quote:
Volgende week nog aflevering 15.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Niet echt interessante aflevering. Vorige eps klaagde iedereen over, maar die vond ik goed. Deze was heel wat minder, maar iedereen vindt hem fantastisch (niet op dit forum zie ik al, maar wel op bierdopje ofzo...huh...een 9.3 voor deze nu en een 7 voor de vorige?). Tsja, wel spannende scene...maar dat was nou niet echt erg origineel ofzo...kom op zeg...
Achja..volgende week seizoensfinale?
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
weer een kutaflevering
ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
Ik moest er bijna om lachen dat ze tussen de bomen, waar ze zombies slechter aan ziet komen, even rustig tegen een boom ging staan uithijgen. Check eerst even of je daar veilig bent en hijg daarna desnoods op de weg even uit als de auto voorbij gekomen is.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Tenenkrommend soms weer... je ziet zoveel dingen aankomen he. Elk moment dat er een walker aanvalt zie je aankomen door camerawerk en het acteren vooraf en ook dat Andrea alsnog lastminute gepakt zou worden.
Nee, andersom.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga er trouwens steeds meer vanuit dat Milton degene zal zijn die Philip doodt.
Keer op keer weer hequote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
Tenenkrommend soms weer... je ziet zoveel dingen aankomen he. Elk moment dat er een walker aanvalt zie je aankomen door camerawerk en het acteren vooraf en ook dat Andrea alsnog lastminute gepakt zou worden.
Denk wel zoiets, maar dan net wat anders. Wellicht komt the Guv wel als walker op de experimenteertafel van Milton terecht. Waarna de oude persoonlijkheid van 'm weer naar boven komt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ga er trouwens steeds meer vanuit dat Milton degene zal zijn die Philip doodt.
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik schrok me echt helemaal de vinkentering toen de Governor aan het eind alsnog Andrea te pakken kreeg
Dan kan ik de comics aanraden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassen
Toch niet a la Resident Evil?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
Ik las hierboven een enigszins farfetched verwachting, maar ik zie het best wel gebeuren dat the Gov echt gebeten is daar in die schuur en hij straks een soort uber-Zombie wordt
Plus:quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan kan ik de comics aanraden.![]()
(Waar ik verder niet over doorlul, want dit is geen comicstopic.)
Tja, in dat gebouw bijvoorbeeld verwacht ik die walkers ook wel, maar toch schrik ik me echt helemaal lamquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik wou dat er nog films en series waren die mij op een dergelijke manier werkelijk konden verrassen
Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die Ben in de serie lijkt wel n beetje op Ben uit de game :-)
Ben in de serie?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef JohnB52 het volgende:
Die Ben in de serie lijkt wel n beetje op Ben uit de game :-)
Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoekenquote:
Oh jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die jongste uit de groep van Tyreese. Moest het opzoeken.
Seizoen drie krijg je een verrassing...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef secondelijm het volgende:
Pas op, ultra spoiling!
HNNNNNNNNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
oh, 'k zie het wel, begin nu aan seizoen 2quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Seizoen drie krijg je een verrassing...
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hopelijk is hij qua karakter anders, word nog steeds agressief als ik aan die gast terugdenk.
En terecht. Kutjoch was het.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij kwam wel hard aan z'n eind in de game.
Dit soort momenten in series; een personage kan zich eigenlijk nooit redden uit een situatie, maar doet dat toch, vind ik altijd maar wat dom.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:15 schreef stinkie het volgende:
Milton die andrea reddat word het.
Verder zijn de godmode wapens ook op, want vrind guv kon toch echt maar 15 keer schieten
Dat vond ik er juist tof aan. Het is misschien niet helemaal serieus en realistisch, maar daarvoor kijk ik ook allang niet meer naar de Walking Dead.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Eerst eens kijken wie er na de finale nog leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef Lyzio het volgende:
Dat wordt verdomme een mooi stel waar Rick mee blijft zitten! Als ik even uit de blote bol iets mag orakelen worden dit ongeveer de mensen die met Rick mee gaan.
Rick - Daryl - Merle - Caesar - Michonne - Glenn - Maggie - Andrea - Tyreese - Hershel - Milton - Carl - Carol - Beth en misschien Morgan. En uiteraard Little Asskicker!
Not bad. Not bad at all.
Vond ik ook nogal cheesy en over the top jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Wat slecht was de gov weer zeg. Dat fluiten, ik had het idee dat ik een slechte slasherfilm zat te kijken.
Moest aan de ziekenhuisscene van Kill Bill denken, maar dan héél erg tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:59 schreef picodealion het volgende:
Omdat ze vast zit in een ruimte waar Milton vanaf weetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm wordt er verwacht dat Andrea het zal overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |