SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:17 schreef Mabawa. het volgende:
Logisch en herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je weet zo weinig in het begin en het kan nog alle kanten op... Maar vergeet niet erbij te denken dat de meeste zwangerschappen goed gaan en dat je er het beste maar van kunt genieten, dit is zo'n bijzondere periode.
Mijn onderzoek ging niet door ivm ongesteld, de gyn zei dat hij dan waarschijnlijk niet voldoende kon zien. Omdat ik nu ongesteld ben is het waarschijnlijk dat er geen verklevingen zitten, en de gyn zei dat het nu in de lijn der verwachting ligt dat mijn lichaam het nu zelf weer oppakt. Over 8 weken staat de volgende afspraak gepland om te bespreken hoe het dan gaat.
Het lijkt er trouwens op dat ik toch geen pcos heb, de vertekende bloedwaarden kunnen komen door de eisprong die ik vlak na het onderzoek had, en dat klopt dan weer precies met vandaag ongesteld worden. Positief dus.
Hoeveel dagen is je temp nu al hoog?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:05 schreef Kursor het volgende:
Iemand een idee wat een 'veilige' marge is qua testen na ovulatie? De mijne viel met tempen zes dagen later dan verwacht, m'n nieuwe NOD dan ook zes dagen doorschuiven of is iets minder ook oké aangezien de tweede fase van de cyclus nog best kan verschillen tussen vrouwen?
Dat is wel te vroeg ja. Ik testte een heel licht 2e streepje op de 10e dag van mn tempstijging, een dag eerder was er waarschijnlijk niets verschenen..quote:Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Nu pas vier dagen, maar gebaseerd op 24 dagen cyclus zou m'n NOD komende donderdag zijn. Dan dus zeven dagen hoog (hopelijk). Lijkt mij te vroeg, maar wat is wel een reële wachttijd?
Links voel ik m doorgaans niet maar rechts altijd, mijn moeder had dat ook altijd... Volgens mijn logica is dat gunstigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb nooit een eisprong gevoeld. Aan de ene kant best handig maar wel vervelend dat het zo pijnlijk kan zijn.
Cholula, wat een geduld heb je, knap!
Vanmorgen weer een testje gedaan en de lijn wordt al aardig donker. Heb alleen wel een zeurende buikpijn maar volgens mij zijn dat mijn darmen.
Ik zou gewoon 14 dagen aanhouden voor je NOD, positief testen kan (in theorie) al 4 dagen eerder.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
Fijn iets ter vergelijk, dank je Lot.
Mijn voorzichtige benadering van 14 dagen na eisprong, temp 12/13 dagen hoog hoeft dus ook weer niet. Ben benieuwd hoe lang ik af kan wachten na donderdag of dat ik toch 'verrast' word door een 'te vroege' menstruatie.
Jaaaa wat goed martine!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:07 schreef martine1984 het volgende:
Natuurlijk ben ik niet gek... Zojuist 2 vette streepjes geplast. Ben helemaal blij!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
[ Bericht 5% gewijzigd door martine1984 op 19-03-2013 20:05:45 ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
^^ Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
Mn zoon had t hier ook al over een tijdje terug. En als hij zegt dat t regenen terwijl de lucht blauw is gaat t ook binnen 15 minuten regenen. Dus laten we maar hopen dat hij er nu naast zit. Lijkt me een enorme uitputtingslag namelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Gefeliciteerd Martine, wat leuk
Mischien is het wel een meerling? Dan stijgt je hcg sneller![]()
.
Ik was ook zo'n late tester (14 dagen na NOD) dus ik hoopte het al voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef martine1984 het volgende:
De testen die ik heb gedaan waren van etos eigen merk en de laatste 2 van de da eigen merk. De laatste negatieve test wasz zaterdag nod +6. Nu test van 123 testen en die is positief op nod +9
Wat jammer cholula en dat terwijl er zoveel hoop was voor je. Lekker met een kopje thee, chocolade en kruik op de bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Cholula het volgende:
Ik doe niet mee met de streepjes, hartstikke ongesteld helaas. Op naar de volgende ronde!
Happy
Yep, herkenbaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend
absoluutquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |