Holy... dat had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Frummeltje en Sethiwe, ik schuif ook met jullie mee naar het volgende topic.
Hier wijzen de bloedwaardes helaas ook richting pcos.
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:36 schreef Limone het volgende:
[..]
Holy... dat had ik niet verwacht.Wat een heftig nieuws. Had je het zelf verwacht?
Zagen ze iets op een echo? Veel succes alleszins maandag!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik kon altijd de klok gelijk zetten op mijn cyclus... en ergens denk ik dat de test niet klopt, de waardes waren niet 'overtuigend pcos' maar wezen in die richting. Dus misschien dat er toch iets anders aan de hand is? Maandag gaan we na de hysteroscopie in elk geval een plan van aanpak opstellen.
Op de echo was er 'veel activiteit' te zien bij de eierstokken, maar ook niet overduidelijk het beeld wat je zou verwachten bij pcos. Alles tot nog toe 'lijkt erop'. Nouja, we zien het maandag welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zagen ze iets op een echo? Veel succes alleszins maandag!
Die drempel herken ik maar al te goed. Ik heb er ook de tijd voorgenomen. Het is op de een of andere manier toch een hele stap die je gaat zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik blijf toch nog maar even hier, heb al vijf keer een berichtje in dat andere topic getikt en weer weggehaald. Jee, wat een drempel.
+ 1quote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef DJMomo het volgende:
en, en, en, en?
mabawa, martine, cholula
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |