Ze hebben vorige episode een kruisboog gevonden hé...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef stinkie het volgende:
Di kruisboog is ook elke week anders hè.
Van normaal, naar gepimpt met aimsight naar camouflage met god weet wat er nu bovenop zat
Net zo bijzonder als die Magnum van Rick waar ie 9mm inpropt
Dat sloeg nergens op idd, wat was de boodschap erachter?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Dat ligt aan de scriptschrijvers, niet de acteur.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Ditquote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet.
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.
Ik vond de nieuwe vriendschappen wel erg mooi om te zien tussen Hershel en Milton en tussen Daryl en Martinez. Het zit wel goed tussen de rest. Het is alleen Rick vs Philip. Allebei leiders die hun waardigheid terug willen krijgen. Egoïstisch, uiteraard.. maar wel begrijpelijk van beide kanten. Ik krijg toch steeds wat meer compassie voor Philip.
Ook al is ie aan het einde van dit seizoen zo dood als een pier. Zelfde geldt voor Andrea, die zie ik haarzelf nog wel heroïsch opofferen voor Rick en zijn crew.
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,quote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef tralalala het volgende:
In welke ep hadden ze trouwens die meeting van deze ep gepland? 2 afleveringen terug?
Dacht eerst dat ik de ep van vorige week nog niet gezien had maar blijkbaar niet opgelet.
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, ik heb zelfs de synopsis van de vorige aflevering nog even gewiki'd,
No way, Beth en Hershel gaan keihard dood. Het was even leuk voor de scriptschrijvers om dat gedoe rondom zijn been te schrijven en om duidelijk te maken dat een beet soms te overleven is, maar dat is na een seizoen ook wel klaar. Maggie is de enige van de familie die over mag blijven, dan kan ze begin volgend seizoen lekker dramatisch gaan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:
Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood.
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt.
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
Aan de ene kant denk ik: "Ze hebben verdomme een hele aflevering verspild aan een piemelvergelijking".quote:Op maandag 11 maart 2013 20:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had ook een WTF momentje, dacht ook dat ik per ongeluk een aflevering had overgeslagen.
Vond hem ook maar matig.
Dat idee kreeg ik ook. Het camerawerk vind ik trouwens ook vooruit gegaan. Dat samen met de muziek doet het iets filmachtiger aanvoelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Inderdaad. En hoe! Ze kiezen echt géniale nummers uit, uitermate passend. Echt heel goed.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of heeft elke aflevering tegenwoordig zo'n liedje op het einde? Voor mijn gevoel de laatste 3/4 eps.
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:57 schreef Dientje12 het volgende:
Word wel spannend, einde was wel goed..
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef artm het volgende:
Ik denk dat we Morgan terugzien in de volgende episode, vanwege de beelden van Rick met die sniper in de toren onder het mom van "hey, look who´s walking in".
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Fu-cking saai. Jézus. Hoop serieus dat ze opbouwen naar één of andere epische eindstrijd want deze laatste twee afleveringen waren slaapverwekkend.
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanvielquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tja, ieder zn eigen mening en gevoel erover..
Richten met een lapje voor je oog, prachtigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik kan veel kritieken begrijpen. Maar juist de actie in deze serie is over de top en echt niet zo interessant. Ik vind dit soort psychologische afleveringen veel boeiender. De allerslechtste aflevering van het seizoen was niet voor niets die aflevering dat de governor de gevangenis aanviel
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Ik vind de laatste paar eps beter dan dat afslachten van alleen maar zombies
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Jep. Hier ook. Erg goeie sfeer de laatste 2 episodes vooral. Een soort alsmaar aanwezige spanning. Mooie beelden ook weer. En de hoofdrolspelers gedragen zich steeds menselijker.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef stinkie het volgende:
Denk het, moest er zelf ook aan denken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
Best een leuke ep. Misschien iets te traag, aangezien de vorige aflevering ook wat trager was.
En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij. Brachten ze dit in beeld omdat Maggie misschien zwanger wordt?
Same here.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk het, moest er zelf ook aan denken.
Dat was juist mooi..mutual respect na dat momentquote:Op maandag 11 maart 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
Een van de meest tegenvallende afleveringen van de serie wat mij betreft
Darry/Martinez vond ik daarentegen juist wel gaaf, ook dat ze daarna gewoon als normale mensen stonden te praten ipv als "vijanden". Zelfde in mindere mate voor Hershel en Milton
Over het algemeen genomen zat ik toch wat teleurgesteld op de bank toen het ineens afgelopen was, zo van "was dit het al?"
Oh ja natuurlijk, dat was ook een "hoogtepunt" om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef MorganGrimes het volgende:
En Maggie en Glenn hadden weer een ketspartij.
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook jaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was juist mooi..mutual respect na dat moment
oh sorry ik las het verkeerdquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook ja
Ja dat stukje wel even, maar op dat moment na bevestigde hij best wel weer het beeld van de wijze man in de groep, die geen problemen had of wilde met (in dit geval) Miltonquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry ik las het verkeerd
Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character
Ik vond het niet echt out of character eigenlijk. Het was een beetje een misplaatste grap, en dat had hij zelf ook geloof ik ook door. Ik vond juist de wat ongemakkelijke reactie van beiden mooi karakteristiek. Herschel probeerde er ook maar het beste van te maken...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry ik las het verkeerd
Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character
tyreese...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...
Ik denk niet dat Rick het goedkeurt, verre van zelfs. Ook Rick wilt bloed zien. For all that's gone wrong. Ik zeg niet dat zijn motieven goed zijn, ik zeg alleen dat hij bij zichzelf iets goed te maken heeft. En ja, dat is groter dan de groep. En zelfs groter dan het leven van zijn eigen zoon. Rick is meer badass dan je hem credit voor geeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft.De Governor loopt de boel juist op te blazen voor z'n eigen ego. Die liegt en bedriegt de boel bij elkaar en wil perse bloed zien.
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.
Agreed. Maar aan het script lag het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemen
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
Kampioenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Misschien nog Morgan erbij zelfs.quote:
En een goede jeugdopleiding met Carl, Little Asskicker en binnenkort het jankertje van Maggie en Glenn. De ommekeer kan beginnen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.
Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Ja, maar alleen omdat ik al die nare shit nog niet heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.
Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Ik ga er absoluut niet vanuit dat Rick en z'n team wint. Hooguit sterft de Governor, maar Rick en z'n team zullen de prison uitgejaagd worden. Dat is ook nodig voor het verhaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Preview van volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie de groepen nog wel fuseren. Nouja gedeeltes van de twee groepen dan
Ik schat in datDat lijkt me ook wel een logische conclusie na deze aflevering. Ze komen waarschijnlijk tot de bezieling samen te moeten werken. Het slaat eigenlijk ook nergens op dat ze niet gewoon naast elkaar kunnen bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
klopt, de enige die moeilijk doet is the governor, en deze aflevering diende er natuurlijk voor dat er duidelijk gemaakt werd dat praten over een oplossing geen enkele zin heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een logische conclusie na deze aflevering. Ze komen waarschijnlijk tot de bezieling samen te moeten werken. Het slaat eigenlijk ook nergens op dat ze niet gewoon naast elkaar kunnen bestaan
Wat is daar raar aan? Genoeg verhalen uit oorlogsgebieden waarbij tegenstanders tijdens kerst bij elkaar gingen hangen om daarna weer op elkaar te schieten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten.
Klopt. De 'switch' tussen het constante agressieve gedrag en 'opeens' aardig doen was wat plotseling.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:43 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Genoeg verhalen uit oorlogsgebieden waarbij tegenstanders tijdens kerst bij elkaar gingen hangen om daarna weer op elkaar te schieten.
Had Darryl niet gewoon ook een pijl door de kop van the governor heen kunnen jassen toen die al zijn wapen neergelegd had en Darryl hem zag staan door het raam heen en de rest van de governor-groep er nog niet eens was?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het allemaal echt zo serieus was had Darryl al lang een pijl door die Hernandez heen kunnen knallen, waarna Andrea en Milton niks meer voorstellen en de Governor vrij makkelijk te pakken is.
Dat was onlogisch geweest met gewapende mannen naast de deur. Toen ze die zombies gingen pakken waren ze een stukje van het pand af.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had Darryl niet gewoon ook een pijl door de kop van the governor heen kunnen jassen toen die al zijn wapen neergelegd had en Darryl hem zag staan door het raam heen en de rest van de governor-groep er nog niet eens was?NOG handiger!
Die stonden er toen nog niet. De auto met Andrea etc kwam pas later aanrijden dn dat Gouvernuertje en Rick elkaar ontmoetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was onlogisch geweest met gewapende mannen naast de deur. Toen ze die zombies gingen pakken waren ze een stukje van het pand af.
Dit. De enige kans op vredig samenleven is als de mensen van Woodbury begrijpen wie de Governor is. De Governor in koele bloede omleggen is wel heel riskant. Zeker aangezien hij alle beschuldigingen gewoon op Merle af kan schuiven en verrek, Merle zit in de gevangenis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef Rossdale het volgende:
The governor is voor zijn eigen mensen nog steeds een held. Als Rick of Daryll hem zomaar omleggen dan zijn ze in de ogen van alle inwoners van Woodbury medogenloze killers en hebben ze zeker een oorlog om uit te vechten.
Als er ooit zombieapocalypse uitbreekt, sluit ik aan bij jou, jij weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat opeens aardig gaan doen nadat ze een paar zombies hadden afgeschoten.
Als het allemaal echt zo serieus was had Darryl al lang een pijl door die Hernandez heen kunnen knallen, waarna Andrea en Milton niks meer voorstellen en de Governor vrij makkelijk te pakken is.
Mensen die niet weten hoe ze te werken moeten gaan bij een zombie apocalypse. Amateurs.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie de groepen nog wel fuseren. Nouja gedeeltes van de twee groepen dan
Ik schat in datJudith?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolf? huh? Volgens mij heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond het wel een redelijke aflevering, er zaten wat onzinnigheden in maar ik vond heel seizoen 2 onzinnig. En Hershell die zo ongemakkelijk lacht, was toch omdat milton zijn "stompje" wilde zien, en Hershell daar een pistool verborgen had, daarom maakte hij zo'n ongemakkelijk grapje, vond dit wel goed uitgebeeld.
Snapte alleen niet waarom die wolf er op het einde inzat, vraag me af hoe ze dat gaan verwerken
Was jij high toen je deze aflevering keek of zat ik te slapen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
vond het wel een redelijke aflevering, er zaten wat onzinnigheden in maar ik vond heel seizoen 2 onzinnig. En Hershell die zo ongemakkelijk lacht, was toch omdat milton zijn "stompje" wilde zien, en Hershell daar een pistool verborgen had, daarom maakte hij zo'n ongemakkelijk grapje, vond dit wel goed uitgebeeld.
Snapte alleen niet waarom die wolf er op het einde inzat, vraag me af hoe ze dat gaan verwerken
Hoe je er gegarandeerd voor kan zorgen dat een hoop onschuldige mensen elkaar af gaan slachten omdat je iemand tot martelaar verheven hebt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als er ooit zombieapocalypse uitbreekt, sluit ik aan bij jou, jij weet hoe het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |