Oh jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoeken.
Seizoen drie krijg je een verrassing...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef secondelijm het volgende:
Pas op, ultra spoiling!
HNNNNNNNNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
oh, 'k zie het wel, begin nu aan seizoen 2quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Seizoen drie krijg je een verrassing...
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenk.
En terecht. Kutjoch was het.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game.
Dit soort momenten in series; een personage kan zich eigenlijk nooit redden uit een situatie, maar doet dat toch, vind ik altijd maar wat dom.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef stinkie het volgende:
Milton die andrea reddat word het.
Verder zijn de godmode wapens ook op, want vrind guv kon toch echt maar 15 keer schieten
Dat vond ik er juist tof aan. Het is misschien niet helemaal serieus en realistisch, maar daarvoor kijk ik ook allang niet meer naar de Walking Dead.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Eerst eens kijken wie er na de finale nog leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef Lyzio het volgende:
Dat wordt verdomme een mooi stel waar Rick mee blijft zitten! Als ik even uit de blote bol iets mag orakelen worden dit ongeveer de mensen die met Rick mee gaan.
Rick - Daryl - Merle - Caesar - Michonne - Glenn - Maggie - Andrea - Tyreese - Hershel - Milton - Carl - Carol - Beth en misschien Morgan. En uiteraard Little Asskicker!
Not bad. Not bad at all.
Vond ik ook nogal cheesy en over the top jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Moest aan de ziekenhuisscene van Kill Bill denken, maar dan héél erg tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Omdat ze vast zit in een ruimte waar Milton vanaf weetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm wordt er verwacht dat Andrea het zal overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |