quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste. (NOS)
quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
Ja maar dat is niet de bedoeling imo.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef alors het volgende:
Toen ik hem voor de tweede keer hoorde viel ie toch al beter dan de eerste keer
Dat is toch elk jaar?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord, maar grappig dat iedereen hier negatief is, terwijl op een buitenlandse site de reacties heel positief zijn
Idd, kijk maar naar Euphoria.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het best een mooi liedje, maar het mist een echt hoogtepunt. En volgens mij heeft een songfestivalnummer dat wel nodig.
Een beetje wel, ja. En toch vind ik (doorgaans vrolijker muziek luisterend dan dit) het wel fraai.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:38 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
killersong kan wel gewijzigd worden in zelfmoord/begravenissong.
Helemaal mee eens het deed mij ook erg aan Skyfall denken.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Een beetje wel, ja. En toch vind ik (doorgaans vrolijker muziek luisterend dan dit) het wel fraai.
Het doet wat aan Skyfall denken. Alleen was Skyfall gezongen door iemand die al een grote naam was op het moment dat het uit kwam, én was het aan een James Bond-film gelinkt. En dan is het behalen van succes toch een stuk makkelijker dan als een (voor veel buitenlandse landen) Nederlandse nobody zo'n soort nummer maakt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:45 schreef roos85 het volgende:
Eigenlijk wel des Anouks.. het een killersong noemen en dan hiermee komen aanzetten..
Ik vind het allemaal een tikkeltje arrogant. Maar dat is ook des Anouks.twitter:vanderzande twitterde op maandag 11-03-2013 om 10:40:26"Ik ga naar het songfestival, zing mijn nr, maar verder al die poeha doe ik niet aan", zegt @Anouk reageer retweet
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De mussen vallen dood van het dak in dit nummer, dus in die zin....
Volgens mij heeft ze ook een aardig gekleurd beeld van het ESC, maar goed...dat is in Nederland wel vaker het gevalquote:Op maandag 11 maart 2013 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vind het allemaal een tikkeltje arrogant. Maar dat is ook des Anouks.twitter:vanderzande twitterde op maandag 11-03-2013 om 10:40:26"Ik ga naar het songfestival, zing mijn nr, maar verder al die poeha doe ik niet aan", zegt @Anouk reageer retweet
En gelukkig ben je helemaal niet afhankelijk van het beeld dat jury en publiek van je hebben, dus done dealquote:Op maandag 11 maart 2013 10:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vind het allemaal een tikkeltje arrogant. Maar dat is ook des Anouks.twitter:vanderzande twitterde op maandag 11-03-2013 om 10:40:26"Ik ga naar het songfestival, zing mijn nr, maar verder al die poeha doe ik niet aan", zegt @Anouk reageer retweet
Maar wat valt eraan te begrijpen dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Prachtig nummerDie gaat mijn muziekbibliotheek in. Alleen geen nummer die iedereen zal kunnen begrijpen dus niet echt iets voor het ESF denk ik.. Maar gelukkig een keer eens wat anders dan dat achterlijke schijtmuziek dat de TROS daar voorheen stuurde.
Dat het in één keer pakt, en dat je zin hebt om het gelijk mee te blèren en zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat valt eraan te begrijpen dan?
Het pakte mij meteen in 1x in. Had geen tweede keer nodig om hem tof te vindenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat valt eraan te begrijpen dan?
