Yep, herkenbaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend
absoluutquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cholula wat balen!!! Idd lekker met thee en zoete zooi op de bank!!
Even n beetje rare vraag maar merken jullie ook dat jullie libido omhoog schiet rond de eisprong???
M'n vriend vind mijn libido een beetje vermoeiend
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:41 schreef zandsculptuur het volgende:
He balen cholula
Doe je mee voor de kerstbaby?
Heb je ook helemaal gelijk in Skips! Aan de ene kant probeer ik dat gevoel ook zo te benaderen, maar dat is toch aardig lastigquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:17 schreef ProjSkippy het volgende:
@Mabawa: Op zich zijn dat allerlei bij-zwanger-zijn-horende-kwaaltjes toch?Komen mij heel bekend voor; van mezelf en ook van andere ervaringen die ik gelezen heb. Je baarmoeder en bijbehorende spieren zijn natuurlijk ook gezellig aan het rekken en strekken.
Ik zou morgen gewoon de vlos bellen.
Bandenpijn misschien? Of voelt het anders?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:51 schreef Mabawa. het volgende:
Hier lig ik op de bank met enorme buikpijn. Het voelt niet als mijn darmen die ik regelmatig voel, maar ook niet echt als menstruatiepijn dus echt plaatsen kan ik het ook niet.
Blugh, ik durfde het langzaamaan te geloven, maar word hier zo onzeker van.![]()
Tot nu toe ben ik vooral heel moe, heel emotioneel en al 6 avonden op een rij misselijk en het wordt ook steeds erger, gisteren resulteerde tandenpoetsen in kotsen![]()
Ik wilde eigenlijk morgen de verloskundige bellen om eerste afspraak te plannen, maar denk dat ik dat even tot na het weekend uitstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |