quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
^^ Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
Mn zoon had t hier ook al over een tijdje terug. En als hij zegt dat t regenen terwijl de lucht blauw is gaat t ook binnen 15 minuten regenen. Dus laten we maar hopen dat hij er nu naast zit. Lijkt me een enorme uitputtingslag namelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Gefeliciteerd Martine, wat leuk
Mischien is het wel een meerling? Dan stijgt je hcg sneller![]()
.
Ik was ook zo'n late tester (14 dagen na NOD) dus ik hoopte het al voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef martine1984 het volgende:
De testen die ik heb gedaan waren van etos eigen merk en de laatste 2 van de da eigen merk. De laatste negatieve test wasz zaterdag nod +6. Nu test van 123 testen en die is positief op nod +9
Wat jammer cholula en dat terwijl er zoveel hoop was voor je. Lekker met een kopje thee, chocolade en kruik op de bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Cholula het volgende:
Ik doe niet mee met de streepjes, hartstikke ongesteld helaas. Op naar de volgende ronde!
Happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |