Dat idee kreeg ik ook. Het camerawerk vind ik trouwens ook vooruit gegaan. Dat samen met de muziek doet het iets filmachtiger aanvoelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Inderdaad. En hoe! Ze kiezen echt géniale nummers uit, uitermate passend. Echt heel goed.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Word wel spannend, einde was wel goed..
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef artm het volgende:
Ik denk dat we Morgan terugzien in de volgende episode, vanwege de beelden van Rick met die sniper in de toren onder het mom van "hey, look who´s walking in".
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanvielquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..
Richten met een lapje voor je oog, prachtigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanviel
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Ik vind de laatste paar eps beter dan dat afslachten van alleen maar zombies
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Jep. Hier ook. Erg goeie sfeer de laatste 2 episodes vooral. Een soort alsmaar aanwezige spanning. Mooie beelden ook weer. En de hoofdrolspelers gedragen zich steeds menselijker.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Denk het, moest er zelf ook aan denken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
Best een leuke ep. Misschien iets te traag, aangezien de vorige aflevering ook wat trager was.
En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij. Brachten ze dit in beeld omdat Maggie misschien zwanger wordt?
Same here.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk het, moest er zelf ook aan denken.
Dat was juist mooi..mutual respect na dat momentquote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Een van de meest tegenvallende afleveringen van de serie wat mij betreft
Darry/Martinez vond ik daarentegen juist wel gaaf, ook dat ze daarna gewoon als normale mensen stonden te praten ipv als "vijanden". Zelfde in mindere mate voor Hershel en Milton
Over het algemeen genomen zat ik toch wat teleurgesteld op de bank toen het ineens afgelopen was, zo van "was dit het al?"
Oh ja natuurlijk, dat was ook een "hoogtepunt" om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij.
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook jaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was juist mooi..mutual respect na dat moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |