Ja, sommige hebben 'm inderdaad pas later, bij mij is hij tot nu toe steeds tussen 2 en 6 geweest. Een dooddoener, maar dan is het toch afwachten. Als het goed is zou je temp dan morgen weer omhoog moeten gaan, dus dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef DJMomo het volgende:
Tussen twee en zes inderdaad.........![]()
![]()
![]()
Bij Sjaak had ik echt een hele duidelijke dip. Maar die was later volgens mij. Geen idee meer hoe laat. Morgen nog maar eens tempen.
Klopt tempen moet je zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip doen, voor je uit bed komt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef dobbey het volgende:
Dat tempen lijkt me ook een heel "gedoe" heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar zoals ik het begrijp luistert het nogal nauwkeurig qua tijd of niet?
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, had van te voren gedacht dat het veel meer gedoe zou zijn dan het is. Ik word normaalgesproken toch bijna elke dag om dezelfde tijd wakker om te gaan plassen, dus temp ik dan even snel. Soms verschilt het een half uurtje qua tijdstip, maar volgens mij maakt dat echt niet uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef dobbey het volgende:
Dat tempen lijkt me ook een heel "gedoe" heb me er eigenlijk nooit in verdiept maar zoals ik het begrijp luistert het nogal nauwkeurig qua tijd of niet?
Succes frummelquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Frummeltje breekt nog even in...ik heb net de diagnose PCOS gekregen. Mijn gevoel dat iets niet goed zit, is dus uitgekomen helaas... Bij deze ook mijn definitieve verhuizing naar azwbnzmg.
Dames, ik wens jullie een zeer snelle zwangerschap toe!
Fijn dat je nu een diagnose hebt en nu een grotere kans hebt om zwanger te worden! Ik hoop voor jullie dat het hierbij blijft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Frummeltje breekt nog even in...ik heb net de diagnose PCOS gekregen. Mijn gevoel dat iets niet goed zit, is dus uitgekomen helaas... Bij deze ook mijn definitieve verhuizing naar azwbnzmg.
Dames, ik wens jullie een zeer snelle zwangerschap toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |