oh sorry ik las het verkeerdquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darryl en Martinez? Zo bedoelde ik het ook ja
Ja dat stukje wel even, maar op dat moment na bevestigde hij best wel weer het beeld van de wijze man in de groep, die geen problemen had of wilde met (in dit geval) Miltonquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry ik las het verkeerd
Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character
Ik vond het niet echt out of character eigenlijk. Het was een beetje een misplaatste grap, en dat had hij zelf ook geloof ik ook door. Ik vond juist de wat ongemakkelijke reactie van beiden mooi karakteristiek. Herschel probeerde er ook maar het beste van te maken...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry ik las het verkeerd
Hershel schijtlolligheid vond ik wel echt out of character
tyreese...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zal vast Andrea ipv Morgan zijn dan...
Ik denk niet dat Rick het goedkeurt, verre van zelfs. Ook Rick wilt bloed zien. For all that's gone wrong. Ik zeg niet dat zijn motieven goed zijn, ik zeg alleen dat hij bij zichzelf iets goed te maken heeft. En ja, dat is groter dan de groep. En zelfs groter dan het leven van zijn eigen zoon. Rick is meer badass dan je hem credit voor geeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wtf, Rick vindt het prima als ze elkaar gewoon met rust laten. Dat hij op het eind de boel een beetje misleid wil nog niet zeggen dat hij net als de Governor een geheime agenda voor oorlog heeft.De Governor loopt de boel juist op te blazen voor z'n eigen ego. Die liegt en bedriegt de boel bij elkaar en wil perse bloed zien.
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:07 schreef Merkie het volgende:
Die acteur die The Governor speelt is echt heel matig zeg. Die random anekdote over z'n vrouw:. Tenenkrommend.
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eh? Dat was erg tactisch gespeeld van Philip. Rick heeft iets soortgelijks meegemaakt, kwestie van onderhandelen en de juiste snaar weten te raken. Symphatisanten vinden in een gesprek. Het heeft gewerkt, dat zag je aan de kop van Rick. Helemaal niet slecht gespeeld.
Agreed. Maar aan het script lag het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat om de uitvoering erachter. Een matig (slecht) geschreven semi-stoere western scene gespeeld door B/C-acteurs, dat kan ik niet serieus nemen
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
Kampioenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Misschien nog Morgan erbij zelfs.quote:
En een goede jeugdopleiding met Carl, Little Asskicker en binnenkort het jankertje van Maggie en Glenn. De ommekeer kan beginnen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.
Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Ja, maar alleen omdat ik al die nare shit nog niet heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede aflevering van eergisteren, die dynamiek tussen Morgan en Rick is erg sterk.
Zouden jullie de backpacker hebben opgepikt?
Ik ga er absoluut niet vanuit dat Rick en z'n team wint. Hooguit sterft de Governor, maar Rick en z'n team zullen de prison uitgejaagd worden. Dat is ook nodig voor het verhaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat Rick met een heel leuk team blijft zitten, mits hij de slag van The Gov wint. Waar iedereen wel van uit gaat. Je hebt Daryl en Merle. Je hebt Glenn, die ik erg goed vind in combat, echt een survivor. Dan krijg je waarschijnlijk Martinez erbij, want die kon het goed vinden met Daryl (en uiteindelijk ook wel met Merle). En je behoudt gewoon Rick en Michonne.
Preview van volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |