Mabawa, wat mooi! En ook al wel heel voorzichtig een hoera voor Cholula.

(denk hier ook maar een paar hompelende smileys bij

) Oh, en even teruglezen ook nog voor de kloon NicoleW!
Hmmm, Dyre wat jammer en helaas ook een flinke tegenslag voor Dobbey. Kan me voorstellen dat het af en toe even teveel is. En nog steeds onduidelijkheid bij Martine, bweh.
Helaas dat Frummeltje en Sethiwe echt een topic doorschuiven omdat er problemen zijn vastgesteld. Hopelijk kunnen jullie goed geholpen worden en kunnen jullie met hulp ook naar Z&G. En Zand..toch wel een vrij onverwachte diagnose toch? Zwanger worden ging toch wel vrij snel? En cyclus voor de miskraam op orde. Kan me voorstellen dat de diagnose wel een schok is, maar na maandag (succes alvast voor weer een dag ziekenhuis, ik denk aan je), hopelijk nog wat meer duidelijkheid. Je moet niet gelijk een topic door, sterker nog, je hoeft niet direct de molen in. Als je cyclus weer op gang zou komen na de hysteroscopie dan mag je toch ook eerst nog wel zelf proberen toch (?).
Ik ben een nu eindelijk gerustgesteld met tempen. Al drie dagen echt hoog. Vraag me af tot wanneer ik geduld moet bewaren, want het lijkt me niet dat m'n NOD nu komende donderdag is (ook al is het normaal wel 24 dagen).