abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124347764
Kan ook nog gewoon innesteling zijn he :Y
pi_124348098
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc. ;).

Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken :').
Oh, ik snap wat je bedoelt, maar deel het gevoel niet ;). Ik vind december een heerlijke maand, het is de enige maand dat ik heel goed tegen de drukte kan als erfenis van een langdurige ziekte in het verleden heb ik minder energie dan een gemiddeld iemand, maar in december niet O+.
En misschien romantiseer ik het een beetje, maar ik krijg een fijn, warm gevoel bij het idee van een winterkindje O+. Zul je zien dat het heel irritant is, ivm sneeuw ofzo :'). I'll take my chances :P.
pi_124348131
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Kan ook nog gewoon innesteling zijn he :Y
Doet dat pijn dan?

edit: en zo laat nog?
pi_124349284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc. ;).

Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken :').
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steeds :D ). En als je al effe wacht, dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer je uitgerekend bent, maar dat je uitgerekend bent! O+
pi_124349399
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Doet dat pijn dan?

edit: en zo laat nog?
Ja dat kan zeker pijnlijk zijn.. ik weet niet hoe ver ze precies is?
pi_124351436
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja dat kan zeker pijnlijk zijn.. ik weet niet hoe ver ze precies is?
5 weken als ik het goed heb onthouden?
pi_124352106
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steeds :D ). En als je al effe wacht, dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer je uitgerekend bent, maar dat je uitgerekend bent! O+
^^ die laatste zin :Y
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124353040
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

5 weken als ik het goed heb onthouden?
4 á 5 weken inderdaad. ;-) Maar lm is 27 jan dus exact weet ik het niet. Zou het innesteling kunnen zijn dan nog? Nou ik heb net lekker een douche genomen en lig nu op bed. Hopelijk nu wel een goede nacht want afgelopen nacht was bagger! Morgen kijk ik dan weer verder. Slaap lekker allemaal!
pi_124359052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!

Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend :')
Heel herkenbaar - hij heeft het er nu nog over :D.

Mabawa, het kan zeker, ben de eerste weken een aardig aantal keren wakker geweest van flinke pijn, waren toch m'n darmen maar het voelde anders dan normaal... Dus houd moed!
Home is where the O+ is...
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:36:22 #260
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124365147
quote:
11s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Haha, nou, dat heb ik inderdaad ook wel hoor! We zitten inmiddels in ronde 11 dus wat dat betreft maakt het me ook niet zo heel veel meer uit. Maar toch.. ;)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:05:57 #261
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124365818
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Oh, ik snap wat je bedoelt, maar deel het gevoel niet ;). Ik vind december een heerlijke maand, het is de enige maand dat ik heel goed tegen de drukte kan als erfenis van een langdurige ziekte in het verleden heb ik minder energie dan een gemiddeld iemand, maar in december niet O+.
En misschien romantiseer ik het een beetje, maar ik krijg een fijn, warm gevoel bij het idee van een winterkindje O+. Zul je zien dat het heel irritant is, ivm sneeuw ofzo :'). I'll take my chances :P.
Oh, ik vind december een onwijs mooie maand! Ik krijg er altijd een warm gevoel van. En ik ben gek op Kerstmis. Maar ik romantiseer de geboorte/verjaardag van m'n kotertje niet per se bij ;).

Nou romantiseer ik natuurlijk wel de geboorte/verjaardag van m'n kotertje helemaal kapot, maar niet extra voor rond die tijd ;).
pi_124366258
Het maakt me ook eigenlijk helemaal niet uit wanneer, als ik maar een mini krijg O+.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:26:56 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_124366290
Volgens mij maak je pas hcg aan nadat het embryo zich aan de baarmoederwand geeft gehecht. En aangezien je al positief getest hebt lijkt het me niet dat je nog last hebt van innestelen. Je baarmoeder is zich aan het oprekken, dat je daar last van hebt lijkt me waarschijnlijker. Ik heb zelf ook buikpijn gehad rond de 5-9 weken.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:15:16 #264
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124377815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Het maakt me ook eigenlijk helemaal niet uit wanneer, als ik maar een mini krijg O+.
O+
pi_124379000
Dank je wel Aventura!
Gelukkig is de buikpijn sinds vanmiddag een stuk minder. Als ik zeker zou weten wat het is (oprekken oid) zou de pijn me ook niet uitmaken, het is die onzekerheid die zo killing is.
Maar goed, de testen bewijzen gewoon dat ik zwanger ben en zolang er geen tegenbewijs is ga ik proberen te genieten O+
pi_124381225
Er gebeurt zoveel in je buik, dat buikpijn helemaal niet gek is. Ik zou er maar vanuit gaan dat het juist een symptoom is van je zwangerschap! Je kunt overal wel aan gaan twijfelen, daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Ik had je trouwens nog niet gefeliciteerd, bij deze! :) Tot in Z&G!
pi_124381361
hier ook geregeld buikpijn hoor :) en als ie straks een dag of wat weg is maak je je daar mischien wel weer ongerust over ;) herkenbaar..denk dat het er een beetje bij hoort :)
pi_124382408
Hier een heeeeeeeel ligt tweede streepje.
Met mijn ervaring in gedachten durf ik nog niet echt blij te zijn.

Over 2 dagen kijken of hij duidelijker is.
Dus alsjeblieft nog even duimen en adem inhouden.

Foto op mijn telefoon en weet niet hoe ik hem hierbij moet zetten..
pi_124382530
Blij om dat te horen dames, thanks!!

Paars wat spannend!! Ik snap je terughoudendheid maar een hoop wijze users vertelden mij hier: een streep is een streep (is een streep alsdus Limone!)
pi_124382665

Wat is jullie expert mening?

Vriend heeft even geholpen met plaatje uploaden,
heb daar allemaal geen verstand van.
pi_124382769
...sorry plaatje is veel te groot, even opnieuw proberen
pi_124382809
pi_124382828
licht? Ik vind 'm heeeeeel duidelijk! :o *O*
pi_124382906
De test is op de foto dan ook veel groter dan in het echt ;)
pi_124382912
Absoluut zwanger purple !!!! Gefeliciteerd !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')