Oh zo. Ik dacht dat je bedoelde dat het een of ander hoogstandje is dat door het gepeupel niet zomaar begrepen wordt, ik dacht alquote:Op maandag 11 maart 2013 11:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het pakte mij meteen in 1x in. Had geen tweede keer nodig om hem tof te vinden
Idd. En je ook niet bezig houden met de andere kandidaten, dan ben je echt verkeerd bezigquote:Op maandag 11 maart 2013 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En gelukkig ben je helemaal niet afhankelijk van het beeld dat jury en publiek van je hebben, dus done deal![]()
![]()
![]()
twitter:vic23 twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:00:05Van Anouk verwacht je een lekker pittig nummer. Niet een Lana-Del-Rey-mijn-kat-is-overleden liedje reageer retweet
Van songfestivalweblog.nl:quote:Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd. En je ook niet bezig houden met de andere kandidaten, dan ben je echt verkeerd bezig
Die jurk zal me worst wezen, eerlijk waar, maar het arrogante 'ik doe niet aan feestjes en PR, net als de afgelopen 17 jaar'... wtf? Deed je mee aan het ESF dan, al die jaren? Arrogante domme teutquote:Over de voorbereidingen zei ze. “Ik ga geen jurk of rok dragen. Daar voel ik me niet fijn in. Ik laat me wel adviseren, maar ik doe iets aan waarin ik me prettig voel. We nemen backings mee, maar we zijn nog daar nog mee bezig. We dragen verder ideeën aan en we zien wel wat er gebeurt. Er komen geen muzikanten bij. Ik ga in Malmö niet naar feestjes en doe niet mee aan feestjes en PR vooraf zoals Eurovision in Concert. Dat doe ik al 17 jaar niet, dus nu ook niet. Ik zie daar het nut niet van in
Voor het liedje hoeven we ons niet helemaal dood te schamen, maar ik ben bang dat we van Anouk niet hetzelfde kunnen gaan zeggenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef CommanderKeen het volgende:
de acapella fragmenten en "Stardust". We hoeven ons als land in ieder geval niet te schamen voor deze inzending. Of het hoge ogen gaat gooien vraag ik me af. We zitten in een redelijk sterke halve finale, met veel vrouwen die een ballad doen. Ik denk dat veel mensen dan toch eerder gaan voor een wat toegankelijker ballad van bijvoorbeeld Rusland. Ik denk wel dat Anouk live kan overtuigen, waar misschien andere landen wat steekjes zullen laten vallen. Nadeel is wel dat we in de eerste helft van het schema zitten, waardoor het nummer alweer vergeten is als je moet gaan stemmen. Ik denk dat we het beter gaan doen bij de jury dan bij de televoting.
Dit dusquote:Op maandag 11 maart 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van songfestivalweblog.nl:
[..]
Die jurk zal me worst wezen, eerlijk waar, maar het arrogante 'ik doe niet aan feestjes en PR, net als de afgelopen 17 jaar'... wtf? Deed je mee aan het ESF dan, al die jaren? Arrogante domme teut
Cornald zei vooraf dat ze op 12 stond, dus dat is dan weer een meevallertjequote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef CommanderKeen het volgende:
Weinig beweging bij de bookmakers overigens. Nederland zakt 1 plekje naar nummer 12, nu tussen Georgie en UK in.
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:16:57Bij één van de meest actieve bookmakers is @Anouk gestegen naar de 5e plek. Bij de rest nog steeds rond plek 11/12 http://t.co/tmgDEfGK9k reageer retweet
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nu luister ik het nummer nog een keer en begin het nummer echt goed te vinden.
Dan is het maar goed dat Anouk veel tijd en energie in promotie en PR gaat steken, zodat het nummer bij iedereen goed bekend wordt... oh nee, wachtquote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nu luister ik het nummer nog een keer en begin het nummer echt goed te vinden.
Dat is dus het probleem tijdens de halve finale.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Anouk veel tijd en energie in promotie en PR gaat steken, zodat het nummer bij iedereen goed bekend wordt... oh nee, wacht
Dacht ik ook alquote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Anouk veel tijd en energie in promotie en PR gaat steken, zodat het nummer bij iedereen goed bekend wordt... oh nee, wacht
Die tweet zat ik net toevallig ook te bekijken, twijfelend of ik het hier zou postenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef Pino112 het volgende:
*proest*twitter:lammert twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:13:52BREKEND Songfestival-Jurk Anouk uitgelekt! #Birds #ESC2013 [ afbeelding ] reageer retweet
Oh daar ben ik heel makkelijk inquote:Op maandag 11 maart 2013 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die tweet zat ik net toevallig ook te bekijken, twijfelend of ik het hier zou posten
Nee, dat gaat ze dus niet doen. Helemaal niks, doet ze namelijk al 17 jaar niet. Waarvan aktequote:Op maandag 11 maart 2013 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ach ze zal vast wel naar een feestje gaan daar.... en als ze niet gaat spaart ze haar stem... Gerard Joling ging destijds naar zoveel party's dat ie schor was op het moment supreme bij zijn hoge noot
Anouk ziet het als een vakantie, dus. Okéquote:Anouk ligt dwars op Songfestival
van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO - Anouk ligt al voordat ze afreist naar het Zweedse Malmö dwars: "Ik ga niet naar allerlei feestjes omdat het er bij hoort".
"Ik ga naar het Songfestival om mee toe doen", zegt de zangeres tijdens een persconferentie rond haar liedje Birds.
Anouk zal, door haar gezicht niet overal te laten zien, een deel promotie voor Nederland laten liggen.
De vrienden van Anouk zijn absoluut geen fans van het liedjesfestijn. Ze noemen het een 'clownsfestival'. Zij ziet het zelf als "een vakantie."
Mensen om haar heen hadden deelname afgeraden. Niemand in haar omgeving vond het een goed idee. "Daarom vond ik het alleen maar leuker."
Wat ze aandoet en wat de act wordt is nog niet bekend. Anouk zegt 'wél trots' te zijn dat ze haar land mag vertegenwoordigen. "Anders zou ik ook niet meedoen."
Anouk heeft ook een deelname aan Eurovision in Concert met veel deelnemers in de Melkweg in Amsterdam geweigerd.
Absoluutquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Takaiki het volgende:
En toch gaan we met zn allen juichen en wapperen de 14e
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datquote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Telegraaf.nl voor een positieve noot
[..]
Anouk ziet het als een vakantie, dus. Oké
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datAls je naar het ESF kijkt en ieder nummer is volledig nieuw heb je in een ei gewoond. Geen biologisch
Ik heb de inzendingen hiervoor dan ook niet uitgezocht he, dus wat dat betreftquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.
Ze waren zelfs zó goed dat ze een bloeiende B-carri`re hebben opgebouwd. Oh wacht...
En zeker niet de stemmers, de meeste daarvan zijn ongetwijfeld casual viewers.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
Het merendeel daarvan stemt toch nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
JAJAAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik had er een zwaar hoofd in, maar na 2 keer luisteren is het toch wel een enorm mooi nummer zeg
Ik geloof erin!![]()
![]()
![]()
Als je het filter op 'vandaag' zet staat ie er tussen. Zal nog wel meer toenemen de komende dagen, doe maar kalmquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
Ik heb dezequote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
Je krijgt alleen maar dit jaar gelijk hèquote:
Ik zweer je, als we alleen al de finale halen ga ik keihard janken de 14e in de kroegquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar dit jaar gelijk hè
...tot ze een beetje verloren op dat podium staat en iedereen denkt Mweh... maar ja kan ze nog altijd als toegift Lost zingenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Eitjee het volgende:
The bookmakers van bet365 verbeteren Anouk wéér. Staan nu in de top 5! Waar gaat dit heen, waar gaat dit heen...
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/eurovision/winner
Geef Europa een paar dagen en ik moet er echt in gaan geloven dat er succes in zit.
Sowieso vele vele vele malen beter dan Shalaliequote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef Reismeis het volgende:
Er zit een klein stukje in het nummer met achtergrondzangeressen, zou dit ook gewoon op band staan?
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:quote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik vind achtergrondzangeressen op het Eurovisiepodium negen van de tien keer zo'n aanfluiting om te zien
Ohhhhhhh god alsjeblieft achter een doek dan ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:
"Vrij simpel. Misschien wat backing vocals, maar geen muzikanten die voor Jan L*l hun kunstje staan te doen. Misschien dat ik het koortje wel achter een doek verstop, iets met schaduwen ofzo."
Ik hoop zo dat ze zichzelf mag zijn, komop, deze vrouw weet heus wel hoe ze een nummer moet brengen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:
"Vrij simpel. Misschien wat backing vocals, maar geen muzikanten die voor Jan L*l hun kunstje staan te doen. Misschien dat ik het koortje wel achter een doek verstop, iets met schaduwen ofzo."
Zoiets jaquote:Op maandag 11 maart 2013 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh god alsjeblieft achter een doek dan ofzo.
Of zet dat koortje gewoon op band en doe een heel donker podium met alleen 1 spotlight op Anouk, een ballerina op de achtergrond met zwakker spotlight en wat birds op het scherm.
John de Mol bemoeit zich er niet mee, dat scheelt al!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze zichzelf mag zijn, komop, deze vrouw weet heus wel hoe ze een nummer moet brengen.
Voor zover ik weet mogen er geen stemmen op band. Er zal dan live een koortje mee moeten zingen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef Reismeis het volgende:
Er zit een klein stukje in het nummer met achtergrondzangeressen, zou dit ook gewoon op band staan?
Zingende ballerina'squote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mogen er geen stemmen op band. Er zal dan live een koortje mee moeten zingen.
Precies, het heeft niets nodig behalve mooi camerawerk en goed geluid en belichting en dat zit bij de Zweden wel snor.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
Bij dit nummer MOET ze juist verloren op het podium staan
Dat past geheel bij de tekst en de sfeer.
De stemmen mogen niet op band staan, dus ze zal ze dan wel op het podium moeten hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik vind achtergrondzangeressen op het Eurovisiepodium negen van de tien keer zo'n aanfluiting om te zien
Ohhh ja rukkefuck. Dus dat 'koor' op het eind dat kunnen we soberso al shaken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De stemmen mogen niet op band staan, dus ze zal ze dan wel op het podium moeten hebben
Dat scheelt weer, geen stel mooiboys die op een viool harken alsof ze aan het tuinieren zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
John de Mol bemoeit zich er niet mee, dat scheelt al!
Zoiets?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh ja rukkefuck. Dus dat 'koor' op het eind dat kunnen we soberso al shaken.
Grom. Dan idd maar een paar zangeressen die je niet ziet
Wat ik begrepen heb is dat ze in het buitenland meer bekend is door "Lost" (en dus een balladquote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het gaat er puur vanaf hangen of ze 'zin heeft' om een goede performance te geven, de mensen buiten de Bene(lux) die van Anouk gehoord hebben, kennen haar voornamelijk vanwege Nobody's Wife en zullen niet zo snel verwachten dat ze een ballad doet, laatstaan dat het nummer echt iets extras heeft ten opzichte van de andere 'ballads' die ingezonden zijn.
Het is wmb wel een beter nummer dan de 'troep' die nld de afgelopen vijf jaar ingezonden heeft.
in scandinavie wel, in de landen waar we punten van moeten krijgen(zuid- en oost europa) echt niet volgensmij.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat ze in het buitenland meer bekend is door "Lost" (en dus een ballad) dan Nobody's Wife.
Hmz, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in scandinavie wel, in de landen waar we punten van moeten krijgen(zuid- en oost europa) echt niet volgensmij.
Estland is Baltisch, niet Scandinavischquote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz, daar heb je wel gelijk in.
Hoewel Denemarken en Estland in onze halve finale punten geven.
Er waren vandaag op de diverse Eurovisiesites ook heel veel mensen die het voor het eerst hoorden en het direct tot winnaar bestempeldenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:30 schreef friekin_ het volgende:
Mijn eerlijke mening: niet catchy genoeg. Veel mensen horen het op de avond zelf voor de eerste keer, en het nummer is niet memorabel.
Ik zou het echt fantastisch vinden en meld me direct aan als vrijwilliger voor het ESF van 2014 zodat ik alles van dichtbij mee kan makenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren vandaag op de diverse Eurovisiesites ook heel veel mensen die het voor het eerst hoorden en het direct tot winnaar bestempelden
Vind je? Ik vind in de tweede semi er veel meer bagger bij zitten nogquote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Fascination het volgende:
Jezus, wat zit er veel bagger tussen bij de eerste halve finale. Anouk is toch wel beter dan die bagger?
'lost' werd pas 4 jaar na de release bekend, omdat de noorse 'idol' winnaar er mee aan de haal ging.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz, daar heb je wel gelijk in.
Hoewel Denemarken en Estland in onze halve finale punten geven.
Ja idd, zoiets stond in een Noors (?) krantenartikel niet al te lang geleden over Anouk volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'lost' werd pas 4 jaar na de release bekend, omdat de noorse 'idol' winnaar er mee aan de haal ging.
Ja vind ik dus ook...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef CommanderKeen het volgende:
De eerste semi (van Anouk) is echt stukken betere dan de tweede semi.
Maar wat vind je van het niveau van de eerste semi an sich?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef CommanderKeen het volgende:
De eerste semi (van Anouk) is echt stukken betere dan de tweede semi.
Ik vind er best veel sterke nummers bij zittenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar wat vind je van het niveau van de eerste semi an sich?
Dá's pas baggerquote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Fascination het volgende:
Tweede halve finale nog niet geluisterd overigens.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Greys het volgende:
Zijn we nog gestegen bij de bookmakers?
Ik weet nooit hoe je dat kunt zien
twitter:cornaldm twitterde op maandag 11-03-2013 om 15:26:54Na presentatie lied @anouk stuift Nederland door naar 5de plek bij bookmakers (op 39 kandidaten) reageer retweet
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/eurovision/winnerquote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Greys het volgende:
Zijn we nog gestegen bij de bookmakers?
Ik weet nooit hoe je dat kunt zien
Ja, veel oostbloklanden hebben van die karakteristieke nummers die het goed doen bij andere oostbloklanden. Ik hou er niet van.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind er best veel sterke nummers bij zitten
Of in elk geval nummers waarvan je nu al weet dat er flink op gestemd gaat worden...
Aardig Scandinavisch feestje wordt het, als het aan de bookmakers ligtquote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
En dan gewoon kijken op welke plek NL staat.
Ik zie achter Nederland allemaal cijfers staan, 9, 10, 16 etc.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
En dan gewoon kijken op welke plek NL staat.
Servie, Litouwen en Belgie vind ik ondermaats. De rest maakt allemaal wel kans om door te gaan naar de finale. Van nummers als dat van Kroatie of Cyprus vind ik het lastig inschatten hoe dat gaat scoren. Ierland heeft een goed nummer als je de studio-versie hoort, maar is live twijfelachtig. Dat kan voor meer kandidaten gelden. Rusland, Wit-Rusland en Denemarken lijken me zekerheidjes voor de finale. Anouk zet ik nu op een vierde plek.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar wat vind je van het niveau van de eerste semi an sich?
thuisvoordeelquote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Maar hoe kunnen ze Zweden nou zo hoog hebben staan daar?
Ik vind dat echt een flutnummer
Ja, ze staan gewoon op volgorde (is een soort gewogen gemiddelde van alle bookmakers denk ik)quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie achter Nederland allemaal cijfers staan, 9, 10, 16 etc.
Nergens vijfde? Wáár moet ik dan kijken op welke plek ze staat? Of gewoon van boven af tellen dus?
Ik las dat ze ook bij een van de bookmakers als tweede staat.
Enig idee waar ik dat kan zien?
Oh, ik vind die best leuk, luister 'm nu.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Tsja, flutnummer vind ik het niet. Ik vind het wel lastig inschatten waar dat gaat eindigen. Ik vond hem de derde keer luisteren wel leuker dan de eerste keer.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
GA JE MOND SPOELEN!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik vind Roemenie leuk. Die hoge stem.
Songfestivalcommentator Cornald Maas reageerde tijdens de presentatie enthousiast op de inzending. Volgens Maas is het lied "het beste nummer dat Nederland ooit heeft ingezonden". Ook anderen reageren positief. Presentator Paul de Leeuw zegt op Twitter: "Zo mooi, Anouk!! Zo mooi!! Zal ik het nog 1x zeggen? ZO FUCKING MOOI!"quote:Op maandag 11 maart 2013 11:04 schreef Bundesrepublik het volgende:
Michels Koen uit Nazareth schreef op 11/03/2013:
And our next country to the final isssssssssss ....... THE NETHERLANDS !! WOW !!
danny uit gent schreef op 11/03/2013:
vind muzikaal anouk haar nr gewoon een pareltje. mis juist wat het ruige van haar stemtimbre .al we dit jaar geen 12 geven aan nederland vind ik het beschamend
Reageren zij zo vanwege daadwerkelijk het nummer of vanwege Anouk?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Songfestivalcommentator Cornald Maas reageerde tijdens de presentatie enthousiast op de inzending. Volgens Maas is het lied "het beste nummer dat Nederland ooit heeft ingezonden". Ook anderen reageren positief. Presentator Paul de Leeuw zegt op Twitter: "Zo mooi, Anouk!! Zo mooi!! Zal ik het nog 1x zeggen? ZO FUCKING MOOI!"
Musicalster Linda Wagenmakers tweet in het Engels: "Just heard #Birds from @Anouk.What a great song, it sound like music of a Steven Spielberg movie! Love love love!!"
http://nos.nl/artikel/483302-anouk-presenteert-birds.html
De internationale bookmakers die het vrij weinig boeit wie Anouk daadwerkelijk is plaasen het momenteel bij de top 5 grootste kanshebbers. Dat kunnen Gordon, Sieneke en Pocahontas niet zeggen, die naar mijn weten bij de bookmakers de top 20 al niet haalden.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Reageren zij zo vanwege daadwerkelijk het nummer of vanwege Anouk?
Ik vraag me soms alleen af waarop zij dat baserenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef Eitjee het volgende:
[..]
De internationale bookmakers die het vrij weinig boeit wie Anouk daadwerkelijk is plaasen het momenteel bij de top 5 grootste kanshebbers. Dat kunnen Gordon, Sieneke en Pocahontas niet zeggen, die naar mijn weten bij de bookmakers de top 20 al niet haalden.
De laatste jaren hebben ze de winnaar wel altijd goed gehad. Van Zweden tot Duitslad en Noorwegen... Over het algemeen willen bookmakers geld verdienen, en daar zijn ze ook vrij goed in vanwege de torenhoge winsten die ze makken, dus zal er wel een goede theoretische benadering achter zitten die 9 van de 10 keer uitkomt. Laten we hopen dat Anouk dan niet die 1 van de 10 is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me soms alleen af waarop zij dat baseren![]()
In 2011 plaatsten de bookies Italië bijna helemaal (!) onderaan. Ik vond het een tof nummer en heb er een paar euro op gewed dat het zou winnen. Werd uiteindelijk tweede
Heb je de rest van de kandidaten in de halve finale wel geluisterd?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Perico het volgende:
Wat ontzettend slecht. Wat een slaapfeestje, die vlakke melodie die de gemiddelde Roka in Slovenie en Lotta in Finland een trein wil doen koppen.
Kansloos lage plek in de halve finale wederom. En de attitude van Anouk, die er ook niets aan kan doen dat dit zo'n slechte behanglijm melodie is, doodt het laatste restje.
De Zweden hebben het bij het rechte eind: het is een MELODIE festival. Dus waarom zo'n bagger?
Italië deed het aanvankelijk niet zo goed bij de bookmakers, maar begon een paar weken voor de finale al te stijgen en stond uiteindelijk ook dik in de top 10.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me soms alleen af waarop zij dat baseren![]()
In 2011 plaatsten de bookies Italië bijna helemaal (!) onderaan. Ik vond het een tof nummer en heb er een paar euro op gewed dat het zou winnen. Werd uiteindelijk tweede
De reacties zijn heel erg uiteenlopend. Precies wat we nodig hebben. Niet het zoveelste compromis-liedje, maar iets waar je van houdt of wat je haat.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:17 schreef Strani het volgende:
Ik snap al die negativiteit niet zo. Prima nummer wat mij betreft en ik denk ook wel dat ze op gaat vallen. Stuk hogere kans op een finaleplaats dan in de laatste jaren, in elk geval.
Bij de bookmakers staan we gemiddeld 5e trouwens.
En dat komende van jou, nu moet het wel goed zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is elk geval beter dan alles wat Nederland sinds 2001 heeft gestuurd.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat komende van jou, nu moet het wel goed zijn
Ja precies, zouden WE dan ook niet eens stoppen met WK/EK voetbal enzo?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Waar ik trouwens verdomde slecht tegen kan, zijn van die droeftoeters die dan heel "wijs" gaan roepen: "Zouden we niet eens stoppen met die onzin?"
Spreek voor jezelf, denk ik dan. Je hoeft niet te luisteren, je hoeft niet te kijken.
Het Songfestival hebben WE vaker gewonnen dan het WK Voetbal en EK Voetbal samen....quote:Op maandag 11 maart 2013 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, zouden WE dan ook niet eens stoppen met WK/EK voetbal enzo?
Dat ging ook niet echt lekker lately
Oh zo waarquote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Songfestival hebben WE vaker gewonnen dan het WK Voetbal en EK Voetbal samen....
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Songfestival hebben WE vaker gewonnen dan het WK Voetbal en EK Voetbal samen....
Ik floot het al na dat korte radio-fragmentje van een tijdje terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind het een behoorlijk saai nummer, geen nummer dat ook maar enigszins blijft hangen na 1 keer luisteren
Greys wat vind je van Noorwegen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik floot het al na dat korte radio-fragmentje van een tijdje terug.
Dus da's een kwestie van verschil in smaak, hier bleef het direct hangen, het refrein
Ach stonden we met Glennis ook niet hoog?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Pluto1975 het volgende:
Hoppa, inmiddels 4e bij de bookmakers.........dit is toch wel heel bijzonder!!!
Volgens mij niet hoor.......quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach stonden we met Glennis ook niet hoog?![]()
Maar het is idd best bijzonder om ons land weer eens bij de favorieten te zien staan.
nummer drie Zweden zit wel HEEL dichtbij.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach stonden we met Glennis ook niet hoog?![]()
Maar het is idd best bijzonder om ons land weer eens bij de favorieten te zien staan.
Ja en nee: wel finale, net wel of geen top tien, aldus: http://www.rtl.nl/compone(...)_grace_geen_kans.xml en http://www.nu.nl/achterkl(...)ertiende-plaats.htmlquote:
quote:Toptien
Onze landgenote Glennis Grace, die door de voorronde op 19 mei moet zien te komen, speelt geen rol van betekenis. Volgens de gokkers bereikt 'My Impossible Dream' wel de finale, maar meer dan een plaats onder in de toptien zit er volgens hen niet in.
quote:KIEV - Als het aan de bookmakers ligt eindigt de Nederlandse Songfestivaldeelneemster Glennis Grace zaterdag als veertiende tijdens de finale van het Europese liedjesevenement.
Inderdaad, en dat vind ik een draak van een nummer.quote:
De laatste keer dat NL zo hoog stond (top 10) bij de bookmakers was in 2000 denk ik? Vooraf getipt voor top 5 positie, maar uiteindelijk eindigde Linda Wagenmakers "slechts" als 13e. En in 1998 natuurlijk toen Edsilia 4e werd en ook vooraf een van de favo's bij de bookmakers. En volgens mij stond Marlayne in 1999 ook vrij hoog. Joan vorig jaar bungelde meestal ergens rond de 20e plaats.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja en nee: wel finale, net wel of geen top tien, aldus: http://www.rtl.nl/compone(...)_grace_geen_kans.xml en http://www.nu.nl/achterkl(...)ertiende-plaats.html
[..]
[..]
Maar Frankrijk ging volledig de mist in bij de uitvoeringquote:Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
De laatste keer dat NL zo hoog stond (top 10) bij de bookmakers was in 2000 denk ik? Vooraf getipt voor top 5 positie, maar uiteindelijk eindigde Linda Wagenmakers "slechts" als 13e. En in 1998 natuurlijk toen Edsilia 4e werd en ook vooraf een van de favo's bij de bookmakers. En volgens mij stond Marlayne in 1999 ook vrij hoog. Joan vorig jaar bungelde meestal ergens rond de 20e plaats.
Maar voordat iedereen hier lyrisch wordt, er zijn genoeg voorbeelden van vooraf getipte nummers die niet goed scoorden. Zoals Noorwegen in 2011 met Haba Haba: top 5 bij de bookmakers en geen finale. Of Frankrijk dat in datzelfde jaar absolute topfavoriet was en maar 15e werd.
Ik vond het zo zonde, wat briljant was dat c.q. had dat kunnen en moeten zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
Frankrijk zong de eerste paar regels idd kneitervals en zette daarmee volledig letterlijk de verkeerde toon. Anders had het echt hoger geëindigd denk ik.
Nog een mooi voorbeeld: Slowakije in 2010. Stond geloof ik 4e bij de bookies. Schitterend nummer, compleet ondergewaardeerd, al komt dat waarschijnlijk door die bosmannetjesact die ze ervan hebben gemaakt en dat zij nogal nerveus wasquote:Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
De laatste keer dat NL zo hoog stond (top 10) bij de bookmakers was in 2000 denk ik? Vooraf getipt voor top 5 positie, maar uiteindelijk eindigde Linda Wagenmakers "slechts" als 13e. En in 1998 natuurlijk toen Edsilia 4e werd en ook vooraf een van de favo's bij de bookmakers. En volgens mij stond Marlayne in 1999 ook vrij hoog. Joan vorig jaar bungelde meestal ergens rond de 20e plaats.
Maar voordat iedereen hier lyrisch wordt, er zijn genoeg voorbeelden van vooraf getipte nummers die niet goed scoorden. Zoals Noorwegen in 2011 met Haba Haba: top 5 bij de bookmakers en geen finale. Of Frankrijk dat in datzelfde jaar absolute topfavoriet was en maar 15e werd.
quote:This song might do a Suus![]()
Was dat dat Horehronie? Daar heb ik nooit van begrepen waarom dat zo slecht scoordequote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef TheArt het volgende:
Nog een mooi voorbeeld: Slowakije in 2010. Stond geloof ik 4e bij de bookies. Schitterend nummer, compleet ondergewaardeerd, al komt dat waarschijnlijk door die bosmannetjesact die ze ervan hebben gemaakt en dat zij nogal nerveus was
Waarop iemand uit Oekraïne zegt:quote:I just can't see the juries not going for this one even the televoters don't get it right away.
quote:The juries will be practically saying :
"Here! Take my 12 points Damnit!"
Klopt, was Horehronie.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat dat Horehronie? Daar heb ik nooit van begrepen waarom dat zo slecht scoorde
Ja foutje, bedankt...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sinds wanneer ligt schotland in de oekraine?
Bespaar je de moeitequote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, moeten we je nog een kleeeeeein beetje temperen? Of werkt dat toch niet?![]()
Het merendeel van de nederlanders heeft altijd wel wat te zeiken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Merendeel van Nederland vindt het nummer niks volgens RTLnieuws:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlboulevard/2013/03_maart/entertainment/BNers_enthousiast_over_Birds.xml
Wat een azijnpissers zijn het toch.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het merendeel van de nederlanders heeft altijd wel wat te zeiken.
Het merendeel wil vooral het Songfestival afzeiken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het merendeel van de nederlanders heeft altijd wel wat te zeiken.
Mooi liedje ja, songfestival-liedje neequote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat een azijnpissers zijn het toch.
Ontzettend mooi liedje als je het mij vraagt.
Maar waarom zou een mooi liedje GEEN songfestivalliedje kunnen zijn dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Mooi liedje ja, songfestival-liedje nee
Oh ja, dat probeerde Hind toen, jaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik maak me er niet meer zo druk over of iets wel of niet een songfestivallied is... liever zo'n inzending van Anouk dan een krampachtige poging om met allerlei gefakete arabische riedeltjes, huppelkutjes als dansers ofzo het zogenaamde Oostblok aan te spreken...
Ach ja, ik denk dat Nederland al een feestje viert als ze de finale bereikt, dus dat hopen we dan maar!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zou een mooi liedje GEEN songfestivalliedje kunnen zijn dan?
Heb je Albanië van vorig jaar gehoord?
Italië van 2 jaar geleden? Waren dát Songfestivalliedjes dan?
Dat zekerquote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat Nederland al een feestje viert als ze de finale bereikt, dus dat hopen we dan maar!
Ah zo bedoel je. Ja idd. Maar toch vind ik het wel prettig dat de laatste jaren 'echte' liedjes ook weer kans maken en zelfs hoog eindigen.quote:Die Russische oma's was wel echt een songfestival-liedje, pure camp
Klopt, ze doet het goed bij de diverse bookies.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het schijnt dat ze bij de bookmakers al op plaats 4 staat
Babette Laaaaaibbaaaaaaaiii..... dat mens heeft zo'n irritant accentquote:Op maandag 11 maart 2013 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat probeerde Hind toen, ja![]()
En Babette Labeij ook in de nationale voorronde van 2004
Ik vind het stiekem wel iets hebben dat wij dat kneuzenlandje zijn dat nooit in de finale komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop alleen al de finale te halen zodat die eeuwige azijnpissers eens de mond wordt gesnoerd..
Die Russische oma's zijn gewoon het slechtste wat je kunt bedenken en blijkbaar geeft het mensen een kick om hun door te laten gaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat Nederland al een feestje viert als ze de finale bereikt, dus dat hopen we dan maar!
Die Russische oma's was wel echt een songfestival-liedje, pure camp
Heel verstandig als dat echt zo isquote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Anouk heeft dus vlak voordat ze 'ja' had gezegd tegen de TROS een heel hotel afgehuurd daar, omdat dat volgens haar het enige goede hotel daar is.
Ja ze zegt het net zelf op tv.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel verstandig als dat echt zo is
Want die hotels zitten binnen no time propvol. En als je daar toch een hele tijd bent is het wel fijn als je goed zit
Ben er sinds vandaag achter dat je UI het Songfestival-logo is.quote:
Vlotjequote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben er sinds vandaag achter dat je UI het Songfestival-logo is.
Ik heb op nog niet één van de buitenlandse forums een vergelijking gezien gelukkigquote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef MilaNL het volgende:
Wie vindt het eerste een nummer dat er een beetje op lijkt? Elk jaar worden er een paar liedjes van plagiaat beschuldigd.
Jij bent altijd zo heerlijk hyperquote:Op maandag 11 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
Oh en Italië (die nu al over elkaar heen rollen met Birds gejubel en bommen dreigen te gooien als we niet in de top 3 komen) zit niet in onze halve finale MAAR MAG WEL OP ONS STEMMEN
1e halve finale stemt: Italie, Zweden &VK
2e halve finale stemt: Frankrijk, Duitsland & Spanje
De Nederlanders zijn de enigen die het niet mooi vinden geloof ikquote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23Anouk&src=tren
wat een azijnjankerds
Neeeee joh, niet irritant. Ik ben alleen zo bang dat je weer teleurgesteld wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
Kan me voorstellen dat anderen het mss irritant vinden
Zwakt vanzelf wel een beetje af hoor jongens...
Denk ik...
Kan het niet garanderen
Sowieso die extreme haat naar het Songfestival.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef yvonne het volgende:
https://twitter.com/search?q=%23Anouk&src=tren
wat een azijnjankerds
Je keek alleen verbaasd dat wij, ik meen Servië, meezongen, foutloosquote:Op maandag 11 maart 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Degenen die aanwezig waren op de vorige ESF meet waar we live keken op groot scherm naar het Eurovisie weten dat ik er prima op reageer, ook indien veel hoop enzo
Daarna zongen we met elkaar keihard You and Me en ging de gezellige avond gewoon verder
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:52 schreef Greys het volgende:
Qua teleurstellingen heb ik prima kunnen oefenen de laatste jaren bwehehe.
Verbaasd is een understatement, ik ben blij dat daar geen foto van is, mijn kin hing op de grondquote:Op maandag 11 maart 2013 23:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je keek alleen verbaasd dat wij, ik meen Servië, meezongen, foutloos
Nee ben jij gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |