quote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef DJMomo het volgende:
oooh, spannend martine!
PS, jammer dat Limone door is naar Z&G, die opent best een succesvol topic, zeker als Martine ook nog eens een goeie posi heeft!![]()
Fixed!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Daarover gesproken... hele slechte brug, ja! ik mag wel uit de OP
Ja er was hoop. Ik ga nu wachten op een ongesteldheid en op zn vroegst aan t einde van de week weer testenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat jammer Martine
En je had toch weer hoop, wat is dat soms moeilijk hѐ?
Ja, sommige hebben 'm inderdaad pas later, bij mij is hij tot nu toe steeds tussen 2 en 6 geweest. Een dooddoener, maar dan is het toch afwachten. Als het goed is zou je temp dan morgen weer omhoog moeten gaan, dus dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef DJMomo het volgende:
Tussen twee en zes inderdaad.........![]()
![]()
![]()
Bij Sjaak had ik echt een hele duidelijke dip. Maar die was later volgens mij. Geen idee meer hoe laat. Morgen nog maar eens tempen.
Klopt tempen moet je zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip doen, voor je uit bed komt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef dobbey het volgende:
Dat tempen lijkt me ook een heel "gedoe" heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar zoals ik het begrijp luistert het nogal nauwkeurig qua tijd of niet?
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, had van te voren gedacht dat het veel meer gedoe zou zijn dan het is. Ik word normaalgesproken toch bijna elke dag om dezelfde tijd wakker om te gaan plassen, dus temp ik dan even snel. Soms verschilt het een half uurtje qua tijdstip, maar volgens mij maakt dat echt niet uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef dobbey het volgende:
Dat tempen lijkt me ook een heel "gedoe" heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar zoals ik het begrijp luistert het nogal nauwkeurig qua tijd of niet?
Succes frummelquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Frummeltje breekt nog even in...ik heb net de diagnose PCOS gekregen. Mijn gevoel dat iets niet goed zit, is dus uitgekomen helaas... Bij deze ook mijn definitieve verhuizing naar azwbnzmg.
Dames, ik wens jullie een zeer snelle zwangerschap toe!
Fijn dat je nu een diagnose hebt en nu een grotere kans hebt om zwanger te worden! Ik hoop voor jullie dat het hierbij blijft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Frummeltje breekt nog even in...ik heb net de diagnose PCOS gekregen. Mijn gevoel dat iets niet goed zit, is dus uitgekomen helaas... Bij deze ook mijn definitieve verhuizing naar azwbnzmg.
Dames, ik wens jullie een zeer snelle zwangerschap toe!
Holy... dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Frummeltje en Sethiwe, ik schuif ook met jullie mee naar het volgende topic.
Hier wijzen de bloedwaardes helaas ook richting pcos.
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Holy... dat had ik niet verwacht.Wat een heftig nieuws. Had je het zelf verwacht?
Zagen ze iets op een echo? Veel succes alleszins maandag!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik kon altijd de klok gelijk zetten op mijn cyclus... en ergens denk ik dat de test niet klopt, de waardes waren niet 'overtuigend pcos' maar wezen in die richting. Dus misschien dat er toch iets anders aan de hand is? Maandag gaan we na de hysteroscopie in elk geval een plan van aanpak opstellen.
Op de echo was er 'veel activiteit' te zien bij de eierstokken, maar ook niet overduidelijk het beeld wat je zou verwachten bij pcos. Alles tot nog toe 'lijkt erop'. Nouja, we zien het maandag welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zagen ze iets op een echo? Veel succes alleszins maandag!
Die drempel herken ik maar al te goed. Ik heb er ook de tijd voorgenomen. Het is op de een of andere manier toch een hele stap die je gaat zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik blijf toch nog maar even hier, heb al vijf keer een berichtje in dat andere topic getikt en weer weggehaald. Jee, wat een drempel.
+ 1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef DJMomo het volgende:
en, en, en, en?
mabawa, martine, cholula
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou moequote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef martine1984 het volgende:
Negatief... Witter dan wit. Snap er niks meer van.
Zet het plaatje eens op negatief? Misschien zie je m dan beterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:42 schreef Mabawa. het volgende:
Ik probeerde een foto te maken maar daar zie je echt helemaal niets. Durf nog niet te juichen dus!
Ligt er aan wat voor test het is, en welke kleur het lijntje heeft... ik heb inmiddels al zovaak lichte lijntjes en vals positieve testen gehad... als er geen duidelijke streep staat, is het geen positieve test.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:50 schreef L0t.. het volgende:
Jij bent zwanger hoor Mabawa!Bij mijn eerste test was het lijntje ook te licht om op de foto te kunnen krijgen maar een streep is echt een streep
![]()
.
Wat is voor jou een duidelijke streep?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:47 schreef zandsculptuur het volgende:
als er geen duidelijke streep staat, is het geen positieve test.
Wel ja, geef mensen hoopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat is voor jou een duidelijke streep?
Een streep is een streep hoe licht ook.. echt duidelijk zijn ze niet in het begin en het zal toch echt alleen reageren op HCG buiten de termijn om af te lezen is dat een ander verhaal natuurlijk.
En ik ben er mee eens dat sensitest echt @@$@& testen zijn maar verder is het over het algemeen wel een streep is een streep![]()
[ afbeelding ]
Is dit voor jou dan ook geen streep? het 2e lijntje staat er toch echt?
En nee ik ben niet zwanger, oude foto![]()
Martine, weet je dan zeker wanneer je eisprong is geweest? Dan is het wel vreemd ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:29 schreef martine1984 het volgende:
Mabawa, een licht roze lijn is ook een lijn! gefeliciteerd!!!![]()
Happy, te vroeg lijkt me niet ben al een week over tijd
cholula ik duim morgen voor je!
Waarom tot maandag wachten.. de testen die ik heb gebruikt op de foto zijn ook van kruidvat en ik deed deze testen al met 3 wekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:20 schreef Mabawa. het volgende:
Zoals de onderste (maar dan in het echt en niet op foto) ziet die van mij eruit Pvoesss.
Maar goed, ik ga zo gewoon even naar t Kruidvat. En dan kijken of ik tot maandag kan wachten, mocht het positief zijn ben ik denk ik nog heel voorzichtig blij. * Mabawa. kruipt onder een steen
Omdat ik dan een duidelijker streepje hoop te zien. Ik verwacht mijn menstruatie pas dinsdag op zn vroegstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom tot maandag wachten.. de testen die ik heb gebruikt op de foto zijn ook van kruidvat en ik deed deze testen al met 3 wekenZeker als het toch niet positief is en je ongesteld moet worden kan je lichaam dat ook vasthouden juist door verwachtingen etc..
Ik ga er nu ongeveer 8 weken heen. Zij doet ook iets met de energie banen. Eigenlijk is t ook geen magnetiseur maar een paranormale genezer. Dat klinkt nog waziger. Maar ze werkt met straling van uit haar handen en druk punten. Lijkt op reiki. Vorige week heeft ze mn blaas en nieren te pakken gehad. Ik heb een blaasontsteking en ik werd daar helemaal draaierig van...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
Raar dat het nu dan wel ineens zo laat is zeg.
Hoevaak ben je nu bij de magnetiseur geweest? Wat gebeurt er tijdens een sessie? Als je dat kwijt wilt tenminsteIk had, op mijn oude werk, een collega die met energie-overdrachten kon werken en dat was ideaal toen ik tijdens en stressvolle periode vaak hoofdpijn had.
SPOILER: Op foto nog niet zo heel goed te vangenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:43 schreef Mabawa. het volgende:
Kon het natuurlijk niet laten om vanmorgen te testen, met als resultaat wederom een heel licht roze streepje. Voor ons een stuk duidelijker, dus zelfs met dichte gordijnen en van een afstandje zichtbaar hahahaIk zie ook een tweede streepje! Jij bent gewoon zwanger hoor, gefeliciteerd!SPOILER: Op foto nog niet zo heel goed te vangenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n babytje komt er zelfs al bijna aan!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Purple010 het volgende:
Jeetje Bellelena, wat lees ik nou zomaar tussendoor. Jij bent ook een streepjesplasser! Wat super.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef L0t.. het volgende:
Woehoeee, je bent echt zwanger!Je wordt mama
Gefeliciteerd!!
Dat dacht ik eerst ook, tot ik zelf een aantal maal 'vals positief' testte, en daarna gewoon niet ongesteld werd (en nog steeds niet). En nee, niet stiekum toch zwanger, heb daarna genoeg omo-witte tests gedaan (en echo's gehadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:06 schreef happyme28 het volgende:
Mabawa, te lichte streepjes zijn er eigenlijk niet. Een streep is een streep. Soms word je toch ongesteld en dan zegt men 'vals positief' maar dan heeft er echt wel een bevruchting plaatsgevonden alleen is het niet goed gegaan. Ik hoop dat het streepje over een paar dagen duidelijker is.
Hoe lang is je cyclus normaal? Ben je vaker zo lang over tijd?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:33 schreef martine1984 het volgende:
Cholula wanneer ga je een nieuwe test doen?
Hier nog altijd geen bloed , nod +8. Sinds gisteren misselijk en gevoelige tepels. Bij snel opstaan vanaf de bank steken in mn onderbuik en liezen. Ik denk dat ik t herken van mn vorige zwangerschap. Al met al een hoop kwaaltjes die een belletje doen rinkelen bij mij en mn man. Alleen t klopt niet bij mn negatieve testen. Zal t tussen mn oren zitten? Nu dipsticks besteld en afwachten wat daar uit komt. Anders tegen t einde van de week contactmet de huisarts zoeken
Ja, betekent dat mijn lijf eindelijk uit zichzelf met een cyclus begonnen is.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is best een beetje positief toch? Succes zo...
Het is niet de bedoeling dat je ongesteld bent tijdens het onderzoek, maar ik neem aan dat het wel door gaat. En anders horen we dat vast vanmiddag welquote:Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
Zand, Jeuj! Heeft dat nog effect op onderzoek!? Kan dat wel doorgaan? Verl succes!
Ik voel me gewoon getrolled door mijn lijf.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
ZAND!!![]()
![]()
Gewoon gaan en een keer goed nieuws horen!
Heb er al een aantal van de drogist gedaan maar die zijn zo duur. Dipsticks kosten 8,75 voor 10 stuks inclusief verzenden. Daar heb ik bij etos er maar 2 voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
Martine, wat is er mis met even naar de drogist gaan voor een test?
Babbel, nogmaals hele dikke knuf
Zand, Jeuj! Heeft dat nog effect op onderzoek!? Kan dat wel doorgaan? Verl succes!
Ga ik op zich niet vanuit, want die heb ik al wel eens vaker gehad en daar herken ik nu he-le-maal niets van.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Mabawa. het volgende:
Hmmm Skippy, ik kan die klachten niet echt plaatsen. Zou het een blaasontsteking kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef Mabawa. het volgende:
Logisch en herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je weet zo weinig in het begin en het kan nog alle kanten op... Maar vergeet niet erbij te denken dat de meeste zwangerschappen goed gaan en dat je er het beste maar van kunt genieten, dit is zo'n bijzondere periode.
Mijn onderzoek ging niet door ivm ongesteld, de gyn zei dat hij dan waarschijnlijk niet voldoende kon zien. Omdat ik nu ongesteld ben is het waarschijnlijk dat er geen verklevingen zitten, en de gyn zei dat het nu in de lijn der verwachting ligt dat mijn lichaam het nu zelf weer oppakt. Over 8 weken staat de volgende afspraak gepland om te bespreken hoe het dan gaat.
Het lijkt er trouwens op dat ik toch geen pcos heb, de vertekende bloedwaarden kunnen komen door de eisprong die ik vlak na het onderzoek had, en dat klopt dan weer precies met vandaag ongesteld worden. Positief dus.
Hoeveel dagen is je temp nu al hoog?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:05 schreef Kursor het volgende:
Iemand een idee wat een 'veilige' marge is qua testen na ovulatie? De mijne viel met tempen zes dagen later dan verwacht, m'n nieuwe NOD dan ook zes dagen doorschuiven of is iets minder ook oké aangezien de tweede fase van de cyclus nog best kan verschillen tussen vrouwen?
Dat is wel te vroeg ja. Ik testte een heel licht 2e streepje op de 10e dag van mn tempstijging, een dag eerder was er waarschijnlijk niets verschenen..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Nu pas vier dagen, maar gebaseerd op 24 dagen cyclus zou m'n NOD komende donderdag zijn. Dan dus zeven dagen hoog (hopelijk). Lijkt mij te vroeg, maar wat is wel een reële wachttijd?
Links voel ik m doorgaans niet maar rechts altijd, mijn moeder had dat ook altijd... Volgens mijn logica is dat gunstigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb nooit een eisprong gevoeld. Aan de ene kant best handig maar wel vervelend dat het zo pijnlijk kan zijn.
Cholula, wat een geduld heb je, knap!
Vanmorgen weer een testje gedaan en de lijn wordt al aardig donker. Heb alleen wel een zeurende buikpijn maar volgens mij zijn dat mijn darmen.
Ik zou gewoon 14 dagen aanhouden voor je NOD, positief testen kan (in theorie) al 4 dagen eerder.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
Fijn iets ter vergelijk, dank je Lot.
Mijn voorzichtige benadering van 14 dagen na eisprong, temp 12/13 dagen hoog hoeft dus ook weer niet. Ben benieuwd hoe lang ik af kan wachten na donderdag of dat ik toch 'verrast' word door een 'te vroege' menstruatie.
Jaaaa wat goed martine!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:07 schreef martine1984 het volgende:
Natuurlijk ben ik niet gek... Zojuist 2 vette streepjes geplast. Ben helemaal blij!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
[ Bericht 5% gewijzigd door martine1984 op 19-03-2013 20:05:45 ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
^^ Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
Mn zoon had t hier ook al over een tijdje terug. En als hij zegt dat t regenen terwijl de lucht blauw is gaat t ook binnen 15 minuten regenen. Dus laten we maar hopen dat hij er nu naast zit. Lijkt me een enorme uitputtingslag namelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Gefeliciteerd Martine, wat leuk
Mischien is het wel een meerling? Dan stijgt je hcg sneller![]()
.
Ik was ook zo'n late tester (14 dagen na NOD) dus ik hoopte het al voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef martine1984 het volgende:
De testen die ik heb gedaan waren van etos eigen merk en de laatste 2 van de da eigen merk. De laatste negatieve test wasz zaterdag nod +6. Nu test van 123 testen en die is positief op nod +9
Wat jammer cholula en dat terwijl er zoveel hoop was voor je. Lekker met een kopje thee, chocolade en kruik op de bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Cholula het volgende:
Ik doe niet mee met de streepjes, hartstikke ongesteld helaas. Op naar de volgende ronde!
Happy
Yep, herkenbaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend
absoluutquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:41 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen cholula
Doe je mee voor de kerstbaby?
Heb je ook helemaal gelijk in Skips! Aan de ene kant probeer ik dat gevoel ook zo te benaderen, maar dat is toch aardig lastigquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef ProjSkippy het volgende:
@Mabawa: Op zich zijn dat allerlei bij-zwanger-zijn-horende-kwaaltjes toch?Komen mij heel bekend voor; van mezelf en ook van andere ervaringen die ik gelezen heb. Je baarmoeder en bijbehorende spieren zijn natuurlijk ook gezellig aan het rekken en strekken.
Ik zou morgen gewoon de vlos bellen.
Bandenpijn misschien? Of voelt het anders?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:51 schreef Mabawa. het volgende:
Hier lig ik op de bank met enorme buikpijn. Het voelt niet als mijn darmen die ik regelmatig voel, maar ook niet echt als menstruatiepijn dus echt plaatsen kan ik het ook niet.
Blugh, ik durfde het langzaamaan te geloven, maar word hier zo onzeker van.![]()
Tot nu toe ben ik vooral heel moe, heel emotioneel en al 6 avonden op een rij misselijk en het wordt ook steeds erger, gisteren resulteerde tandenpoetsen in kotsen![]()
Ik wilde eigenlijk morgen de verloskundige bellen om eerste afspraak te plannen, maar denk dat ik dat even tot na het weekend uitstel.
Oh, ik snap wat je bedoelt, maar deel het gevoel nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.
Doet dat pijn dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Kan ook nog gewoon innesteling zijn he
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steedsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.
Ja dat kan zeker pijnlijk zijn.. ik weet niet hoe ver ze precies is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Doet dat pijn dan?
edit: en zo laat nog?
5 weken als ik het goed heb onthouden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker pijnlijk zijn.. ik weet niet hoe ver ze precies is?
^^ die laatste zinquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steeds). En als je al effe wacht, dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer je uitgerekend bent, maar dat je uitgerekend bent!
4 á 5 weken inderdaad. ;-) Maar lm is 27 jan dus exact weet ik het niet. Zou het innesteling kunnen zijn dan nog? Nou ik heb net lekker een douche genomen en lig nu op bed. Hopelijk nu wel een goede nacht want afgelopen nacht was bagger! Morgen kijk ik dan weer verder. Slaap lekker allemaal!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
5 weken als ik het goed heb onthouden?
Heel herkenbaar - hij heeft het er nu nog overquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haha, nou, dat heb ik inderdaad ook wel hoor! We zitten inmiddels in ronde 11 dus wat dat betreft maakt het me ook niet zo heel veel meer uit. Maar toch..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steeds). En als je al effe wacht, dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer je uitgerekend bent, maar dat je uitgerekend bent!
Oh, ik vind december een onwijs mooie maand! Ik krijg er altijd een warm gevoel van. En ik ben gek op Kerstmis. Maar ik romantiseer de geboorte/verjaardag van m'n kotertje niet per se bijquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh, ik snap wat je bedoelt, maar deel het gevoel niet. Ik vind december een heerlijke maand, het is de enige maand dat ik heel goed tegen de drukte kan als erfenis van een langdurige ziekte in het verleden heb ik minder energie dan een gemiddeld iemand, maar in december niet
.
En misschien romantiseer ik het een beetje, maar ik krijg een fijn, warm gevoel bij het idee van een winterkindje. Zul je zien dat het heel irritant is, ivm sneeuw ofzo
. I'll take my chances
.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Het maakt me ook eigenlijk helemaal niet uit wanneer, als ik maar een mini krijg.
het kan ik was ook aan het spugen ruim voordat ik wist dat ik zwanger was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vriend is af en toe echt:![]()
![]()
![]()
![]()
Dinsdag mn eisprong gehad, en seks maar dat terzijde, nu zaten we vanmiddag ff samen te kletsen toen ik ineens erg misselijk werd, wat zegt mijn ei: oh je bent vast zwanger...hij is wel lief hoor
Maar 3 dagen is wel heel snel denk ik...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het kan ik was ook aan het spugen ruim voordat ik wist dat ik zwanger was.
Heb je wellicht een mooi geheimpje op je trouwdag
is het ook maar het kan. Ik spuugde na 5dagen en was daarvoor al misselijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar 3 dagen is wel heel snel denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |