Dit ja, aangezien 95% van alle Amerikaanse auto's automaten zijn is dit behoorlijk aannemelijkquote:
Nee, heb het speciaal daarom opnieuw gedownload en heb geen wolf gezienquote:
Dat paard waar Rick in afl. 1 op reed, aten ze anders smakelijk op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.
Die werd ingeslotenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat paard waar Rick in afl. 1 op reed, aten ze anders smakelijk op.
Oh ja, dit.quote:
Iets dergelijks met Maggie is niet overbodig. Punt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
aangezien die poort een stukje open stond had ik wel verwacht dat er door dat kiertje opeens een hand van een zombie zou komen, maar helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets dergelijks met Maggie is niet overbodig. Punt.
Nee dat zou dan wel gebeurd zijn op een moment dat het nog niet goed zat tussen zequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
aangezien die poort een stukje open stond had ik wel verwacht dat er door dat kiertje opeens een hand van een zombie zou komen, maar helaas.
Ik vermoed dat een van beide in de komende aflevering(en) dood gaat en ze zo nog even het drama dat daarmee gepaard gaat willen opkloppen
Die was mooi jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.
Ik vond de laatste ep niet heel denderend, waar ik wel van genoot was die korte scene van daryl en die vent met die knuppel
ohja ze hadden een tijdje ruzie, ook zo een niet uit de verf komende verhaallijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dat zou dan wel gebeurd zijn op een moment dat het nog niet goed zat tussen ze
Ja maar je moet wel een flinke zware knuppel hebben wil je zo'n hoofd helemaal plat slaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was mooi ja
Als de pleuris uitbreekt denk ik dat ik gelijk even naar de lokale sportwinkel ga om het een en ander in te slaan
Ik kwam pas van die gewichten tegen, en de stang waar je die op kunt draaien is denk ik een centimeter of 40 lang en gemaakt van flink zwaar staal/metaal, geen twijfel over mogelijk dat je daar wel een dood hoofd mee in elkaar kunt meppenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel een flinke zware knuppel hebben wil je zo'n hoofd helemaal plat slaan.
Als pleuris hier in nederland uitbreekt moeten we creatief zijn, niet zoveel wapens als in de VS, ik heb al wat winkels opgezocht in de buurt waar ze zwaarden en zo verkopen, dan weet ik gelijk waar ik heen moet
Mijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:21 schreef robuust89 het volgende:
Zeer amusant, die uiteenlopende meningen hier
Jeweet maar nooit, straks nog n baby erbij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Die brandstof krijgen ze gesponsord van Hyundaiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Ah, net als die schone kleren en die krultang waarmee Andrea elke dag weer frisse krulhaartjes heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef JohnB52 het volgende:
Die brandstof krijgen ze gesponsord van Hyundai
Tja, sommige mensen vinden het leuk om alleen te kijken, anderen vinden het leuk om er wat verder op in te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Ik heb ook nog niemand zien poepen, dus TWD is nep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn hoofd draait meteen volle toeren over wat ik hier in godsnaam zie..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Stefan het volgende:
Door AMC vrijgegeven foto uit een deleted Scene
[ afbeelding ]
Domste karakter ooit of meest uitgekookte karakter ooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:41 schreef Cheiron het volgende:
Matige aflevering, met een goede laatste 10 minuten.
Oh, en Andrea, domste karakter OOIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinterklaas?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn hoofd draait meteen volle toeren over wat ik hier in godsnaam zie..
Ohhh, daar is die wolf!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niemand zien poepen, dus TWD is nep.
Eten doen ze ook nog maar zeer sporadisch, misschien dat dit de reden is waarom dat er niet gepoept wordt.
Dat Daryl op zo'n motor is, naast het neerzetten van een lone wolf imago, niet logisch. Dat ding maakt nogal veel geluid dus weten die zombies constant waar ze zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve alleen in spoilertags hierover praten.
[ Bericht 4% gewijzigd door ZodiaX op 16-03-2013 01:46:58 ]┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:26 schreef ZodiaX het volgende:
MEGA SPOILER ALERT!
Als je echt niet wilt weten wat episode 15 brengt, niet kijken. Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!
Ik heb de video niet, alleen 2 screens.. Of ze echt zijn weet ik niet, maar ze zien er wel echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve alleen in spoilertags hierover praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha echt he, maar heb nu al geklikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef maurisioo het volgende:
ZodiaX alsof dit: Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!
al niet genoeg zegt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef Tjik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef ZodiaX het volgende:
[..]Als dat zo is kijk ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Wauwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef JohnB52 het volgende:
En ik vond hier nog coole plaatjes van Woodbury
http://walkingdeadlocatio(...)b=038264100765809417
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar Carl en Michonne die foto van zn moeder ophaalden.
Mijn post aangepast.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:31 schreef JohnB52 het volgende:
Haal dan n gedeelte uit je tekst weg, dat is ookmal n spoiler....
Hoe kom je aan t filmpje?
D'r werd er een in ieder geval goed opgevuld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Maggie genoot ook van een vent met een knuppel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Gewoon om te laten zien dat het weer goed zit tussen die twee en dat ze geen trauma heeft opgelopen van die aanranding, me dunkt.
Ik vond de laatste ep niet heel denderend, waar ik wel van genoot was die korte scene van daryl en die vent met die knuppel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Wat is het precies waardoor je haar zo dom vind? Je gelooft toch niet echt dat de aan het eind van de aflevering het gelul van de governor slikt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Dat wens ik haar wel toe verdomme, onnozele halsmaar goed, ik heb de aflevering van volgende week nog niet gezien, wie weet schiet ze de Governor wel prachtig door zijn hoofd met behulp van Milton
Knuppeltje. Ik moet de eerste Aziaat met een groot apparaat nog zien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maggie genoot ook van een vent met een knuppel.
Google maar eens op asian shemale.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:11 schreef JK het volgende:
[..]
Knuppeltje. Ik moet de eerste Aziaat met een groot apparaat nog zien.
Het is een stomme hoer, die dich door iedereen laat omlulllen, eerst gelooft ze alles van de gouverner, dan weer alles van Rickquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is het precies waardoor je haar zo dom vind? Je gelooft toch niet echt dat de aan het eind van de aflevering het gelul van de governor slikt?Die Andrea is alleen maar in Woodbury om de vijfde colonne uit te hangen.
Gedaan, maar er komt geen piemel in voor. Misschien omdat het 10u 's morgens is?quote:
En dan toch niet lukken laten om te kijken..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:08 schreef Stefan het volgende:
Hier nog meer screenshots van wat komt
SPOILERS
IMDb :: Boards :: "The Walking Dead" (2010) :: Screenshots from upcoming episodes...MA...
Zet je Safe Search anders eens uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:18 schreef JK het volgende:
[..]
Gedaan, maar er komt geen piemel in voor. Misschien omdat het 10u 's morgens is?
Ik denk dat je haar ernstig onderschat. Volgens mij volgt ze gewoon haar eigen plan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een stomme hoer, die dich door iedereen laat omlulllen, eerst gelooft ze alles van de gouverner, dan weer alles van Rick
Pleasequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar ernstig onderschat. Volgens mij volgt ze gewoon haar eigen plan.
Dat scheelt inderdaad. Ik had 'm via een inprivate sessie geopend en toen stond ie op gematigd.quote:
Wrm? Het staat toch in spoiler?quote:
Dat is geloofwaardiger dan dat ze elke vijf minuten van gedachten verandert.quote:
Ze is verliefd op de gouverneur. Logisch dat ze een beetje naar zijn pijpen danst en dan komt Rick in beeld met snuggere opmerkingen waardoor ze zijn kant wil kiezen. Best logisch toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een stomme hoer, die dich door iedereen laat omlulllen, eerst gelooft ze alles van de gouverner, dan weer alles van Rick
Als je dom bent wel ja, dan is t logischquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze is verliefd op de gouverneur. Logisch dat ze een beetje naar zijn pijpen danst en dan komt Rick in beeld met snuggere opmerkingen waardoor ze zijn kant wil kiezen. Best logisch toch?
Verliefde mensen zijn dom.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je dom bent wel ja, dan is t logisch
Ik vind t jammer dat ze comic andrea zo hebben verpest, die is namelijk cool en slimquote:
Dat er mogelijk een hoofdpersonage doodgaat staat buiten de spoiler. Als volgende week Andrea o.i.d. de doodstraf krijgt (ik verzin maar wat) weet ik al dat ze dan niet last-minute gered gaat worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm? Het staat toch in spoiler?
Die andere game is wel heel erg goed hoor. Die heeft ook nagenoeg niets met de personen uit de serie te maken en is bijna een interactieve filmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef JK het volgende:
Ik heb het niet zo op de games, meestal gaan die gruwelijk mis. De games die nu ook bijv. op PSN gedownload kunnen worden wil ik ook niet spelen. Films en series kan je vaak beter niet omzetten naar games. Hoe vaak is dat goed gegaan?
Ja maar dan kijk ik 'm liever dan dat ik 'm speel. Maar daarvoor kan ik gewoon op Youtube een walkthrough volgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die andere game is wel heel erg goed hoor. Die heeft ook nagenoeg niets met de personen uit de serie te maken en is bijna een interactieve film
Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef JK het volgende:
[..]
Ja maar dan kijk ik 'm liever dan dat ik 'm speel. Maar daarvoor kan ik gewoon op Youtube een walkthrough volgen.![]()
Hahaha, doet me denken aan m'n jongere broer. Die speelde eens een enge FPS game.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringen
Ben begonnen met spelen, maar binnen een paar minuten was ik me een keer of 5 zo lam geschrokken dat ik maar niet verder ging en het op Youtube ging kijken
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:54 schreef TC03 het volgende:
[..]Anders spoiler je jezelf ook even. Ik snap dat je het niet expres doet, maar het is een beetje contraproductief om te klagen over een spoiler en in je klacht zelf de spoiler te verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat doet mijn neefje van 6 voor engere games dan TWDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringen
Ben begonnen met spelen, maar binnen een paar minuten was ik me een keer of 5 zo lam geschrokken dat ik maar niet verder ging en het op Youtube ging kijken
E14quote:Op maandag 18 maart 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu de nieuwste aflevering, die van gisteren ?
S03E15 toch ?
Hier is alles mee gezegd!quote:
Zijn al twee weken op rij geen fillers...quote:Op maandag 18 maart 2013 08:12 schreef Bot13 het volgende:
Vond er geen klap aan deze aflevering. Vorige aflevering was een overduidelijke filler maar was gewoon mooi in beeld gebracht. En da's best lastig, echt wegkomen met een filler. Wat doen ze deze week? Nog een filler! Met het meest onsympathieke karakter in de hoofdrol. Super.
Ik heb ook het gevoel dat Milton dat heeft gedaan. Die brede neger heeft denk ik de ballen niet om zoeits te doen omdat hij pas nieuw is (ja, klinkt naïef maar goed).quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het wel een toffe aflevering, en had wel gehoopt dat Andrea het kamp had gehaald
Gaan we trouwens weer filosoferen wie die zombies in de fik had gezet of is iedereen het wel eens dat dat Milton was???
Tijdens Talking Dead klapte de actrice die Andrea speelt er ineens iets uit in de zin van "Het was toch wel duidelijk dat dat Milton was, toch?"quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
Gaan we trouwens weer filosoferen wie die zombies in de fik had gezet of is iedereen het wel eens dat dat Milton was???
Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn al twee weken op rij geen fillers...
Die daarvoor met de supplyrun met Rick en Michonne kun je wel een filler noemen, dit is allemaal gewoon opbouw naar een season finale
Ik vond het wel een toffe aflevering, en had wel gehoopt dat Andrea het kamp had gehaald
Ik vond m ook tof hoor, filler is niet negatief bedoeld, maar dat was een redelijk op zichzelf staande ep...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoen. Juist omdat het eens niet dat eeuwige slome gezeik was op dezelfde plaats, maar iets nieuws en verfrissends.
Was ook een toffe aflevering. Een filler is toch ook niet perse negatief. Vind ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoen. Juist omdat het eens niet dat eeuwige slome gezeik was op dezelfde plaats, maar iets nieuws en verfrissends.
Ik kom het eigenlijk nooit in positieve zin tegen, want dan wordt het gewoon als "goed" of iets dergelijks bestempeld.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
Ah oké, ik dacht dat filler per definitie negatief was.
Wat bedoel je, dat je niks hoort en wanneer eentje haar vastpakt beginnen ze ineens wel allemaal geluid te maken?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk nu de aflevering van vandaag terug, die ninjazombies in het bos met Andrea weer, fascinerend.
Ja, belachelijk, ook dat ze zichzelf blijkbaar verstoppen. Doen ze enorm vaak, zelfde categorie als deze legendarische scene:quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat je niks hoort en wanneer eentje haar vastpakt beginnen ze ineens wel allemaal geluid te maken?
haha ja echt he. Vanuit het niets komen er weer een stuk of vijf tevoorschijnquote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
Ah oké, ik dacht dat filler per definitie negatief was.
Kijk nu de aflevering van vandaag terug, die ninjazombies in het bos met Andrea weer, fascinerend.
Tyreese was het sowieso niet, toen de Governor hem vroeg waar hij de benzine vandaan had reageerde hij verbaasd, toen wist de Governor meteen al dat Tyreese er niks mee te maken had.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Tijdens Talking Dead klapte de actrice die Andrea speelt er ineens iets uit in de zin van "Het was toch wel duidelijk dat dat Milton was, toch?"
Ik kon eigenlijk maar aan 2 personen denken; Milton of Tyreese. Maar aangezien die laatste net nieuw in Woodbury is, gok ik dat hij niet zo snel een truck ergens kan lenen.
Dit en uiteindelijk denk ik dat Tyreese en Sascha nog wel overstappen naar de kant van Rick als ze erachter komen wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tyreese was het sowieso niet, toen de Governor hem vroeg waar hij de benzine vandaan had reageerde hij verbaasd, toen wist de Governor meteen al dat Tyreese er niks mee te maken had.
Noem het wat je wilt. Ik vond de aflevering van vorige week in ieder geval een behoorlijke zijtak en niet essentieel voor het verhaal (de uitkomst is immers bekend, we werken niet een heel seizoen naar een wapenstilstand) maar die was goed te doen omdat de aflevering zelf gewoon goed in beeld gebracht was.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn al twee weken op rij geen fillers...
Die andere dude begon met vechten bij de walkerspit.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef psychedelicate het volgende:
> stierneger klaagt over dat het ziek en onmenselijk is om mensen aan walkers te voeren
> hangt halve minuut later zelf die dude boven de container met walkers
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
weer een kutaflevering
ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
Huh, omdat je de uitkomst al weet is het een zijtak? Komt het daar nou op neer? De belangrijkste verhaallijn van dit seizoen is "Woodbury vs. The Prison" en daar hoort zo'n meeting tussen Rick en de Governor volledig bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt. Ik vond de aflevering van vorige week in ieder geval een behoorlijke zijtak en niet essentieel voor het verhaal (de uitkomst is immers bekend, we werken niet een heel seizoen naar een wapenstilstand) maar die was goed te doen omdat de aflevering zelf gewoon goed in beeld gebracht was.
Dan moet je niet je geluk gaan pushen en weer maar 1 schaakstuk verzetten. Andrea rebelleert tegen de Governor en hij gooit haar op de martelbank. Meer was het eigenlijk niet.
Maar ieder z'n ding. Er zaten betere stukken tussen maar bovenal begint die Gov wat op een karikatuur van zichzelf te lijken en dat vind ik wat lomp en goedkoop.
In het Supernatural topic worden filler afleveringen regelmatig als positief beschouwd. Filler zegt meer over de rol van de aflevering binnen het seizoen dan over de kwaliteit. Al is het vaak wel zo dat als de rode draad heel erg spannend is dat fillers als onderbreking, en dus als vervelend, worden beschouwd.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik kom het eigenlijk nooit in positieve zin tegen, want dan wordt het gewoon als "goed" of iets dergelijks bestempeld.
Net zoals dat bij een CD review tracks als "filler" worden bestempeld, dat zijn meestal niet de beste nummers van een album..
quote:
Volgende week nog aflevering 15.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Niet echt interessante aflevering. Vorige eps klaagde iedereen over, maar die vond ik goed. Deze was heel wat minder, maar iedereen vindt hem fantastisch (niet op dit forum zie ik al, maar wel op bierdopje ofzo...huh...een 9.3 voor deze nu en een 7 voor de vorige?). Tsja, wel spannende scene...maar dat was nou niet echt erg origineel ofzo...kom op zeg...
Achja..volgende week seizoensfinale?
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
weer een kutaflevering
ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
Ik moest er bijna om lachen dat ze tussen de bomen, waar ze zombies slechter aan ziet komen, even rustig tegen een boom ging staan uithijgen. Check eerst even of je daar veilig bent en hijg daarna desnoods op de weg even uit als de auto voorbij gekomen is.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Tenenkrommend soms weer... je ziet zoveel dingen aankomen he. Elk moment dat er een walker aanvalt zie je aankomen door camerawerk en het acteren vooraf en ook dat Andrea alsnog lastminute gepakt zou worden.
Nee, andersom.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga er trouwens steeds meer vanuit dat Milton degene zal zijn die Philip doodt.
Keer op keer weer hequote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Tenenkrommend soms weer... je ziet zoveel dingen aankomen he. Elk moment dat er een walker aanvalt zie je aankomen door camerawerk en het acteren vooraf en ook dat Andrea alsnog lastminute gepakt zou worden.
Denk wel zoiets, maar dan net wat anders. Wellicht komt the Guv wel als walker op de experimenteertafel van Milton terecht. Waarna de oude persoonlijkheid van 'm weer naar boven komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga er trouwens steeds meer vanuit dat Milton degene zal zijn die Philip doodt.
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrok me echt helemaal de vinkentering toen de Governor aan het eind alsnog Andrea te pakken kreeg
Dan kan ik de comics aanraden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassen
Toch niet a la Resident Evil?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Ik las hierboven een enigszins farfetched verwachting, maar ik zie het best wel gebeuren dat the Gov echt gebeten is daar in die schuur en hij straks een soort uber-Zombie wordt
Plus:quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan kan ik de comics aanraden.![]()
(Waar ik verder niet over doorlul, want dit is geen comicstopic.)
Tja, in dat gebouw bijvoorbeeld verwacht ik die walkers ook wel, maar toch schrik ik me echt helemaal lamquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassen
Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die Ben in de serie lijkt wel n beetje op Ben uit de game :-)
Ben in de serie?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die Ben in de serie lijkt wel n beetje op Ben uit de game :-)
Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoekenquote:
Oh jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoeken.
Seizoen drie krijg je een verrassing...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef secondelijm het volgende:
Pas op, ultra spoiling!
HNNNNNNNNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
oh, 'k zie het wel, begin nu aan seizoen 2quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Seizoen drie krijg je een verrassing...
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenk.
En terecht. Kutjoch was het.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game.
Dit soort momenten in series; een personage kan zich eigenlijk nooit redden uit een situatie, maar doet dat toch, vind ik altijd maar wat dom.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef stinkie het volgende:
Milton die andrea reddat word het.
Verder zijn de godmode wapens ook op, want vrind guv kon toch echt maar 15 keer schieten
Dat vond ik er juist tof aan. Het is misschien niet helemaal serieus en realistisch, maar daarvoor kijk ik ook allang niet meer naar de Walking Dead.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Eerst eens kijken wie er na de finale nog leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef Lyzio het volgende:
Dat wordt verdomme een mooi stel waar Rick mee blijft zitten! Als ik even uit de blote bol iets mag orakelen worden dit ongeveer de mensen die met Rick mee gaan.
Rick - Daryl - Merle - Caesar - Michonne - Glenn - Maggie - Andrea - Tyreese - Hershel - Milton - Carl - Carol - Beth en misschien Morgan. En uiteraard Little Asskicker!
Not bad. Not bad at all.
Vond ik ook nogal cheesy en over the top jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Moest aan de ziekenhuisscene van Kill Bill denken, maar dan héél erg tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Omdat ze vast zit in een ruimte waar Milton vanaf weetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm wordt er verwacht dat Andrea het zal overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |