quote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef DJMomo het volgende:
oooh, spannend martine!
PS, jammer dat Limone door is naar Z&G, die opent best een succesvol topic, zeker als Martine ook nog eens een goeie posi heeft!![]()
Fixed!quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Daarover gesproken... hele slechte brug, ja! ik mag wel uit de OP
Ja er was hoop. Ik ga nu wachten op een ongesteldheid en op zn vroegst aan t einde van de week weer testenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat jammer Martine
En je had toch weer hoop, wat is dat soms moeilijk hѐ?
Ja, sommige hebben 'm inderdaad pas later, bij mij is hij tot nu toe steeds tussen 2 en 6 geweest. Een dooddoener, maar dan is het toch afwachten. Als het goed is zou je temp dan morgen weer omhoog moeten gaan, dus dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef DJMomo het volgende:
Tussen twee en zes inderdaad.........![]()
![]()
![]()
Bij Sjaak had ik echt een hele duidelijke dip. Maar die was later volgens mij. Geen idee meer hoe laat. Morgen nog maar eens tempen.
Klopt tempen moet je zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip doen, voor je uit bed komt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef dobbey het volgende:
Dat tempen lijkt me ook een heel "gedoe" heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar zoals ik het begrijp luistert het nogal nauwkeurig qua tijd of niet?
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, had van te voren gedacht dat het veel meer gedoe zou zijn dan het is. Ik word normaalgesproken toch bijna elke dag om dezelfde tijd wakker om te gaan plassen, dus temp ik dan even snel. Soms verschilt het een half uurtje qua tijdstip, maar volgens mij maakt dat echt niet uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef dobbey het volgende:
Dat tempen lijkt me ook een heel "gedoe" heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar zoals ik het begrijp luistert het nogal nauwkeurig qua tijd of niet?
Succes frummelquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Frummeltje breekt nog even in...ik heb net de diagnose PCOS gekregen. Mijn gevoel dat iets niet goed zit, is dus uitgekomen helaas... Bij deze ook mijn definitieve verhuizing naar azwbnzmg.
Dames, ik wens jullie een zeer snelle zwangerschap toe!
Fijn dat je nu een diagnose hebt en nu een grotere kans hebt om zwanger te worden! Ik hoop voor jullie dat het hierbij blijft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Frummeltje breekt nog even in...ik heb net de diagnose PCOS gekregen. Mijn gevoel dat iets niet goed zit, is dus uitgekomen helaas... Bij deze ook mijn definitieve verhuizing naar azwbnzmg.
Dames, ik wens jullie een zeer snelle zwangerschap toe!
Holy... dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Frummeltje en Sethiwe, ik schuif ook met jullie mee naar het volgende topic.
Hier wijzen de bloedwaardes helaas ook richting pcos.
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Holy... dat had ik niet verwacht.Wat een heftig nieuws. Had je het zelf verwacht?
Zagen ze iets op een echo? Veel succes alleszins maandag!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik kon altijd de klok gelijk zetten op mijn cyclus... en ergens denk ik dat de test niet klopt, de waardes waren niet 'overtuigend pcos' maar wezen in die richting. Dus misschien dat er toch iets anders aan de hand is? Maandag gaan we na de hysteroscopie in elk geval een plan van aanpak opstellen.
Op de echo was er 'veel activiteit' te zien bij de eierstokken, maar ook niet overduidelijk het beeld wat je zou verwachten bij pcos. Alles tot nog toe 'lijkt erop'. Nouja, we zien het maandag welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zagen ze iets op een echo? Veel succes alleszins maandag!
Die drempel herken ik maar al te goed. Ik heb er ook de tijd voorgenomen. Het is op de een of andere manier toch een hele stap die je gaat zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik blijf toch nog maar even hier, heb al vijf keer een berichtje in dat andere topic getikt en weer weggehaald. Jee, wat een drempel.
+ 1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef DJMomo het volgende:
en, en, en, en?
mabawa, martine, cholula
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou moequote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:09 schreef martine1984 het volgende:
Negatief... Witter dan wit. Snap er niks meer van.
Zet het plaatje eens op negatief? Misschien zie je m dan beterquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:42 schreef Mabawa. het volgende:
Ik probeerde een foto te maken maar daar zie je echt helemaal niets. Durf nog niet te juichen dus!
Ligt er aan wat voor test het is, en welke kleur het lijntje heeft... ik heb inmiddels al zovaak lichte lijntjes en vals positieve testen gehad... als er geen duidelijke streep staat, is het geen positieve test.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:50 schreef L0t.. het volgende:
Jij bent zwanger hoor Mabawa!Bij mijn eerste test was het lijntje ook te licht om op de foto te kunnen krijgen maar een streep is echt een streep
![]()
.
Wat is voor jou een duidelijke streep?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:47 schreef zandsculptuur het volgende:
als er geen duidelijke streep staat, is het geen positieve test.
Wel ja, geef mensen hoopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat is voor jou een duidelijke streep?
Een streep is een streep hoe licht ook.. echt duidelijk zijn ze niet in het begin en het zal toch echt alleen reageren op HCG buiten de termijn om af te lezen is dat een ander verhaal natuurlijk.
En ik ben er mee eens dat sensitest echt @@$@& testen zijn maar verder is het over het algemeen wel een streep is een streep![]()
[ afbeelding ]
Is dit voor jou dan ook geen streep? het 2e lijntje staat er toch echt?
En nee ik ben niet zwanger, oude foto![]()
Martine, weet je dan zeker wanneer je eisprong is geweest? Dan is het wel vreemd ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:29 schreef martine1984 het volgende:
Mabawa, een licht roze lijn is ook een lijn! gefeliciteerd!!!![]()
Happy, te vroeg lijkt me niet ben al een week over tijd
cholula ik duim morgen voor je!
Waarom tot maandag wachten.. de testen die ik heb gebruikt op de foto zijn ook van kruidvat en ik deed deze testen al met 3 wekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:20 schreef Mabawa. het volgende:
Zoals de onderste (maar dan in het echt en niet op foto) ziet die van mij eruit Pvoesss.
Maar goed, ik ga zo gewoon even naar t Kruidvat. En dan kijken of ik tot maandag kan wachten, mocht het positief zijn ben ik denk ik nog heel voorzichtig blij. * Mabawa. kruipt onder een steen
Omdat ik dan een duidelijker streepje hoop te zien. Ik verwacht mijn menstruatie pas dinsdag op zn vroegstquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom tot maandag wachten.. de testen die ik heb gebruikt op de foto zijn ook van kruidvat en ik deed deze testen al met 3 wekenZeker als het toch niet positief is en je ongesteld moet worden kan je lichaam dat ook vasthouden juist door verwachtingen etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |