Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Telegraaf.nl voor een positieve noot
[..]
Anouk ziet het als een vakantie, dus. Oké
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datAls je naar het ESF kijkt en ieder nummer is volledig nieuw heb je in een ei gewoond. Geen biologisch
Ik heb de inzendingen hiervoor dan ook niet uitgezocht he, dus wat dat betreftquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.
Ze waren zelfs zó goed dat ze een bloeiende B-carri`re hebben opgebouwd. Oh wacht...
En zeker niet de stemmers, de meeste daarvan zijn ongetwijfeld casual viewers.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
Het merendeel daarvan stemt toch nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
JAJAAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik had er een zwaar hoofd in, maar na 2 keer luisteren is het toch wel een enorm mooi nummer zeg
Ik geloof erin!![]()
![]()
![]()
Als je het filter op 'vandaag' zet staat ie er tussen. Zal nog wel meer toenemen de komende dagen, doe maar kalmquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
Ik heb dezequote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
Je krijgt alleen maar dit jaar gelijk hèquote:
Ik zweer je, als we alleen al de finale halen ga ik keihard janken de 14e in de kroegquote:Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je krijgt alleen maar dit jaar gelijk hè
...tot ze een beetje verloren op dat podium staat en iedereen denkt Mweh... maar ja kan ze nog altijd als toegift Lost zingenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Eitjee het volgende:
The bookmakers van bet365 verbeteren Anouk wéér. Staan nu in de top 5! Waar gaat dit heen, waar gaat dit heen...
http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/eurovision/winner
Geef Europa een paar dagen en ik moet er echt in gaan geloven dat er succes in zit.
Sowieso vele vele vele malen beter dan Shalaliequote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef Reismeis het volgende:
Er zit een klein stukje in het nummer met achtergrondzangeressen, zou dit ook gewoon op band staan?
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:quote:Op maandag 11 maart 2013 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik vind achtergrondzangeressen op het Eurovisiepodium negen van de tien keer zo'n aanfluiting om te zien
Ohhhhhhh god alsjeblieft achter een doek dan ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, Anouk op de persconferentie vanochtend over hoe de act eruit gaan zien:
"Vrij simpel. Misschien wat backing vocals, maar geen muzikanten die voor Jan L*l hun kunstje staan te doen. Misschien dat ik het koortje wel achter een doek verstop, iets met schaduwen ofzo."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |