abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124156641
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:48 schreef L0t.. het volgende:
Woehoeee, je bent echt zwanger! *O* Je wordt mama O+ Gefeliciteerd!!
:'( O+
pi_124157247
Maba! Wa ik zie ze! Van harte!!! *O*

Cholula, begon bij mij vorige keer ook met een schaduw hoor, dus ik ^O^ verder
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124157670
Gefeliciteerd Mabawa *O* *O* *O* *O*
  zondag 17 maart 2013 @ 11:50:49 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124157778
Gefeliciteerd Mabawa!
pi_124157848
Mabawa, wat mooi! En ook al wel heel voorzichtig een hoera voor Cholula. :) (denk hier ook maar een paar hompelende smileys bij ;)) Oh, en even teruglezen ook nog voor de kloon NicoleW!

Hmmm, Dyre wat jammer en helaas ook een flinke tegenslag voor Dobbey. Kan me voorstellen dat het af en toe even teveel is. En nog steeds onduidelijkheid bij Martine, bweh.

Helaas dat Frummeltje en Sethiwe echt een topic doorschuiven omdat er problemen zijn vastgesteld. Hopelijk kunnen jullie goed geholpen worden en kunnen jullie met hulp ook naar Z&G. En Zand..toch wel een vrij onverwachte diagnose toch? Zwanger worden ging toch wel vrij snel? En cyclus voor de miskraam op orde. Kan me voorstellen dat de diagnose wel een schok is, maar na maandag (succes alvast voor weer een dag ziekenhuis, ik denk aan je), hopelijk nog wat meer duidelijkheid. Je moet niet gelijk een topic door, sterker nog, je hoeft niet direct de molen in. Als je cyclus weer op gang zou komen na de hysteroscopie dan mag je toch ook eerst nog wel zelf proberen toch (?).

Ik ben een nu eindelijk gerustgesteld met tempen. Al drie dagen echt hoog. Vraag me af tot wanneer ik geduld moet bewaren, want het lijkt me niet dat m'n NOD nu komende donderdag is (ook al is het normaal wel 24 dagen).
pi_124158198
Mabawa, gefeliciteerd!!! *O*

Bedankt voor de lieve reacties, ik ga gewoon nu lekker zielig ongesteld zijn en daarna gaan we er voor april weer tegenaan :)

Kursor, fijn dat je een beetje gerustgesteld bent met tempen. Nog even afwachten dan waneer je NOD echt is, misschien heb je nu toevallig een langere cyclus? (of het moet dat ene piekje van 36.8 zijn geweest?)
pi_124158382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:06 schreef happyme28 het volgende:
Mabawa, te lichte streepjes zijn er eigenlijk niet. Een streep is een streep. Soms word je toch ongesteld en dan zegt men 'vals positief' maar dan heeft er echt wel een bevruchting plaatsgevonden alleen is het niet goed gegaan. Ik hoop dat het streepje over een paar dagen duidelijker is.
Dat dacht ik eerst ook, tot ik zelf een aantal maal 'vals positief' testte, en daarna gewoon niet ongesteld werd (en nog steeds niet). En nee, niet stiekum toch zwanger, heb daarna genoeg omo-witte tests gedaan (en echo's gehad ;))

Maar! Bovenstaande foto van Mabawa is idd gewoon een streep, van harte meis *O*.
pi_124158412
Dyre :*.
Deze volgende ronde kan je een kerstkindje bakken O+.
pi_124158485
Ik hoop op een langere cyclus en dat de stijging van vrijdag echt bij m'n eisprong hoort. Dat ene piekje ruim een week eerder is het denk ik niet, maar ja, je kan er pas wat van zeggen als je een compleet beeld hebt. Dat maakt het gelijk ook lastig. Maar ja, wanneer zou ik nu m'n NOD zetten?

Vreemde van m'n vorige ongesteldheid was dat het zeker zeven dagen aanhield en tot dag elf minimaal bruinverlies waar het normaal vier dagen is met rommel tot dag zeven. Misschien is dat ook nog wel van invloed. Ehm, laat ik het er maar op houden dan analyseren in me zit. ;)
pi_124194551
Cholula wanneer ga je een nieuwe test doen?

Hier nog altijd geen bloed , nod +8. Sinds gisteren misselijk en gevoelige tepels. Bij snel opstaan vanaf de bank steken in mn onderbuik en liezen. Ik denk dat ik t herken van mn vorige zwangerschap. Al met al een hoop kwaaltjes die een belletje doen rinkelen bij mij en mn man. Alleen t klopt niet bij mn negatieve testen. Zal t tussen mn oren zitten? Nu dipsticks besteld en afwachten wat daar uit komt. Anders tegen t einde van de week contactmet de huisarts zoeken
pi_124195829
Guess what???
Ongesteld :') :') :')!!!
pi_124195852
Martine, balen dat je nog altijd niks weet, stom niemandsland... Ik duim voor je!
pi_124195880
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 07:33 schreef martine1984 het volgende:
Cholula wanneer ga je een nieuwe test doen?

Hier nog altijd geen bloed , nod +8. Sinds gisteren misselijk en gevoelige tepels. Bij snel opstaan vanaf de bank steken in mn onderbuik en liezen. Ik denk dat ik t herken van mn vorige zwangerschap. Al met al een hoop kwaaltjes die een belletje doen rinkelen bij mij en mn man. Alleen t klopt niet bij mn negatieve testen. Zal t tussen mn oren zitten? Nu dipsticks besteld en afwachten wat daar uit komt. Anders tegen t einde van de week contactmet de huisarts zoeken
Hoe lang is je cyclus normaal? Ben je vaker zo lang over tijd?
pi_124196077
Martine, wat een gekke situatie.. Kan het zijn dat je eisprong een stuk later is geweest?

Over een tijdje kom ik hier weer posten.. Gisteren is tijdens een echo gebleken dat het hartje is gestopt met kloppen, dus ik wacht nu op de miskraam na een zwangerschap van 10 weken :'( Donderdag hebben we weer een gesprek in het ziekenhuis, dus hopelijk weet ik dan een beetje wat er allemaal gaat gebeuren en wanneer we evt weer verder mogen.. Al zijn we nu vooral toe aan wat rust en regelmaat (en moeten we dus eerst verhuizen).. Tot snel!
pi_124196088
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:24 schreef zandsculptuur het volgende:
Guess what???
Ongesteld :') :') :')!!!
Dat is best een beetje positief toch? Succes zo...
pi_124196155
Babbel, wat rot zeg... Hoe ver was je?
En heb je al een beetje na kunnen denken over wat je opies zijn en wat je wilt?
Sterkte meis :*.
pi_124196208
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:37 schreef Limone het volgende:

[..]

Dat is best een beetje positief toch? Succes zo...
Ja, betekent dat mijn lijf eindelijk uit zichzelf met een cyclus begonnen is.
Net op de dag van het onderzoek :').
Maar wel positief dus idd ;).
pi_124196235
Ach Babbel het zit je niet mee, heel veel sterkte ermee :*

Zand hoe zit het nu met het onderzoek van vandaag?
pi_124196247
Ik was dit weekend 10 weken zwanger, het hartje is met 8,5 week gestopt.. Ik bloed al wel, dus ik hoop dat het een teken is dat het er zelf uit komt... Mja, de rest hoort denk ik weer in het andere topic.. Ik zag dat een aantal PCO dames zijn doorgeschoven naar AZWBNZMG... Wellicht dat ik dat ook ga doen, ik kijk het allemaal nog even aan..
pi_124196457
Jeetje Babbel... :'( Sterkte meis, ik hoop dat het vanzelf op gang komt en dat je alsnog een goede zwangerschap tegemoet gaat. :*
pi_124196558
Babbel wat verdrietig! Sterkte voor jou en je man.

Zand fijn dat je lijf een cyclus heeft!

Ik ben nooit overtijd altijd keurig 27/28 dagen cyclus gehad. Daarom is t nu ook heel raar voor mijn doen. Als de dipsticks er zijn ga ik weer testen. Kan niet rustig afwachten wil uitsluitsel, bloed of liever nog 2 vette strepen
pi_124197311
Martine, wat is er mis met even naar de drogist gaan voor een test?

Babbel, nogmaals hele dikke knuf

Zand, Jeuj! Heeft dat nog effect op onderzoek!? Kan dat wel doorgaan? Verl succes!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124197361
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:29 schreef DJMomo het volgende:
Zand, Jeuj! Heeft dat nog effect op onderzoek!? Kan dat wel doorgaan? Verl succes!
Het is niet de bedoeling dat je ongesteld bent tijdens het onderzoek, maar ik neem aan dat het wel door gaat. En anders horen we dat vast vanmiddag wel ;).
pi_124197382
ZAND!! *O* *O* *O*
Gewoon gaan en een keer goed nieuws horen! O+
pi_124197424
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Suikertante het volgende:
ZAND!! *O* *O* *O*
Gewoon gaan en een keer goed nieuws horen! O+
Ik voel me gewoon getrolled door mijn lijf.
Zomaar een half jaar niet ongesteld worden, en op de dag dat ze onder narcose gaan onderzoeken hoe dat komt, ineens zoiets hebben van: "oja, ongesteld worden. Laten we dat eens doen".
:').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')