Jeweet maar nooit, straks nog n baby erbij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja, dit.
Toen ze hun broek dicht knopend uit een wachttoren kwamen toen een keer dat was beter, ik dacht dat er nu iets ging gebeuren omdat hij op wacht stond en toen besloot om het maar ergens achteraf te gaan doen maar het was gewoon een overbodig vul momentje.
Die brandstof krijgen ze gesponsord van Hyundaiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Ah, net als die schone kleren en die krultang waarmee Andrea elke dag weer frisse krulhaartjes heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef JohnB52 het volgende:
Die brandstof krijgen ze gesponsord van Hyundai
Tja, sommige mensen vinden het leuk om alleen te kijken, anderen vinden het leuk om er wat verder op in te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn [ afbeelding ] , sommige mensen gaan te diep op de details in. Het is maar een serie. Waarom vreten/trekken zombies Daryl niet van z'n motor af, waar halen ze die unlimited voorraad aan brandstof vandaan, etc. etc en zo analyseer je een serie kapot.
Ik heb ook nog niemand zien poepen, dus TWD is nep.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn hoofd draait meteen volle toeren over wat ik hier in godsnaam zie..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Stefan het volgende:
Door AMC vrijgegeven foto uit een deleted Scene
[ afbeelding ]
Domste karakter ooit of meest uitgekookte karakter ooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:41 schreef Cheiron het volgende:
Matige aflevering, met een goede laatste 10 minuten.
Oh, en Andrea, domste karakter OOIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinterklaas?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn hoofd draait meteen volle toeren over wat ik hier in godsnaam zie..
Ohhh, daar is die wolf!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niemand zien poepen, dus TWD is nep.
Eten doen ze ook nog maar zeer sporadisch, misschien dat dit de reden is waarom dat er niet gepoept wordt.
Dat Daryl op zo'n motor is, naast het neerzetten van een lone wolf imago, niet logisch. Dat ding maakt nogal veel geluid dus weten die zombies constant waar ze zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve alleen in spoilertags hierover praten.
[ Bericht 4% gewijzigd door ZodiaX op 16-03-2013 01:46:58 ]┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:26 schreef ZodiaX het volgende:
MEGA SPOILER ALERT!
Als je echt niet wilt weten wat episode 15 brengt, niet kijken. Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!
Ik heb de video niet, alleen 2 screens.. Of ze echt zijn weet ik niet, maar ze zien er wel echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve alleen in spoilertags hierover praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha echt he, maar heb nu al geklikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:38 schreef maurisioo het volgende:
ZodiaX alsof dit: Mogelijke dode hoofdrol speler en andere belangrijke is een zombie!
al niet genoeg zegt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef Tjik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:53 schreef ZodiaX het volgende:
[..]Als dat zo is kijk ik niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Wauwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:34 schreef JohnB52 het volgende:
En ik vond hier nog coole plaatjes van Woodbury
http://walkingdeadlocatio(...)b=038264100765809417
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar Carl en Michonne die foto van zn moeder ophaalden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |