abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124283600
Martine, van harte! *O*
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:18:44 #227
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_124283874
Martine, goed nieuws voor jou zie ik! Gefeliciteerd! *O*
pi_124284203
Martine gefeliciteerd *O* *O*

Cholula jammer dat je ongesteld bent geworden :*

Zand ik hoop dat je cyclus weer normaal wordt na deze menstruatie. Maar fijn dat het geen pcos is.
pi_124284481
He balen cholula :(
Doe je mee voor de kerstbaby? O+
pi_124284619
Ik dénk dat jullie je in kerstvrouwenpakjes moeten hijsen! :9
pi_124284750
"net-voor-kerst"-babies zijn zo awesome! O+
pi_124284936
oh bummer cholula!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 20 maart 2013 @ 10:59:08 #233
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_124284987
Cholula, ik lees jouw post nu pas meis. Wat ongelofelijk k*t... :*
pi_124285129
Hè wat jammer Cholula!
pi_124294487
Nu pas goed bijgelezen.

Babbel en Happy, wat kan het leven toch wreed zijn :'( Ik wens jullie beide héél veel sterkte :*

Cholula, kl#te -O- Hopelijk is het de volgende ronde raak :*

Mabawa goed nieuws *O* Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Martine had ik gisteravond al gefeliciteerd, maar nogmaals een jompel voor jou *O* Van harte!
pi_124299399
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!

Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend :')
S. 2014
J. 2016
pi_124299900
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
Yep, herkenbaar ;).
pi_124300058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

absoluut :P
pi_124303325
Arme Happy, dikke knuffel!

Martine WOOHOO *O* w/ *O*
Geniet ervan meis... schopje naar het volgende topic ;)

Hier nog steeds geen bloed, maar niet zoveel moed.
Al geeft Martine natuurlijk wel een perfect voorbeeld!
pi_124327584
(Wanneer) ga je weer testen, purple?
pi_124335187
Martine, gefeliciteerd met je streepjes! *O*
  donderdag 21 maart 2013 @ 15:07:22 #242
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_124335575
He jakkes Babbel... jij ook weer hier... ;( :* En happy... ;( :* Het is jullie zo gegund, meiden!

Sorry, sinds mijn verhuizing naar het andere topic merk ik dat ik hier niet alles even scherp meer bijhoud... :@
pi_124342233
Hier lig ik op de bank met enorme buikpijn. Het voelt niet als mijn darmen die ik regelmatig voel, maar ook niet echt als menstruatiepijn dus echt plaatsen kan ik het ook niet.
Blugh, ik durfde het langzaamaan te geloven, maar word hier zo onzeker van. :{

Tot nu toe ben ik vooral heel moe, heel emotioneel en al 6 avonden op een rij misselijk en het wordt ook steeds erger, gisteren resulteerde tandenpoetsen in kotsen :r

Ik wilde eigenlijk morgen de verloskundige bellen om eerste afspraak te plannen, maar denk dat ik dat even tot na het weekend uitstel.
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:17:00 #244
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124343089
@Mabawa: Op zich zijn dat allerlei bij-zwanger-zijn-horende-kwaaltjes toch? :) Komen mij heel bekend voor; van mezelf en ook van andere ervaringen die ik gelezen heb. Je baarmoeder en bijbehorende spieren zijn natuurlijk ook gezellig aan het rekken en strekken.

Ik zou morgen gewoon de vlos bellen :).
  donderdag 21 maart 2013 @ 18:20:34 #245
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124343207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:41 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen cholula :(
Doe je mee voor de kerstbaby? O+
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc. ;).

Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken :').
pi_124343593
Hehehe ik was met mijn jongste zo blij want uitgerekend rond midden november.
Ik kreeg uiteindelijk hem precies een week voor sinterklaas en als sinterklaas op een doordeweekse dag valt is dat ook crappy want iedereen viert het vaak eerder.
En in de weken ervoor ook vele bedrijfsfeestjes etc etc.

Ik snap je gevoel heel erg goed hoor december periode is echt de enige maand waar ik dat bij heb.
pi_124344055
En toch hoop ik volgende week op een streepje...

Ik ben van plan tot dinsdag onder een steen te zitten. Ik meld me alleen eerder als ik daarvoor ongesteld ben geworden. Nu originele NOD, maar op basis van tempen waarschijnlijk pas dinsdag. Ik vind het te spannend nu geloof ik...plus ik ben wel een beetje bweh door een nieuwe zwangerschspsaankondiging op m'n werk. Was wel heel lief dat ze het persoonlijk deed. (En dan voel ik me zo'n minkukel, het heeft 'r notabene 2 jaar MMM gekost.)
pi_124344346
@zandsculptuur uhm nu dag 34, denk dat ik minimaal tot het weekend ga wachten.
Er was echt nul komma niks te zien op die test, dus weinig hoop.
pi_124345922
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef ProjSkippy het volgende:
@Mabawa: Op zich zijn dat allerlei bij-zwanger-zijn-horende-kwaaltjes toch? :) Komen mij heel bekend voor; van mezelf en ook van andere ervaringen die ik gelezen heb. Je baarmoeder en bijbehorende spieren zijn natuurlijk ook gezellig aan het rekken en strekken.

Ik zou morgen gewoon de vlos bellen :).
Heb je ook helemaal gelijk in Skips! Aan de ene kant probeer ik dat gevoel ook zo te benaderen, maar dat is toch aardig lastig :P En ik hoop toch op een decemberbaby voor jullie hoor!

Kursor, succes onder je steen en hopelijk goed nieuws als je er onder vandaan komt :)

Paars, jij ook succes met wachten.
pi_124347566
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:51 schreef Mabawa. het volgende:
Hier lig ik op de bank met enorme buikpijn. Het voelt niet als mijn darmen die ik regelmatig voel, maar ook niet echt als menstruatiepijn dus echt plaatsen kan ik het ook niet.
Blugh, ik durfde het langzaamaan te geloven, maar word hier zo onzeker van. :{

Tot nu toe ben ik vooral heel moe, heel emotioneel en al 6 avonden op een rij misselijk en het wordt ook steeds erger, gisteren resulteerde tandenpoetsen in kotsen :r

Ik wilde eigenlijk morgen de verloskundige bellen om eerste afspraak te plannen, maar denk dat ik dat even tot na het weekend uitstel.
Bandenpijn misschien? Of voelt het anders?
Ik zou morgen toch bellen, de vk kan je ook alvast wat gerust stellen :*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')