quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
^^ Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
Ik begrijp dat happy ook weer terugkeert (op termijn). Mks moeten echt verboden worden
Mn zoon had t hier ook al over een tijdje terug. En als hij zegt dat t regenen terwijl de lucht blauw is gaat t ook binnen 15 minuten regenen. Dus laten we maar hopen dat hij er nu naast zit. Lijkt me een enorme uitputtingslag namelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef zandsculptuur het volgende:
Gefeliciteerd Martine, wat leuk
Mischien is het wel een meerling? Dan stijgt je hcg sneller![]()
.
Ik was ook zo'n late tester (14 dagen na NOD) dus ik hoopte het al voor je.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:02 schreef martine1984 het volgende:
De testen die ik heb gedaan waren van etos eigen merk en de laatste 2 van de da eigen merk. De laatste negatieve test wasz zaterdag nod +6. Nu test van 123 testen en die is positief op nod +9
Wat jammer cholula en dat terwijl er zoveel hoop was voor je. Lekker met een kopje thee, chocolade en kruik op de bankquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Cholula het volgende:
Ik doe niet mee met de streepjes, hartstikke ongesteld helaas. Op naar de volgende ronde!
Happy
Yep, herkenbaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend
absoluutquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:41 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen cholula
Doe je mee voor de kerstbaby?
Heb je ook helemaal gelijk in Skips! Aan de ene kant probeer ik dat gevoel ook zo te benaderen, maar dat is toch aardig lastigquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef ProjSkippy het volgende:
@Mabawa: Op zich zijn dat allerlei bij-zwanger-zijn-horende-kwaaltjes toch?Komen mij heel bekend voor; van mezelf en ook van andere ervaringen die ik gelezen heb. Je baarmoeder en bijbehorende spieren zijn natuurlijk ook gezellig aan het rekken en strekken.
Ik zou morgen gewoon de vlos bellen.
Bandenpijn misschien? Of voelt het anders?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:51 schreef Mabawa. het volgende:
Hier lig ik op de bank met enorme buikpijn. Het voelt niet als mijn darmen die ik regelmatig voel, maar ook niet echt als menstruatiepijn dus echt plaatsen kan ik het ook niet.
Blugh, ik durfde het langzaamaan te geloven, maar word hier zo onzeker van.![]()
Tot nu toe ben ik vooral heel moe, heel emotioneel en al 6 avonden op een rij misselijk en het wordt ook steeds erger, gisteren resulteerde tandenpoetsen in kotsen![]()
Ik wilde eigenlijk morgen de verloskundige bellen om eerste afspraak te plannen, maar denk dat ik dat even tot na het weekend uitstel.
Oh, ik snap wat je bedoelt, maar deel het gevoel nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.
Doet dat pijn dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Kan ook nog gewoon innesteling zijn he
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steedsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.
Ja dat kan zeker pijnlijk zijn.. ik weet niet hoe ver ze precies is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:16 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Doet dat pijn dan?
edit: en zo laat nog?
5 weken als ik het goed heb onthouden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker pijnlijk zijn.. ik weet niet hoe ver ze precies is?
^^ die laatste zinquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steeds). En als je al effe wacht, dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer je uitgerekend bent, maar dat je uitgerekend bent!
4 á 5 weken inderdaad. ;-) Maar lm is 27 jan dus exact weet ik het niet. Zou het innesteling kunnen zijn dan nog? Nou ik heb net lekker een douche genomen en lig nu op bed. Hopelijk nu wel een goede nacht want afgelopen nacht was bagger! Morgen kijk ik dan weer verder. Slaap lekker allemaal!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:18 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
5 weken als ik het goed heb onthouden?
Heel herkenbaar - hij heeft het er nu nog overquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Haha, nou, dat heb ik inderdaad ook wel hoor! We zitten inmiddels in ronde 11 dus wat dat betreft maakt het me ook niet zo heel veel meer uit. Maar toch..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ook daar vind je wel een modus in hoor... Hier ook drukke kerst (want 3 paar opa's en oma's waarvan nog wat Omies die beiden op 1e kerstdag jarig zijn) en zelfs dan nog lukt het om Minke's verjaardag prima te vieren. Het enige wat lastig plannen is, is dat haar nichtje ook de 23e jarig is (en evenoud wordt steeds). En als je al effe wacht, dan maakt het eigenlijk ook niet meer uit wanneer je uitgerekend bent, maar dat je uitgerekend bent!
Oh, ik vind december een onwijs mooie maand! Ik krijg er altijd een warm gevoel van. En ik ben gek op Kerstmis. Maar ik romantiseer de geboorte/verjaardag van m'n kotertje niet per se bijquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:15 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh, ik snap wat je bedoelt, maar deel het gevoel niet. Ik vind december een heerlijke maand, het is de enige maand dat ik heel goed tegen de drukte kan als erfenis van een langdurige ziekte in het verleden heb ik minder energie dan een gemiddeld iemand, maar in december niet
.
En misschien romantiseer ik het een beetje, maar ik krijg een fijn, warm gevoel bij het idee van een winterkindje. Zul je zien dat het heel irritant is, ivm sneeuw ofzo
. I'll take my chances
.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Het maakt me ook eigenlijk helemaal niet uit wanneer, als ik maar een mini krijg.
het kan ik was ook aan het spugen ruim voordat ik wist dat ik zwanger was.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn vriend is af en toe echt:![]()
![]()
![]()
![]()
Dinsdag mn eisprong gehad, en seks maar dat terzijde, nu zaten we vanmiddag ff samen te kletsen toen ik ineens erg misselijk werd, wat zegt mijn ei: oh je bent vast zwanger...hij is wel lief hoor
Maar 3 dagen is wel heel snel denk ik...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het kan ik was ook aan het spugen ruim voordat ik wist dat ik zwanger was.
Heb je wellicht een mooi geheimpje op je trouwdag
is het ook maar het kan. Ik spuugde na 5dagen en was daarvoor al misselijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar 3 dagen is wel heel snel denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |