Omdat ik dan een duidelijker streepje hoop te zien. Ik verwacht mijn menstruatie pas dinsdag op zn vroegstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom tot maandag wachten.. de testen die ik heb gebruikt op de foto zijn ook van kruidvat en ik deed deze testen al met 3 wekenZeker als het toch niet positief is en je ongesteld moet worden kan je lichaam dat ook vasthouden juist door verwachtingen etc..
Ik ga er nu ongeveer 8 weken heen. Zij doet ook iets met de energie banen. Eigenlijk is t ook geen magnetiseur maar een paranormale genezer. Dat klinkt nog waziger. Maar ze werkt met straling van uit haar handen en druk punten. Lijkt op reiki. Vorige week heeft ze mn blaas en nieren te pakken gehad. Ik heb een blaasontsteking en ik werd daar helemaal draaierig van...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
Raar dat het nu dan wel ineens zo laat is zeg.
Hoevaak ben je nu bij de magnetiseur geweest? Wat gebeurt er tijdens een sessie? Als je dat kwijt wilt tenminsteIk had, op mijn oude werk, een collega die met energie-overdrachten kon werken en dat was ideaal toen ik tijdens en stressvolle periode vaak hoofdpijn had.
SPOILER: Op foto nog niet zo heel goed te vangenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2013 09:43 schreef Mabawa. het volgende:
Kon het natuurlijk niet laten om vanmorgen te testen, met als resultaat wederom een heel licht roze streepje. Voor ons een stuk duidelijker, dus zelfs met dichte gordijnen en van een afstandje zichtbaar hahahaIk zie ook een tweede streepje! Jij bent gewoon zwanger hoor, gefeliciteerd!SPOILER: Op foto nog niet zo heel goed te vangenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n babytje komt er zelfs al bijna aan!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Purple010 het volgende:
Jeetje Bellelena, wat lees ik nou zomaar tussendoor. Jij bent ook een streepjesplasser! Wat super.
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef L0t.. het volgende:
Woehoeee, je bent echt zwanger!Je wordt mama
Gefeliciteerd!!
Dat dacht ik eerst ook, tot ik zelf een aantal maal 'vals positief' testte, en daarna gewoon niet ongesteld werd (en nog steeds niet). En nee, niet stiekum toch zwanger, heb daarna genoeg omo-witte tests gedaan (en echo's gehadquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:06 schreef happyme28 het volgende:
Mabawa, te lichte streepjes zijn er eigenlijk niet. Een streep is een streep. Soms word je toch ongesteld en dan zegt men 'vals positief' maar dan heeft er echt wel een bevruchting plaatsgevonden alleen is het niet goed gegaan. Ik hoop dat het streepje over een paar dagen duidelijker is.
Hoe lang is je cyclus normaal? Ben je vaker zo lang over tijd?quote:Op maandag 18 maart 2013 07:33 schreef martine1984 het volgende:
Cholula wanneer ga je een nieuwe test doen?
Hier nog altijd geen bloed , nod +8. Sinds gisteren misselijk en gevoelige tepels. Bij snel opstaan vanaf de bank steken in mn onderbuik en liezen. Ik denk dat ik t herken van mn vorige zwangerschap. Al met al een hoop kwaaltjes die een belletje doen rinkelen bij mij en mn man. Alleen t klopt niet bij mn negatieve testen. Zal t tussen mn oren zitten? Nu dipsticks besteld en afwachten wat daar uit komt. Anders tegen t einde van de week contactmet de huisarts zoeken
Ja, betekent dat mijn lijf eindelijk uit zichzelf met een cyclus begonnen is.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is best een beetje positief toch? Succes zo...
Het is niet de bedoeling dat je ongesteld bent tijdens het onderzoek, maar ik neem aan dat het wel door gaat. En anders horen we dat vast vanmiddag welquote:Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
Zand, Jeuj! Heeft dat nog effect op onderzoek!? Kan dat wel doorgaan? Verl succes!
Ik voel me gewoon getrolled door mijn lijf.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
ZAND!!![]()
![]()
Gewoon gaan en een keer goed nieuws horen!
Heb er al een aantal van de drogist gedaan maar die zijn zo duur. Dipsticks kosten 8,75 voor 10 stuks inclusief verzenden. Daar heb ik bij etos er maar 2 voor.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
Martine, wat is er mis met even naar de drogist gaan voor een test?
Babbel, nogmaals hele dikke knuf
Zand, Jeuj! Heeft dat nog effect op onderzoek!? Kan dat wel doorgaan? Verl succes!
Ga ik op zich niet vanuit, want die heb ik al wel eens vaker gehad en daar herken ik nu he-le-maal niets van.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:04 schreef Mabawa. het volgende:
Hmmm Skippy, ik kan die klachten niet echt plaatsen. Zou het een blaasontsteking kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef Mabawa. het volgende:
Logisch en herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je weet zo weinig in het begin en het kan nog alle kanten op... Maar vergeet niet erbij te denken dat de meeste zwangerschappen goed gaan en dat je er het beste maar van kunt genieten, dit is zo'n bijzondere periode.
Mijn onderzoek ging niet door ivm ongesteld, de gyn zei dat hij dan waarschijnlijk niet voldoende kon zien. Omdat ik nu ongesteld ben is het waarschijnlijk dat er geen verklevingen zitten, en de gyn zei dat het nu in de lijn der verwachting ligt dat mijn lichaam het nu zelf weer oppakt. Over 8 weken staat de volgende afspraak gepland om te bespreken hoe het dan gaat.
Het lijkt er trouwens op dat ik toch geen pcos heb, de vertekende bloedwaarden kunnen komen door de eisprong die ik vlak na het onderzoek had, en dat klopt dan weer precies met vandaag ongesteld worden. Positief dus.
Hoeveel dagen is je temp nu al hoog?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:05 schreef Kursor het volgende:
Iemand een idee wat een 'veilige' marge is qua testen na ovulatie? De mijne viel met tempen zes dagen later dan verwacht, m'n nieuwe NOD dan ook zes dagen doorschuiven of is iets minder ook oké aangezien de tweede fase van de cyclus nog best kan verschillen tussen vrouwen?
Dat is wel te vroeg ja. Ik testte een heel licht 2e streepje op de 10e dag van mn tempstijging, een dag eerder was er waarschijnlijk niets verschenen..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Nu pas vier dagen, maar gebaseerd op 24 dagen cyclus zou m'n NOD komende donderdag zijn. Dan dus zeven dagen hoog (hopelijk). Lijkt mij te vroeg, maar wat is wel een reële wachttijd?
Links voel ik m doorgaans niet maar rechts altijd, mijn moeder had dat ook altijd... Volgens mijn logica is dat gunstigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb nooit een eisprong gevoeld. Aan de ene kant best handig maar wel vervelend dat het zo pijnlijk kan zijn.
Cholula, wat een geduld heb je, knap!
Vanmorgen weer een testje gedaan en de lijn wordt al aardig donker. Heb alleen wel een zeurende buikpijn maar volgens mij zijn dat mijn darmen.
Ik zou gewoon 14 dagen aanhouden voor je NOD, positief testen kan (in theorie) al 4 dagen eerder.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
Fijn iets ter vergelijk, dank je Lot.
Mijn voorzichtige benadering van 14 dagen na eisprong, temp 12/13 dagen hoog hoeft dus ook weer niet. Ben benieuwd hoe lang ik af kan wachten na donderdag of dat ik toch 'verrast' word door een 'te vroege' menstruatie.
Jaaaa wat goed martine!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:07 schreef martine1984 het volgende:
Natuurlijk ben ik niet gek... Zojuist 2 vette streepjes geplast. Ben helemaal blij!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
[ Bericht 5% gewijzigd door martine1984 op 19-03-2013 20:05:45 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |