je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Rossdale het volgende:
Al vraag ik me wel af, of ze ooit nog iets met dieren gaan doen. Darryll joeg nog wel eens voor eten, maar je zou toch ook denken dat er op veel plekken wilde katten, vogels of honden rondlopen?
Inderdaad, al had die zombie die verantwoordelijk was voor Dale zijn dood volgens mij een koe te pakken genomen. Maar de meeste dieren zouden vlot weg zijn bij die walkers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je zou kunnen zeggen dat de zombies ook de dieren opeten, maar eigenlijk kan dat niet, zo'n slome zombie krijgt natuurlijk nooit een kat, vogel of hert te pakken.
Eigenlijk zou je verwachten dat er nu vaker wilde dieren zouden rondlopen. Misschien dat daarom die wolf voorbij kwam
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef karton2 het volgende:
Goed.
Duidelijk wat dé clash van dit seizoen gaat worden.
Wie gaan er dood en wie blijft er leven:
Rick: leeft omdat hij de hoofdpersoon is.
Carl: leeft omdat hij zoon van hoofdpersoon is.
Glenn: leeft, omdat romance met Maggie moet doorgaan.
Maggie: leeft, omdat lekker wijf. en zie: Glenn
Beth: leeft, omdat Carl (in de toekomst)
Carol: dood. leeft , aanhangsel van Darryl
Hershel: leeft, omdat hij al eens zwaar gewond is geraakt. dood, een slachtpartij met 1 been overleef je niet
Merle: leeft. Pas weer bij de groep gekomen.
Daryl: leeft, cult personage.
Michonne: lastig.. dood/levend/dood.. dood dus![]()
Andrea: MORSDOOD
Governor: dood, al zou wegvluchten na verlies toffe anticlimax zijn.
Die nerd: dood.
hopelijk krijgt ze volgende week de kans om los te gaan op die andere oogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Prominente rol voor Michonne straks?
is eigelijk geen goed tekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze praat de laatste afleveringen wel meer dan alle daarvoor bij elkaar opgeteld.
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Walking Dead al vernieuwd voor het nieuwe seizoen?
Wonder of raadsel? Ik ken de kijkcijfers niet btwquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:36 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ja en gelet op de kijkcijfers is het eerder een wonder dat ze er momenteel maar één seizoen hebben bijgekregen en niet twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |