quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
CoD2 zombies online mod niet kennen
http://imgur.com/D4wcd
Hoezo "sowieso kut"? Ik vind het een gave seriequote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
De serie is sowieso kut. Best jammer want de strip is best te doen.
Geloofwaardige wereldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Er is inderdaad een hoop troep op tv en deze serie valt daar zeker onder. Maar goed, dat jij dingen die belangrijk zijn om een geloofwaardige wereld te creëren als 'mierenneukerij' wil bestempelen zegt eigenlijk al genoeg. Waar komen al hun kogels trouwens vandaan? Trekken ze die uit hun kont?
Wel goed om te horen dat Lori eindelijk dood is, trouwens. In de strip was zij al irritant en de TV versie is al helemaal niet om uit te staan.
Dat er af en toe een aflevering voorbij komt waar geen of weinig zombies of 'walkers'in voor komen is trouwens prima. Een heel seizoen lang ouwehoeren over niks en op een saaie kut boerderij rondslenteren niet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Geloofwaardige wereld![]()
Als ik tv zou moeten volgen zoals jou dan zou ik alleen het NOS journaal spannend vinden
zombiesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Maar goed, dat jij dingen die belangrijk zijn om een geloofwaardige wereld te creëren
Geloofwaardigheid is niet hetzelfde als realisme. Dat het verhaal iets dat onrealistisch is bevat wil nog niet zeggen dat ze iedere vorm van logica overboord kunnen gooien.quote:
Noem dan eens een serie waarin elk detail tot in de puntjes klopt? Waar men niet feilloos vanaf 25 meter met een pistool iemand door zijn hoofd schiet bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid is niet hetzelfde als realisme. Dat het verhaal iets dat onrealistisch is bevat wil nog niet zeggen dat ze iedere vorm van logica overboord kunnen gooien.
Breaking Bad is bijvoorbeeld aardig consistent. Als Walter op één moment ergens slecht in is zie je hem daar vijf minuten later niet ineens in uitblinken omdat het even goed uit komt voor het verhaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noem dan eens een serie waarin elk detail tot in de puntjes klopt? Waar men niet feilloos vanaf 25 meter met een pistool iemand door zijn hoofd schiet bijvoorbeeld?
Ik laat me door allerlei van zulke kleinigheden gelukkig niet te veel afleiden, waardoor ik het een erg spannende serie vind en er elke keer van geniet
Dat zijn er veels te veel om op te noemen. Die zijn echt niet zo zeldzaam hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noem dan eens een serie waarin elk detail tot in de puntjes klopt? Waar men niet feilloos vanaf 25 meter met een pistool iemand door zijn hoofd schiet bijvoorbeeld?
Gelukkig voor jouquote:Ik laat me door allerlei van zulke kleinigheden gelukkig niet te veel afleiden, waardoor ik het een erg spannende serie vind en er elke keer van geniet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, aapjes kijken.
Yep.quote:
Dat vind ik dan wel een van de mindere dingen van de serie, ineens vreet zo'n zombie dus ook de botten gewoon opquote:
Ik kan me niet zo ergeren aan Carl hoor. Volgende episode weer Andrea, Carol, Hershel en The Governorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef TC03 het volgende:
Redelijk sterke aflevering.
Ik vind Carl alleen een irritante blaag.
Ja, ik dacht dat ze sowieso geen doden opaten? Mensen die al een tijdje dood waren dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een van de mindere dingen van de serie, ineens vreet zo'n zombie dus ook de botten gewoon op
Nou ja, Lori was misschien nog niet zo lang dood toen hij aan zijn feestmaal begonquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ze sowieso geen doden opaten? Mensen die al een tijdje dood waren dus.
Het is wel een wereld van verschil met hoe hij in seizoen 2 was. Toen was hij pas echt, echt, écht irritant. Nu hoeft ie van mij niet perse dood...toen liever nog eerder dan Lori enquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:57 schreef TC03 het volgende:
Redelijk sterke aflevering.
Ik vind Carl alleen een irritante blaag.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:56 schreef illusions het volgende:
Morgenochtend staat de nieuwe weer op de harde schijf.
Geen dank:quote:Op maandag 11 maart 2013 08:26 schreef Bot13 het volgende:
Goeie aflevering wel. Feitelijk niet veel gebeurd maar erg stijlvol in beeld gebracht. Lekker sfeertje. Dat stukje waar de gov en rick terugkeren naar hun eigen kamp met die muziek er bij was ook wel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door dada3322 op 11-03-2013 11:06:03 ]
Ik verwacht pas actie aan het einde van aflevering 15 of anders de season finale (16)quote:Op maandag 11 maart 2013 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Saaie filler en aan de preview te zien gaat er volgende week ook nog niks gebeuren.
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef sjeppert het volgende:
filler-aflevering
met al die sniper guns kunnen ze toch wel dat zooitje uit Woodbury op afstand houden
Hij wil wraak nemen omdat Michonne zijn (zombie) dochter heeft vermoord. En Michonne heeft hem halfblind gemaakt natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
For the time being, ja. Op de lange termijn verspil je alleen maar ammo en zet je nog meer kwaad bloed. Het moet in één keer gebeuren. Dat is ook waar Rick op uit is, en ook zeker Philip. One showdown, see who comes out on top. Wat hij precies met Michonne wilt snap ik niet, maar goed. Het zal er mee te maken hebben dat hij geen voorbeeld heeft kunnen zetten voor zijn volk en dat alsnog wilt doen met Michonne. Rick gaat daar nooit aan toegeven ben ik bang.
Ik vond de nieuwe vriendschappen wel erg mooi om te zien tussen Hershel en Milton en tussen Daryl en Martinez. Het zit wel goed tussen de rest. Het is alleen Rick vs Philip. Allebei leiders die hun waardigheid terug willen krijgen. Egoïstisch, uiteraard.. maar wel begrijpelijk van beide kanten. Ik krijg toch steeds wat meer compassie voor Philip.
Ook al is ie aan het einde van dit seizoen zo dood als een pier. Zelfde geldt voor Andrea, die zie ik haarzelf nog wel heroïsch opofferen voor Rick en zijn crew.
Ook dat inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef H089 het volgende:
[..]
Hij wil wraak nemen omdat Michonne zijn (zombie) dochter heeft vermoord. En Michonne heeft hem halfblind gemaakt natuurlijk.
Alleen Andrea mag Philip zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook dat inderdaadMaar ik denk ook dat hij haar gaat gebruiken als voorbeeld. Iets dat Philip al in gedachte had met Merle en Daryl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |