twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:16:57Bij één van de meest actieve bookmakers is @Anouk gestegen naar de 5e plek. Bij de rest nog steeds rond plek 11/12 http://t.co/tmgDEfGK9k reageer retweet
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nu luister ik het nummer nog een keer en begin het nummer echt goed te vinden.
Dan is het maar goed dat Anouk veel tijd en energie in promotie en PR gaat steken, zodat het nummer bij iedereen goed bekend wordt... oh nee, wachtquote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nu luister ik het nummer nog een keer en begin het nummer echt goed te vinden.
Dat is dus het probleem tijdens de halve finale.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Anouk veel tijd en energie in promotie en PR gaat steken, zodat het nummer bij iedereen goed bekend wordt... oh nee, wacht
Dacht ik ook alquote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat Anouk veel tijd en energie in promotie en PR gaat steken, zodat het nummer bij iedereen goed bekend wordt... oh nee, wacht
Die tweet zat ik net toevallig ook te bekijken, twijfelend of ik het hier zou postenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef Pino112 het volgende:
*proest*twitter:lammert twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:13:52BREKEND Songfestival-Jurk Anouk uitgelekt! #Birds #ESC2013 [ afbeelding ] reageer retweet
Oh daar ben ik heel makkelijk inquote:Op maandag 11 maart 2013 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die tweet zat ik net toevallig ook te bekijken, twijfelend of ik het hier zou posten
Nee, dat gaat ze dus niet doen. Helemaal niks, doet ze namelijk al 17 jaar niet. Waarvan aktequote:Op maandag 11 maart 2013 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ach ze zal vast wel naar een feestje gaan daar.... en als ze niet gaat spaart ze haar stem... Gerard Joling ging destijds naar zoveel party's dat ie schor was op het moment supreme bij zijn hoge noot
Anouk ziet het als een vakantie, dus. Okéquote:Anouk ligt dwars op Songfestival
van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO - Anouk ligt al voordat ze afreist naar het Zweedse Malmö dwars: "Ik ga niet naar allerlei feestjes omdat het er bij hoort".
"Ik ga naar het Songfestival om mee toe doen", zegt de zangeres tijdens een persconferentie rond haar liedje Birds.
Anouk zal, door haar gezicht niet overal te laten zien, een deel promotie voor Nederland laten liggen.
De vrienden van Anouk zijn absoluut geen fans van het liedjesfestijn. Ze noemen het een 'clownsfestival'. Zij ziet het zelf als "een vakantie."
Mensen om haar heen hadden deelname afgeraden. Niemand in haar omgeving vond het een goed idee. "Daarom vond ik het alleen maar leuker."
Wat ze aandoet en wat de act wordt is nog niet bekend. Anouk zegt 'wél trots' te zijn dat ze haar land mag vertegenwoordigen. "Anders zou ik ook niet meedoen."
Anouk heeft ook een deelname aan Eurovision in Concert met veel deelnemers in de Melkweg in Amsterdam geweigerd.
Absoluutquote:Op maandag 11 maart 2013 12:41 schreef Takaiki het volgende:
En toch gaan we met zn allen juichen en wapperen de 14e
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datquote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten horen hem maar 1x volledig, plus een aantal schnibbits.
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Telegraaf.nl voor een positieve noot
[..]
Anouk ziet het als een vakantie, dus. Oké
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'quote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, bij repetities en dergelijke, er zijn zoveel streams waar je alles al kunt volgen, en eckte ESF-ers doen datAls je naar het ESF kijkt en ieder nummer is volledig nieuw heb je in een ei gewoond. Geen biologisch
Ik heb de inzendingen hiervoor dan ook niet uitgezocht he, dus wat dat betreftquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar alle dames en heren hiervoor zeiden precies hetzelfde, en dan haalden ze nieteens de finale.
Ze waren zelfs zó goed dat ze een bloeiende B-carri`re hebben opgebouwd. Oh wacht...
En zeker niet de stemmers, de meeste daarvan zijn ongetwijfeld casual viewers.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
Het merendeel daarvan stemt toch nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet. Merendeel van alle kijkers zijn echter geen 'eckte ESF-ers'
JAJAAJAJAJAJJAJAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ik had er een zwaar hoofd in, maar na 2 keer luisteren is het toch wel een enorm mooi nummer zeg
Ik geloof erin!![]()
![]()
![]()
Als je het filter op 'vandaag' zet staat ie er tussen. Zal nog wel meer toenemen de komende dagen, doe maar kalmquote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
Ik heb dezequote:Op maandag 11 maart 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, als ik op Youtube nu intik 'Eurovision Netherlands 2013' (waar de meesten op gaan zoeken) dan krijg ik hem niet![]()
En waar is de clip met de danseressen![]()
Ik wil vast te veel en te snel, story of my life
MAAR WE GAAN DE FINALE HALEN HOOR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |